SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde hem daarover pochen tegen Nick dat hij dat tegen haar gezegd had. De "grap" was vervolgens zogenaamd dat ze op dat moment dat hij het zei naast hem lag.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:40 schreef Tourniquet het volgende: Mike heeft blijkbaar tegen Jill gezegd "Jij ligt 100% zeker naast mij vannacht". Iemand dat gehoord?
![]()
Mike was echt fout bezigquote:Op zondag 21 februari 2021 02:24 schreef Harrison het volgende:
Hoorde Mike ook voor de streamlock zeggen dat hij door Big Brother naar zijn eigen kamer was gestuurd toen hij zich bij Naomi lag op te dringen.
Ging zogenaamd een icepack pakken maar wou gewoon zeker weten dat daar niks gebeurde.quote:Op zondag 21 februari 2021 02:21 schreef Toweler het volgende:
Matt geloofd z'n ogen niet daarom kijkt hij 4x met het lampje om Thomas uit bed te krijgen
Matt is kennelijk alleen leuk als dj.quote:Op zondag 21 februari 2021 02:26 schreef Toweler het volgende:
Egt die matt zorgt er nu voor dat jill daar niet meer ligt....
Ja echt! Over stoorzenders gesproken... vind hem echt de dynamiek verstoren in heel veel situatiesquote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 02:29 schreef chufi het volgende:
Man3 Jill wilt knuffelen .. net als met Opa
Overal waar ie komt neemt ie de regie over met een zwets verhaal .. en lult maar door .. Ik zou geen keuken van die gast willen .. Waar werkt ie ?quote:Op zondag 21 februari 2021 02:29 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ja echt! Over stoorzenders gesproken... vind hem echt de dynamiek verstoren in heel veel situaties
Nou, en niet zo'n klein beetje ook, weer net zo wazig toen ze opgenomen werd. Gaat bedden opmaken terwijl ze er allemaal al in liggen gaat dan weer naar Mike want ze wil knuffel omdat ze haar opa zo mist. Van Mike gaat ze naast Matt liggen. Lult halve woorden en zinnen.quote:
Precies! De leugens rollen er zo makkelijk uit. Hangt een oplichtersvibe om hem heen. Zo'n babbeltrucfiguur.quote:Op zondag 21 februari 2021 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Overal waar ie komt neemt ie de regie over met een zwets verhaal .. en lult maar door .. Ik zou geen keuken van die gast willen .. Waar werkt ie ?
Ze vindt het maar niet wat leuk....anders stop ik dat lampje in je anus en later weer door zijn pisbuis......quote:Op zondag 21 februari 2021 02:37 schreef Toweler het volgende:
Als die matt niet met dat lampje kloote lag jill in haar eigen bed met Thomas nu heeft hij z'n zin weer
Hij moest is flink balen van Jill met dat afstoten en aantrekken.quote:Op zondag 21 februari 2021 02:38 schreef Flory het volgende:
Thomas moet toch flink balen van Matt nu
Echt hè...quote:Op zondag 21 februari 2021 02:37 schreef Toweler het volgende:
Als die matt niet met dat lampje kloote lag jill in haar eigen bed met Thomas nu heeft hij z'n zin weer
Maar het zijn immers alleen maatjesquote:Op zondag 21 februari 2021 02:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij moest is flink balen van Jill met dat afstoten en aantrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |