Jaquote:Op zondag 21 februari 2021 10:19 schreef Windhapper het volgende:
Gaan ze daar nu allemaal doen alof Jill Matt gebeten heeft?
En er de volgende dag samen om lachenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:20 schreef suzi1 het volgende:
zoals een feest hoort te gaan, zuipen en meubilair kapot
tja,zij was echt vollquote:Op zondag 21 februari 2021 10:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is Jills "please-BB-zend-dit-aub-niet-uit-modus".
Jammer joh, eens zul je wel begrijpen wat de opzet van het programma is.![]()
[ afbeelding ]
En Julie was ook behoorlijk op de geile toer.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
Jill wordt hier helemaal afgefikt.. terwijl Naomi ook ieder aan het berijden was...
Iets te hard gefeest.. so what
dat zal in de loop van de dag nog wel gebeurenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
Jill wordt hier helemaal afgefikt.. terwijl Naomi ook ieder aan het berijden was...
lampen hangen ook gewoon te laag, moet de FEBO ook maar geen drank daaronder op tafel zetten ...quote:Op zondag 21 februari 2021 10:22 schreef spapaars het volgende:
Viel wel mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Julie is degene met een vriend thuis.. en kindjes.. das niet zo chiquequote:Op zondag 21 februari 2021 10:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zal in de loop van de dag nog wel gebeuren
voorals nog is de Cos heel braaf
Aan z'n kop te zien in de badkamer met Julie en Naomi was hij niet blij. Maar dat gaat Thomas nooit hardop zeggen.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja
Ik probeer THomas een beetje te pijlen hoe hij erin staat, maar hij laat niet veel los
haar lven ..quote:Op zondag 21 februari 2021 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julie is degene met een vriend thuis.. en kindjes.. das niet zo chique
Doet ze zelf struis.. bij alles wat maar enigszins verkeerd over zou kunnen komen haalt ze haar kindjes erbij..quote:Op zondag 21 februari 2021 10:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
haar lven ..
en niets verkeerds gedaan imo
steeds die kindjes dr bij halen . niet fraai niet nodig
Ik vind haar geen eigen persoonlijkheid hebben. Plakt altijd aan anderen (eerst Liese nu Michel)quote:Op zondag 21 februari 2021 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doet ze zelf struis.. bij alles wat maar enigszins verkeerd over zou kunnen komen haalt ze haar kindjes erbij..
ik vind Julie 0.0 ..
Voegt weinig toe
Tja, als je als vrouw contact hebt met Mike eindig je met een SOA en een nieuwe keuken.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:31 schreef suzi1 het volgende:
het is duidelijk hoe mike is als er geen camera's op zouden staan. maar ja dat was ons al gelijk duidelijk
Terecht.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:29 schreef Whuzz het volgende:
Mike is dus door BB de kamer uitgebonjourd
Daar moet je geen drankje van aannemen als vrouw.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:31 schreef suzi1 het volgende:
het is duidelijk hoe mike is als er geen camera's op zouden staan. maar ja dat was ons al gelijk duidelijk
Is er überhaupt iets van waar? Wel Cossen vluchtig doorgelezen.. maar geen ideequote:
Ja vind ik ook Zijn misschien ouderen die niet jong zijn geweest hahahaquote:Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
Helemaal mee eens.. vind dit echtquote:Op zondag 21 februari 2021 10:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
griezelig worstenbreudje die Mike
Laten we niet vergeten dat Naomi ook hierna nog uit zichzelf bovenop Mike sprong...quote:
Naomi speelt niet twee jongens tegen elkaar uit. Dat lijkt me nogal een verschil.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
Weer behoorlijk aangedikte versies van wat ik begrijpquote:Op zondag 21 februari 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is er überhaupt iets van waar? Wel Cossen vluchtig doorgelezen.. maar geen idee
Naomi deed net zo hard mee hoor.quote:
Oehhhh wat wilde ze vertellen dan???quote:Op zondag 21 februari 2021 10:40 schreef suzi1 het volgende:
michel kwaad? hij hoefde het niet te horen toen naomi iets wilde vertellen
Mike:quote:Op zondag 21 februari 2021 10:39 schreef suzi1 het volgende:
mike heeft vooral veel van een afstandje staan kijken gisteravond en vieze bewegingen gemaakt wat zgn een dans was. echt smerig was dat om te zien
weet ik helaas niet. tot 2 of 3 keer zei hij, ik wil het niet horen. mss wilde ze iets uitleggen over gisterquote:Op zondag 21 februari 2021 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oehhhh wat wilde ze vertellen dan???
waar baseer je dat op? Heb t niet meegekregenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dus er gebeurde eindelijk iets tussen Michel en Julie en daarom kregen we die SL.
Was grapje, omdat ze hetzelfde vannacht tegen hem deden.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:40 schreef suzi1 het volgende:
Die SL werd vooral veroorzaakt door Jill en Naomi.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dus er gebeurde eindelijk iets tussen Michel en Julie en daarom kregen we die SL.
Is een grapje. Julie was gister (zogenaamd) boos op Michel omdat hij ze wakker gemaakt had toen hij moest pissen 's ochtends. In werkelijkheid wou ze aandacht omdat Liese en Michel iets te vriendschappelijk werden.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:40 schreef suzi1 het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat Naomi ook hierna nog uit zichzelf bovenop Mike sprong...
En net op het moment dat ze het goed wilden maken, kregen we een SL.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:43 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Is een grapje. Julie was gister (zogenaamd) boos op Michel omdat hij ze wakker gemaakt had toen hij moest pissen 's ochtends. In werkelijkheid wou ze aandacht omdat Liese en Michel iets te vriendschappelijk werden.
Heb een hekel aan Mike, en misschien heb ik wat gemist maar Naomi was echt bloed irritant....bleef ook maar doorgaan dook overal boven op en wist niet te stoppen. Zowel bij Michel als bij Mike.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2021 10:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Naomi heeft wel een aanstekelijke vreselijk irritante lach
Niet meegekregen. SL was volgens mij toen Mike naar z'n eigen bed werd gestuurd en later omdat ze bang waren dat het stoeien tussen Liese en Julie uit de hand zou lopen.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En net op het moment dat ze het goed wilden maken, kregen we een SL.
oh kindje erbij van een derde vader, dat vind Tokkie Julie niet zo ergquote:Op zondag 21 februari 2021 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julie is degene met een vriend thuis.. en kindjes.. das niet zo chique
Liese is leuk met een slok op. Naomi vervelend.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:44 schreef Astro_boy het volgende:
Is er al een fatwa uitgesproken over Liese?
De bewoners konden goed met elkaar opschieten gisteravond. Dit mag natuurlijk niet van de Liese fan base dus die komt om de hoek kijken om gal te spuwen over Jill. Waren er gisteravond niet bij. Was supergezellig in het huis en in COS.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
Ik vond Naomi eerlijk gezegd ook wel leuk.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Liese is leuk met een slok op. Naomi vervelend.
Tja, wat wijntjes teveel en die kon alleen nog met d'r kut denken. Dat soort gedrag is niet voorbehouden aan mannen alleen.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb een hekel aan Mike, en misschien heb ik wat gemist maar Naomi was echt bloed irritant....bleef ook maar doorgaan dook overal boven op en wist niet te stoppen. Zowel bij Michel als bij Mike.
quote:Op zondag 21 februari 2021 10:49 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
De bewoners konden goed met elkaar opschieten gisteravond. Dit mag natuurlijk niet van de Liese fan base dus die komt om de hoek kijken om gal te spuwen over Jill. Waren er gisteravond niet bij. Was supergezellig in het huis en in COS.
Snap ik maar mannen worden er op aan gekeken.....quote:Op zondag 21 februari 2021 10:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, wat wijntjes teveel en die kon alleen nog met d'r kut denken. Dat soort gedrag is niet voorbehouden aan mannen alleen.
Emancipatie is inderdaad nogal eenzijdig verlopen. Is een proces, kost nog wat jaartjesquote:Op zondag 21 februari 2021 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap ik maar mannen worden er op aan gekeken.....
Als vanouds, alleen zo jammer van die SL op het einde. Net toen het leuk werd.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:52 schreef Whuzz het volgende:
Was inderdaad gewoon een mooie topavond.
Wel de lusten, niet de lasten iddquote:Op zondag 21 februari 2021 10:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Emancipatie is inderdaad nogal eenzijdig verlopen. Is een proces, kost nog wat jaartjes
vollidiot is datquote:Op zondag 21 februari 2021 10:53 schreef Kinga het volgende:
Kleine fittie tussen Liese en Matt net.. waar Matt even denkt haar iets te vertellen.
Liese: wat maakt jou de baas?
Liese: Ik hoop dat jullie de duimpjes omhoog hebben gestoken.
Was na de grap dat Mike die zuigzoen bij Matt zouden hebben aangebracht. Michel opperde dat Mike z’n gebit maar even moest inleveren als forensisch bewijs om te matchen aan de plek in Matt zijn nek.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:54 schreef zodeju het volgende:
Is Michel wat scherp vanochtend.?
Hoorde hem zeggen dan moet je je tanden uitdoen. ? En daarna kwam gelach.
Julie heeft niets gezogenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill snapt niet hoe die zuigzoenplek is ontstaan.
Julie: "Ge snapt het niet? Ik zal het u uitleggen, ge hebt eraan gezogen."
[ afbeelding ]
de steentjes liggen alvast klaarquote:Op zondag 21 februari 2021 10:44 schreef Astro_boy het volgende:
Is er al een fatwa uitgesproken over Liese?
Vooral richting Mike. Eerder op de slaapkamer ook al.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:54 schreef zodeju het volgende:
Is Michel wat scherp vanochtend.?
Hoorde hem zeggen dan moet je je tanden uitdoen. ? En daarna kwam gelach.
Ja, hij vond het niet zo leuk dat er andere handjes aan zijn vrouwtjes zatenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Vooral richting Mike. Eerder op de slaapkamer ook al.
Gisteravond hebben nick en Michel tegen Thomas uitgesproken dat zij Mike ook niet mogen. Daarna was Thomas gerustgesteld en een paar minuten later van opluchting dik uit zijn dak gaan.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Tsja het is en blijft een mens....had ook al het idee dat die twee elkaar niet liggen, of het is duidelijk wat Mike wil bereiken.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
dat is haar normaal gezichtquote:Op zondag 21 februari 2021 11:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
wat zit Liese Met een chagrijnig hoofd
Goede waarschuwing voor de heren... Jill heeft haar tanden niet in bedwang, dus dat gat is geheel op eigen risico.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:04 schreef zodeju het volgende:
Er zit een beste rand van tanden om de zuigplek heen,
ja dat was omdat ze te laat aan tafel kwam en toen zei hij was over de straf en toen gaf zij die sneerquote:Op zondag 21 februari 2021 10:53 schreef Kinga het volgende:
Kleine fittie tussen Liese en Matt net.. waar Matt even denkt haar iets te vertellen.
Liese: wat maakt jou de baas?
Liese: Ik hoop dat jullie de duimpjes omhoog hebben gestoken.
kater denk ikquote:Op zondag 21 februari 2021 11:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
wat zit Liese Met een chagrijnig hoofd
nou liese had hem goed zitten hoor gisterenavondquote:Op zondag 21 februari 2021 11:08 schreef 20100 het volgende:
[..]
van 2 biertjes en een half glaasje wijn?
Er is veel meer gedronken het voorraadhok is geloof ik drie keer open geweest voor meer drank.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:08 schreef 20100 het volgende:
[..]
Ik had al teut geweest door de etiketten van de fles wijn te lezenquote:Op zondag 21 februari 2021 11:08 schreef 20100 het volgende:
[..]
compensatie van gisteravond hoop ikquote:Op zondag 21 februari 2021 11:11 schreef 5thencounter het volgende:
Wat zijn ze stil daar, zelfs de Noomiiiiiiiiiisirene is stil
Heeft er iets plaatsgevonden tussen michel en julie?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:13 schreef Lillfex het volgende:
Jill mag op de slachtbank maar als het gaat om Julie word er gefluisterd. Dat is geen zuivere koffie
De is de grote vraag!quote:Op zondag 21 februari 2021 11:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Heeft er iets plaatsgevonden tussen michel en julie?
Waarschijnlijk niet. Anders dan elkaar opgeilen en flirten.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Die zin snap ik niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:13 schreef Lillfex het volgende:
Jill mag op de slachtbank maar als het gaat om Julie word er gefluisterd. Dat is geen zuivere koffie
Dat zal wel niet maar ik zou als vriend van Julie uit mijn dak gaan als ik haar bij een andere man in bed zag liggen na een dronken situatiequote:Op zondag 21 februari 2021 11:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dat hebben we niet gezien. Toen kregen we een SL. Vandaar de speculaties.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat zal wel niet maar ik zou als vriend van Julie uit mijn dak gaan als ik haar bij een andere man in bed zag liggen na een dronken situatie
Ook Zoey vraagt zich iets af en die fluistert, gaat hoe ze zich hebben omgekleed en niet zuiver meer weten hoe, ze vragen zich af of dat op streams geweest is.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:13 schreef Lillfex het volgende:
Ik hoorde dat zeggen in de andere kamer dat Julie bij Michel in bed heeft gelegen Of zie ik dat nu helemaal verkeerdquote:Op zondag 21 februari 2021 11:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook Zoey vraagt zich iets af en die fluistert, gaat hoe ze zich hebben omgekleed en niet zuiver meer weten hoe, ze vragen zich af of dat op streams geweest is.
Maar het staat je vrij om er wat van te denken.
Of wat er ook na de streamlock gebeurt is.
Mike zeker??quote:Op zondag 21 februari 2021 11:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik hoorde dat zeggen in de andere kamer dat Julie bij Michel in bed heeft gelegen Of zie ik dat nu helemaal verkeerd
Ik denk eerlijk dat de vriend zelf al besloten heeft er een punt achter te zetten. Alvast toch wat ik zou doen als vriend zijnde van Juliequote:Op zondag 21 februari 2021 11:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat zal wel niet maar ik zou als vriend van Julie uit mijn dak gaan als ik haar bij een andere man in bed zag liggen na een dronken situatie
Er tekent zich een trend af? Alleen de vrijgezellige zonder binding mogen vrij los op stream? Ze willen geen geblér van vriendjes aan het hekquote:Op zondag 21 februari 2021 11:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat hebben we niet gezien. Toen kregen we een SL. Vandaar de speculaties.
Nou zoals ik het zeg Als je een spel speelt en je wil dat die bijtplek in de uitzending komt ga je daar op door als groep. Ach laat ook maar ik denk dat ik daarvan teveel weet Forget itquote:
Waarschijnlijk zou jij het niet eens willen dat je vrouw daar in gaat zitten.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk dat de vriend zelf al besloten heeft er een punt achter te zetten. Alvast toch wat ik zou doen als vriend zijnde van Julie
ik heb ze niet naast elkaar zien liggen hoor vannacht naomi lag naast Juliequote:Op zondag 21 februari 2021 11:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Mies is haar bruurkequote:Op zondag 21 februari 2021 11:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk dat de vriend zelf al besloten heeft er een punt achter te zetten. Alvast toch wat ik zou doen als vriend zijnde van Julie
Wat schaamt ze zich hèquote:Op zondag 21 februari 2021 11:04 schreef Whuzz het volgende:
Jill is er maar trots op. Nou meid, inderdaad een hele prestatie. Je bent echt de eerste in jouw generatie die een zuigzoen heeft weten te zetten. Super knap!
nou liese was erg bezig bij michel hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 11:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Anders dan elkaar opgeilen en flirten.
was dit met het moment van mike en naomi ook dat diie aan het stoeien waren?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat hebben we niet gezien. Toen kregen we een SL. Vandaar de speculaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |