Jaquote:Op zondag 21 februari 2021 10:19 schreef Windhapper het volgende:
Gaan ze daar nu allemaal doen alof Jill Matt gebeten heeft?
En er de volgende dag samen om lachenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:20 schreef suzi1 het volgende:
zoals een feest hoort te gaan, zuipen en meubilair kapot
tja,zij was echt vollquote:Op zondag 21 februari 2021 10:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is Jills "please-BB-zend-dit-aub-niet-uit-modus".
Jammer joh, eens zul je wel begrijpen wat de opzet van het programma is.![]()
[ afbeelding ]
En Julie was ook behoorlijk op de geile toer.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
Jill wordt hier helemaal afgefikt.. terwijl Naomi ook ieder aan het berijden was...
Iets te hard gefeest.. so what
dat zal in de loop van de dag nog wel gebeurenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
Jill wordt hier helemaal afgefikt.. terwijl Naomi ook ieder aan het berijden was...
lampen hangen ook gewoon te laag, moet de FEBO ook maar geen drank daaronder op tafel zetten ...quote:Op zondag 21 februari 2021 10:22 schreef spapaars het volgende:
Viel wel mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Julie is degene met een vriend thuis.. en kindjes.. das niet zo chiquequote:Op zondag 21 februari 2021 10:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zal in de loop van de dag nog wel gebeuren
voorals nog is de Cos heel braaf
Aan z'n kop te zien in de badkamer met Julie en Naomi was hij niet blij. Maar dat gaat Thomas nooit hardop zeggen.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja
Ik probeer THomas een beetje te pijlen hoe hij erin staat, maar hij laat niet veel los
haar lven ..quote:Op zondag 21 februari 2021 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julie is degene met een vriend thuis.. en kindjes.. das niet zo chique
Doet ze zelf struis.. bij alles wat maar enigszins verkeerd over zou kunnen komen haalt ze haar kindjes erbij..quote:Op zondag 21 februari 2021 10:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
haar lven ..
en niets verkeerds gedaan imo
steeds die kindjes dr bij halen . niet fraai niet nodig
Ik vind haar geen eigen persoonlijkheid hebben. Plakt altijd aan anderen (eerst Liese nu Michel)quote:Op zondag 21 februari 2021 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doet ze zelf struis.. bij alles wat maar enigszins verkeerd over zou kunnen komen haalt ze haar kindjes erbij..
ik vind Julie 0.0 ..
Voegt weinig toe
Tja, als je als vrouw contact hebt met Mike eindig je met een SOA en een nieuwe keuken.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:31 schreef suzi1 het volgende:
het is duidelijk hoe mike is als er geen camera's op zouden staan. maar ja dat was ons al gelijk duidelijk
Terecht.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:29 schreef Whuzz het volgende:
Mike is dus door BB de kamer uitgebonjourd
Daar moet je geen drankje van aannemen als vrouw.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:31 schreef suzi1 het volgende:
het is duidelijk hoe mike is als er geen camera's op zouden staan. maar ja dat was ons al gelijk duidelijk
Is er überhaupt iets van waar? Wel Cossen vluchtig doorgelezen.. maar geen ideequote:
Ja vind ik ook Zijn misschien ouderen die niet jong zijn geweest hahahaquote:Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
Helemaal mee eens.. vind dit echtquote:Op zondag 21 februari 2021 10:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
griezelig worstenbreudje die Mike
Laten we niet vergeten dat Naomi ook hierna nog uit zichzelf bovenop Mike sprong...quote:
Naomi speelt niet twee jongens tegen elkaar uit. Dat lijkt me nogal een verschil.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
Weer behoorlijk aangedikte versies van wat ik begrijpquote:Op zondag 21 februari 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is er überhaupt iets van waar? Wel Cossen vluchtig doorgelezen.. maar geen idee
Naomi deed net zo hard mee hoor.quote:
Oehhhh wat wilde ze vertellen dan???quote:Op zondag 21 februari 2021 10:40 schreef suzi1 het volgende:
michel kwaad? hij hoefde het niet te horen toen naomi iets wilde vertellen
Mike:quote:Op zondag 21 februari 2021 10:39 schreef suzi1 het volgende:
mike heeft vooral veel van een afstandje staan kijken gisteravond en vieze bewegingen gemaakt wat zgn een dans was. echt smerig was dat om te zien
weet ik helaas niet. tot 2 of 3 keer zei hij, ik wil het niet horen. mss wilde ze iets uitleggen over gisterquote:Op zondag 21 februari 2021 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oehhhh wat wilde ze vertellen dan???
waar baseer je dat op? Heb t niet meegekregenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dus er gebeurde eindelijk iets tussen Michel en Julie en daarom kregen we die SL.
Was grapje, omdat ze hetzelfde vannacht tegen hem deden.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:40 schreef suzi1 het volgende:
Die SL werd vooral veroorzaakt door Jill en Naomi.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dus er gebeurde eindelijk iets tussen Michel en Julie en daarom kregen we die SL.
Is een grapje. Julie was gister (zogenaamd) boos op Michel omdat hij ze wakker gemaakt had toen hij moest pissen 's ochtends. In werkelijkheid wou ze aandacht omdat Liese en Michel iets te vriendschappelijk werden.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:40 schreef suzi1 het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat Naomi ook hierna nog uit zichzelf bovenop Mike sprong...
En net op het moment dat ze het goed wilden maken, kregen we een SL.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:43 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Is een grapje. Julie was gister (zogenaamd) boos op Michel omdat hij ze wakker gemaakt had toen hij moest pissen 's ochtends. In werkelijkheid wou ze aandacht omdat Liese en Michel iets te vriendschappelijk werden.
Heb een hekel aan Mike, en misschien heb ik wat gemist maar Naomi was echt bloed irritant....bleef ook maar doorgaan dook overal boven op en wist niet te stoppen. Zowel bij Michel als bij Mike.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2021 10:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Naomi heeft wel een aanstekelijke vreselijk irritante lach
Niet meegekregen. SL was volgens mij toen Mike naar z'n eigen bed werd gestuurd en later omdat ze bang waren dat het stoeien tussen Liese en Julie uit de hand zou lopen.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En net op het moment dat ze het goed wilden maken, kregen we een SL.
oh kindje erbij van een derde vader, dat vind Tokkie Julie niet zo ergquote:Op zondag 21 februari 2021 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julie is degene met een vriend thuis.. en kindjes.. das niet zo chique
Liese is leuk met een slok op. Naomi vervelend.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:44 schreef Astro_boy het volgende:
Is er al een fatwa uitgesproken over Liese?
De bewoners konden goed met elkaar opschieten gisteravond. Dit mag natuurlijk niet van de Liese fan base dus die komt om de hoek kijken om gal te spuwen over Jill. Waren er gisteravond niet bij. Was supergezellig in het huis en in COS.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
Ik vond Naomi eerlijk gezegd ook wel leuk.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Liese is leuk met een slok op. Naomi vervelend.
Tja, wat wijntjes teveel en die kon alleen nog met d'r kut denken. Dat soort gedrag is niet voorbehouden aan mannen alleen.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb een hekel aan Mike, en misschien heb ik wat gemist maar Naomi was echt bloed irritant....bleef ook maar doorgaan dook overal boven op en wist niet te stoppen. Zowel bij Michel als bij Mike.
quote:Op zondag 21 februari 2021 10:49 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
De bewoners konden goed met elkaar opschieten gisteravond. Dit mag natuurlijk niet van de Liese fan base dus die komt om de hoek kijken om gal te spuwen over Jill. Waren er gisteravond niet bij. Was supergezellig in het huis en in COS.
Snap ik maar mannen worden er op aan gekeken.....quote:Op zondag 21 februari 2021 10:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, wat wijntjes teveel en die kon alleen nog met d'r kut denken. Dat soort gedrag is niet voorbehouden aan mannen alleen.
Emancipatie is inderdaad nogal eenzijdig verlopen. Is een proces, kost nog wat jaartjesquote:Op zondag 21 februari 2021 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap ik maar mannen worden er op aan gekeken.....
Als vanouds, alleen zo jammer van die SL op het einde. Net toen het leuk werd.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:52 schreef Whuzz het volgende:
Was inderdaad gewoon een mooie topavond.
Wel de lusten, niet de lasten iddquote:Op zondag 21 februari 2021 10:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Emancipatie is inderdaad nogal eenzijdig verlopen. Is een proces, kost nog wat jaartjes
vollidiot is datquote:Op zondag 21 februari 2021 10:53 schreef Kinga het volgende:
Kleine fittie tussen Liese en Matt net.. waar Matt even denkt haar iets te vertellen.
Liese: wat maakt jou de baas?
Liese: Ik hoop dat jullie de duimpjes omhoog hebben gestoken.
Was na de grap dat Mike die zuigzoen bij Matt zouden hebben aangebracht. Michel opperde dat Mike z’n gebit maar even moest inleveren als forensisch bewijs om te matchen aan de plek in Matt zijn nek.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:54 schreef zodeju het volgende:
Is Michel wat scherp vanochtend.?
Hoorde hem zeggen dan moet je je tanden uitdoen. ? En daarna kwam gelach.
Julie heeft niets gezogenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill snapt niet hoe die zuigzoenplek is ontstaan.
Julie: "Ge snapt het niet? Ik zal het u uitleggen, ge hebt eraan gezogen."
[ afbeelding ]
de steentjes liggen alvast klaarquote:Op zondag 21 februari 2021 10:44 schreef Astro_boy het volgende:
Is er al een fatwa uitgesproken over Liese?
Vooral richting Mike. Eerder op de slaapkamer ook al.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:54 schreef zodeju het volgende:
Is Michel wat scherp vanochtend.?
Hoorde hem zeggen dan moet je je tanden uitdoen. ? En daarna kwam gelach.
Ja, hij vond het niet zo leuk dat er andere handjes aan zijn vrouwtjes zatenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Vooral richting Mike. Eerder op de slaapkamer ook al.
Gisteravond hebben nick en Michel tegen Thomas uitgesproken dat zij Mike ook niet mogen. Daarna was Thomas gerustgesteld en een paar minuten later van opluchting dik uit zijn dak gaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Tsja het is en blijft een mens....had ook al het idee dat die twee elkaar niet liggen, of het is duidelijk wat Mike wil bereiken.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
dat is haar normaal gezichtquote:Op zondag 21 februari 2021 11:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
wat zit Liese Met een chagrijnig hoofd
Goede waarschuwing voor de heren... Jill heeft haar tanden niet in bedwang, dus dat gat is geheel op eigen risico.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:04 schreef zodeju het volgende:
Er zit een beste rand van tanden om de zuigplek heen,
ja dat was omdat ze te laat aan tafel kwam en toen zei hij was over de straf en toen gaf zij die sneerquote:Op zondag 21 februari 2021 10:53 schreef Kinga het volgende:
Kleine fittie tussen Liese en Matt net.. waar Matt even denkt haar iets te vertellen.
Liese: wat maakt jou de baas?
Liese: Ik hoop dat jullie de duimpjes omhoog hebben gestoken.
kater denk ikquote:Op zondag 21 februari 2021 11:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
wat zit Liese Met een chagrijnig hoofd
nou liese had hem goed zitten hoor gisterenavondquote:Op zondag 21 februari 2021 11:08 schreef 20100 het volgende:
[..]
van 2 biertjes en een half glaasje wijn?
Er is veel meer gedronken het voorraadhok is geloof ik drie keer open geweest voor meer drank.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:08 schreef 20100 het volgende:
[..]
Ik had al teut geweest door de etiketten van de fles wijn te lezenquote:Op zondag 21 februari 2021 11:08 schreef 20100 het volgende:
[..]
compensatie van gisteravond hoop ikquote:Op zondag 21 februari 2021 11:11 schreef 5thencounter het volgende:
Wat zijn ze stil daar, zelfs de Noomiiiiiiiiiisirene is stil
Heeft er iets plaatsgevonden tussen michel en julie?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:13 schreef Lillfex het volgende:
Jill mag op de slachtbank maar als het gaat om Julie word er gefluisterd. Dat is geen zuivere koffie
De is de grote vraag!quote:Op zondag 21 februari 2021 11:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Heeft er iets plaatsgevonden tussen michel en julie?
Waarschijnlijk niet. Anders dan elkaar opgeilen en flirten.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Die zin snap ik niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:13 schreef Lillfex het volgende:
Jill mag op de slachtbank maar als het gaat om Julie word er gefluisterd. Dat is geen zuivere koffie
Dat zal wel niet maar ik zou als vriend van Julie uit mijn dak gaan als ik haar bij een andere man in bed zag liggen na een dronken situatiequote:Op zondag 21 februari 2021 11:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dat hebben we niet gezien. Toen kregen we een SL. Vandaar de speculaties.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat zal wel niet maar ik zou als vriend van Julie uit mijn dak gaan als ik haar bij een andere man in bed zag liggen na een dronken situatie
Ook Zoey vraagt zich iets af en die fluistert, gaat hoe ze zich hebben omgekleed en niet zuiver meer weten hoe, ze vragen zich af of dat op streams geweest is.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:13 schreef Lillfex het volgende:
Ik hoorde dat zeggen in de andere kamer dat Julie bij Michel in bed heeft gelegen Of zie ik dat nu helemaal verkeerdquote:Op zondag 21 februari 2021 11:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook Zoey vraagt zich iets af en die fluistert, gaat hoe ze zich hebben omgekleed en niet zuiver meer weten hoe, ze vragen zich af of dat op streams geweest is.
Maar het staat je vrij om er wat van te denken.
Of wat er ook na de streamlock gebeurt is.
Mike zeker??quote:Op zondag 21 februari 2021 11:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik hoorde dat zeggen in de andere kamer dat Julie bij Michel in bed heeft gelegen Of zie ik dat nu helemaal verkeerd
Ik denk eerlijk dat de vriend zelf al besloten heeft er een punt achter te zetten. Alvast toch wat ik zou doen als vriend zijnde van Juliequote:Op zondag 21 februari 2021 11:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat zal wel niet maar ik zou als vriend van Julie uit mijn dak gaan als ik haar bij een andere man in bed zag liggen na een dronken situatie
Er tekent zich een trend af? Alleen de vrijgezellige zonder binding mogen vrij los op stream? Ze willen geen geblér van vriendjes aan het hekquote:Op zondag 21 februari 2021 11:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat hebben we niet gezien. Toen kregen we een SL. Vandaar de speculaties.
Nou zoals ik het zeg Als je een spel speelt en je wil dat die bijtplek in de uitzending komt ga je daar op door als groep. Ach laat ook maar ik denk dat ik daarvan teveel weet Forget itquote:
Waarschijnlijk zou jij het niet eens willen dat je vrouw daar in gaat zitten.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk dat de vriend zelf al besloten heeft er een punt achter te zetten. Alvast toch wat ik zou doen als vriend zijnde van Julie
ik heb ze niet naast elkaar zien liggen hoor vannacht naomi lag naast Juliequote:Op zondag 21 februari 2021 11:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Mies is haar bruurkequote:Op zondag 21 februari 2021 11:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk dat de vriend zelf al besloten heeft er een punt achter te zetten. Alvast toch wat ik zou doen als vriend zijnde van Julie
Wat schaamt ze zich hèquote:Op zondag 21 februari 2021 11:04 schreef Whuzz het volgende:
Jill is er maar trots op. Nou meid, inderdaad een hele prestatie. Je bent echt de eerste in jouw generatie die een zuigzoen heeft weten te zetten. Super knap!
nou liese was erg bezig bij michel hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 11:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Anders dan elkaar opgeilen en flirten.
was dit met het moment van mike en naomi ook dat diie aan het stoeien waren?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat hebben we niet gezien. Toen kregen we een SL. Vandaar de speculaties.
Dat was eerder. Toen waren ze aan het geinen met Michel, dat ze boos op hem waren. Hij had ze die nacht ervoor wakker gemaakt toen hij naar de wc ging. Hij mocht daar zg niet slapen.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb ze niet naast elkaar zien liggen hoor vannacht naomi lag naast Julie
Ja, en wat deed Michel, nam haar in nekklem en gooide haar op haar eigen bed. Die weet echt wel wat kan en wat niet kan ook voor haarzelf.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou liese was erg bezig bij michel hoor
Hoezo? Is hij alwéér weg?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:33 schreef Whuzz het volgende:
We misshien @:DGK_Tegengas
(En niet alleen vanwege zijn filmpjes!)
Is gisteren ook al ter sprake gekomen. Lijkt mij wel het slimste scenario eigenlijk, met het minste risico mochten Mike of Zoey opeens iets onverwachts doen.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:32 schreef Whuzz het volgende:
Mies en Nick aan de gametalk...
Mies oppert het idee om expres iemand K5 tegenover Matt te zetten.
Mag even uitleggen over hoe ze Matt heeft aangerand.quote:
Die heeft gewoon af en toe een BDSM sessie nodig om rustig te kunnen blijven, dan is ze waarschijnlijk prima te tolererenquote:Op zondag 21 februari 2021 11:37 schreef Mrsprickles het volgende:
Naomi vind ik echt leuk uitzien en ze is heel lief, maar ik zou haar echt slecht trekken na een tijdje.
Zo vervelend en naief als ze dronken is en zeer vermoeiend.
waardeloze mensenquote:Op zondag 21 februari 2021 11:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, hij is bedreigt en waarschijnlijk door eentje van hier wat ik er van begrijp.
Als dat zo is dan is dat heel erg kwalijk!! Maar dat weet je niet toch? Dat is gissen lijkt mij,quote:Op zondag 21 februari 2021 11:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, hij is bedreigt en waarschijnlijk door eentje van hier wat ik er van begrijp.
Doe je oordopjes dan maar inquote:Op zondag 21 februari 2021 11:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die heeft gewoon af en toe een BDSM sessie nodig om rustig te kunnen blijven, dan is ze waarschijnlijk prima te tolereren
Ging over filmpjes over Jerrel.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:37 schreef Flory het volgende:
[..]
Hij wordt steeds lastiggevallen hier blijkbaar
Opnemer?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Hij is niet in dienst als opnemer hoor...
Staat in een van de COS topics van vannachtquote:Op zondag 21 februari 2021 11:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is dat heel erg kwalijk!! Maar dat weet je niet toch? Dat id gissen lijkt mij,
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier mensen bedreigd . heb daar ok helemaal niets over meegekregen of over gelezen, Ik neem het met een flinke korrel zout .
Team relnichtquote:Op zondag 21 februari 2021 11:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ging over filmpjes over Jerrel.
Één of andere Jerrel tokkie heeft hem bedreigd, omdat hij volgens die tokkie de beelden had geedited ten nadele van Jerrel.
Dus het is vannacht gebeurd? raarquote:Op zondag 21 februari 2021 11:41 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Staat in een van de COS topics van vannacht
Dat zeg ik niet. De reden staat in een van de topicsquote:Op zondag 21 februari 2021 11:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus het is vannacht gebeurd? raar
Opa zei nog zo "niet bijten"quote:Op zondag 21 februari 2021 11:04 schreef zodeju het volgende:
Er zit een beste rand van tanden om de zuigplek heen,
Link?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:43 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. De reden staat in een van de topics
Nee, het is absoluut niet met een korrel zout te nemen....de bedreiging is via dm bij hem binnen gekomen. En snap er niet veel van hoe of wat maar zelf is hij er van overtuigd dat het van hier af komt.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is dat heel erg kwalijk!! Maar dat weet je niet toch? Dat id gissen lijkt mij,
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier mensen bedreigd . heb daar ok helemaal niets over meegekregen of over gelezen, Ik neem het met een flinke korrel zout .
Dat las ik afgelopen nacht ja, heel erg triest weer.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ging over filmpjes over Jerrel.
Één of andere Jerrel tokkie heeft hem bedreigd, omdat hij volgens die tokkie de beelden had geedited ten nadele van Jerrel.
quote:Op zondag 21 februari 2021 11:45 schreef Whuzz het volgende:
Zullen we het verhaal over DGK niet verder uitbreiden met speculatie? We weten het fijne er niet van. Als we hem ergens mee kunnen helpen, dan horen we het
Zou wel grappig zijn als beide 'groepen' dezelfde strategie volgen om iemand uit eigen gelederen op te offeren om zekerheid te hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:44 schreef Astro_boy het volgende:
Als team Thomas slim is zetten ze Thomas of Jill tegen Michel. Of nu al het risico lopen of of een week later zeker weggestemd worden.
Die optie houden ze nog open, maar het is wel duidelijk dat ze Zoey niet meer vertrouwen. (Werd ook wel tijd...)quote:Op zondag 21 februari 2021 11:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind het riskant om er expres op te gaan staan.
Dus het plan om Zoey te benaderen is van de baan?
Mike is huismeester, kan niet worden genomineerd.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:47 schreef Blueheeler het volgende:
Waarom hebben ze het over Matt nomineren en niet Mike?
Huismeesterquote:Op zondag 21 februari 2021 11:47 schreef Blueheeler het volgende:
Ik ben ook wel eens bedreigd hier op FOK! in dm en PM . Ik zou het iig aangeven bij een MOD of FA en meer kan je niet doen.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, het is absoluut niet met een korrel zout te nemen....de bedreiging is via dm bij hem binnen gekomen. En snap er niet veel van hoe of wat maar zelf is hij er van overtuigd dat het van hier af komt.
Enige manier om te overleven.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als beide 'groepen' dezelfde strategie volgen om iemand uit eigen gelederen op te offeren om zekerheid te hebben.
Mike is een losse flodder die nog alle kanten op kan. Ze zien Matt als een "zekerheidje" in het andere kamp. Dus als ze die er uit weten te werken levert ze dat meer voordeel op.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:47 schreef Blueheeler het volgende:
Ach ja, wat blond van mij....quote:Op zondag 21 februari 2021 11:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mike is huismeester, kan niet worden genomineerd.
In die 11 jaar dat ik op Fok! post nog nooit bedreigd. En ik heb soms heerlijk lopen trollen. Sneu, dat mensen bedreigingen via DM/PM doen.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens bedreigd hier op FOK! in dm en PM . Ik zou het iig aangeven bij een MOD of FA en meer kan je niet doen.
Wel vervelend.
Aan de ander kant ook gevaarlijk Stel dat Mike als huismeester iemand terug kan laten gaan en het zal Mat worden? en dat bv de andere kamer op Julie stemt dan is een van de meiden weg als er 3 genomineerden zijn. Het heeft daarom ook gevaarlijke kanten.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:40 schreef Tourniquet het volgende:
Michel wel realistisch. Grootste kans om erin te blijven is als hij tegen Matt staat, anders komt hij 100% tegen Thomas of Jill te staan.
Moet volgens mij heel raar lopen wilt Mike er niet volgende week uitgaan. Die begon leuk maar heeft z'n kruit inmiddels bij meerdere personen uit beide kampen verschoten.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mike is een losse flodder die nog alle kanten op kan. Ze zien Matt als een "zekerheidje" in het andere kamp. Dus als ze die er uit weten te werken levert ze dat meer voordeel op.
Edit: Owja, was even vergeten dat die ook nog eens huismeester is ja. Dus hij is safe.
Ze gaan ervan uit dat Zoey niet op de meisjes stemt en Mike niet op Nick.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:51 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Aan de ander kant ook gevaarlijk Stel dat Mike als huismeester iemand terug kan laten gaan en het zal Mat worden? en dat bv de andere kamer op Julie stemt dan is een van de meiden weg als er 3 genomineerden zijn. Het heeft daarom ook gevaarlijke kanten.
Ze rekenen erop dat Zoey de meiden niet nomineert en weer gewoon Michel en Nick stemt.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:51 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Aan de ander kant ook gevaarlijk Stel dat Mike als huismeester iemand terug kan laten gaan en het zal Mat worden? en dat bv de andere kamer op Julie stemt dan is een van de meiden weg als er 3 genomineerden zijn. Het heeft daarom ook gevaarlijke kanten.
Maar het is onmogelijk om in je strategie ook nog alle "Deus ex machina"-acties mee te nemen die BB eventueel nog kan doen, daar is geen beginnen aan. Als er komende dagen nog een extra immuniteit komt, of iemand krijgt dubbele stemmen dan zul je ook je strategie weer moeten aanpassen.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:51 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Wie zijn billen brandt moet op de blaren zittenquote:Op zondag 21 februari 2021 11:57 schreef mario390 het volgende:
het werd haar misschien vertelt dat het
vor de leukheit uitgezonden werden moet
Naomi was zelf anders ook flink bezig. Wat krijgt zij als santie danquote:Op zondag 21 februari 2021 11:52 schreef Ireth het volgende:
Mike zou als sanctie van poging tot aanranding van naomi zijn huismeester privileges direct kwijt moeten raken
als k5 michel en matt stemtquote:Op zondag 21 februari 2021 11:51 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Daar is wel een beetje gefriemeld, jaquote:Op zondag 21 februari 2021 11:55 schreef woveleed het volgende:
Matt & Jill afgelopen nacht:
https://streamable.com/vog1vk
Ugh, kan max 10min videos uploaden blijkbaar, woops.
eigenlijk alles wat hij deed deed naomi ook hoor die 2 waren aan elkaar gewaagdquote:Op zondag 21 februari 2021 11:52 schreef Ireth het volgende:
Mike zou als sanctie van poging tot aanranding van naomi zijn huismeester privileges direct kwijt moeten raken
aan namequote:Op zondag 21 februari 2021 11:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat was eerder. Toen waren ze aan het geinen met Michel, dat ze boos op hem waren. Hij had ze die nacht ervoor wakker gemaakt toen hij naar de wc ging. Hij mocht daar zg niet slapen.
Hij ging toen kaarten met Liese.
Toen hij terugkwam wilden ze het goedmaken en toen zijn ze kennelijk in één bed beland. SL
Hoop in ieder geval dat ze is niet beschermt wordt.....quote:Op zondag 21 februari 2021 11:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten
Als het zou lukken is het wel een master move. Jezelf erop zetten om iemand eruit te spelen. Het zelfvertrouwen, damn.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is gisteren ook al ter sprake gekomen. Lijkt mij wel het slimste scenario eigenlijk, met het minste risico mochten Mike of Zoey opeens iets onverwachts doen.
Dat dusquote:Op zondag 21 februari 2021 12:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop in ieder geval dat ze is niet beschermt wordt.....
michel kregt nooit never 9 stemmenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Als het zou lukken is het wel een master move. Jezelf erop zetten om iemand eruit te spelen. Het zelfvertrouwen, damn.
even voor mezelf visualiseren
Michel: Jill en Matt
Nick: Michel en Matt
Liese: Michel en Matt
Naomi: Michel en Matt
Julie: Michel en Matt
Zoey: Michel en Nick
Mike: Michel en ?
Matt: Michel en Nick
Jill: Michel en Nick
Thomas: Michel en Nick
Michel 9
Matt 5
Nick 4
Jill 1
Hmm, hoeft Mike je maar te kloten door ook op Nick te stemmen. En dan mag hij kiezen en krijg je Michel en Nick. Te gevaarlijk.
De sfeer was goed begrijp ikquote:Op zondag 21 februari 2021 12:07 schreef Joyce-43 het volgende:
hahhaha Julie wilt echt beweren dat ze ok waren nog
wel mario loopt ie zelf om te vragen bij zijn vriendenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
michel kregt nooit never 9 stemmen
Dies geen huismeester.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naomi was zelf anders ook flink bezig. Wat krijgt zij als santie dan
Precies. Mike zal er natuurlijk op aan sturen dat het ergens een gelijke stand wordt. Hij hoopt dat hij als HM mag gaan kiezen.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hmm, hoeft Mike je maar te kloten door ook op Nick te stemmen. En dan mag hij kiezen en krijg je Michel en Nick. Te gevaarlijk.
Ja, maar dat risico zou ik wel durven nemen, zie Mike momenteel niet op Nick stemmen. Ik zou als ik Michel was dat risico nog eerder durven nemen dan tegenover Thomas of Jill te staan. Eerder nog dat hij ook op Matt stemt.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Als het zou lukken is het wel een master move. Jezelf erop zetten om iemand eruit te spelen. Het zelfvertrouwen, damn.
even voor mezelf visualiseren
Michel: Jill en Matt
Nick: Michel en Matt
Liese: Michel en Matt
Naomi: Michel en Matt
Julie: Michel en Matt
Zoey: Michel en Nick
Mike: Michel en ?
Matt: Michel en Nick
Jill: Michel en Nick
Thomas: Michel en Nick
Michel 9
Matt 5
Nick 4
Jill 1
mike stemt niet nickquote:Op zondag 21 februari 2021 12:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
Zoey zei hetquote:Op zondag 21 februari 2021 12:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh, zal dit even aanpassen dan:
https://en.wikipedia.org/wiki/COVID-19_pandemic_in_Africa
Misschien mag die vannacht weer onder de dekens friemelen.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:13 schreef Whuzz het volgende:
En Jill weer lekker met Thomas knuffelen... Matt staat er bij en kijkt er naar....
Maar dat zei ze niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:13 schreef Kefke04 het volgende:
In Afrika is niet zo veel corona, Zuid afrika tunesie en Marokko zijn de uitzonderingen.
Ze zouden expres op Michel kunnen stemmen.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook door corona, vroeger deed BB dat zelf maar o nu een schoonmaakploeg erin te zetten . Normaal konden ze dat gewoon ff onder een streamlock doen of stream op slaapkamers.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:15 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb nog bij geen enkele BB gezien dat er zo werd schoongemaakt als bij deze, zelfs de ramen zijn ze aan het lappen
Nick is een bejaarde .. gezapige oude manquote:Op zondag 21 februari 2021 12:27 schreef Lillfex het volgende:
Nick wat ben jij oud van geest zeg. Je lijkt wel 80
Een uur lang kijken naar niets #koekoek.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:23 schreef woveleed het volgende:
Poging 2
Jill & Matt afgelopen nacht:
https://www.dailymotion.com/video/x7zg4lh
nou denk ook niet dat er schoonmaak ploegen werden gebruikt vroeger dat is echt iets voor de bewonersquote:Op zondag 21 februari 2021 12:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook door corona, vroeger deed BB dat zelf maar o nu een schoonmaakploeg erin te zetten . Normaal konden ze dat gewoon ff onder een streamlock doen of stream op slaapkamers.
quote:Op zondag 21 februari 2021 12:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Een uur lang kijken naar niets #koekoek.
Dat gesnurk ook op de achtergrondquote:Op zondag 21 februari 2021 12:23 schreef woveleed het volgende:
Poging 2
Jill & Matt afgelopen nacht:
https://www.dailymotion.com/video/x7zg4lh
Dan zou ik liever met Zoey in gesprek gaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:30 schreef Tourniquet het volgende:
Julie wil Michel er niet opzetten dus.
Ze willen met behulp van Naomi nu Mike gaan overhalen. Gevaarlijk spel als je het mij vraagt!
wat doet Julie dan?quote:Op zondag 21 februari 2021 12:32 schreef puzziepie het volgende:
Julie en Nick hebben het volgens mij over Matt, Tho en Jill![]()
Die doen idd geen flikker in huis
zie ik gefriemel?quote:Op zondag 21 februari 2021 12:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Onzin, ze moeten met elkaar dat huis en tuin schoonhouden....het is niet anders. En qua leeftijd zitten er geen kinderen in....quote:Op zondag 21 februari 2021 12:27 schreef Lillfex het volgende:
Nick wat ben jij oud van geest zeg. Je lijkt wel 80
Dat weet je niet! Misschien werd er érgens in dat uur wel stiekem, diep onder de deken, een vinger in een foef geschoven!quote:Op zondag 21 februari 2021 12:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Zijn toch ook veel jonger en willen we straks alleen naar schoonmaken kijken of hoe zit dat. Ik vind Nick maar een oude .............quote:Op zondag 21 februari 2021 12:32 schreef puzziepie het volgende:
Julie en Nick hebben het volgens mij over Matt, Tho en Jill![]()
Die doen idd geen flikker in huis
Je kunt het ook anders zien... Want hij heeft zich duidelijk herpaktquote:Op zondag 21 februari 2021 12:31 schreef suzi1 het volgende:
wie lag er nou de eerste weken altijd onder een dekentje op de bank en liep ermee rond. dat was toch nick?
ja hij was de kooksloof van theo, maar meer niet
Jonger zijn is geen excuus om geen moer te doen.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zijn toch ook veel jonger en willen we straks alleen naar schoonmaken kijken of hoe zit dat. Ik vind Nick maar een oude .............
Ze doen hun taken toch?quote:Op zondag 21 februari 2021 12:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jonger zijn is geen excuus om geen moer te doen.
Ik ga hier niet de regie uithangen en stukjes eruit knippen :pquote:Op zondag 21 februari 2021 12:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid , en dat is niet alleen met schoonmaken of opruimen maar met allesquote:
Heb jij ooit in een BB hun openplek zien onderhouden.... of zien stofzuigen...misschien hun keuken opruimen maar kan me daar niks van herinneren .Zelfs niet de douches.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou denk ook niet dat er schoonmaak ploegen werden gebruikt vroeger dat is echt iets voor de bewoners
En Thomas de lachende derde te worden of Mike.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:30 schreef Lillfex het volgende:
Ik snap die meiden ook niet Die kunnen zo sterk zijn door Nick eruit te gooien. Wat dacht je dat Nick straks gaat doen als de groepen kleiner worden
Nick is leuk in het huis. Zijn humor is goud.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien... Want hij heeft zich duidelijk herpakt
Dat verstond ik ook maar is moeilijk te volgen.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:37 schreef Chanel5 het volgende:
Wat mompelt Nick nu " ik wil zo snel mogelijk alle Nederlanders eruit" ?
Dat gaat toch nooit gebeuren.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:37 schreef Chanel5 het volgende:
Oke Nick daalt bij me hij klaagde eerst dat andere ook bepaalde mensen eruit wouden maar nu doet hij het zelfquote:Op zondag 21 februari 2021 12:37 schreef Chanel5 het volgende:
Niet "ik", maar "Mike". Nick denkt dat dat Mikes tactiek is.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:37 schreef Chanel5 het volgende:
Dat hoeft toch ook niet iedereen is verschillend daarin. Ik weet nog dat Mat vroeg of hij mee kon helpen met koken nou dat vond Nick niet leuk wat dat was zijn taak. Een tweede keer zou ik dat niet vragen dan zou ik denken dan lekker niet. Nick denkt dat hij daar de koning isquote:Op zondag 21 februari 2021 12:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid , en dat is niet alleen met schoonmaken of opruimen maar met alles
Jaquote:Op zondag 21 februari 2021 12:37 schreef Chanel5 het volgende:
Dat vind ik echt jammer ..quote:Op zondag 21 februari 2021 12:39 schreef Chanel5 het volgende:
Wat werd er ook alweer gezegd, het werd of was niet de Nederlander tegen de Belgen ???? huh? huh?
Nou reken er maar op!!
en dat iedereen voor hem gelijk was of iets in die strekkingquote:Op zondag 21 februari 2021 12:39 schreef Toweler het volgende:
[..]
Oke Nick daalt bij me hij klaagde eerst dat andere ook bepaalde mensen eruit wouden maar nu doet hij het zelf
Nick is altijd politiek correct maar oh zo achterbaks en een hele goede spelerquote:Op zondag 21 februari 2021 12:39 schreef Yolk het volgende:
[..]
Niet "ik", maar "Mike". Nick denkt dat dat Mikes tactiek is.
Jaja.....en tijdens dat uurtje verstoppertje spelen of met de dweil voor de spiegel dansen of toevallig even naar de wc moeten.....oh en ze moesten nog iemand even spreken.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:35 schreef Lillfex het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 21 februari 2021 12:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Onzin, ze moeten met elkaar dat huis en tuin schoonhouden....het is niet anders. En qua leeftijd zitten er geen kinderen in....
[/qu De taken doen ze toch die worden verdeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |