SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde hem daarover pochen tegen Nick dat hij dat tegen haar gezegd had. De "grap" was vervolgens zogenaamd dat ze op dat moment dat hij het zei naast hem lag.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:40 schreef Tourniquet het volgende: Mike heeft blijkbaar tegen Jill gezegd "Jij ligt 100% zeker naast mij vannacht". Iemand dat gehoord?
![]()
Mike was echt fout bezigquote:Op zondag 21 februari 2021 02:24 schreef Harrison het volgende:
Hoorde Mike ook voor de streamlock zeggen dat hij door Big Brother naar zijn eigen kamer was gestuurd toen hij zich bij Naomi lag op te dringen.
Ging zogenaamd een icepack pakken maar wou gewoon zeker weten dat daar niks gebeurde.quote:Op zondag 21 februari 2021 02:21 schreef Toweler het volgende:
Matt geloofd z'n ogen niet daarom kijkt hij 4x met het lampje om Thomas uit bed te krijgen
Matt is kennelijk alleen leuk als dj.quote:Op zondag 21 februari 2021 02:26 schreef Toweler het volgende:
Egt die matt zorgt er nu voor dat jill daar niet meer ligt....
Ja echt! Over stoorzenders gesproken... vind hem echt de dynamiek verstoren in heel veel situatiesquote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 02:29 schreef chufi het volgende:
Man3 Jill wilt knuffelen .. net als met Opa
Overal waar ie komt neemt ie de regie over met een zwets verhaal .. en lult maar door .. Ik zou geen keuken van die gast willen .. Waar werkt ie ?quote:Op zondag 21 februari 2021 02:29 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ja echt! Over stoorzenders gesproken... vind hem echt de dynamiek verstoren in heel veel situaties
Nou, en niet zo'n klein beetje ook, weer net zo wazig toen ze opgenomen werd. Gaat bedden opmaken terwijl ze er allemaal al in liggen gaat dan weer naar Mike want ze wil knuffel omdat ze haar opa zo mist. Van Mike gaat ze naast Matt liggen. Lult halve woorden en zinnen.quote:
Precies! De leugens rollen er zo makkelijk uit. Hangt een oplichtersvibe om hem heen. Zo'n babbeltrucfiguur.quote:Op zondag 21 februari 2021 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Overal waar ie komt neemt ie de regie over met een zwets verhaal .. en lult maar door .. Ik zou geen keuken van die gast willen .. Waar werkt ie ?
Ze vindt het maar niet wat leuk....anders stop ik dat lampje in je anus en later weer door zijn pisbuis......quote:Op zondag 21 februari 2021 02:37 schreef Toweler het volgende:
Als die matt niet met dat lampje kloote lag jill in haar eigen bed met Thomas nu heeft hij z'n zin weer
Hij moest is flink balen van Jill met dat afstoten en aantrekken.quote:Op zondag 21 februari 2021 02:38 schreef Flory het volgende:
Thomas moet toch flink balen van Matt nu
Echt hè...quote:Op zondag 21 februari 2021 02:37 schreef Toweler het volgende:
Als die matt niet met dat lampje kloote lag jill in haar eigen bed met Thomas nu heeft hij z'n zin weer
Maar het zijn immers alleen maatjesquote:Op zondag 21 februari 2021 02:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij moest is flink balen van Jill met dat afstoten en aantrekken.
quote:Op zondag 21 februari 2021 02:44 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hij is niet alleen.. heeft gezelschap van een spinnetje..
Inderdaad...quote:Op zondag 21 februari 2021 02:45 schreef Tourniquet het volgende:
Het lijkt erop dat Jill niet meer van plan is naar haar eigen bed te gaan.
Zou me verbazen, denk dat Jill er eerst over moet beginnen.quote:Op zondag 21 februari 2021 02:44 schreef Toweler het volgende:
Thomas gaat er vast iets over zeggen tegen jill morgen
die slaapt inmiddels naast Matt die nog half wakker is en eik ..... je weet wel wilquote:Op zondag 21 februari 2021 02:45 schreef Tourniquet het volgende:
Het lijkt erop dat Jill niet meer van plan is naar haar eigen bed te gaan.
Mogelijk dat ie gewoon keihard haar gaat nomineren ... zag de berustende blik ..quote:Op zondag 21 februari 2021 02:44 schreef Toweler het volgende:
Thomas gaat er vast iets over zeggen tegen jill morgen
WTF is deze?quote:Op zondag 21 februari 2021 02:48 schreef mario390 het volgende:
de kont is hoopelijk niet van thonas??
hier ziet uit als werd jemand gedaan
[ afbeelding ]
Jill in haar half blote billen, zogenaamd te dronken om haar eigen bed terug te vinden nadat ze eerst een serieus gesprek met Thomas in haar bed had gehad, toen een knuffel vroeg aan Mike en daarna bij Matt in bed kroopquote:
Jezus!!quote:Op zondag 21 februari 2021 02:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jill in haar half blote billen, zogenaamd te dronken om haar eigen bed terug te vinden nadat ze eerst een serieus gesprek met Thomas in haar bed had gehad, toen een knuffel vroeg aan Mike en daarna bij Matt in bed kroop
Alsof het aan dat lampje lagquote:Op zondag 21 februari 2021 02:37 schreef Toweler het volgende:
Tering!!quote:Op zondag 21 februari 2021 02:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Datnis Jill die zegt tegen Thomas dat ze het lekkerst knuffelt met opa![]()
Wel ja, en als ze met haar rug naar dat lampje lag dus richting Thomas en ogen dicht dan was dat een smoes. Thomas en Mike hebben er niks van gezegd.quote:Op zondag 21 februari 2021 02:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Alsof het aan dat lampje lag![]()
Jill had wel een ander excuus gevonden om hem uit te dagen hoor
Al die mannen lagen braaf in bed, alleen zij bleef maar rondhuppelen van de een naar de ander
Is goed Marioquote:Op zondag 21 februari 2021 03:01 schreef mario390 het volgende:
kort uitmaken
pc lopt al over 60 uren
bij dt beni k terug
Dat laat BB niet gebeuren.quote:Op zondag 21 februari 2021 03:04 schreef SLP_ het volgende:
Zou er nog wat gebeuren onder de lakens bij jill en matt?
Ja de lakens bewegen wel hahaquote:Op zondag 21 februari 2021 03:05 schreef BB-King het volgende:
Ik vind toch wel dat er behoorlijke gefriemeld wordt onder de lakens door Jill.
Ik zou gek wordenquote:Op zondag 21 februari 2021 03:08 schreef SLP_ het volgende:
Ze hebben wel goede romantische achtergrondmuzoek
THOMAS !!!! ff Rustig ... Matt en ik kunnen niet eens f rustig vogelenquote:Op zondag 21 februari 2021 03:08 schreef SLP_ het volgende:
Ze hebben wel goede romantische achtergrondmuzoek
Zo inderdaad ja, arme knul staat stijf van de spanning hahaquote:Op zondag 21 februari 2021 03:11 schreef Toweler het volgende:
Kijk die halsslagader bij Matt tekeer gaan
Nee morgen zal ze wel weer aan thomas zittenquote:Op zondag 21 februari 2021 03:16 schreef cheanny het volgende:
Ok, hebben we nu officieel een BB setje?
Ja vertrouw t ook niet hahaquote:Op zondag 21 februari 2021 03:17 schreef Tourniquet het volgende:
Die Matt ligt er wel voor dood bij, maar de bewegende dekens zeggen genoeg.
Matt is vast paar puntjes bij Jill gestegen na zijn goede DJ setje..quote:Op zondag 21 februari 2021 03:17 schreef BB-King het volgende:
Beetje sneu voor Thomas.
Heeft ze ooit weleens zo knuffelig naast hem geslapen?
En nu krijgt het derde wiel nog zijn zin ook. Stalken loont dus.
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 21 februari 2021 03:22 schreef SLP_ het volgende:
Matt wordt morgen wakker met een gevoelloze arm
We zien niet wat matt met zn andere hand doetquote:Op zondag 21 februari 2021 03:23 schreef BB-King het volgende:
Ok Jill is nu met de rug naar hem toe gaan liggen.
Er gebeurt misschien toch niet zoveel of Matt heeft zijn kruid al verschoten.
Matt droomt vast nog over plaatjes draaienquote:Op zondag 21 februari 2021 03:24 schreef SLP_ het volgende:
[..]
We zien niet wat matt met zn andere hand doet
was vast alleen wat over Jill's rug kriebelen zoals opa ook altijd doetquote:Op zondag 21 februari 2021 03:24 schreef SLP_ het volgende:
We zien niet wat matt met zn andere hand doet
Slaap lekker!quote:Op zondag 21 februari 2021 03:30 schreef cheanny het volgende:
[..]
was vast alleen wat over Jill's rug kriebelen zoals opa ook altijd doet![]()
Nou slaap wel allemaal. Morgen vast interessante Thomas-Jill-Matt streams!
Ik denk dat ze Matt gewoon weer een paar dagen gaat negeren, net als vorige week nadat ze met hem op de bank had gelegen. En dan gaat ze weer bij Thomas in bed met een klagerig stemmetje zeuren dat ze als de slet van BB wordt gezienquote:Op zondag 21 februari 2021 03:16 schreef cheanny het volgende:
Ok, hebben we nu officieel een BB setje?
Hoezo? Jill ligt te slapen.quote:Op zondag 21 februari 2021 04:18 schreef mario390 het volgende:
wat ik zie is
jill voll,misschien gaat
zij nog kotsen
Kan-ie zich niet permitteren. Ze heeft 'm in de tang.quote:Op zondag 21 februari 2021 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk dat ie gewoon keihard haar gaat nomineren ... zag de berustende blik ..
Die zal ze dan wel geleend hebben van Naomi, die is gek op vlees vervangende producten.quote:Op zondag 21 februari 2021 02:55 schreef mario390 het volgende:
op de beeld zit dat uit
als doet jill thomas met en strap-on![]()
Zolang je geen streamlock hebt gebeurt er niks.quote:Op zondag 21 februari 2021 03:04 schreef SLP_ het volgende:
Zou er nog wat gebeuren onder de lakens bij jill en matt?
En al met een been buiten de poort staat.quote:Op zondag 21 februari 2021 03:06 schreef chufi het volgende:
Denk dat Jill voorlopig Kerst 2021 in Belgie kan vergeten
De story van BB21 in een notendop.quote:Op zondag 21 februari 2021 04:16 schreef Flory het volgende:
Allemaal netjes in eigen bed![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:11 schreef Benny het volgende:
DAFUQ.... Matt heef Jill liggen vingeren?!
*teruglezen gaat
Haha, ik heb ook net terug gelezen. Wat ik er uit kan opmaken was Jill flink aangeschoten en heeft ze Matt flink zitten gek maken. Lijkt er op dat er wel wat gestreeld is, maar Matt heeft denk ik geen echte move gemaakt, waarna Jill gefrustreerd in d'r eigen bed is gaan liggenquote:Op zondag 21 februari 2021 08:11 schreef Benny het volgende:
DAFUQ.... Matt heef Jill liggen vingeren?!
*teruglezen gaat
Ja hoor. Matt en Mike kunnen er ook wat van, maar Jerrel was een pure pestkop en onzekere treiteraar. Echt een heel ander kaliber. Heb hem nog geen seconde gemist.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:44 schreef Yolk het volgende:
Als Jill genomineerd is deze week, kost afgelopen nacht voor haar de kop. Of is dat een overdreven voorspelling? Dit gaan veel kijkers niet waarderen denk ik.![]()
Nog iemand over die denkt dat Jerrel de grootste "stoorzender" van de drie nieuwkomers was?
Moet wel eerst wel in de uitzending komen. En die is tot nu toe de grote Jill show.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:44 schreef Yolk het volgende:
Als Jill genomineerd is deze week, kost afgelopen nacht voor haar de kop. Of is dat een overdreven voorspelling? Dit gaan veel kijkers niet waarderen denk ik.![]()
Nog iemand over die denkt dat Jerrel de grootste "stoorzender" van de drie nieuwkomers was?
Ach, je weet niet of er echt iets is gebeurd. Jill heeft eerder in de week ook aardig met Thomas liggen kroelen.quote:Op zondag 21 februari 2021 08:45 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
En Jill bij Matt. Wauw! En het mag dus heel ver gaan idd zonder duimpjes.
Hoezo daarvoor heeft ze ook met Thomas in bed gelegenquote:Op zondag 21 februari 2021 08:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Naar kind eigenlijk die Jill... En vandaag weer zingen 'Thomas, je bent m'n allerbeste vriend'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |