Op de grond naast het veldbedjequote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:13 schreef Fikkert2 het volgende:
En als meerdere personen de regels overtreden ?
Stapelbedden in de woonkamerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:13 schreef Fikkert2 het volgende:
Veel te soft deze BB. Geen enkele sanctie bij mijn weten.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:13 schreef Fikkert2 het volgende:
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
De irritatie van Jill t.o.v. Matt wordt met de dag groter en groter
Ok, da's een rare fetish, maar ieder zijn ding. Zorg wel dat die demper geen scherpe randjes heeft, anders denk ik niet dat ze er erg van zal genietenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:19 schreef Jockari het volgende:
O.K. nu sex. Ik wil Naomi wel eens doen met een geluidsdemper !
man man stop eens met janken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:23 schreef Jockari het volgende:
En de Nick is weer eens aan 't werken...
[ afbeelding ]
Nee joh, is Vegan vanavond. Geef ze allemaal een komkommer en klaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
man man stop eens met janken.
Nick mag ook zijn rust nemen, hij met straks 10 monden voeden
tjonge, 1 keer per dag een beetje eten koken...daar hoef je niet uren voor te rusten hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Buiten wat potten roeren doet die eigenlijk ook niet zo veel hoor. Gisteren Michel eten gemaakt, en Nick komt even de bodem losroeren.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja en de tuin heeft gisteren zichzelf opgeruimdquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Buiten wat potten roeren die die eigenlijk ookniet zo veel hoor. Gisteren Michel eten gemaakt, en Nick komt even de bodem losroeren.
ja en? dat was gisteren, niet vandaag. En een beetje gezonde jonge vent kan toch zeker wel een paar uurtjes wat arbeid verrichten zonder daarna een aantal dagen te moeten rusten onder een dekentje?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja en de tuin heeft gisteren zichzelf opgeruimd
komop zeg. Nick en Michel hebben daar best lang aangezeten
Michel vooral, Nick is even langs gekomen, en begon daarna weer te petanquen. Dus NOPE !quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja en de tuin heeft gisteren zichzelf opgeruimd
komop zeg. Nick en Michel hebben daar best lang aangezeten
Welke arbeid moet er allemaal nog verricht worden? badkamer tegelen? dak repareren? nieuwe tuinmeubels timmeren? Het is maar 1 huisje met 10 inwoners. Als iedereen één taakje doet (bijvoorbeeld koken), dan ben je er ook wel zo'n beetje he.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:27 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en? dat was gisteren, niet vandaag. En een beetje gezonde jonge vent kan toch zeker wel een paar uurtjes wat arbeid verrichten zonder daarna een aantal dagen te moeten rusten onder een dekentje?
Doet die dikwijls, of in zijn hoekje op de bank. Hoekje dat lijkt dat het er voor hem geboekt is voor 100 dagen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:28 schreef Ireth het volgende:
En daarbij, mag ie ook gewoon eens ff lekker nietsdoen in het zonnetje
Ook die vrouwen natuurlijk. Naomi is ten minste actief (al is het wat petanquen)), maar Jill, Julie, Liese en Zoey doen eigenlijk geen reet.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:27 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en? dat was gisteren, niet vandaag. En een beetje gezonde jonge vent kan toch zeker wel een paar uurtjes wat arbeid verrichten zonder daarna een aantal dagen te moeten rusten onder een dekentje?
Ik was daar heel goed in,ken alle truukjes.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:32 schreef cobain1994 het volgende:
Weet ook nog wel een leuk spelletje voor die gasten...
Zoey doet wel degelijk wat hoor. Alleen gaat het altijd gepaard met geklaag.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook die vrouwen natuurlijk. Naomi is ten minste actief (al is het wat petanquen)), maar Jill, Julie, Liese en Zoey doen eigenlijk geen reet.
BAM!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was daar heel goed in,ken alle truukjes.
En Thomas denkt: "Ja Jill's vriendschap is ook meer wa... nee wacht. Doe mij die ton maar"quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:34 schreef Toweler het volgende:
A jill zegt het weer Thomas vriendschap is meer waard dan 1 ton
Dacht ook dat hij zich niet lekker voelt.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:28 schreef Ireth het volgende:
ditquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:28 schreef Ireth het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:32 schreef cobain1994 het volgende:
Kende ik niet. Geweldig !!! Eerder een spelletje voor Jill !quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:32 schreef cobain1994 het volgende:
Niet alleen Thomas en Naomi tochquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:39 schreef engine het volgende:
Naomi wil drank en drugs. Thomas wil ook een knalfeest.
Productie niet.
Is te moeilijk voor Jill..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
Kende ik niet. Geweldig !!! Eerder een spelletje voor Jill !
Zekerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet alleen Thomas en Naomi toch
Wij toch ook
quote:
BAM!quote:
Nick is ziekjes.. Mag ie evenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:23 schreef Jockari het volgende:
En de Nick is weer eens aan 't werken...
[ afbeelding ]
engieeequote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:44 schreef engine het volgende:
[..]
Zekermaar komt er toch niet
[..]
Een knalfeest of een knetterende ruzie. Of allebei.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet alleen Thomas en Naomi toch
Wij toch ook
Ik ben voor de derde optie.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een knalfeest of een knetterende ruzie. Of allebei.
Puzzieeeequote:
Allebei.quote:
Gaat ze er hem vervolgens ook afhelpen, of reikt haar dienstverlening niet zover?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:51 schreef Jockari het volgende:
Jill gaat Mike een stijve bezorgen...
Waarvoor dan ? Roepen naar mensen ofzo?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:52 schreef puzziepie het volgende:
Zoey heeft blijkbaar een waarschuwing nav vorige week
Reageren op de roeptoetersquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarvoor dan ? Roepen naar mensen ofzo?
Mike vindt dit wel geil hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:53 schreef Whuzz het volgende:
Jill steekt gaar voet zowat in Mike's kruis en eist een voetmassage
Mike trapt er nog in ook.
Zullen ze het niet al die tijd al weten vanaf Nathalie haar drone.....met energy drank.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:52 schreef puzziepie het volgende:
Zoey heeft blijkbaar een waarschuwing nav vorige week
Mike steekt straks gewoon zijn kleine Mike in haar gezicht en eist een pijpbeurt.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:53 schreef Whuzz het volgende:
Jill steekt gaar voet zowat in Mike's kruis en eist een voetmassage
Mike trapt er nog in ook.
Dit was nav vorige week ,of 2 weken geleden toen er mensen bij het hek stondenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zullen ze het niet al die tijd al weten vanaf Nathalie haar drone.....met energy drank.
Dat mag niet. Rest van de dag moet Vegan zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mike steekt straks gewoon zijn kleine Mike in haar gezicht en eist een pijpbeurt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
eierMie.. met eh
groentesnot?
Diner vraag
Haar neus is een beetje van Barbara Streisand...mooiquote:
BB is veel te soft als het over sancties gaat. Nog geen ene denk ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:55 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat zoey een waarschuwing heeft gehad omdat ze niet streng genoeg was met het naleven van haar strafregels. dat er meer mensen een koude douch hadden moeten hebben
Mooie meid.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Haar neus is een beetje van Barbara Streisand...mooi
gerapporteerd vies stuk vretenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:55 schreef Jockari het volgende:
Die neus, Jewish looks...
[ afbeelding ]
heb er al een streep doorgezet, las net dat het vanwege het roepen tegen buitenstaanders wasquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
BB is veel te soft als het over sancties gaat. Nog geen ene denk ik.
Hoeven tocht niet heel de dag samen te zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Thomas en Jill op 2 verschillende streams. Zie je niet vaak
Not my kind of type. Te zelfingenomen en arrogant. Zou ze niet als verpleegster aan mijn bed willen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:55 schreef Jockari het volgende:
Die neus, Jewish looks...
[ afbeelding ]
Ik vind het een mooie meid, niks mannelijks aan, ze doet me denken aan mijn dochterquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie meid, niks mannelijks aan, ze doet me denken aan mijn dochter zoon
Gewoon voor of na het eten een dikke uitsmijter ham/kaas gaan eten.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:59 schreef Lpracing het volgende:
Die vegan regel is echt belachelijk. Dan zou ik wel op het vouwbedje slapen.
Ze is leuk. Beetje een tomboy.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:00 schreef Windhapper het volgende:
Ik vind Liese totaal niet arrogant overkomen. Heb wel het idee dat ze zich enorm inhoudt ivm de cameras en hoe ze daarop overkomt maar volgens mij is dat echt een toffe chick buiten het huis waar je enorm mee kunt lachen.
Ik vind Liese een van de oprechtste personen daar: Altijd een luisterend oor, veroordeeld mensen niet, heeft zelfreflectie en is down to earth.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:00 schreef Windhapper het volgende:
Ik vind Liese totaal niet arrogant overkomen. Heb wel het idee dat ze zich enorm inhoudt ivm de cameras en hoe ze daarop overkomt maar volgens mij is dat echt een toffe chick buiten het huis waar je enorm mee kunt lachen.
Weet je hoe fucking warm het is buiten nu?quote:
Mensenkennis is mijn grote kennis. Dus oordeel zelf op het einde van de rit.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Liese een van de oprechtste personen daar: Altijd een luisterend oor, veroordeeld mensen niet, heeft zelfreflectie en is down to earth.
Met zijn twee op 1 bedje is beter.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op de grond naast het veldbedje
iedereen heeft eigen bakje. dus michel moet gewoon uit zn eigen bak halenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking warm het is buiten nu?
Gelukkig ben ook ik in het bezit van mensenkennisquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mensenkennis is mijn grote kennis. Dus oordeel zelf op het einde van de rit.
Ik denk dat deze nog over is van gisteren.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat deze nog over is van gisteren.
'quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:08 schreef suzi1 het volgende:
hallo ik ben mensenkennis, de kennis waar ze het hier over hebben
Ik wil wel zien of ze dat ook is als ze op de bank zit.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Liese een van de oprechtste personen daar: Altijd een luisterend oor, veroordeeld mensen niet, heeft zelfreflectie en is down to earth.
Rosenberg Trioquote:
Kan me d'r iets bij voorstellen...quote:
Al hele middag niet samen gezienquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kan me d'r iets bij voorstellen...
Lijkt veel op Jimmy..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rosenberg Trio![]()
Wat heeft Mike daarmee te maken?
net als praten over mensen die geen empathie kennen en zo kan ik nog wel wat uitspraken benoemenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
'
Ik vind dat altijd zo'n dooddoener als iemand beweerd dat ie dat heeft .
Idd. Bord niet leeg? Dan ga je maar op de gang zitten met je bord tot het op is!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:12 schreef viseenoptie het volgende:
Zou mij als kok er aan irriteren dat er een paar net 10min geleden ijs hebben lopen vreten.. als je dan maar 1 kik geeft "nee dankje, ik heb geen honger"...
Ja precies!!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
net als praten over mensen die geen empathie kennen en zo kan ik nog wel wat uitspraken benoemen
Nee maar hij heeft er wel een goed verhaal over.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh zo!!![]()
Maar Mike kan vast niet gitaarspelen
Ik heb hem net zien teenvingeren ..ik denk dat die vingers nog training nodig hebbenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft er wel een goed verhaal over.
yip, ook een klap in het gezicht van een kokquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:15 schreef Astro_boy het volgende:
Mike die ff flink wat zout over zijn eten doet zonder eerst te proeven
En aan het eind van het verhaal heb je een gitaar en 500 privélessen gekocht.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft er wel een goed verhaal over.
Er naar kijken vindt hij al moeilijk..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh zo!!![]()
Maar Mike kan vast niet gitaarspelen
En zo komen lieve geile meiskes de winter door.. je hebt er geen zak aan , maar toch maar niet op stemmen want je weet nooit-effectquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze is leuk. Beetje een tomboy.
Ze is zelfverzekerd, niet arrogant.
Ze zaten al heel de middag niet bij elkaar, maar ondertussen eten ze weer samen.quote:
Ik heb dit gelukkig niet gezienquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb hem net zien teenvingeren ..ik denk dat die vingers nog training nodig hebben
Hebben vanmiddag nog zitten spelletjes doen moeten ze dan heel de dag bij elkaar zijn dat is ook niet goedquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zaten al heel de middag niet bij elkaar, maar ondertussen eten ze weer samen.
Anders is het te pittig voor Julie.quote:
Fusion.quote:
Mike: Verplicht vegan eten! (dan kan ik misschien met Naomi neuken)quote:
Wat zul jij vaak honger hebben danquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
krijg steeds fucking honger als ze eten op de streams, beetje irri soms
Ja!!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:16 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Er naar kijken vindt hij al moeilijk..
bedoel eerder als het avondeten isquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:19 schreef engine het volgende:
[..]
Wat zul jij vaak honger hebben dan
zou ik daar zitten en jij ook en je zegt dat, dan ben ik gelijk klaar met etenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Miss Noem eet een bak lintwormen
incl Vegan Mozerella strooimeukteduurtroep
Ja, schijnt ze beloofd te zijn. Ik hoorde dat er sterke drank en een "gin bar" zou zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verwachten ze echt een dik feest vanavond?
Mij kon je dan opvegen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zou ik daar zitten en jij ook en je zegt dat, dan ben ik gelijk klaar met eten
Okay nou hoop dat ze gaan neuken danquote:
Mies mag zo de rest opeten.quote:
Ja, is momenteel "hip"quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:21 schreef suzi1 het volgende:
ja vroeg me laatst af, is gin zo in of wat, want hoor ze dat zo vaak benoemen?
Liese is gewoon de mooiste vrouw in huis. Maar in het openbaar is ze gewoon een grote 6.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Liese is knap, en dat weet ze. En daar is alles mee gezegd...
Is te pittig zegt zequote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:23 schreef Whuzz het volgende:
Julie klaagt dat ze afvalt en vaak honger heeft.... maar ze eet d'r eten niet op nu?
Michel moet genoeg etenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:23 schreef Whuzz het volgende:
Julie klaagt dat ze afvalt en vaak honger heeft.... maar ze eet d'r eten niet op nu?
Yup! Weet niet of dat ook hip is nu... Volgens zijn het meer de wat "puurdere" gin drankjes.quote:
Heb zo’n idee dat ze een heel ongezond eetpatroon heeft en niet kan wennen aan andere smaken/eten dan ze gewend is. Lees: alles wat te zout, vet of zoet is. Ze heeft niet voor niets een maagbandekequote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Miss Maagband is alweer gestopt na 1½ hap? Nooit meer mekkeren over honger en dat "alles op is" dan
[ afbeelding ]
Jimmy werd pafferig door overmatig druggebruik. Daar heb ik bij Mike ook wel aan gedacht, zeker ook in combinatie met zijn slechte gebit.quote:
Eet ze nu weer niet alles op dan gebeurt vakerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:22 schreef Astro_boy het volgende:
Julie eet zo een zak kroepoek leeg.
Gin tonic.En dan bijv. met komkommer of kaneel.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup! Weet niet of dat ook hip is nu... Volgens zijn het meer de wat "puurdere" gin drankjes.
Vanmiddag nog nootjes, brood met kaas en pizza. Volgens mij gewoon een hele lastige eter qua groente.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Miss Maagband is alweer gestopt na 1½ hap? Nooit meer mekkeren over honger en dat "alles op is" dan
[ afbeelding ]
nou nick wist net te vertellen aan liese en michel dat half uur isquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vannacht op het vouwbed bij de kleuters in de woonkamerquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
Okay nou hoop dat ze gaan neuken dan
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:25 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Zit paprika in. Haar mond staat in de fik nu.
wat dacht je van de manier hoe hij uit zijn ogen kijkt.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jimmy werd pafferig door overmatig druggebruik. Daar heb ik bij Mike ook wel aan gedacht, zeker ook in combinatie met zijn slechte gebit.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou nick wist net te vertellen aan liese en michel dat half uur is
Stiekeme gebruiker..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jimmy werd pafferig door overmatig druggebruik. Daar heb ik bij Mike ook wel aan gedacht, zeker ook in combinatie met zijn slechte gebit.
Jimmy hoort niet bij het Rosenberg Trio, maar is een jongere neef.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rosenberg Trio![]()
Wat heeft Mike daarmee te maken?
Daar hoopten ze vanmiddag al op.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou leuk zijn moesten ze een DJ set en boxen geven en Zoey, Nick en Matt eens een sessie laten draaien.
Zoey: Waarom krijgen we geen complete set? Hier zit geen USB stick bij!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou leuk zijn moesten ze een DJ set en boxen geven en Zoey, Nick en Matt eens een sessie laten draaien.
8 is toch hoogerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Liese is gewoon de mooiste vrouw in huis. Maar in het openbaar is ze gewoon een grote 6.
Maar in het BB huis, door gebrek aan beter is ze een kleine 8.
Ja ze zijn straks 3 uur bezig met omkleden, opmaken en zo voor een half uurtje feest.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was plotsklaps miljonair en heeft alles weggegeven..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jimmy hoort niet bij het Rosenberg Trio, maar is een jongere neef.
Wel de beste gitarist van de familie, .zeker in de periode voor de drugs hem te pakken kregen.
hekel aan mokkels die het weten ook bahquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Liese is knap, en dat weet ze. En daar is alles mee gezegd...
En wat vind je van Michel dan? Dat is namelijk de mannelijke variant daarvan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hekel aan mokkels die het weten ook bah
nou geloof dat ze vanmiddag anders veel heeft gegeten, ds dan vind ze het niet lekker denk ikquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:28 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Was plotsklaps miljonair en heeft alles weggegeven..
Idd. Ik wil gewoon zien dat Thomas haar likt als een varken bij een trog.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:29 schreef DKUp het volgende:
Liese moet de boel weer opgeilen, maar neuken ho maar.
Knappe meiden die het niet weten van zichzelf zijn dommerdjes en daar kan ik weer niet mee.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hekel aan mokkels die het weten ook bah
Het is te heet gekruid.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hadden neukkamer moeten maken. En zogezegd zonder camera'squote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:29 schreef DKUp het volgende:
zitten bijna 2 pepers in met zaadquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:25 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Zit paprika in. Haar mond staat in de fik nu.
Niet neuken is de tragische rode draad van deze BB.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:29 schreef DKUp het volgende:
Die bolle oogleden verraden ook het e.e.a.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat dacht je van de manier hoe hij uit zijn ogen kijkt.
Die dingen van de supermarkt zijn net paprika. Het is geen rawit of een madam jaenette.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zitten bijna 2 pepers in met zaad
Volgens mij thuis geen flikker te vertellen ook. Dan lusten de kinderen zogenaamd geen groente en eet je iedere avond pannenkoeken, brood of thuisbezorgd.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh.. er moet dus 24/7 eten naar Prinsesjes wens aanwezig zijn
Michel is leuk maar nu niet echt knap.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En wat vind je van Michel dan? Dat is namelijk de mannelijke variant daarvan.
En zaad van een maat (Michel) kan geen kwaadquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zitten bijna 2 pepers in met zaad
In BB huis is ze de mooiste, door gebrek aan beterquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:30 schreef cobain1994 het volgende:
Ben van de vrouwen maar vindt Liese 2 keer niks...
Michel.is leuk maar totaal niet type man waar ik op valquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
knappe wijven die continu (negatieve) bevestiging vragen, daar heb ik dan weer een hekel aanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Knappe meiden die het niet weten van zichzelf zijn dommerdjes en daar kan ik weer niet mee.
*Julie has entered the chat*quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Michel is leuk maar nu net echt knap.
Zo’n kind was ik ook. Maar moest gewoon mijn groente en piepers opeten...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:33 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Volgens mij thuis geen flikker te vertellen ook. Dan lusten de kinderen zogenaamd geen groente en eet je iedere avond pannenkoeken, brood of thuisbezorgd.
Voor de liefhebbers een mooie docu over Jimmy. (strenge vader)quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof dat haar gemekker over eten alles te maken heeft met het behoud van haar lekker geile lichaampje, na 2 kids nog steeds gestroomlijnd en dat moet blijven zo ..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou geloof dat ze vanmiddag anders veel heeft gegeten, ds dan vind ze het niet lekker denk ik
vrouwen hun karakter zijn valser als die van mannenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Onaardig??quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:33 schreef DKUp het volgende:
Liese is knap en dat is het qua positieve dingen, want ze is vooral onaardig, saai en aandachtsgeil.
Nike is duidelijk sponsor,en Michel heeft veel kleding van Under Armour.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:31 schreef Astro_boy het volgende:
Ze moeten logo’s afplakken op kleding maar zie een duidelijk swoosh bij Liese
Dus Jerrel is tóch een vrouw! Mysterie ontrafeld!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vrouwen hun karakter zijn valser als die van mannen
Dat verklaart hetquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nike is duidelijk sponsor,en Michel heeft veel kleding van Under Armour.
Maandag, de dag van de nieuwe huismeesterquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:34 schreef mario390 het volgende:
vanaf welke dag de
huisregeln met veganeten??
Zonder camera's? In welk programma zitten ze ook alweer? 🤔quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze hadden neukkamer moeten maken. En zogezegd zonder camera's
Andere generatie waarschijnlijk. Tegenwoordig maken de blaagjes thuis de dienst uit. Zoals Julie onzeker werd van de mening van haar oudste over haar kledingkeuze.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:34 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Zo’n kind was ik ook. Maar moest gewoon mijn groente en piepers opeten...
Ja, alleen aardig tegen die Vlaamse mensen en sinds kort Michel (maar dat is natuurlijk een beetje opgeilen).quote:
Huh? Maar de DBK is normaal op slot toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zonder camera's? In welk programma zitten ze ook alweer? 🤔
Roel deed het snugger in BB5. Die liet zich door Linda afsjorren in de DBK.
10 punten voor die dochter.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:36 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Andere generatie waarschijnlijk. Tegenwoordig maken de blaagjes thuis de dienst uit. Zoals Julie onzeker werd van de mening van haar oudste over haar kledingkeuze.Meer een surrogaatvriendin dan haar dochter.
Volgens mij is Jill in het bezit van voornoemde attributen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In BB huis is ze de mooiste, door gebrek aan beter
Kunnen ze geen blonde met dikke tieten en dikke kont erin gooien
oude big brother was dit een gewone deur neem ik aan?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huh? Maar de DBK is normaal op slot toch?
okequote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maandag, de dag van de nieuwe huismeester
Liese is zo ongeveer de aardigste persoon die daar rondloopt.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:33 schreef DKUp het volgende:
Liese is knap en dat is het qua positieve dingen, want ze is vooral onaardig, saai en aandachtsgeil.
nee dat niet maar het was wel een gewone rode peperquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:32 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Die dingen van de supermarkt zijn net paprika. Het is geen rawit of een madam jaenette.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:34 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers een mooie docu over Jimmy. (strenge vader)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Maar dan 10kg lichterquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij is Jill in het bezit van voornoemde attributen.
ja vind ik wel moest eerst even wennen geef ik toe maar ja hij mag er zeker wel wezenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Michel is leuk maar nu niet echt knap.
Dat was Jerrel. Nu is het Mike.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liese is zo ongeveer de aardigste persoon die daar rondloopt.
Jill lijkt me een zeester in bed.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar dan 10kg lichter
Beetje mollig is ook mooi. En ik zou Jill wel doen,
Humbug.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, alleen aardig tegen die Vlaamse mensen en sinds kort Michel (maar dat is natuurlijk een beetje opgeilen).
Eensquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal niet aardig inderdaadquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar gelukkig haat je hem, want hij weet zelf dat hij knap isquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vind ik wel moest eerst even wennen geef ik toe maar ja hij mag er zeker wel wezen
Das wel lekker. Gewoon ff minuutje goed pompen, vol blaffen en haar het weer uitrollen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jill lijkt me een zeester in bed.
die van mijn welquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Michel.is leuk maar totaal niet type man waar ik op val
Toen had je nog wel een productie die graag een handje meehielp om een smaakmakend programma te maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huh? Maar de DBK is normaal op slot toch?
Liese is juist de enige die erg sociaal is. Hoe vaak heeft ze he niet met Jill geprobeerd en als enige een hele middag met Matt bezig geweest. De enige waar ze niks mee had was Thomas en die niet met haar. Hij blijft ook op haar stemmen....maar nu gaat dat ook een stuk beter.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, alleen aardig tegen die Vlaamse mensen en sinds kort Michel (maar dat is natuurlijk een beetje opgeilen).
De hele productie hielp mee met sjorren?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toen had je nog wel een productie die graag een handje meehielp om een smaakmakend programma te maken.;)
Doe dan Liese maarquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:41 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Das wel lekker. Gewoon ff minuutje goed pompen, vol blaffen en haar het weer uitrollen.
Misschien had die dochter ook eens wat moeten zeggen over afzichtelijke plakplaatjes.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:36 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Andere generatie waarschijnlijk. Tegenwoordig maken de blaagjes thuis de dienst uit. Zoals Julie onzeker werd van de mening van haar oudste over haar kledingkeuze.Meer een surrogaatvriendin dan haar dochter.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:41 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Das wel lekker. Gewoon ff minuutje goed pompen, vol blaffen en haar het weer uitrollen.
daarom zit hij er ook nog in, ter bescherming tegen al die 40+ groupies die zijn vleeslul willen aanranden, arme miesquote:
Van opzij is het een lekker ding....prachtige kaaklijn ....maar recht van voren kweet niet. de wenkbrauwenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vind ik wel moest eerst even wennen geef ik toe maar ja hij mag er zeker wel wezen
Ze is met de tijd een stuk socialer geworden inderdaad. Ze valt me reuze mee.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Liese is juist de enige die erg sociaal is. Hoe vaak heeft ze he niet met Jill geprobeerd en als enige een hele middag met Matt bezig geweest. De enige waar ze niks mee had was Thomas en die niet met haar. Hij blijft ook op haar stemmen....maar nu gaat dat ook een stuk beter.
Ik zou m'n hond er nog vanaf trekken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar dan 10kg lichter
Beetje mollig is ook mooi. En ik zou Jill wel doen,
Ik zie het eigenlijk alleen maar in de avond, dus je zal best gelijk hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Liese is juist de enige die erg sociaal is. Hoe vaak heeft ze he niet met Jill geprobeerd en als enige een hele middag met Matt bezig geweest. De enige waar ze niks mee had was Thomas en die niet met haar. Hij blijft ook op haar stemmen....maar nu gaat dat ook een stuk beter.
Ja. Kom op Michel. ff streng zijn nu!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alles opeten , geen toetje!
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:39 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat was Jerrel. Nu is het Mike.
Sjah, twéé dikmakers is te veel, dus de lekkerste pakken .. logische zetquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:45 schreef Hznootje het volgende:
Hoezo? Julie gooit bijna een bord vol spaghetti in de vuilnisbak..en nu lepelt ze magnum ijs naar binnen
Recht van voor is het net een ratquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van opzij is het een lekker ding....prachtige kaaklijn ....maar recht van voren kweet niet. de wenkbrauwenMaar zijn karakter hou ik van.
![]()
Geronimo-gatequote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Recht van voor is het net een rat..ik vind het ook niet echt een mooie kop
dr wrd veel avond eten weg gegooidquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:45 schreef Hznootje het volgende:
Hoezo? Julie gooit bijna een bord vol spaghetti in de vuilnisbak..en nu lepelt ze magnum ijs naar binnen
Das waar maar val ook niet op mietjes....hij mag best wat fouten hebben...denk eerlijk ook niet dat het trouwmateriaal is .heeft zijn vrijgezelle leventje nog steeds te lief denk ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:43 schreef Windhapper het volgende:
Michel speelt de rol van ideale schoonzoon best aardig, maar iedere keer dat er een beetje druk op komt verschijnen er toch wat barstjes in dat masker.
Daar heeft Julie ook vast behoefte aanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:48 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Heb net een pak chocosticks meegenomen als tussendoortje..
Bord niet leeg eten maar dit welquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alles opeten , geen toetje!
Als het idd weer hetzelfde is als steeds niet om aan te horen iddquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Vanavond dus takkeherrie op de streams
Emo-eter?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar heeft Julie ook vast behoefte aan
hij is alweer openquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:50 schreef Astro_boy het volgende:
Julie doet het deksel er op. Raar. Of is ie al op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |