Nee, ging over Mike. Mike had dat tegen Nick gezegd een paar dagen geleden.quote:
Dan moet Thomas eruit ze zei gisteren als jij eruit gaat dan ga ik ookquote:Op zondag 21 februari 2021 12:44 schreef puzziepie het volgende:
Ik mag toch hopen dat Jill er snel uitgaat. Zo klaar met die kleuter.
idd, ik heb teruggeluisterdquote:Op zondag 21 februari 2021 12:39 schreef Yolk het volgende:
[..]
Niet "ik", maar "Mike". Nick denkt dat dat Mikes tactiek is.
Jill en Thomas zijn de lieverdjes van BB. Hij vind ze zo leuk samen...quote:Op zondag 21 februari 2021 12:45 schreef Toweler het volgende:
[..]
Dan moet Thomas eruit ze zei gisteren als jij eruit gaat dan ga ik ook
Zal nog wel ff duren denk ik.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:44 schreef puzziepie het volgende:
Dat zou ook zo'n andere sfeer brengen.....Matt zou beter tot zijn recht komen.....en niet meer als stalker gezien worden. Mike zou toch dan zijn tactiek moeten veranderen.....alhoewel die er ook van mij uit mag.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:44 schreef puzziepie het volgende:
Ja, die kan niet op zichzelf staan.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:45 schreef Toweler het volgende:
[..]
Dan moet Thomas eruit ze zei gisteren als jij eruit gaat dan ga ik ook
Ze heeft ook samen met Michel de ramen gezeemd.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:47 schreef Jockari het volgende:
Liese met een stofzuiger in haar handen ? Verkeerd toestel genomen ?
Liese heeft net samen met michel alle ramen gelaptquote:Op zondag 21 februari 2021 12:47 schreef Jockari het volgende:
Liese met een stofzuiger in haar handen ? Verkeerd toestel genomen ?
Eens!! Ik heb niets tegen Matt, ik vind hem zelfs wel een beetje zieligquote:Op zondag 21 februari 2021 12:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou ook zo'n andere sfeer brengen.....Matt zou beter tot zijn recht komen.....en niet meer als stalker gezien worden. Mike zou toch dan zijn tactiek moeten veranderen.....alhoewel die er ook van mij uit mag.
quote:Op zondag 21 februari 2021 12:50 schreef Tourniquet het volgende:
Te veel chili in de soep, is niet te eten.
quote:Op zondag 21 februari 2021 12:50 schreef Lillfex het volgende:
Ik zou als ik Naomi Liese en Julie en Zoey was eerst Nick eruit spelen. Dan Michel een tijd laten zitten. Voordat de pijlen op Thomas en Jill. Dan de rest van de guys eruit Dan heb je Michel en een Belgisch meisje ertegenover staan. Echt raar dat ze Nick er niet uitgaan spelen op dit moment
Alleen als ze keurig het 'wordt-het-wel-of-niet-neuken'-scenario blijven volgen. Zolang ze dat volhouden zijn ze nuttig en interessant.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jill en Thomas zijn de lieverdjes van BB. Hij vind ze zo leuk samen...
nick valt er niet uit te spelen die is megapopulair in belgie, die heeft zelfs een hit te pakken met ronny retroquote:Op zondag 21 februari 2021 12:50 schreef Lillfex het volgende:
Ik zou als ik Naomi Liese en Julie en Zoey was eerst Nick eruit spelen. Dan Michel een tijd laten zitten. Voordat de pijlen op Thomas en Jill. Dan de rest van de guys eruit Dan heb je Michel en een Belgisch meisje ertegenover staan. Echt raar dat ze Nick erniet uitgaan spelen op dit moment
Heeft alleen Nick er een probleem mee dan?quote:Op zondag 21 februari 2021 12:52 schreef Windhapper het volgende:
Volgens mij is Nick weinig pit in het eten gewend, en heeft nog wel een Orientaalse vriendin.
een indische zelf, en india met al hun curries is het eten echt wel spiceyquote:Op zondag 21 februari 2021 12:52 schreef Windhapper het volgende:
Volgens mij is Nick weinig pit in het eten gewend, en heeft nog wel een Orientaalse vriendin.
Zo dan is een finalist al bekend dan kan de Belgische kant wel stoppenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:51 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
nick valt er niet uit te spelen die is megapopulair in belgie, die heeft zelfs een hit te pakken met ronny retro
Nick en Julie vooral volgens mij.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft alleen Nick er een probleem mee dan?
Dat hoort in de wonden, niet in de soep.quote:
Nick houdt wel van pittig, maar Julie is idd een moeilijke met eten.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:53 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Nicken Julie vooral volgens mij.
heb die helemaal niet in beeld beide streams staan in de woonkamer gericht 1 keuken en 1 overzichtquote:Op zondag 21 februari 2021 12:44 schreef puzziepie het volgende:
Julie vindt het al te spicey als er 1 of 2 kleine rode pepertjes in het eten voor de hele groep zitten. En dat is echt maar heel weinigquote:Op zondag 21 februari 2021 12:53 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Nick en Julie vooral volgens mij.
finale gaat met 5 zijn denk nog steeds dat daarom die 5 schermen hangen in de keuken.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:52 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zo dan is een finalist al bekend dan kan de Belgische kant wel stoppen
Had BB inderdaad niet mogen toestaan. Een frietweek met rundburgers had ook niet gekunnen denk ik. Volgende week iedereen voedselsupplementen om de tekorten aan te vullen.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:49 schreef 5thencounter het volgende:
Noomie heeft van de Huistiran een Veganweek cadeau gekregen?? wtf.. Noomie is niet een Vegan, ze is nog minder dan een nep vegetariër , Febo verzint ze waar je bij zit
quote:Op zondag 21 februari 2021 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat hoort in de wonden, niet in de soep.
Ne, iedereen denk ik...en dat hete is zo moeilijk om er weer uit te krijgen. Het is dan verpest....aardappelen er door en later weer eruit halen. Er is geen niks op dat op te heffen.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft alleen Nick er een probleem mee dan?
Daan was helemaal erg, die klaagde al over een theelepeltje sambal door 3 liter soep.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick houdt wel van pittig, maar Julie is idd een moeilijke met eten.
mike ook, geklaag met kip, lust geen spinazie of andijvie en zelfs geen brocoliquote:Op zondag 21 februari 2021 12:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Julie vindt niets lekker, alleen boterhammen met kaas (als de rest niet het brood en de kaas opeet)quote:Op zondag 21 februari 2021 12:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoeveel er in zit, maar ik weet wel dat Julie een miepert is qua eten.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ne, iedereen denk ik...en dat hete is zo moeilijk om er weer uit te krijgen. Het is dan verpest....aardappelen er door en later weer eruit halen. Er is geen niks op dat op te heffen.
En nootjes, pizza en kroepoek niet te vergeten.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Julie vindt niets lekker, alleen boterhammen met kaas (als de rest niet het brood en de kaas opeet)
het is alleen lunch OF diner vegan. de rest van de dag mogen ze zoveel vlees als ze willen pakkenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Had BB inderdaad niet mogen toestaan. Een frietweek met rundburgers had ook niet gekunnen denk ik. Volgende week iedereen voedselsupplementen om de tekorten aan te vullen.
Dat was gewoon gênant om te zienquote:Op zondag 21 februari 2021 12:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Daan was helemaal erg, die klaagde al over een theelepeltje sambal door 3 liter soep.
Nu niet overdrijven hè. Ze eten een week alleen de lunch óf het diner vegan. Het is niet dat je dan gelijk een deficiëntie oploopt.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Had BB inderdaad niet mogen toestaan. Een frietweek met rundburgers had ook niet gekunnen denk ik. Volgende week iedereen voedselsupplementen om de tekorten aan te vullen.
Nick is eigenlijk onbekend in vlaanderen. Enkel lokaal in Herentals en omstreken wkennen ze hem. Zou na BB wel kunnen veranderen natuurlijk, alhoewel BB op de belgische TV niet veel voorstelt, en weinig aandacht geniet.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:52 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik las als de rest niet het brood van de kaas opeet.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Julie vindt niets lekker, alleen boterhammen met kaas (als de rest niet het brood en de kaas opeet)
toch staat in in de ultratop met zijn nummerquote:Op zondag 21 februari 2021 12:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nick is eigenlijk onbekend in vlaanderen. Enkel lokaal in Herentals en omstreken wkennen ze hem. Zou na BB wel kunnen veranderen natuurlijk, alhoewel BB op de belgische TV niet veel voorstelt, en weinig aandacht geniet.
Ah vandaar de vegan week. Ik hoor hem vaker over kipquote:
Ik vind Julie een zeikerd ..quote:Op zondag 21 februari 2021 12:55 schreef Verida het volgende:
[..]
nou voor mijn zou het ook drama wezen ik lust amper iets zoals die soep nu nee dank je wel en hoofdzakelijk groente lust ik wel maar al die aparte dingen wat nick steeds maakt pas ik ook voorquote:Op zondag 21 februari 2021 12:55 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
mike ook, geklaag met kip, lust geen spinazie of andijvie en zelfs geen brocoli
Fixedquote:Op zondag 21 februari 2021 12:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Daan was helemaal erg, die klaagde al -tijd over een theelepeltje sambal door 3 liter soep.
Dacht eerst dat ze alle maaltijden vegan moesten eten. Zou wel sober geweest zijn in deze vastentijd.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nu niet overdrijven hè. Ze eten een week alleen de lunch óf het diner vegan. Het is niet dat je dan gelijk een deficiëntie oploopt.
Prinsesje-op-de-erwt Gratekut mag geen grammetje meer aankomen, dus moet er dag en nacht alleen maar lekkere dingen beschikbaar blijven... ohhja en ze wil de BB winnenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Azijn op de boontjes....bbbrrrquote:Op zondag 21 februari 2021 12:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou voor mijn zou het ook drama wezen ik lust amper iets zoals die soep nu nee dank je wel en hoofdzakelijk groente lust ik wel maar al die aparte dingen wat nick steeds maakt pas ik ook voor
spinazie en brocoli zijn toch normale groeten, net als pompoensoep een heel normaal gerecht isquote:Op zondag 21 februari 2021 12:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou voor mijn zou het ook drama wezen ik lust amper iets zoals die soep nu nee dank je wel en hoofdzakelijk groente lust ik wel maar al die aparte dingen wat nick steeds maakt pas ik ook voor
Hoe weet je nou van het zien van die soep al dat je 'm niet lust?quote:Op zondag 21 februari 2021 12:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Welke ultratop is dat dan in België ? Radio Noorderwijk ?quote:Op zondag 21 februari 2021 12:58 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
toch staat in in de ultratop met zijn nummer
de vlaamse ultratop, is zelfs gezegd in de liveshowquote:Op zondag 21 februari 2021 13:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Welke ultratop is dat dan in België ? Radio Noorderwijk ?
Motard niet wel een fervent motorrijder....quote:Op zondag 21 februari 2021 13:00 schreef Jockari het volgende:
Michel hoort veel motorrijders zegt ie. Als motard zijnde herkent die dat natuurlijk direct. Michel is een allround man !
Singles - Ultratop Titel Binnenkomst Piek Wekenquote:Op zondag 21 februari 2021 13:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Welke ultratop is dat dan in België ? Radio Noorderwijk ?
Oh?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:01 schreef Kefke04 het volgende:
Michel is een man die kan ramen lappen, dat zie je echt niet vaak.
spinazie lust ik broccoli niet en ja die soep lust ik ook niet ja ik ben vrij moeilijk denk dat ik ook veel aan de brood zou zittenquote:Op zondag 21 februari 2021 13:00 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
spinazie en brocoli zijn toch normale groeten, net als pompoensoep een heel normaal gerecht is
ik kan echt geen ramen lappen, dat mag mijn vrouw doen, ik maak allemaal strepenquote:Op zondag 21 februari 2021 13:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh?Als man alleen hoort dat er toch ook bij. Of je huurt iemand in ,kan ook .Maar zo gek is dat niet
Achter Michael Lanzo. Mooie referentie.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:04 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Singles - Ultratop Titel Binnenkomst Piek Weken
Ronny 06/02/2021
Als je alleen bent doet niemand anders het voor je , dat is misschien het verschil?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:06 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ik kan echt geen ramen lappen, dat mag mijn vrouw doen, ik maak allemaal strepen
oh jij bent een typ dat ik moet proeven hahha nee sorry doe ik niet aan nee nog nooit gegeten maar zou die pompoenen soep ook niet willen proevenquote:Op zondag 21 februari 2021 13:00 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hoe weet je nou van het zien van die soep al dat je 'm niet lust?
het is een beginquote:Op zondag 21 februari 2021 13:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Achter Michael Lanzo. Mooie referentie.
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:04 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Singles - Ultratop Titel Binnenkomst Piek Weken
Ronny 06/02/2021
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha mijn vader was glazenwasser en mijn ex ookquote:Op zondag 21 februari 2021 13:01 schreef Kefke04 het volgende:
Michel is een man die kan ramen lappen, dat zie je echt niet vaak.
Dat was Michel.....Nick vindt het veels te heet.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
20 liter soep verknalt omdat Mr. BBB PeperNick het lekker vindt
Hij rijdt motor!quote:Op zondag 21 februari 2021 13:00 schreef Jockari het volgende:
Michel hoort veel motorrijders zegt ie. Als motard zijnde herkent die dat natuurlijk direct. Michel is een allround man !
Ik ben daar wel een paar keer geweestquote:Op zondag 21 februari 2021 13:15 schreef puzziepie het volgende:
Mike weer babbels voor 10 over eettenten ...en vooral het ABC restaurant (oid)
Daar kan je álles eten..bla bla dit dat
[ afbeelding ]
engieeeequote:Op zondag 21 februari 2021 13:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben daar wel een paar keer geweest
Hey puzzie![]()
Wat een energie zuigerquote:Op zondag 21 februari 2021 13:20 schreef Kefke04 het volgende:
Nog minstens 10 dagen straffe verhalen van mike![]()
![]()
Je moet helemaal niks natuurlijk maar dan weet je niet of je 'm niet lust dan eet je' t gewoon niet. Ook niet erg, ik weiger kaas te eten.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh jij bent een typ dat ik moet proeven hahha nee sorry doe ik niet aan nee nog nooit gegeten maar zou die pompoenen soep ook niet willen proeven
Enige Belg dat Nick van kan verliezen is Thomas. en dan nog zal het razend spannend zijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:51 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
nick valt er niet uit te spelen die is megapopulair in belgie, die heeft zelfs een hit te pakken met ronny retro
Michel weet het ook zekerquote:Op zondag 21 februari 2021 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
100 dagen erbij,nee 200 jaja 300 dagen erbij,, een jaar erbij weet Mikkie oprecht zeker wel
Van Julie en Michel heb ik niks spannends gezien?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:48 schreef MissyZ het volgende:
Mijn hemel halve dagtaak de cossen gelezen.
Friemelende pubers Julie en Michel die een sl kregen, azijn op de boontjes en Matt is een echte dj.
Heb ik nog meer gemist, en kom niet aan met een zuigzoen in de nek van Matt.............
Hij had zijn nek gestoten tegen een speaker.. Officiële verklaring van Matjequote:Op zondag 21 februari 2021 13:48 schreef MissyZ het volgende:
Mijn hemel halve dagtaak de cossen gelezen.
Friemelende pubers Julie en Michel die een sl kregen, azijn op de boontjes en Matt is een echte dj.
Heb ik nog meer gemist, en kom niet aan met een zuigzoen in de nek van Matt.............
Wat?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij had zijn nek gestoten tegen een speaker.. Officiële verklaring van Matje
Nee, zo spannend dat er een sl op kwam. Ze ging iets goedmaken begrijp ik uit de cos.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:49 schreef Sunshineforyou het volgende:
[..]
Van Julie en Michel heb ik niks spannends gezien?
Ik denk dat er niks gebeurd is want heb er verder niks van gezien of gehoord.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:50 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Nee, zo spannend dat er een sl op kwam. Ze ging iets goedmaken begrijp ik uit de cos.
Was volgens mij geen waarschuwing. Slechts een dringend advies om naar zijn eigen kamer te gaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat was dit met die licht waarschuwingen voor Mike gisteren?
Zal die nog een officieele waarschuwing krijgen?
En ik las hier steeds dat Thomas laag stond omdat hij met de hollanders heulde en dat hij niet Geliefd was bij de buren.?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Enige Belg dat Nick van kan verliezen is Thomas. en dan nog zal het razend spannend zijn.
Bij de streamers, de TV kijkers houden van Thomas inclusief mijn buurman.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ik las hier steeds dat Thomas laag stond omdat hij met de hollanders heulde en dat hij niet Geliefd was bij de buren.?
Ik denk een terechte waarschuwing. Ik vond het ongemakkelijk hoe Mike’s handen overal waren toen Naomi op hem lag. Ze lag eerder op de bank ook over Michel heen maar die bleef heel respectvol.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:53 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Was volgens mij geen waarschuwing. Slechts een dringend advies om naar zijn eigen kamer te gaan.
Grootste verrassing was toch wel Matt. Hoe zeker hij achter die draaitafel stond en totaal niet onder deed van Nick en Zoey. Zelfs als de beste eruit kwam.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:58 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Jaa, ik vond dat de leukste dag die ik heb gezien
Voelde voor ons ook aan als een feestje.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grootste verrassing was toch wel Matt. Hoe zeker hij achter die draaitafel stond en totaal niet onder deed van Nick en Zoey. Zelfs als de beste eruit kwam.
Zoey had als enige haar usb stick en viel flink door de mand.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grootste verrassing was toch wel Matt. Hoe zeker hij achter die draaitafel stond en totaal niet onder deed van Nick en Zoey. Zelfs als de beste eruit kwam.
Ja ik heb ook niks gezien tussen Julie en Michel vandaar mijn vraag want anders had ik het echt wel gezien of gelezen op dat moment. Denk weer zwaar overdreven.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:06 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ging om half 2 ermee stoppen tot aan dat moment heb ik niets tussen michel en Julie gezien hoor eerder Michel met Liese
Liese zat echt achter Michel aan, maar hij maakte wel duidelijk dat hij geen interesse in haar had.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:06 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ging om half 2 ermee stoppen tot aan dat moment heb ik niets tussen michel en Julie gezien hoor eerder Michel met Liese
hoe kwam zoey aan der usb stick danquote:Op zondag 21 februari 2021 14:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zoey had als enige haar usb stick en viel flink door de mand.
De andere 2 moesten ter plekke draaien.
Had ze al bij d'r toen ze het huis in ging.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe kwam zoey aan der usb stick dan
hij ging de vooraad kamer in en pakte een trui en broek van zichzelf mee maar die lagen op de grond tussen nog meer zwarte was, nou schone was gooi je niet op de grond zeker zoey nietquote:
Hoezo val je door de mand met een usb stick?, was gewoon haar eigen usb met nummers/platen, dit was duidelijk geen voorgedraaide set... en matt stond aardig te draaien maar ook genoeg fouten, om nu te zeggen dat het een top dj is... nee ! (nog ff oefenen), het apparatuur doet het meeste werk na het rammen van een paar knoppen, geef ze 2 platenspelers met vinyl en het wordt een puinhoop (denk dat nick dit wel kan)quote:Op zondag 21 februari 2021 14:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zoey had als enige haar usb stick en viel flink door de mand.
De andere 2 moesten ter plekke draaien.
Zou ook nog voor die andere kamer kunnen zijn Toch. Die sliepen nog niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:50 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Nee, zo spannend dat er een sl op kwam. Ze ging iets goedmaken begrijp ik uit de cos.
Klopt, heeft ze ook een keer verteldquote:Op zondag 21 februari 2021 14:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Had ze al bij d'r toen ze het huis in ging.
ja dat is gewoon vies lag tussen andere zwarte wasquote:Op zondag 21 februari 2021 14:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat zat ik me dus ook af te vragen
Ja, en dat kan Michel geen barst schelen.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:53 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Nick en Julie vooral volgens mij.
ja hun hebben echt niet aan elkaar gezeten op een gegeven moment was liese erg maar dan ook heel erg aan flirten met hem dat hij er zelfs ongemakkelijk van werd terwijl hij haar leuk vind ook en naderhand kreeg hij naomi er ook nog bij. Julie was druk bezig met Jillquote:Op zondag 21 februari 2021 14:07 schreef Sunshineforyou het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niks gezien tussen Julie en Michel vandaar mijn vraag want anders had ik het echt wel gezien of gelezen op dat moment. Denk weer zwaar overdreven.
ben jij ook DJ? gewoon nieuwsgierig, en ja met platen is ouderwets draaien toch en wel wat moeilijkerquote:Op zondag 21 februari 2021 14:09 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoezo val je door de mand met een usb stick?, was gewoon haar eigen usb met nummers/platen, dit was duidelijk geen voorgedraaide set... en matt stond aardig te draaien maar ook genoeg fouten, om nu te zeggen dat het een top dj is... nee ! (nog ff oefenen), het apparatuur doet het meeste werk na het rammen van een paar knoppen, geef ze 2 platenspelers met vinyl en het wordt een puinhoop (denk dat nick dit wel kan)
Ik vind Mike ook een engnek maar waarom is het dat Naomi als een krolse kat over iedereen heen mag hangen en Mike de broek mag proberen uit te trekken en de man respectvol moet blijven? Die mensen zijn allemaal volwassen en hadden allemaal een drankje op, ze waren samen bezigmet stoeien maar omdat Mike overkomt als een foute keukenverkoper uit het Volk van Laaf wordt hij erop afgerekent. Die man is gewoon preventief naar z'n kamer gestuurd omdat BB geen zin heeft in #ophef in het huidige klimaat, maar verder is er geen misdaad begaan ofzo terwijl Mike nu alweer wordt weggezet als verkrachter.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:59 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik denk een terechte waarschuwing. Ik vond het ongemakkelijk hoe Mike’s handen overal waren toen Naomi op hem lag. Ze lag eerder op de bank ook over Michel heen maar die bleef heel respectvol.
Inderdaad. Ik denk dat dit zijn liefdesverklaring is aan Liese is, zij houdt ook van pikant eten.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:52 schreef Lillfex het volgende:
[..]
[/quote[quote]Op zondag 21 februari 2021 12:54 schreef suzi1 het volgende:
als jij van pittig houdt en de helft niet dan kan je die pittige zooi er toch het laatst bijgooien op je eigen bord
Het bleek helemaal niet zo heet te zijn. De meeste hebben het gegeten.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:18 schreef Fasil het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk dat dit zijn liefdesverklaring is aan Liese is, zij houdt ook van pikant eten.
Michel maakt wel geen enkele kans bij Liese.
En ocharme Julie 😉, daar houdt hij geen rekening mee.
nou dat was vorige week die zal ondertussen wel gewassen zijn tochquote:
Yep, vroeguuh heb ik idd gedraaid.. met vinyl, dat was werken voor je geld, alleen al je platen meenemen was al een hele klusquote:Op zondag 21 februari 2021 14:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben jij ook DJ? gewoon nieuwsgierig, en ja met platen is ouderwets draaien toch en wel wat moeilijker
Begrijpelijk. Michel is hetero, en geen homo.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:07 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Liese zat echt achter Michel aan, maar hij maakte wel duidelijk dat hij geen interesse in haar had.
ga ik idd wel kijken jah maar zag het toen ook idd 2 platen en dan mixen wat dat betreft is heel veel makkelijker nu en leuk om te horen dat je gedraaid hebquote:Op zondag 21 februari 2021 14:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, vroeguuh heb ik idd gedraaid.. met vinyl, dat was werken voor je geld, alleen al je platen meenemen was al een hele klus![]()
Mocht je willen weten wat het verschil is, hier een aardige video met uitleg
Kan me dat niet echt voorstellen tussen die twee...quote:Op zondag 21 februari 2021 12:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen als ze keurig het 'wordt-het-wel-of-niet-neuken'-scenario blijven volgen. Zolang ze dat volhouden zijn ze nuttig en interessant.
Vooral de schuld van Big Brother zelf.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:26 schreef Jockari het volgende:
Voor de verandering gaan ze overdag even slapen. Zwakste BB ooit. NIET SLAPEN OVERDAG Bewoners !
praten met juliequote:Op zondag 21 februari 2021 14:29 schreef Jockari het volgende:
Vraag me af wat Michel nu aan het doen is, want die houdt helemaal niet van niks doen.
Omdat zij niet thuishoort in dat huis. En kan beter door beiden kampen naar huis gestuurd worden.quote:
nou idd het is toch 2 jaar geleden dat haar vader overleden iisquote:Op zondag 21 februari 2021 14:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mop ga lkkr met de shrink tokkeh
ipv online voor de boze wereld
Tussen haar tetten mee naar binnen gesmokkeld.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe kwam zoey aan der usb stick dan
ikwututnietquote:Op zondag 21 februari 2021 14:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou idd het is toch 2 jaar geleden dat haar vader overleden iis
er zullen gisteravond zat mensen aanwezig zijn geweest tijdens het feestquote:Op zondag 21 februari 2021 14:30 schreef freaky40 het volgende:
Nee zondag zijn totale off days, eigenlijk zaterdag ook wel. De productie zit echt thuis in het weekend, dat moge duidelijk zijn.
11 jaar geleden mij pa overleden. Heb het er soms nog verdomde moeilijk mee. Is per persoon verschillend, maar ken mij de gevoelens van haar wel voorstellenquote:Op zondag 21 februari 2021 14:30 schreef odie22 het volgende:
Julie heeft nog niet verwerkt dat haar papa is overleden
dacht een paar maanden terug , maar heb geen bron zo voorhandenquote:Op zondag 21 februari 2021 14:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou idd het is toch 2 jaar geleden dat haar vader overleden iis
Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:35 schreef Jockari het volgende:
Kan er is niemand met de wagen langs het gebouw rijden met een vrachtwagen, en luid toeteren ?
ja ik dacht het wel en ja ziet zeker heel diep, ik had het er ook heel moeiljk mee maar jankte lang niet zoveel als zij.quote:
Vrouw..quote:Op zondag 21 februari 2021 14:37 schreef odie22 het volgende:
ach laat dat meisje toch lekker kletsen met michel
Dit jaar 25 jaar mn mams overleden. Had toen 3 Kids 6,5 en 4 jaar. Ik vond toen dat ik niet teveel verdrietig mocht zijn ( ik was zelf 31 ) om hun te beschermen. Het rouwen kwam dus later.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
11 jaar geleden mij pa overleden. Heb het er soms nog verdomde moeilijk mee. Is per persoon verschillend, maar ken mij de gevoelens van haar wel voorstellen
ja ik ook wel en zeg ik net mijn vader ook verloren maar verdriet zal met de tijd toch minder worden en dat lijkt bij haar totaal nog niet na 2 jaar dus lijkt me praten met een psych wel een goed ideequote:Op zondag 21 februari 2021 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
11 jaar geleden mij pa overleden. Heb het er soms nog verdomde moeilijk mee. Is per persoon verschillend, maar ken mij de gevoelens van haar wel voorstellen
gewone en veganquote:Op zondag 21 februari 2021 14:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
KeukenBoer gaat zandkoekjes bakken
dan weet u dat
Is wel eigen aan nederlanders denk ik, om onmiddellijk naar een peut te rennen. Niet slecht bedoeld hoor, maar vlamingen zijn binnenvetters.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik ook wel en zeg ik net mijn vader ook verloren maar verdriet zal met de tijd toch minder worden en dat lijkt bij haar totaal nog niet na 2 jaar dus lijkt me praten met een psych wel een goed idee
maar zou dat komen omdat zij dan wel of niet der verdriet laat zienquote:Op zondag 21 februari 2021 14:38 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Dit jaar 25 jaar mn mams overleden. Had toen 3 Kids 6,5 en 4 jaar. Ik vond toen dat ik niet teveel verdrietig mocht zijn ( ik was zelf 31 ) om hun te beschermen. Het rouwen kwam dus later.
Maar hoor haar nu ooo zeggen dat dr kindjes niet met hun verdriet bij haar terecht kunnen en dat vind ik ik wel kwalijk .
nou dat zeg je echt tegen de verkeerde persoon haha ik heb een hekel om er naar toe te moeten ik zou nu eigenlijk ook echt moeten maar zie dat zeker niet zitten ben in verleden paar jaar terug geweest maar het is echt niet mijjn dingquote:Op zondag 21 februari 2021 14:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is wel eigen aan nederlanders denk ik, om onmiddellijk naar een peut te rennen. Niet slecht bedoeld hoor, maar vlamingen zijn binnenvetters.
Ik weet nog dat ik als klein jongetje vastliep met Pokemon Yellow door een Snorlax die de weg blokkeerde.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas houd toch van Pokemon?
Krijg nu een plotse ingeving: Dit is Snorlax, een snurkende pokemon die wat aan de dikke kant is:
[ afbeelding ]
Waarom ben jij zo tegen Liesequote:Op zondag 21 februari 2021 14:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tot ze een erectie krijgt. Chaos in BB-house.
colazitrone-snuifer duquote:Op zondag 21 februari 2021 14:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tot ze een erectie krijgt. Chaos in BB-house.
Liggen ze weer allemaal te slapen.quote:
Je doet dus net zoals de bewoners helemaal nixquote:Op zondag 21 februari 2021 14:47 schreef Jockari het volgende:
Heerlijk buiten met de laptop in het prieel. Jupiler aan de rechterzijde. Zalig !
Omdat ik een colazitrone snuiver ben ;-)quote:Op zondag 21 februari 2021 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo tegen Liese
Toch wel. Beide auto's zijn gewassen, de hond is geborsteld keuken en living gedweild, eten klaar gemaakt voor de dochter voor deze avond. Maar inderdaad, je hebt gelijk, voor de rest eigenlijk niks.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je doet dus net zoals de bewoners helemaal nix
En dan ook alleen maar om uiterlijkhedenquote:Op zondag 21 februari 2021 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo tegen Liese
Ik hoop dat er snel een van die K5 eruit gaan. Steeds roepen dat ze geen afspraken maken maar wel steeds toevallig allen hetzelfde stemmen. Nu ook Nick weer dat ze moeten zorgen dat alle nederlanders er eerst uitmoeten.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:44 schreef puzziepie het volgende:
Ze maken allemaal stemafsprakenquote:Op zondag 21 februari 2021 14:50 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er snel een van die K5 eruit gaan. Steeds roepen dat ze geen afspraken maken maar wel steeds toevallig allen hetzelfde stemmen. Nu ook Nick weer dat ze moeten zorgen dat alle nederlanders er eerst uitmoeten.
Jockari met een "i" a.u.b.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En dan ook alleen maar om uiterlijkhedenWant Jockary vindt haar lijken op een man , dus dat horen we nu al weken . Gaat niet eens om de persoon maar het triggered blijkbaar iets bij hem , en dat zegt meer van hem.
Dat weet ik niet. Ik vind t sowieso al niet kunnen dat ze dr kindjes zo lang alleen zonder moeder laat. Maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar zou dat komen omdat zij dan wel of niet der verdriet laat zien
Mag je hier niet zeggen, ik ben er ook al op terecht gewezen.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:54 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik vind t sowieso al niet kunnen dat ze dr kindjes zo lang alleen zonder moeder laat. Maar dat is mijn mening.
Uit het oog, maar niet uit het hart. Voor de rest gaat het leven gewoon door.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik ook wel en zeg ik net mijn vader ook verloren maar verdriet zal met de tijd toch minder worden en dat lijkt bij haar totaal nog niet na 2 jaar dus lijkt me praten met een psych wel een goed idee
En wie heeft vanmorgen alle ramen gezeemd binnen buiten? En de hele tuin geschopt van de week?quote:Op zondag 21 februari 2021 14:32 schreef Fasil het volgende:
afbeelding ] Op zondag 21 februari 2021 12:59 schreef bb-fan-1999 het volgende:
zijn ze alweer aan het schoonmaken, wat doet Nick in dat eten? Je kunt veel zeggen van de bewoners maar iedereen doet eigenlijk wel netjes zijn/haar taak
Ja, en heb je Michel en Nick al eens de toiletten of badkamer zien poetsen?
Zij doen het vuile werk niet, zij koken.
Het was wel echt de dag dat Matt zichzelf op de kaart heeft gezet,jaquote:Op zondag 21 februari 2021 14:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja Matt, aan de ene kant heb je gisteren je DJ carrière gelanceerd maar aan de andere kant......heb je een beetje vieze dingentjes gedaan
En wie heeft vanmorgen alle ramen gezeemd binnen buiten? En de hele tuin geschopt van de week?quote:Op zondag 21 februari 2021 14:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja, en heb je Michel en Nick al eens de toiletten of badkamer zien poetsen?
Zij doen het vuile werk niet, zij koken.
Ik had hem een por gegeven. Zo kun je ja niet pitten.quote:
Ik trek het niet meerquote:Op zondag 21 februari 2021 15:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Die is een compleet bos aan het omzagen.
Ik zeg het al vandaag het begin al bijnaquote:Op zondag 21 februari 2021 14:57 schreef M.Ritcher het volgende:
Die gozer is volledig geobsedeerd door Jill. Wat een freak.
nou dat valt de laatste tijd echt wel mee ik vemoed zelfs dat snachts mike nu meer snurkt want thomas is afgevallen en hi is stuk hoger gaan liggen hoor hem heel weinig nogquote:Op zondag 21 februari 2021 15:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill en Matt lachen om Thomas zijn gesnurk
Moeten die daar hele nacht naar horen
Lekker in deeg knijpenquote:
waarom gebruikte hij de keukenmachine niet gewoon hahaquote:Op zondag 21 februari 2021 15:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo het deeg eventjes de koelkast in om te rijzen
Ze maakte een hartje naar elkaar of was dat wat andersquote:Op zondag 21 februari 2021 15:04 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de druk is van de ketel bij zjill, nu mag tomass weer
Ze speelt ook wel met hem, daagt hem uit, zit aan hem , dan zeikt ze hem weer af ... dan weer de kop gek maken.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:57 schreef M.Ritcher het volgende:
Die gozer is volledig geobsedeerd door Jill. Wat een freak.
Michel !!!quote:Op zondag 21 februari 2021 15:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
En wie heeft vanmorgen alle ramen gezeemd binnen buiten? En de hele tuin geschopt van de week?
Hoezo niet ??? Mag toch mijn mening zeggen. Ben mama van 3 kinderen , heb dat zelf nooit gedaan . Heb 4 kleinkinderen en zou zelfs die niet zo lang zonder hun oma laten hihi. 😍😍quote:Op zondag 21 februari 2021 14:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mag je hier niet zeggen, ik ben er ook al op terecht gewezen.
Formeel mogen ze dat inderdaad NIET.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:15 schreef Juud79 het volgende:
Mogen ze in Nederland wel gewoon slapen overdag? Dat was bij de Australische versie dus verboden.
Kunnen ze die regel hier niet ook invoeren, overdag slapen lijkt me helemaal niet nodig. Tv maken moeten ze....
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:11 schreef 5thencounter het volgende:
Totall-loss
Dat wordt weer rummiekuppen en kaarten tot diep in de nacht
[ afbeelding ]
De buurvrouwquote:Op zondag 21 februari 2021 15:15 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz heeft ook een tukkie gedaan
Nog iemand aangerand in het laatste uur?
De regie slaapt zelf graag.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Formeel mogen ze dat inderdaad NIET.
Maar de regie is een slappe hap en handhaaft nagenoeg niets.
Die zou haar eigen vriend nog eerder wegstemmen dan Michel als die ook in het huis zat.quote:
Dat jij dat niet hebt gedaan wil niet zeggen dat een ander dat dan ook niet mag doen.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:10 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Hoezo niet ??? Mag toch mijn mening zeggen. Ben mama van 3 kinderen , heb dat zelf nooit gedaan . Heb 4 kleinkinderen en zou zelfs die niet zo lang zonder hun oma laten hihi. 😍😍
De eeuwige puzzel.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
Nominatie gesprek... Ga Neuke Eikels, of iig iets leuks
[ afbeelding ]
k3/5 is no more?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:21 schreef Whuzz het volgende:
Er wordt nu in elk geval tactischer gedacht. Zelfs stemmen binnen het eigen groepje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |