Nee, ging over Mike. Mike had dat tegen Nick gezegd een paar dagen geleden.quote:
Dan moet Thomas eruit ze zei gisteren als jij eruit gaat dan ga ik ookquote:Op zondag 21 februari 2021 12:44 schreef puzziepie het volgende:
Ik mag toch hopen dat Jill er snel uitgaat. Zo klaar met die kleuter.
idd, ik heb teruggeluisterdquote:Op zondag 21 februari 2021 12:39 schreef Yolk het volgende:
[..]
Niet "ik", maar "Mike". Nick denkt dat dat Mikes tactiek is.
Jill en Thomas zijn de lieverdjes van BB. Hij vind ze zo leuk samen...quote:Op zondag 21 februari 2021 12:45 schreef Toweler het volgende:
[..]
Dan moet Thomas eruit ze zei gisteren als jij eruit gaat dan ga ik ook
Zal nog wel ff duren denk ik.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:44 schreef puzziepie het volgende:
Dat zou ook zo'n andere sfeer brengen.....Matt zou beter tot zijn recht komen.....en niet meer als stalker gezien worden. Mike zou toch dan zijn tactiek moeten veranderen.....alhoewel die er ook van mij uit mag.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:44 schreef puzziepie het volgende:
Ja, die kan niet op zichzelf staan.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:45 schreef Toweler het volgende:
[..]
Dan moet Thomas eruit ze zei gisteren als jij eruit gaat dan ga ik ook
Ze heeft ook samen met Michel de ramen gezeemd.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:47 schreef Jockari het volgende:
Liese met een stofzuiger in haar handen ? Verkeerd toestel genomen ?
Liese heeft net samen met michel alle ramen gelaptquote:Op zondag 21 februari 2021 12:47 schreef Jockari het volgende:
Liese met een stofzuiger in haar handen ? Verkeerd toestel genomen ?
Eens!! Ik heb niets tegen Matt, ik vind hem zelfs wel een beetje zieligquote:Op zondag 21 februari 2021 12:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou ook zo'n andere sfeer brengen.....Matt zou beter tot zijn recht komen.....en niet meer als stalker gezien worden. Mike zou toch dan zijn tactiek moeten veranderen.....alhoewel die er ook van mij uit mag.
quote:Op zondag 21 februari 2021 12:50 schreef Tourniquet het volgende:
Te veel chili in de soep, is niet te eten.
quote:Op zondag 21 februari 2021 12:50 schreef Lillfex het volgende:
Ik zou als ik Naomi Liese en Julie en Zoey was eerst Nick eruit spelen. Dan Michel een tijd laten zitten. Voordat de pijlen op Thomas en Jill. Dan de rest van de guys eruit Dan heb je Michel en een Belgisch meisje ertegenover staan. Echt raar dat ze Nick er niet uitgaan spelen op dit moment
Alleen als ze keurig het 'wordt-het-wel-of-niet-neuken'-scenario blijven volgen. Zolang ze dat volhouden zijn ze nuttig en interessant.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jill en Thomas zijn de lieverdjes van BB. Hij vind ze zo leuk samen...
nick valt er niet uit te spelen die is megapopulair in belgie, die heeft zelfs een hit te pakken met ronny retroquote:Op zondag 21 februari 2021 12:50 schreef Lillfex het volgende:
Ik zou als ik Naomi Liese en Julie en Zoey was eerst Nick eruit spelen. Dan Michel een tijd laten zitten. Voordat de pijlen op Thomas en Jill. Dan de rest van de guys eruit Dan heb je Michel en een Belgisch meisje ertegenover staan. Echt raar dat ze Nick erniet uitgaan spelen op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |