En dat bij een stijve hark.....quote:Op zondag 21 februari 2021 00:42 schreef GayGuy het volgende:
Als dit zo doorgaat, gaan er relaties sneuvelen, al die hijgende, en krijsende dames om Mies heen
We wachten nog even waar het naartoe gaatquote:Op zondag 21 februari 2021 00:44 schreef Tourniquet het volgende:
Dit gesprek is niet meer zo interessant.
Heb vandaag zowel Matt als Zoey zónder USB stick gezien. Eén daarvan viel door de mand...quote:Op zondag 21 februari 2021 00:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
over die usbstick kan je niet vallen want die hebben nick en matt ook
Michel klinkt ook niet helemaal nuchter hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 00:44 schreef Hitchslap het volgende:
Michel heeft aldoor met dat halfvolle bierflesje rondgelopen om zich minder ongemakkelijk te voelen op de dansvloer en daardoor te weinig gezopen. Die zit echt op een andere frequentie dan de (botergeile) dames nu.
mooie voosgelegenheid nuquote:Op zondag 21 februari 2021 00:45 schreef suzi1 het volgende:
zat naomi net bij michel op schoot? mag dat licht aan
nee zijn alleen met ze 3en bezigquote:Op zondag 21 februari 2021 00:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaat nou niemand even de DJs helpen afbreken?
nou eigenlijk wil michel liesequote:Op zondag 21 februari 2021 00:47 schreef Whuzz het volgende:
Michel wil Julie. Naomi is gewoon geil en zou Michel prima doen.
Michel... 1+1=2... 1+0=rukken in de plee. You do the math.
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:48 schreef snetje het volgende:
Heel leuk dat duimpje hoog wat je kunt geven ... maar ik mis het duimpje down ...
Boerin met kiespijn. Net ook al toen Liese van die bak Magnum zat te genieten met Michel.quote:
uh wat zeg je nou ik volg hem niet zo haha maar die usb sticks lagen er al bij die booth en wie viel door de mand danquote:Op zondag 21 februari 2021 00:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heb vandaag zowel Matt als Zoey zónder USB stick gezien. Eén daarvan viel door de mand...
hij zei net geloof ik 2 bierjtes en 2 halve wijntjes ofzoquote:Op zondag 21 februari 2021 00:44 schreef Hitchslap het volgende:
Michel heeft aldoor met dat halfvolle bierflesje rondgelopen om zich minder ongemakkelijk te voelen op de dansvloer en daardoor te weinig gezopen. Die zit echt op een andere frequentie dan de (botergeile) dames nu.
Yes pleasequote:
goh die naomi vreselijk zeg wat is die lamquote:
Met USB stick bij een DJ wordt bedoeld dat ze hun hele set van te voren hebben gemixed (of zelfs hebben laten mixen). Ze staan dan achter de draaitafel te doen alsof ze live een set mixen, terwijl ze fake aan de knopjes zitten. Zegmaar... playbacken voor DJ's.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh wat zeg je nou ik volg hem niet zo haha maar die usb sticks lagen er al bij die booth en wie viel door de mand dan
Zag jij het ook?quote:
quote:
Matt kan het wel.En ik wist het.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met USB stick bij een DJ wordt bedoeld dat ze hun hele set van te voren hebben gemixed (of zelfs hebben laten mixen). Ze staan dan achter de draaitafel te doen alsof ze live een set mixen, terwijl ze fake aan de knopjes zitten. Zegmaar... playbacken voor DJ's.
Vanavond hadden ze wellicht wel een USB stick, maar alleen met nummers en niet met een voorgemixte set. Ze moesten zelf de nummers selecteren en in elkaar laten overgaan. Je kunt met een USB stick ook een "live set" maken. Zoey faalde bij de selectie van haar nummers én bij het inmixen.
aha ah zo ja nu snap ik hem ja haar nummers miste de snelheid met beide nummers jah maar begrujp je nuquote:Op zondag 21 februari 2021 00:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met USB stick bij een DJ wordt bedoeld dat ze hun hele set van te voren hebben gemixed (of zelfs hebben laten mixen). Ze staan dan achter de draaitafel te doen alsof ze live een set mixen, terwijl ze fake aan de knopjes zitten. Zegmaar... playbacken voor DJ's.
Vanavond hadden ze wellicht wel een USB stick, maar alleen met nummers en niet met een voorgemixte set. Ze moesten zelf de nummers selecteren en in elkaar laten overgaan. Je kunt met een USB stick ook een "live set" maken. Zoey faalde bij de selectie van haar nummers én bij het inmixen.
Is het nog mogelijk om aan te melden voor big brother?quote:
wat zeggen jullie?quote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb zombie niet gevonden
was en dance-version van?
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
nu ik weet dat het je zo tegenstaat wil het ook steeds blijven zeggen
BHquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 21 februari 2021 00:58 schreef suzi1 het volgende:
ik zet jullie vast uit, en stream nog even verder terwijl ik ga liggen
tot morgen, was gezellige zaterdagavond
Tot morgenquote:Op zondag 21 februari 2021 00:58 schreef suzi1 het volgende:
We staan uit,heeft geen zin.quote:
Zoey is een scammer, is echt geen DJ.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Goed bezigquote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:58 schreef suzi1 het volgende:
???quote:
Dat bleek wel even.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoey is een scammer, is echt geen DJ.
quote:Op zondag 21 februari 2021 01:00 schreef Whuzz het volgende:
Ah, Noom en Julie samen in bed. Dat wordt dus simultaanvingeren onder de dekens.
Ze doet het voorkomen alsof ze de wereld over reist met haar 'DJ act' maar ik heb mijn twijfels of dat wel klopt allemaal, anders is het een hele slechte of/en de mensen die haar boeken hebben geen goede oren...quote:
psssst hash coke of pillen iemand?quote:Op zondag 21 februari 2021 01:01 schreef Krambo het volgende:
Mike gaat ook nog even kijken of er nog wat te 'halen' is
Nee, Mike wordt ter verantwoording geroepen voor zijn stiekeme gedrag.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:02 schreef zodeju het volgende:
Godsamme gaan ze Mike uitnodigen......in die slaapkamer.
Krijgt nog meer rare ideeën in zijn hoof.![]()
Jammer dat Zoey ertussen kwamquote:Op zondag 21 februari 2021 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Oei, Mike wordt behoorlijk onder druk gezet door de meiskes.
Doordat haij eerder op de avond geconfronteerd is gaat hij nu serieus op die dronken mutsen in.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Zeker ja.quote:
Was idd een combinatie van aanspreken op zijn gedrag én uitnodigen tot overlopen door hun charmes in de strijd te gooien.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, Mike wordt ter verantwoording geroepen voor zijn stiekeme gedrag.
ergens hebben ze wel gelijk dronken of niet hij wil al steeds daar slapen maar doet het idd nietquote:Op zondag 21 februari 2021 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar die dronken mutsen brachten hem toch even in nauwe schoentjes.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:04 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Doordat haij eerder op de avond geconfronteerd is gaat hij nu serieus op die dronken mutsen in.
Precies dat! Die schijt zeven kleuren (voornamelijk groen)quote:Op zondag 21 februari 2021 01:03 schreef Whuzz het volgende:
Zoey vind dit gesprek niet cool, omdat ze bang is dat Mike overloopt. "Dit gesprek is beter voor morgen als iedereen nuchter is"
Oftewel, niet mij nomineren he?quote:Op zondag 21 februari 2021 01:06 schreef Whuzz het volgende:
Zoey meteen slijmen bij Naomi en Julie... "vibes... hou van jullie... nie normaal"![]()
zo en verhunztequote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 01:07 schreef FreshFruit het volgende:
Dit soort feestjes moeten ze vaker doen.
dat is veelste koud voor hemquote:
ow ik dacht dat het over verzonnen zombies gingquote:Op zondag 21 februari 2021 01:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo en verhunzte
uit deze lied mag je geen kutrave lied maken
dat lied heeft veel teveel history
de lyrics ,ira aanslagen
Dit is een uitzondering, BB mag geen zuip festijn worden, hebben ze bij de start gezegd. Dus feestjes op zijn tijd en met gelimiteerd drank gebruik. Het lijkt China wel hier af en toe...quote:Op zondag 21 februari 2021 01:08 schreef Krambo het volgende:
[..]![]()
En iets langer en met iets meer drank
Ik dacht dat Zombie over de horror van oorlog gaat. Oorlogsveteranen die psychologisch getekend zijn voor het leven.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
ow ik dacht dat het over verzonnen zombies ging
Je hebt gelijk, moet men geen feestnummer van makenquote:Op zondag 21 februari 2021 01:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo en verhunzte
uit deze lied mag je geen kutrave lied maken
dat lied heeft veel teveel history
de lyrics ,ira aanslagen
sjuuusquote:Op zondag 21 februari 2021 01:10 schreef Whuzz het volgende:
Feestje ook voor mij klaar. Tot morgen COS! Slaap lekker!
Truste kerelquote:Op zondag 21 februari 2021 01:10 schreef Whuzz het volgende:
nee da's one van mettalica over een man die alleen nog met een middelijf en hoofd door het leven waggeltquote:Op zondag 21 februari 2021 01:10 schreef jotosmurf het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zombie over de horror van oorlog gaat. Oorlogsveteranen die psychologisch getekend zijn voor het leven.
Lekker slipe.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:10 schreef Whuzz het volgende:
hij is der al weer aardig aan het volgenquote:Op zondag 21 februari 2021 01:12 schreef Toweler het volgende:
Let op Matt gaat bij jill in bed liggen hij weet dat ze gedronken heeft
Hier staat ie onder de douchequote:Op zondag 21 februari 2021 01:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is der al weer aardig aan het volgen
Dat gaat ze niet leuk vindenquote:Op zondag 21 februari 2021 01:12 schreef Flory het volgende:
Wat zal Julie er van vinden dat Mies zolang bij Lieze blijft zitten?
Komm dan.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 01:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
ow ik dacht dat het over verzonnen zombies ging
Met je jasje.quote:
nou ik post precies hetzelfde tot aan je laatste zin maar idd het is er doorzichtig bahquote:Op zondag 21 februari 2021 01:14 schreef Toweler het volgende:
Wauw Matt zegt net ik ga niet meer douchen tegen jill ziet dat jill aan het douchen is gaat hij ook nog snel douchen valt wel erg op nu Stalker
kloptquote:Op zondag 21 februari 2021 01:10 schreef Yolk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, moet men geen feestnummer van maken
Ja ik zie het nu ook toevalligquote:Op zondag 21 februari 2021 01:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik post precies hetzelfde tot aan je laatste zin maar idd het is er doorzichtig bah
Jammer, had de hoop dat hij zich na vanavond nu eindelijk eens los zou weken van Jill.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:14 schreef Toweler het volgende:
Wauw Matt zegt net ik ga niet meer douchen tegen jill ziet dat jill aan het douchen is gaat hij ook nog snel douchen valt wel erg op nu Stalker
nou zij stond als eerste en werd achtervolgt door mattquote:
blijkbaar wist die niet hoe snel hij haar moest volgen want hij is zijn handdoek zelfs vergetenquote:
ik denk dat dat ze niet zoveel meer uitmaakt. De camera is iets anders howeverquote:Op zondag 21 februari 2021 01:18 schreef BB-King het volgende:
Weet Jill dat Thomas over het muurtje van de douche kan kijken?
Tuurlijk net alsof ze dat net weet en ik denk dat jill daar nog niet zo mee zit als hij iets zietquote:Op zondag 21 februari 2021 01:18 schreef BB-King het volgende:
Weet Jill dat Thomas over het muurtje van de douche kan kijken?
hahahahahahaahquote:Op zondag 21 februari 2021 01:18 schreef Toweler het volgende:
Matt z'n handdoek vergeten hij wist niet hoe snel hij moest gaan douchen
Haha typen weer het zelfdequote:Op zondag 21 februari 2021 01:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
blijkbaar wist die niet hoe snel hij haar moest volgen want hij is zijn handdoek zelfs vergeten
Bukake.quote:
heeft dat met je naam te maken ?quote:Op zondag 21 februari 2021 01:18 schreef Toweler het volgende:
Matt z'n handdoek vergeten hij wist niet hoe snel hij moest gaan douchen
Oh, dat had ik dan weer niet door.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, Mike wordt ter verantwoording geroepen voor zijn stiekeme gedrag.
ja ongelovelijkquote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 01:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Dames en heren ik ga pitten. Het was gezellig vanavond.
Lekker slipe,het was zeker een ouderwetse top avond.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Dames en heren ik ga pitten. Het was gezellig vanavond.
ja stel je voor ... 2e keer is opdonderenquote:Op zondag 21 februari 2021 01:24 schreef Windhapper het volgende:
Toch lief van Zoey dat ze ff op Jill komt checken in de badkamer.
Thomas pareert als een baas.quote:
zat naar die kwartjes gleuf te kijkenquote:Op zondag 21 februari 2021 01:27 schreef Poefbank het volgende:
De tetten van Mike is alles wat we te zien krijgen
Trusten dame..quote:
Dat is ze gewend ... als oudste van .. hoeveel ?quote:Op zondag 21 februari 2021 01:28 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
En zoey mag weer voor mama spelen bij de kids
ik heb voor 24 uur 2 streams nuquote:Op zondag 21 februari 2021 01:32 schreef Flory het volgende:
Huh, Lieze zit nog te kaarten?
(Zit op iPad dus heb maar 1 stream)
Die gast is fout bezig ...quote:Op zondag 21 februari 2021 01:37 schreef Flory het volgende:
En nog hoor ik overal die klote Mike bovenuit
#metoo tijdperkquote:Op zondag 21 februari 2021 01:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Een beetje stoeien wordt al weggeschakeld.
Ja want stél je voor dat er wat gebeurtquote:Op zondag 21 februari 2021 01:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Een beetje stoeien wordt al weggeschakeld.
Gister ook al dacht ik.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:44 schreef SLP_ het volgende:
Zou jill vanavond bij thomas blijven slapen?
Julie stikjaloers.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:49 schreef aswesleep het volgende:
Zoey en Julie over Liese, dat ze haar soms niet kunnen hebben. De breuk komt dichterbij.
Zoey begint dus te stoken. Was te verwachten. Die wil een nieuw bondje maken.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:49 schreef aswesleep het volgende:
Zoey en Julie over Liese, dat ze haar soms niet kunnen hebben. De breuk komt dichterbij.
Lekker slipe.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:56 schreef danilel het volgende:
Ik ga slapen, bekijk morge de chaos wel
Matt kwam klagen dat ....quote:Op zondag 21 februari 2021 01:57 schreef SLP_ het volgende:
Snap die sls echt niet, is nergens voor nodig
Dit is inderdaad belachelijk. Deze situaties is toch waarom er een stream is?quote:Op zondag 21 februari 2021 01:57 schreef SLP_ het volgende:
Snap die sls echt niet, is nergens voor nodig
Liese was de kamer al uit?quote:
terwijl dit juist streamers en kijkers trektquote:Op zondag 21 februari 2021 02:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die krijgen voorlopig geen drank meer.
wel veilig, dan zien hun partners het ook nietquote:Op zondag 21 februari 2021 02:01 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Liese was de kamer al uit?
Maar is wel duidelijk dat ze naar hartelust kunnen neuken, wij krijgen het toch niet te zien
Nee dat hebben ze weer ooi verkloot. Gaat mies nu ook zegge dat dat liese haar schuld is? Daarstraks zeek hij over de lamp die jill kapot gemaakt had.Nu zal ie wel zwijgenquote:Op zondag 21 februari 2021 02:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die krijgen voorlopig geen drank meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aahhh jaloers beide dames.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:49 schreef aswesleep het volgende:
Nee gebeurd er eindelijk eens iets gaan we naar stilstaand beeldquote:Op zondag 21 februari 2021 02:01 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Liese was de kamer al uit?
Maar is wel duidelijk dat ze naar hartelust kunnen neuken, wij krijgen het toch niet te zien
Beetje overdreven....en was een grapje.quote:Op zondag 21 februari 2021 02:03 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze weer ooi verkloot. Gaat mies nu ook zegge dat dat liese haar schuld is? Daarstraks zeek hij over de lamp die jill kapot gemaakt had.Nu zal ie wel zwijgen
Daarom ook geen streams meer genomen. Tegengas got your back.quote:Op zondag 21 februari 2021 02:00 schreef Straatverlichting het volgende:
![]()
![]()
Dat is toch bekend uit eerdere rls.
Zometeen beeld dat ze allemaal braaf liggen te pitten.Dejavu utopiaquote:Op zondag 21 februari 2021 02:06 schreef Windhapper het volgende:
BB zal er nu wel een waarschuwing ingooien dat het mooi geweest is en ze naar bed moeten.
Julie nog altijd aan het proberen Liese in haar bed te krijgen.quote:Op zondag 21 februari 2021 02:07 schreef Flory het volgende:
Sound back!
Ow dat was helaas maar voor enkele seconden![]()
Ja slaat echt nergens op ditquote:Op zondag 21 februari 2021 02:10 schreef spapaars het volgende:
Zie geen enkele reden om de streams te censureren.
Dit is echt goed waardeloos.
Ik meen voordat ze naar de slaapkamer moesten voor de feestvoorbereidingen. De rest zat buiten te kaarten.quote:Op zondag 21 februari 2021 02:13 schreef Tourniquet het volgende:
Kwam deze nog op Twitter tegen. Wanneer was dit?![]()
[ afbeelding ]
ja dat ..quote:Op zondag 21 februari 2021 02:14 schreef Flow3r het volgende:
Ze zijn dus nog aan het keten maar wij mogen niks zien
Voordat het feestje begon.De dames vroegen aan rudy of hij wat foto's kon makenquote:Op zondag 21 februari 2021 02:13 schreef Tourniquet het volgende:
Kwam deze nog op Twitter tegen. Wanneer was dit?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |