Jaquote:Op zondag 21 februari 2021 10:19 schreef Windhapper het volgende:
Gaan ze daar nu allemaal doen alof Jill Matt gebeten heeft?
En er de volgende dag samen om lachenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:20 schreef suzi1 het volgende:
zoals een feest hoort te gaan, zuipen en meubilair kapot
tja,zij was echt vollquote:Op zondag 21 februari 2021 10:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is Jills "please-BB-zend-dit-aub-niet-uit-modus".
Jammer joh, eens zul je wel begrijpen wat de opzet van het programma is.![]()
[ afbeelding ]
En Julie was ook behoorlijk op de geile toer.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
Jill wordt hier helemaal afgefikt.. terwijl Naomi ook ieder aan het berijden was...
Iets te hard gefeest.. so what
dat zal in de loop van de dag nog wel gebeurenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
Jill wordt hier helemaal afgefikt.. terwijl Naomi ook ieder aan het berijden was...
lampen hangen ook gewoon te laag, moet de FEBO ook maar geen drank daaronder op tafel zetten ...quote:Op zondag 21 februari 2021 10:22 schreef spapaars het volgende:
Viel wel mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Julie is degene met een vriend thuis.. en kindjes.. das niet zo chiquequote:Op zondag 21 februari 2021 10:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zal in de loop van de dag nog wel gebeuren
voorals nog is de Cos heel braaf
Aan z'n kop te zien in de badkamer met Julie en Naomi was hij niet blij. Maar dat gaat Thomas nooit hardop zeggen.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja
Ik probeer THomas een beetje te pijlen hoe hij erin staat, maar hij laat niet veel los
haar lven ..quote:Op zondag 21 februari 2021 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julie is degene met een vriend thuis.. en kindjes.. das niet zo chique
Doet ze zelf struis.. bij alles wat maar enigszins verkeerd over zou kunnen komen haalt ze haar kindjes erbij..quote:Op zondag 21 februari 2021 10:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
haar lven ..
en niets verkeerds gedaan imo
steeds die kindjes dr bij halen . niet fraai niet nodig
Ik vind haar geen eigen persoonlijkheid hebben. Plakt altijd aan anderen (eerst Liese nu Michel)quote:Op zondag 21 februari 2021 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doet ze zelf struis.. bij alles wat maar enigszins verkeerd over zou kunnen komen haalt ze haar kindjes erbij..
ik vind Julie 0.0 ..
Voegt weinig toe
Tja, als je als vrouw contact hebt met Mike eindig je met een SOA en een nieuwe keuken.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:31 schreef suzi1 het volgende:
het is duidelijk hoe mike is als er geen camera's op zouden staan. maar ja dat was ons al gelijk duidelijk
Terecht.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:29 schreef Whuzz het volgende:
Mike is dus door BB de kamer uitgebonjourd
Daar moet je geen drankje van aannemen als vrouw.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:31 schreef suzi1 het volgende:
het is duidelijk hoe mike is als er geen camera's op zouden staan. maar ja dat was ons al gelijk duidelijk
Is er überhaupt iets van waar? Wel Cossen vluchtig doorgelezen.. maar geen ideequote:
Ja vind ik ook Zijn misschien ouderen die niet jong zijn geweest hahahaquote:Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
Helemaal mee eens.. vind dit echtquote:Op zondag 21 februari 2021 10:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
griezelig worstenbreudje die Mike
Laten we niet vergeten dat Naomi ook hierna nog uit zichzelf bovenop Mike sprong...quote:
Naomi speelt niet twee jongens tegen elkaar uit. Dat lijkt me nogal een verschil.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
Weer behoorlijk aangedikte versies van wat ik begrijpquote:Op zondag 21 februari 2021 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is er überhaupt iets van waar? Wel Cossen vluchtig doorgelezen.. maar geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |