abonnement Unibet Coolblue
pi_198099952
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198099969
Geweldige op
pi_198100001
Hier moet ik gepost hebben *O*

Butterscotch zit erbij Kaatje :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198100057
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier moet ik gepost hebben *O*

Butterscotch zit erbij Kaatje :)
Ik ga eens kijken of ze ook bij AH in de collectie komen
We have far more in common than that which devides us..
pi_198100207
Niet bij AH.
@z80, daar hebben ze wel zakken 1 kg gemengde eitjes, 5 euro
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 19 februari 2021 @ 19:51:11 #6
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198100226
Voor degene die vroeg naar de pindakaas eitjes. Je moet die van Hema hebben. Dat zijn de lekkerste. Tenminste vorig jaar.
pi_198100382
quote:
Wat is dat voor een eigenwijs bruin eitje 2e rechts, derde rij van boven?
pi_198101113
Ik wil ook echt de Jamin eitjes hebben. :9 Maar ik heb ze nog niet besteld. Kon me net wel bij de AH netjes inhouden bij het zelf scheppen, want die hebben geen 50 smaken.
pi_198101128
quote:
Maar dat is toch vreselijk zo’n doos.
Denk je: wow!! Die is lekker!!

Zijn ze meteen op -O-
pi_198101190
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:29 schreef Uhmmpie het volgende:

Maar dat is toch vreselijk zo’n doos.
Denk je: wow!! Die is lekker!!

Zijn ze meteen op -O-
De bedoeling is natuurlijk dat je na 'wow die is lekker' direct een grote zak met dat specifieke paaseitje koopt 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198101221
Ik vind juist alles proeven tof. Maar ik hou eigenlijk niet zo van gevulde eitjes. Dus ik denk achteraf waarschijnlijk 'ik koop voortaan wel weer zo'n goedkope kilo zak massieve eitjes'.

Al snel gevolgd door de gedachte 'laat ik dan maar helemaal geen eitjes kopen, zodat ik geen vadsige koe word.'
pi_198101416
Ik ga hier maar niet aan beginnen, want ik weet nog hoe dat bij de adventskalenders begon, en nog veel beter hoe dat eindigde :X :+ het was echt toch minstens een jaar geleden dat ik me zó ziek had gevoeld.

Naast dat ik moet gaan afvallen, niet nog meer erbij moet gaan eten..

Tevens bloeduitslagen zelf al in online dossier gespiekt, volgens mij niks afwijkend behalve dat vitD optimum volgens deel vd artsen hoger mag liggen (64, referentiewaarde volgens mij 50 en optimum dan 75/80). Maar dat slik ik wel bij nu. Allergie alleen huisstofmijt en die wist ik al, godzijdank nog steeds niet voor de katten.

Morgen Sarabi-bezoek *O* en mooi weer *O* zin in.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:46:07 #13
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198101523
150 eitjes voor 32,50 ex verzend... en dan heb je er drie per smaak.... hmmmm
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:52:52 #14
63722 z80
I fink you freaky
pi_198101679
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:46 schreef fietsie het volgende:
150 eitjes voor 32,50 ex verzend... en dan heb je er drie per smaak.... hmmmm
Maar dat is incl. katten speelgoed.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198101777
Ik haal mijn neus op voor geen enkele smaak paaseitje.
O+ Paaseitjes O+
Ik kan er beter zo ver mogelijk bij vandaan blijven :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_198101822
Zo, met drie minuten speling binnen, phew! De veertigduizend stappen vandaag op 1200 na gehaald, maar moet wel echt nodig plassen nu en was al bij mijn voordeur 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198101905
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:

Morgen Sarabi-bezoek *O* en mooi weer *O* zin in.
*O*
pi_198101917
Overigens, over smaakjes gesproken, wij kregen vanavond een proefdoos van de Pindakaaswinkel binnen met tien fullsize potten pindakaas, met smaken als chilipeper/citroengras, Belgische chocolade/kaneel, 'sport' (met extra eiwitten, zo blijkt), de intussen verplichte karamel/zeezout en nog een boel, oh en een sticker met 'PINDABAAS' erop.
Ik geef de batch een week of zes. Hoogstens. :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_198101941
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:04 schreef minilot het volgende:
Overigens, over smaakjes gesproken, wij kregen vanavond een proefdoos van de Pindakaaswinkel binnen met tien fullsize potten pindakaas, met smaken als chilipeper/citroengras, Belgische chocolade/kaneel, 'sport' (met extra eiwitten, zo blijkt), de intussen verplichte karamel/zeezout en nog een boel, oh en een sticker met 'PINDABAAS' erop.
Ik geef de batch een week of zes. Hoogstens. :9
Ohh dit klinkt als de hemel O+
pi_198101961
Eitjes :9

En wij hebben zondag Sarabi "op bezoek" O+
pi_198101975
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:04 schreef minilot het volgende:
Overigens, over smaakjes gesproken, wij kregen vanavond een proefdoos van de Pindakaaswinkel binnen met tien fullsize potten pindakaas, met smaken als chilipeper/citroengras, Belgische chocolade/kaneel, 'sport' (met extra eiwitten, zo blijkt), de intussen verplichte karamel/zeezout en nog een boel, oh en een sticker met 'PINDABAAS' erop.
Ik geef de batch een week of zes. Hoogstens. :9
Leuk :D

De Calvé speculaaspindakaas was goor, dus benieuwd of er pindakaas-smaakjes zijn die lekker zijn.

En wat Günther ervan vindt, die eet tegenwoordig toch voornamelijk nog brood met pindakaas?
pi_198102015
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

En wat Günther ervan vindt, die eet tegenwoordig toch voornamelijk nog brood met pindakaas?
Ja, het is te hopen dat -ie voor deze te porren is anders moeten we het zelf allemaal opeten. Zo vervelend! O-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198102139
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:04 schreef minilot het volgende:
Overigens, over smaakjes gesproken, wij kregen vanavond een proefdoos van de Pindakaaswinkel binnen met tien fullsize potten pindakaas, met smaken als chilipeper/citroengras, Belgische chocolade/kaneel, 'sport' (met extra eiwitten, zo blijkt), de intussen verplichte karamel/zeezout en nog een boel, oh en een sticker met 'PINDABAAS' erop.
Ik geef de batch een week of zes. Hoogstens. :9
Ik wil dit!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198102146
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Leuk :D

De Calvé speculaaspindakaas was goor, dus benieuwd of er pindakaas-smaakjes zijn die lekker zijn.

En wat Günther ervan vindt, die eet tegenwoordig toch voornamelijk nog brood met pindakaas?
Calvé is sowieso goor. Malle stopverf.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198102161
Ik ben meestal niet zo van de smaakjes pindakaas, maar toch klinkt dit wel tof.
pi_198102176
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Calvé is sowieso goor. Malle stopverf.
Oneens. Calvé. O+ Ik haal het niet meer omdat ik het anders constant uit de pot lepel. Dat lukt me met 100% pindakaas niet, omdat die van m'n lepel afloopt. ;(
pi_198102254
Deze is het, mensen..
https://depindakaaswinkel.nl/shop/pindabaas-pakket-10-smaken/

Zojuist alvast wat geproefd en hoewel ik eigenlijk alle pindakaas wel lust, ook matige, is dit duidelijk Goeie O+ Lekker zeg! Bedankt J.! _O_ Nou nog die tien jaar gratis pindakaas winnen :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_198102268
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:04 schreef minilot het volgende:
Overigens, over smaakjes gesproken, wij kregen vanavond een proefdoos van de Pindakaaswinkel binnen met tien fullsize potten pindakaas, met smaken als chilipeper/citroengras, Belgische chocolade/kaneel, 'sport' (met extra eiwitten, zo blijkt), de intussen verplichte karamel/zeezout en nog een boel, oh en een sticker met 'PINDABAAS' erop.
Ik geef de batch een week of zes. Hoogstens. :9
Oeh, welke smaken nog meer? Die zou ik in de zelfgemaakte pasta kunnen proberen
We have far more in common than that which devides us..
pi_198102271
Het is wel makkelijk vegan worden zo - gewoon alleen nog maar O+ pindakaas O+ eten :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_198102302
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oeh, welke smaken nog meer? Die zou ik in de zelfgemaakte pasta kunnen proberen
Zie linkje in de post erboven. Je kunt de smaken ook los per grote pot bestellen of juist een proefdoos met kleine potjes. Wij hebben dus een proefdoos met grote potten :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_198102318
Ik heb het even met m'n vriend besproken, maar we zijn toch te grote krent om 50 euro pindakaas te bestellen.
pi_198102380
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het even met m'n vriend besproken, maar we zijn toch te grote krent om 50 euro pindakaas te bestellen.
Ha, dat heb ik juist met al die thuisuiteten-shizzle dus ik snap je :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_198102388
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef Aure het volgende:
Eitjes :9

En wij hebben zondag Sarabi "op bezoek" O+
Voor mijn gevoel is het nog maar een paar weken geleden dat ik de Rocketmangos kwam brengen.

En nog even geduld en dan kan je ze ook proeven :D
pi_198102421
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:27 schreef minilot het volgende:
Ha, dat heb ik juist met al die thuisuiteten-shizzle dus ik snap je :Y
Laat me wel even weten hoe die met koffie is, die lijkt me wel tof. Ben morgen in Rotterdam, misschien even kijken of ik daar wat kan halen.
pi_198102558
Mmmm knoflook gebakken ui. Ik dacht van de week nog, zal ik er knoflook door doen? Gebakken uitjes doe ik er al vaak op. Nu, vanwege uitgeschoten chili, liever wat plakjes komkommer
We have far more in common than that which devides us..
pi_198102581
@Aure Hoe voel je je intussen? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_198102613
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Laat me wel even weten hoe die met koffie is, die lijkt me wel tof. Ben morgen in Rotterdam, misschien even kijken of ik daar wat kan halen.
Die is lekker! :9 Maar eerlijk is eerlijk, na veertigduizend stappen en morgen een dagje vasten in het vooruitzicht is het meeste wel heel lekker ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198102680
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel is het nog maar een paar weken geleden dat ik de Rocketmangos kwam brengen.

En nog even geduld en dan kan je ze ook proeven :D
Jaaa zoveel zin in! Ben benieuwd :9
  vrijdag 19 februari 2021 @ 21:43:29 #39
63722 z80
I fink you freaky
pi_198102685
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Die is lekker! :9 Maar eerlijk is eerlijk, na veertigduizend stappen en morgen een dagje vasten in het vooruitzicht is het meeste wel heel lekker ;)
Veertigduizend stappen. Hoeveel KM is dat?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198102696
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:38 schreef minilot het volgende:
@:Aure Hoe voel je je intussen? *O*
Moe, het rommelt aan alle kanten. Maar zo kan het nog wel even doorgaan :')
pi_198102827
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:43 schreef z80 het volgende:

[..]

Veertigduizend stappen. Hoeveel KM is dat?
Weet ik niet precies! Ik heb in elk geval vanmorgen elf kilometer hardgelopen en heb net tien kilometer gewandeld en verder nog boodschappen te voet en twee keer op en neer naar de peuterschool.
Heb natuurlijk wel korte beentjes, dus dat scheelt wel in stappen :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198102836
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:44 schreef Aure het volgende:

[..]

Moe, het rommelt aan alle kanten. Maar zo kan het nog wel even doorgaan :')
Awww! Succes met de laatste loodjes joh! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_198102880
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Awww! Succes met de laatste loodjes joh! O+
Thanks O+ komt goed O+
pi_198103062
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:51 schreef minilot het volgende:

Weet ik niet precies! Ik heb in elk geval vanmorgen elf kilometer hardgelopen en heb net tien kilometer gewandeld en verder nog boodschappen te voet en twee keer op en neer naar de peuterschool.
Heb natuurlijk wel korte beentjes, dus dat scheelt wel in stappen :)
Ja, dat scheelt echt. Wandelen met iemand met korte beentjes met allebei een stappenteller is een beetje 8)7
Dat je even ver wandelt, even lang, maar de korte beentjes persoon heeft 3000 stappen meer :+

Ik doe tegenwoordig maar aan 'active minutes' en niet meer aan stappen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198103072
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198103101
quote:
Wat een boel lammetjes al :o Is dat eigenlijk normaal voor februari? Lijkt me niet de meest prettige maand om buiten geboren te worden.

En alvast sorry als dat al eerder is gevraagd en je al geantwoord had :@ Brain fog hier.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198103150
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik doe tegenwoordig maar aan 'active minutes' en niet meer aan stappen.
Nou, ik doe eigenlijk aan niks. Vind het als ik een boel gelopen heb wel geinig om op mijn telefoon te zien hoeveel stappen -ie heeft geregistreerd, maar verder hou ik niks bij en heb ik ook geen dagelijkse doelen ofzo. Zou ik maar zenuwachtig van worden! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_198103164
quote:
Aaaaaa O+ Zo wollig! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_198103181
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 22:06 schreef minilot het volgende:

Nou, ik doe eigenlijk aan niks. Vind het als ik een boel gelopen heb wel geinig om op mijn telefoon te zien hoeveel stappen -ie heeft geregistreerd, maar verder hou ik niks bij en heb ik ook geen dagelijkse doelen ofzo. Zou ik maar zenuwachtig van worden! :D
Oh, stappentellers op telefoons zijn compleet onnauwkeurig _O- Ze tellen meestal minder dan je daadwerkelijk loopt. Dus erm, waarschijnlijk waren het meer dan 40.000 vandaag :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198103211
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 22:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een boel lammetjes al :o Is dat eigenlijk normaal voor februari? Lijkt me niet de meest prettige maand om buiten geboren te worden.

En alvast sorry als dat al eerder is gevraagd en je al geantwoord had :@ Brain fog hier.
Het is nogal vroeg :+
Maar voor de lammeren is het prima; in maart/april is het vaak natter. Ze kunnen prima tegen lage temperaturen, maar slecht tegen regen & wind in de eerste week. Verder zouden ze groene grazige weiden wel op prijs stellen, en die zijn er nog even niet. Dat zal ze wel extra ontsnapperig maken. Ze kunnen evengoed hooi vreten, maar hun sappige lammetjesbekjes willen graag sappige grasjes.

Elk jaar zijn lammetjes weer even leuk en vrolijk, en alle vragen ook ;), De eindeloze herhaling van de kringloop.
Oh, het is een dozijn nu!

Hoe is het verder met je?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198103235
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 22:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, stappentellers op telefoons zijn compleet onnauwkeurig _O- Ze tellen meestal minder dan je daadwerkelijk loopt. Dus erm, waarschijnlijk waren het meer dan 40.000 vandaag :+
Oh, heus joh? Ik zie trouwens dat telefoon ook actieve minuten 'matige tot hoge intensiteit' telt en ik had er daarvan vandaag.. Even kijken.. 208! :)
Straks nog wel een paar schat ik zo, maar dan ligt mijn telefoon op m'n nachtkastje :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_198103287
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 22:09 schreef sigme het volgende:

Het is nogal vroeg :+
Maar voor de lammeren is het prima; in maart/april is het vaak natter. Ze kunnen prima tegen lage temperaturen, maar slecht tegen regen & wind in de eerste week. Verder zouden ze groene grazige weiden wel op prijs stellen, en die zijn er nog even niet. Dat zal ze wel extra ontsnapperig maken. Ze kunnen evengoed hooi vreten, maar hun sappige lammetjesbekjes willen graag sappige grasjes.

Elk jaar zijn lammetjes weer even leuk en vrolijk, en alle vragen ook ;), De eindeloze herhaling van de kringloop.
Oh, het is een dozijn nu!

Hoe is het verder met je?
Een dozijn lammetjes _O_ Ik vind het altijd van die leuke voorbodes van de lente O+ Word er automatisch vrolijk van, lammetjes zien.

Goed hoor. Ben alleen heel moe. Heb best lang gewandeld vandaag. Maar vergeleken met mini heb ik niets gedaan :+
(waarom ga je dan niet naar bed, Isa? Nou, ik wil het begin van Blizcon om 23.00 graag zien -O- )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 februari 2021 @ 22:15:01 #53
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198103332
Nog maar 45 minuten *O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198103357
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 22:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een dozijn lammetjes _O_ Ik vind het altijd van die leuke voorbodes van de lente O+ Word er automatisch vrolijk van, lammetjes zien.

Goed hoor. Ben alleen heel moe. Heb best lang gewandeld vandaag. Maar vergeleken met mini heb ik niets gedaan :+
(waarom ga je dan niet naar bed, Isa? Nou, ik wil het begin van Blizcon om 23.00 graag zien -O- )
Hoho, ik mis geen inwanden! :{w Jij hebt vast relatief meer gedaan dan ik! :)
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator vrijdag 19 februari 2021 @ 22:19:23 #55
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198103424
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 22:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoho, ik mis geen inwanden! :{w Jij hebt vast relatief meer gedaan dan ik! :)
Per nier sowieso.

En @Isabeau niet van de kroketten. Ik heb Rien nog gevraagd of ie kroketten met niertjes had. :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198103557
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 22:19 schreef derLudolf het volgende:

Per nier sowieso.

En @:Isabeau niet van de kroketten. Ik heb Rien nog gevraagd of ie kroketten met niertjes had. :D
_O-

Ik wil nog steeds een keer steak & kidney pie maken :7 Omdat benieuwd.

Ik hou wel van een kroket op z'n tijd. Alleen al die smaakjes lijken me niets. En om nou bij Rien allemaal vleeskroketten te bestellen....die hebben ze ook in de supermarkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 februari 2021 @ 22:32:55 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198103704
Ik kreeg een doos Van Dobben om zelf te maken, maar het lukt mij nooit ze te bakken zonder dat er 1 gaat lekken..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198104224
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef fietsie het volgende:
Ik kreeg een doos Van Dobben om zelf te maken, maar het lukt mij nooit ze te bakken zonder dat er 1 gaat lekken..
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
Spoilers!
  vrijdag 19 februari 2021 @ 23:01:03 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198104253
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
Of ik heb koude niet gare binnenkant, of een of meer lekkers.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 19 februari 2021 @ 23:09:00 #60
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198104435
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:04 schreef minilot het volgende:
Overigens, over smaakjes gesproken, wij kregen vanavond een proefdoos van de Pindakaaswinkel binnen met tien fullsize potten pindakaas, met smaken als chilipeper/citroengras, Belgische chocolade/kaneel, 'sport' (met extra eiwitten, zo blijkt), de intussen verplichte karamel/zeezout en nog een boel, oh en een sticker met 'PINDABAAS' erop.
Ik geef de batch een week of zes. Hoogstens. :9
Ik heb het shirt en de tas :D
En de witte chocolade variant was erg lekker. Ik vind pindakaas zoet brood beleg dus vind alle hartige varianten niks.
pi_198104871
Ik hou van pindakaas met chiliflakes. Of met gekonfijte gember. Of met allebei.
En van pindasaus.

Al die gekke smaakjes lijken me een beetje viezig eigenlijk, maar ik ben toch nieuwsgierig.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198104914
Eerste rij op. Limoen-wasabi is een nononono :N :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198105256
Ik probeerde vandaag nieuw de eend en herhaling saté (smaragd) en makreel.
De eend was precies zoals sigme zei, een redelijk smakelijke groentekroket. Maar als ik groentekroket wilde eten, dan kocht ik wel.... Hier en daar een flieber eend. Die dan lekker was. En het verlangen naar een eendkroket deed groeien. Treurig.

Makreel toch wel aan de vissige kant.
Smaragd een stuk lekkerder dan de vorige, iets met smaak en pit. Helaas alleen geen vlees te bekennen in de cm die ik van mijn eega kreeg.

Dan maar vol aan de Hela
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198105312
Gelukkig voor het Hollandsch ambacht prefereert 10jarige nu de kroket boven alle andere snacks :D
En Mrs V wil ook nog wel in de herhaling.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 20 februari 2021 @ 00:08:16 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198105616
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:48 schreef Vanyel het volgende:
Ik probeerde vandaag nieuw de eend en herhaling saté (smaragd) en makreel.
De eend was precies zoals sigme zei, een redelijk smakelijke groentekroket. Maar als ik groentekroket wilde eten, dan kocht ik wel.... Hier en daar een flieber eend. Die dan lekker was. En het verlangen naar een eendkroket deed groeien. Treurig.

Makreel toch wel aan de vissige kant.
Smaragd een stuk lekkerder dan de vorige, iets met smaak en pit. Helaas alleen geen vlees te bekennen in de cm die ik van mijn eega kreeg.

Dan maar vol aan de Hela
[ afbeelding ]
Jezus hoeveel saus zit daar overheen joh :D

Anti CUL hier. Koos was ergens eten en die hadden voor een weeshuis patat besteld. Dus we hebben nu een zak patat hier die we morgen oppiepen in de oven, omdat het kan *) oO<

Met Belgische mayo en ik denk verse frikandellen van de slager hier
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198105674
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 00:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Jezus hoeveel saus zit daar overheen joh :D
Prrrecies genoeg.
Een speciaal is geen speciaal als je er 3 druppels op smeert.
quote:
Anti CUL hier. Koos was ergens eten en die hadden voor een weeshuis patat besteld. Dus we hebben nu een zak patat hier die we morgen oppiepen in de oven, omdat het kan *) oO<
In de airfryer doen. Als je die hebt. Bleken ze bij ons lekkerder van te worden dan rechtstreeks van de snackhut.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 20 februari 2021 @ 00:19:02 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198105786
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 00:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Prrrecies genoeg.
Een speciaal is geen speciaal als je er 3 druppels op smeert.
[..]

In de airfryer doen. Als je die hebt. Bleken ze bij ons lekkerder van te worden dan rechtstreeks van de snackhut.
Heb alleen een oven maar gaat prima. Vroeger is me altijd wijsgemaakt dat het het zo not done is als koffie opwarmen.
Maar na keer proberen vinden we het prima. We eten meestal met zijn drieën een ruime halve eenpersoonszak patat op als avondeten dus dat kan dan twee dagen mee :+


Ik had vanavond heerlijk broodje gyros, echt perfect. Knoflook, rauwe rode ui, perfecte bekmeur en knapperig gebakken varkensvlees. Zeer prettig gezelschap, dat is toch de perfectie in de wereld joh _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 20 februari 2021 @ 01:23:35 #68
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198106350
Zo.. dat was de sushi voor de 2e keer... :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198107212
Balen zeg, Barrel! Hopelijk luchtte het wat op...

Mijn monsters zijn gebroederlijk stickers aan het plakken, dat is wel een heerlijke zaterdagochtend zo....
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 februari 2021 @ 07:31:56 #70
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198107222
Nu al lekker weer en het wordt nog mooier *O*
Moet eigenlijk zorgen voor zonnebrand :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198107314
Omg, het is kwart over 8 en ik heb nu al zin in dat bord patat met een frikandel van hierboven. :9
  zaterdag 20 februari 2021 @ 08:17:33 #72
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198107333
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 07:31 schreef borisz het volgende:
Nu al lekker weer en het wordt nog mooier *O*
Moet eigenlijk zorgen voor zonnebrand :+.
Hier is het gewoon mistig en temperaturen tussen de 3 en 7 graden :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198107371
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 01:23 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. dat was de sushi voor de 2e keer... :{
Hmm ik vind dat toch nooit zo lekker die 2e keer :(

Ligt vast aan de structuur en de afgelegde route... :X
pi_198107378
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 23:52 schreef Vanyel het volgende:
Gelukkig voor het Hollandsch ambacht prefereert 10jarige nu de kroket boven alle andere snacks :D
En Mrs V wil ook nog wel in de herhaling.
Maar een makreel kroket die vissig smaakt? Is dat niet enigzins zoals het hoort?

Al heeft makreel natuurlijk wel een typische smaak (en gevoel..)

Nu heb ik zin in makreel -O-
pi_198107552
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 08:12 schreef Myraela het volgende:
Omg, het is kwart over 8 en ik heb nu al zin in dat bord patat met een frikandel van hierboven. :9
Ik ook alweer :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198107565
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 08:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar een makreel kroket die vissig smaakt? Is dat niet enigzins zoals het hoort?

Al heeft makreel natuurlijk wel een typische smaak (en gevoel..)

Nu heb ik zin in makreel -O-
Ja ik hou ook van makreel. Als makreel. Blijkbaar niet verwerkt in een soepie in een kroket.
Misschien tijd om gewoon een gerookte makreel te kopen. Om de gezonde vetten natuurlijk :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198107639
Zo, nog net op tijd uit mijn pyjama om de blauwe vrienden met de nieuwe wasmachine in ontvangst te nemen :') wel treurig, als die wasmachine twee maanden had gewacht met kapot gaan had de hele bende niet twee supersmalle trappen op en af gesjouwd hoeven worden :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198108057
Oid papier staat buiten, deur open gegooid zodat die lente luchten binnen en kunnen treden, was1 in de machine. Nu bijna tijd voor de inmiddels wekelijkse ochtendzang.
En dan heb ik mijn weekend planning zowat klaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198108280
Dan alleen nog de rest van je paaseitjes eten Cat :Y)
pi_198108309
En wat ga je dan doen, Cat? :o :+ Ik ga zo ook maar een was aan doen in de nieuwe machine O+ Er past twee kilo meer in dan in de vorige! En verder komt er vandaag iemand onze buffetkast ophalen en dan zijn er vast ook nog wel dozen om in te pakken...
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198108318
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 10:17 schreef Aure het volgende:
Dan alleen nog de rest van je paaseitjes eten Cat :Y)
Kijk, hier wordt meegedacht :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198108387
Wij weten nog niet wat we gaan doen. Weinig waarschijnlijk. Ik heb hulp nodig bij het schoonmaken op de keukenkasten. We zouden de tv-kast moeten reorganiseren. We kunnen de stal verder opruimen. Even in de moestuin is misschien ook wel lekker.
Spoilers!
pi_198108546
Mogge!

Heerlijk geslapen nadat ik van een hele vreemde niet meer na te vertellen droom wakker werd om 5 uur.

Niet echt veel plannen vandaag, verder met een naaiproject en vanmiddag een stuk wandelen.

En voor de fans van Ottolenghi, die is straks bij Saturday Cooking op bbc1 (op insta zag ik een paar lekere dingen langskomenoa roasred and pickled seleriac)
We have far more in common than that which devides us..
pi_198108576
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 10:17 schreef Aure het volgende:
Dan alleen nog de rest van je paaseitjes eten Cat :Y)
Dat is doorlopende opdracht :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198108655
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 10:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat is doorlopende opdracht :Y)
Welke is tot nu toe je favoriet?
pi_198108680
Ik heb de WC's en wastafels schoongemaakt, robotstofzuiger op eerste verdieping rondje laten lopen, trap gestofzuigd, katten eten gegeven, kattenbakken geschept en me fatsoenlijk aangekleed.

Ik moet nog vaatwasser uitruimen, vaatwasser al deels weer inruimen, sporten, wandelen, college kijken, uurtje werken, koken en Sarabi bier in ontvangst nemen.

Ben al best ver, vind ik zo!
pi_198108793
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 08:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja ik hou ook van makreel. Als makreel. Blijkbaar niet verwerkt in een soepie in een kroket.
Misschien tijd om gewoon een gerookte makreel te kopen. Om de gezonde vetten natuurlijk :Y
Mja ik vind hem inderdaad.. gerookt gewoon het lekkerst :)
hoeft er niet eens een broodje omheen :9~

vervelende is alleen dat ik heel de dag werk.. dus het meest culinaire wat ik tot het avondeten ga krijgen..
Is een broodje kaas met ei :)
of een broodje hummus met courgette...

waarschijnlijk beiden :+
pi_198108802
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 09:07 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, nog net op tijd uit mijn pyjama om de blauwe vrienden met de nieuwe wasmachine in ontvangst te nemen :') wel treurig, als die wasmachine twee maanden had gewacht met kapot gaan had de hele bende niet twee supersmalle trappen op en af gesjouwd hoeven worden :+
jij doet altijd je pyjama uit als je blauwe vrienden komen? O-) O-)
pi_198108877
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 10:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb de WC's en wastafels schoongemaakt, robotstofzuiger op eerste verdieping rondje laten lopen, trap gestofzuigd, katten eten gegeven, kattenbakken geschept en me fatsoenlijk aangekleed.

Ik moet nog vaatwasser uitruimen, vaatwasser al deels weer inruimen, sporten, wandelen, college kijken, uurtje werken, koken en Sarabi bier in ontvangst nemen.

Ben al best ver, vind ik zo!
Goed bezig!

Katten eten geven had ik ook al gedaan. Had ik vanzelf gemerkt als ik dat had nagelaten _O-

En nu in het zonnetje op de bank met duttende poes op schoot, snurkende kater naast me, laptop met zangmeneer met mooie stukken aan en bij de minder leuke stukken even FOK!ken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198108891
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 10:42 schreef Aure het volgende:

[..]

Welke is tot nu toe je favoriet?
Ik zit nu onder poes en de eitjes met kaartje zijn buiten bereik ;(
Straks review! Het wordt vast een top tien. Eigenlijk nog maar eentje die ik echt niet oké vond.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 20 februari 2021 @ 11:14:21 #91
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198109116
Collega komt vanavond niet vegetarisch eten.. jammer.. maarrrrr.. dan gooi ik er vandaag wel een lekker stuk vleesch in.. had ik gister al zin in en nu kan het helemaal prima #omdenken
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198109165
Ik heb gebeld over Hansje. De dierenarts is er nog niet aan toegekomen, dat wordt maandag. Ze is wel een stuk minder angstig. Ze kruipt niet meer weg als haar hok wordt schoongemaakt. Ze doet haar behoefte op de bak dus is zindelijk. Ze is nog steeds geslachtloos.
Spoilers!
pi_198109180
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 10:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik zit nu onder poes en de eitjes met kaartje zijn buiten bereik ;(
Straks review! Het wordt vast een top tien. Eigenlijk nog maar eentje die ik echt niet oké vond.
Die klonk al smerig ja :D
pi_198109212
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gebeld over Hansje. De dierenarts is er nog niet aan toegekomen, dat wordt maandag. Ze is wel een stuk minder angstig. Ze kruipt niet meer weg als haar hok wordt schoongemaakt. Ze doet haar behoefte op de bak dus is zindelijk. Ze is nog steeds geslachtloos.
Komt wel goed met Hansje O+
Lief dat je je zo om hem/haar/het bekommert.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198109244
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gebeld over Hansje. De dierenarts is er nog niet aan toegekomen, dat wordt maandag. Ze is wel een stuk minder angstig. Ze kruipt niet meer weg als haar hok wordt schoongemaakt. Ze doet haar behoefte op de bak dus is zindelijk. Ze is nog steeds geslachtloos.
Ah, hoop zo dat ze binnenkort bij jullie een fijn huis krijgt
We have far more in common than that which devides us..
pi_198109312
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 10:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goed bezig!

Katten eten geven had ik ook al gedaan. Had ik vanzelf gemerkt als ik dat had nagelaten _O-

En nu in het zonnetje op de bank met duttende poes op schoot, snurkende kater naast me, laptop met zangmeneer met mooie stukken aan en bij de minder leuke stukken even FOK!ken.
Ja, ik lag tot 9u in bed en had om 8u m'n slaapkamerdeur open gedaan, en elke drie minuten werd er even klaaglijk gemiauwd gevolgd door een kopje in m'n gezicht en vervolgens op het puntje van het bed bij de deur gaan zitten en af en toe naar mij kijken, zo van 'ah toee, kom dan'. En elke keer als ik iets teveel bewoog schoten ze meteen de trap af met het idee dat ik ging opstaan :+ arme katjes ook. En later meer dwingend over me heen gaan lopen en kopjes aan m'n mobiel geven (en die daarmee steeds uit m'n handen duwen) en klaaglijk miauwen, dus toen ben ik maar opgestaan :P. Oh, en ergens rond kwart over 8 hebben ze de gordijnen open getrokken, zo van, hoppa tijd om op te staan :')
pi_198109313
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ah, hoop zo dat ze binnenkort bij jullie een fijn huis krijgt
Ik ook! Al zie ik momenteel weer allerlei beren op de weg. Maar wie A zegt, moet ook B zeggen dus ik wil me niet terugtrekken. En over die beren komen we ook wel weer heen. Ik ga komende week maar voorzichtig plannen maken en wat actiever nadenken over die beren. Tot nu toe durf ik nog niet zo goed want misschien heeft ze een eigenaar, kan ze niet met andere katten, is ze ziek, etc. Eerst maandag bellen, dan zien we weer verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 20-02-2021 11:36:39 ]
Spoilers!
pi_198109405
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:29 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ja, ik lag tot 9u in bed en had om 8u m'n slaapkamerdeur open gedaan, en elke drie minuten werd er even klaaglijk gemiauwd gevolgd door een kopje in m'n gezicht en vervolgens op het puntje van het bed bij de deur gaan zitten en af en toe naar mij kijken, zo van 'ah toee, kom dan'. En elke keer als ik iets teveel bewoog schoten ze meteen de trap af met het idee dat ik ging opstaan :+ arme katjes ook. En later meer dwingend over me heen gaan lopen en kopjes aan m'n mobiel geven (en die daarmee steeds uit m'n handen duwen) en klaaglijk miauwen, dus toen ben ik maar opgestaan :P. Oh, en ergens rond kwart over 8 hebben ze de gordijnen open getrokken, zo van, hoppa tijd om op te staan :')
Herkenbaar _O-
Hier ook altijd van die dramatische dwingende acties.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198109473
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Herkenbaar _O-
Hier ook altijd van die dramatische dwingende acties.
Hier van Elin, terwijl er brokjes in het bakje liggen, maar dan moet ik meelopen, bakje opent, zij eet en ik kan weer naar bed _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198109496
Hier gaat rond half acht een hond aan de buitendeur discreet luidruchtig ademen.

Ik heb m'n lief getondeusd. Het resultaat ziet er best redelijk uit, al zeg ik het zelf.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198109522
quote:
O+
pi_198109523
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:43 schreef sigme het volgende:
Hier gaat rond half acht een hond aan de buitendeur discreet luidruchtig ademen.

Ik heb m'n lief getondeusd. Het resultaat ziet er best redelijk uit, al zeg ik het zelf.
Hmm doen wij hier ook..
bovenop wat langer.. rondom wat korter
Ziet er verrassend goed uit

ik ben geen kapper... maar die 30e elke 5 weken...
zo groot is het verschil dan weer precies niet

ik vermoed dat een hoop kappers hier een hoop klandizie mee kwijtraken.
pi_198109581
Ik kan g zelf knippen (deed ik al jaren voor we een thuiskapper kregen).
Maar ik durf hem niet mijn haar te laten knippen :D Al die laagjes.. en ook niet een puntje eraf, zo bang dat het scheef gaat :D
Het verven doe ik zelf altijd al (weer, na een jaar grijs te hebben gelopen.. nou ja grijs.. saaie kop) maar ik vind het nu echt veel te lang en ik baal dat ik de kapper niet kan bellen nu.. nog even volhouden dus maar!
pi_198109696
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:50 schreef Blues het volgende:
Ik kan g zelf knippen (deed ik al jaren voor we een thuiskapper kregen).
Maar ik durf hem niet mijn haar te laten knippen :D Al die laagjes.. en ook niet een puntje eraf, zo bang dat het scheef gaat :D
Het verven doe ik zelf altijd al (weer, na een jaar grijs te hebben gelopen.. nou ja grijs.. saaie kop) maar ik vind het nu echt veel te lang en ik baal dat ik de kapper niet kan bellen nu.. nog even volhouden dus maar!
”Groeit vanzelf weer aan” zegt kapster buurmeisje.
Twee weken geleden was zij bij haar ouders/buren en heeft zij ons ook even snel geknipt.
Laatste keer was bij haar ouders in de tuin van de zomer.

Zó leuk: buurjongetje (3 deze week) stond vorige week op de schaats en staat nu te dansen op de trampoline. Terwijl zijn vader ernaast het oranje treklint van de slee uit de knoop haalt. En zijn racefiets inmiddels uit de schuur heeft om te controleren.
Voorjaar.

Altijd/heel vaak is er een week prachtig zonnig weer eind februari. #memories.

@Hansje O+ klinkt heel goed.
Alleen begrijp ik niet, dat een dierenarts een volle week ‘geen tijd’ heeft?!
pi_198109825
Dus, als ik het goed begrijp, was buurmeisje bij haar ouders op bezoek?
En kwam jij (al dan niet om de beurt met je meneer) daarbij? En liet je je knippen?

Sorry, maar dat snap ik echt niet. Een Corona kapsel kan nooit zo spoedeisend zijn dat je én het advies over het aantal bezoekers negeert (al zou ik dat nog kunnen begrijpen) maar vooral dat je iemand buiten je bubbel bewust voor langere tijd binnen de 1,5m laat komen.
Want weet je hoe groot de bubbel van die kapster is?

Je zegt altijd zo voorzichtig te zijn. Dit risico nemen voor je uiterlijk... ik vind het maar vreemd.
Maar inmiddels twee weken geleden dus jullie lijken geluk te hebben gehad.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198109863
En omdat ik de deur niet uit mag (vanmorgen wel koortsvrij dus morgen mag het weer *O* ) maar even een lijstje voor @Aure
Alles met puur is redelijk, maar dat is vooral omdat ik pure chocolade met weinig smaakjes goed vind combineren.
Dan heb je de standaard dingen: pistache, crunch, hazelnoot. Allemaal lekker.

Framboos cheesecake is prima!
Appeltaart melk twijfel ik nog over. Beide smaken vind ik heerlijk, de combinatie is... bijzonder.

Limoen-wasabi (én puur) blugh.
Tot zover de score van de eerste 14 eitjes.

Ben erg benieuwd naar framboos Chili. Want die lijkt me met puur wel weer lekker.
En ben een beetje bang voor melk jelly fruit :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198109909
Nog niet verklappen wat de mystery-smaak is hoor. :D Ik wil ook nog raden.
pi_198110062
@CAT a, in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik haar dat gevraagd, mét mondkapje. Haar bubble is net groot als de mijne: met haar man op een flatje. Wij waren niet een lang weekend in éen huis.
pi_198110109
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:28 schreef AnneX het volgende:
@:Cat a, in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik haar dat gevraagd, mét mondkapje. Haar bubble is net groot als de mijne: met haar man op een flatje. Wij waren niet een lang weekend in éen huis.
Kennelijk is haar bubbel aardig groot als ze dit bij iedereen doet.....

Kan ook een flinke boete opleveren.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 12:34:35 #110
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198110137
:O
Weekend O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198110158
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:34 schreef Barreltje het volgende:
:O
Weekend O+
Alles weer rustig met je maag?
  zaterdag 20 februari 2021 @ 12:39:17 #112
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198110193
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Alles weer rustig met je maag?
Ik lig nog steeds in bed O-)

Er rommelt nog wel het een en ander.. zo maar een kippensoeppie nemen om te kijken hoe het gaat.. of een beschuitje, maar weet dan even niet wat handig beleg daar op is..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198110198
Inderdaad, voel je je alweer beter @Barreltje? Oh zie net je antwoord. Nog niet echt lekker dus. Balen zeg!

En jullie zin in vandaag @Sarabi? Heb je enig idee hoe laat je verwacht hier te zijn (mag ook zo grof zijn als voor/na 16u oid)? Dan weet ik of ik zo even kan wandelen of beter later vanmiddag kan gaan :). Als je echt geen inschatting kan maken geeft dat ook niet hoor!
pi_198110212
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:28 schreef AnneX het volgende:
@:Cat a, in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik haar dat gevraagd, mét mondkapje. Haar bubble is net groot als de mijne: met haar man op een flatje. Wij waren niet een lang weekend in éen huis.
Slim dat je het hebt nagevraagd.

En haar ouders en jij en je man zijn de enigen die ze in deze lockdown heeft geknipt?
Ze gaat verder bij niemand op bezoek? Haar man werkt ook niet of vanuit huis?

Want dan snap ik je keuze beter en neem ik mijn woorden terug.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198110224
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik lig nog steeds in bed O-)

Er rommelt nog wel het een en ander.. zo maar een kippensoeppie nemen om te kijken hoe het gaat.. of een beschuitje, maar weet dan even niet wat handig beleg daar op is..
Niet fijn ;(
Iets van kipfilet of zo valt bij mij vaak goed. Of gewoon kale cracker.

Beterschap!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198110225
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik lig nog steeds in bed O-)

Er rommelt nog wel het een en ander.. zo maar een kippensoeppie nemen om te kijken hoe het gaat.. of een beschuitje, maar weet dan even niet wat handig beleg daar op is..
Balen vorige week deed ik een dun laagje smeerkaas erop. Maag accepteerde dat
We have far more in common than that which devides us..
pi_198110242
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:16 schreef Myraela het volgende:
Nog niet verklappen wat de mystery-smaak is hoor. :D Ik wil ook nog raden.
Goed dat je het zegt! Heb hem nu apart gezet, zodat ik hem bewust kan proeven. En zal het niet verklappen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198110422
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Inderdaad, voel je je alweer beter @:Barreltje? Oh zie net je antwoord. Nog niet echt lekker dus. Balen zeg!

En jullie zin in vandaag @:Sarabi? Heb je enig idee hoe laat je verwacht hier te zijn (mag ook zo grof zijn als voor/na 16u oid)? Dan weet ik of ik zo even kan wandelen of beter later vanmiddag kan gaan :). Als je echt geen inschatting kan maken geeft dat ook niet hoor!
Hmmm ik verwacht rond 16u
Je kan nu in ieder geval nog wel wandelen :)
pi_198110429
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik lig nog steeds in bed O-)

Er rommelt nog wel het een en ander.. zo maar een kippensoeppie nemen om te kijken hoe het gaat.. of een beschuitje, maar weet dan even niet wat handig beleg daar op is..
Rustig aan :)
pi_198110582
Cat _O_ op basis van jouw reviews ga ik deze week ook paaseitjes bestellen bij Jamin :9
pi_198110594
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goed dat je het zegt! Heb hem nu apart gezet, zodat ik hem bewust kan proeven. En zal het niet verklappen.
Maar je DMt 'm wel aan mij toch? O-)
pi_198110600
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Slim dat je het hebt nagevraagd.

En haar ouders en jij en je man zijn de enigen die ze in deze lockdown heeft geknipt?
Ze gaat verder bij niemand op bezoek? Haar man werkt ook niet of vanuit huis?

Want dan snap ik je keuze beter en neem ik mijn woorden terug.
Nagevraagd. Zij had niemand geknipt, want binnen haar stad gebeurt dat niet, is de werkafspraak. Haar man werkt thuis. Zij komt alleen bij haar ouders en blijft daar dan wel eens logeren en knipt de ouders en incidenteel ons, in ons huis.
Dus Sarabi...zij rijdt niet het hele land rond om bij mensen bier te gaan afleveren als hobby.

Carry on: paaseitjes en poezen. En eten. :Y)
  zaterdag 20 februari 2021 @ 13:11:53 #123
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198110610
Ondanks belabberd heb ik nu ook zin in paaseitjes.. geen idee of ze dar hier ook hebben.. straks maar eens opletten bij boodschappen doen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198110626
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:10 schreef Aure het volgende:

[..]

Maar je DMt 'm wel aan mij toch? O-)
Als ik hem kan ontcijferen krijg je de code! Gelukkig heb ik drie pogingen _O-
Veel bestelplezier *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198110630
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:10 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nagevraagd. Zij had niemand geknipt, want binnen haar stad gebeurt dat niet, is de werkafspraak. Haar man werkt thuis. Zij komt alleen bij haar ouders en blijft daar dan wel eens logeren en knipt de ouders en incidenteel ons, in ons huis.
Dus Sarabi...zij rijdt niet het hele land rond om bij mensen bier te gaan afleveren als hobby.

Carry on: paaseitjes en poezen. En eten. :Y)
^O^

Met als toevoeging dat bier afleveren, waarbij dit aan de deur neergezet wordt, daarna aangebeld met een kort gesprek op drempel en straat (dus ruim 1,5m en in de buitenlucht) veiliger is dan iemand die diezelfde periode op 30cm van je gezicht bezig is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198110665
En lammetjes van Sigme O+


Wat een heerlijk weer is het trouwens. We zijn net een klein rondje gaan lopen, langs het wijkpark, daar mocht Jip de geitjes voeren. Altijd een succes O+

Nu weer thuis op de bank :') we zouden eigenlijk naar Schiedam fietsen en op de terugweg langs de floating farm, maar m'n buik rommelt sinds vannacht wel heel erg. Dus maar ff rustig aan doen.
pi_198110666
Ik snap niet zo goed waarom Sarabi er ineens bij gehaald moet worden, die was helemaal geen deelnemer aan het gesprek en de periode en manier van contact is compleet anders.

Hoe dan ook, dank @Sarabi, dan ga ik even wandelen! Mocht je nou toch binnen anderhalf uur verwachten bij mijn huis te zijn, bel dan gerust even, dan maak ik m'n rondje gewoon wat korter. Veel plezier in elk geval vandaag!
pi_198110706
Ik vind het zo fijn dat er weer wat ‘buiten’ naar binnen kan dat ik al de hele ochtend met de balkondeur open zit. Toch een beetje koud, zelfs met verwarming aan (sorry milieu :@ ) Maar ik wil de deur niet dicht doen...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198110711
Jip met geitje en z'n coronakapsel. Lekkere krullenbol O+

pi_198110793
hmm ik voelde aan mijn thee.. dacht aan @Isabeau
en zette hem nog maar weer even neer :)
  zaterdag 20 februari 2021 @ 13:31:09 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198110819
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:19 schreef Aure het volgende:
Jip met geitje en z'n coronakapsel. Lekkere krullenbol O+

[ afbeelding ]
Wat een tof kind heb jij toch _O_ *;

Krulliessss
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 20 februari 2021 @ 13:31:55 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198110831
Ik stond te dansen op Sean Paul maar kreeg te horen van mijn kleuter dat dat niet de bedoeling was

Rellennnnn *O* :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198110847
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:10 schreef AnneX het volgende:

[..]


Dus Sarabi...zij rijdt niet het hele land rond om bij mensen bier te gaan afleveren als hobby.


We komen bij niemand binnen en staan op meters afstand.
Maar goed als je dat hetzelfde vind als in iemands aura te staan om haar te knippen helemaal goed ^O^
pi_198110873
Ik kan bevestigen dat ze niet binnenkomt en ook niet binnen je anderhalve meter aura staat :P
pi_198110882
Maar ze brengt wel lekker bier :9 zeg ik zonder het nog geproefd te hebben :')
pi_198110912
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:35 schreef Aure het volgende:
Ik kan bevestigen dat ze niet binnenkomt en ook niet binnen je anderhalve meter aura staat :P
Dit
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:35 schreef Aure het volgende:
Maar ze brengt wel lekker bier :9 zeg ik zonder het nog geproefd te hebben :')
En dit.

Sync :D

Misschien vanavond een biertje proeven :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198110922
Ik heb trouwens zelf ook de maatregelen geschonden door de afgelopen dagen met vriend en kind bij mijn ouders te hebben gezeten :+ maar ik vind die 1 persoonsregel nogal krom als het gaat om eenzelfde huishouden. Dus daar ben ik zelf wat soepeler in. 2 personen uit 2 verschillende huishoudens doen we dan weer niet.
pi_198110946
Puur-mint eitje ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 20 februari 2021 @ 13:42:08 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198110947
Covid risks... En wie is meer schuldig :9~

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198110958
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:35 schreef Aure het volgende:
Maar ze brengt wel lekker bier :9 zeg ik zonder het nog geproefd te hebben :')
Hahaha dat is inderdaad nog afwachten ;)

En nee wij doen ook niet alles perfect. Maar wekelijks boodschappen doen is 'gevaarlijker' dan wat wij doen :+
pi_198110969
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:39 schreef Aure het volgende:
Ik heb trouwens zelf ook de maatregelen geschonden door de afgelopen dagen met vriend en kind bij mijn ouders te hebben gezeten :+ maar ik vind die 1 persoonsregel nogal krom als het gaat om eenzelfde huishouden. Dus daar ben ik zelf wat soepeler in. 2 personen uit 2 verschillende huishoudens doen we dan weer niet.
Dat is een rare ja. En ik mag wel naar een stel, maar stel mag niet naar mij. Daar hadden ze beter huishouden van kunnen maken. Vriendin moest haar ouders helpen met iets in huis, kon ze niet alleen, dus man erbij. Tuurlijk doe je dat, maar “het mag niet”.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198110978
Puur-citroen :N
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198111014
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat is een rare ja. En ik mag wel naar een stel, maar stel mag niet naar mij. Daar hadden ze beter huishouden van kunnen maken. Vriendin moest haar ouders helpen met iets in huis, kon ze niet alleen, dus man erbij. Tuurlijk doe je dat, maar “het mag niet”.
Ik hoor hier in de omgeving wel dat het werkt.
Stellen zeggen eerder dat ze dan maar niet op bezoek gaan bij een ander stel. En daarmee beperk je contacten en reisbewegingen.

Maar er zijn ook zat stellen die wel op bezoek gaan. Ga je toch niet voorkomen en is mi ook niet het eind van de wereld. Zoals iedereen zich aan de richtlijnen houdt.

Ben nu aan het plannen hoe we de verjaardag van mijn nichtje gaan doen. Wordt een meerdaags ‘feest’, waarbij ik een paar dagen later ga. En mijn ouders gaan daar echt niet om de beurt op bezoek.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198111122
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik hoor hier in de omgeving wel dat het werkt.
Stellen zeggen eerder dat ze dan maar niet op bezoek gaan bij een ander stel. En daarmee beperk je contacten en reisbewegingen.

Maar er zijn ook zat stellen die wel op bezoek gaan. Ga je toch niet voorkomen en is mi ook niet het eind van de wereld. Zoals iedereen zich aan de richtlijnen houdt.

Ben nu aan het plannen hoe we de verjaardag van mijn nichtje gaan doen. Wordt een meerdaags ‘feest’, waarbij ik een paar dagen later ga. En mijn ouders gaan daar echt niet om de beurt op bezoek.
Dat klopt, hier blijven de stellen ook meer thuis. Maar als er 1 hier komt en ik steek die aan, grote kans dat die de partner aansteekt. Zelfde resultaat 😂

Maar mensen de was hangt buiten *O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_198111129
Dat is denk ik wat ze willen bereiken inderdaad, dat je dan maar niet gaat. Maar naar mijn ouders zou ik ook wel alleen gaan, dus kan die vent van me net zo goed mee :+ en nu zie ik ze waarschijnlijk ook weken weer niet, want ik wil niet meer zo ver van huis. En in de kraamweek mag er geen visite komen en daarna weet ik ook nog niet zo goed hoe het te doen met de opa's en oma's..
pi_198111159
Ik zit buiten, in onze'"tuin" met een kop koffie. En weer hebben buiten gegeten. Wat heerlijk is het zo....
pi_198111189
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 14:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zit buiten, in onze'"tuin" met een kop koffie. En weer hebben buiten gegeten. Wat heerlijk is het zo....
Tuin is trouwens een groot woord, modderpoel of onkruidwei is denk ik beter:
pi_198111193
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 14:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zit buiten, in onze'"tuin" met een kop koffie. En weer hebben buiten gegeten. Wat heerlijk is het zo....
Ik zie je voor me met een joekel van een glimlach op je gezicht
We have far more in common than that which devides us..
pi_198111225
Maar toch wel echt genieten jagar O+
pi_198111249
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 14:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Tuin is trouwens een groot woord, modderpoel of onkruidwei is denk ik beter:[ afbeelding ]
Heerlijk toch
  zaterdag 20 februari 2021 @ 14:14:48 #151
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198111331
buiten O+
hier moet binnenkort ook maar eens het balkon ingericht worden ..
planten, tafel en stoelen, relax bankje en misschien ook wel van die buiten kleden O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198111352
Dat klinkt als een groot balkon Barrel :o heerlijk O+
pi_198111440
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 14:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Tuin is trouwens een groot woord, modderpoel of onkruidwei is denk ik beter:[ afbeelding ]
Geweldig O+ Zo heeft het hier ook jaren uitgezien. En toch is het jóuw onkruidwei en per definitie tof *O*

Ik heb net een poosje de moestuinbakken aan kant gemaakt. Ik was vergeten hoe hard ik daar van geniet :s)
Spoilers!
pi_198111480
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat klopt, hier blijven de stellen ook meer thuis. Maar als er 1 hier komt en ik steek die aan, grote kans dat die de partner aansteekt. Zelfde resultaat 😂

Maar mensen de was hangt buiten *O* *O* *O*
Klopt.

Ik heb ook de was buiten hangen *O* *O* *O*
Mijn rolluik werkte zowaar mee dus ik kon de achterdeur weer gebruiken. Maar binnenkort toch maar een mannetje langs laten komen die álles nakijkt. Heb ik nog nooit laten doen sinds ik hier woon.

Kater is wel raar... normaal buitenbeest. Als het heelheel koud is blijft hij wel binnen maar voor de rest wordt er veel op en neer gewandeld. Nu is het lenteweer... en ligt hij al de hele dag binnen te snurken :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 20 februari 2021 @ 14:28:07 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198111498
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 14:16 schreef Aure het volgende:
Dat klinkt als een groot balkon Barrel :o heerlijk O+
het is in mijn hoofd waarschijnlijk groter dan het is :) maar een 4 persoons tafel en een ligbedje moet er wel op kunnen ^O^ dan wat planten aan de rand en dan ben ik wel klaar geloof ik :) dan hopen dat de lente hier ook een beetje snel komt en dan collegas uitnodigen en heerlijk tot laat in de avond borrelen ( ik heb geloof ik avond zon op het balkon O+ )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198111771
Nou das best groot! Maar ik heb maar een kleintje dus dan is het al snel groot :') we hebben wel een bankje op maat laten maken afgelopen najaar, dus daar kunnen we dit jaar flink van gaan genieten O+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 februari 2021 @ 14:59:20 #157
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198111839
Groeten uit Woerden. Moe, maar wel heerlijk wandelweer. :)
24km werd het uiteindelijk.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_198111874
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 14:03 schreef Jagärtrut het volgende:

Tuin is trouwens een groot woord, modderpoel of onkruidwei is denk ik beter:[ afbeelding ]
Zulke foto's heb ik van het huis waar ik opgegroeid ben. Dat was ook een nieuwbouwhuis toen mijn ouders het kochten. Dat is een weelderige tuin geworden vol prachtige bloemen, struiken en een grasveld. En een erg mooie vijver met flonder. Mijn moeder was dol op tuinieren, dus dat zat wel goed. Dit komt ook vast helemaal goed *) Nu lekker genieten van buiten in je eigen tuin zitten _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198111886
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:35 schreef Aure het volgende:
Ik kan bevestigen dat ze niet binnenkomt en ook niet binnen je anderhalve meter aura staat :P
Nee hoor.. ging bij mij ook goed.
Zo ver als kon in het portiek... en geen uur blijven plakken ook :)

Maar goed.. snap niet zo goed waarom we mensen moeten ondervragen over hoe goed ze afstand hebben gehouden bij zowel bier bezorgen als de kapper.

We kunnen er ook vanuit gaan dat mensen voorzichtig doen.. over alle andere wereldse zaken die wel of niet mogen.. hoor je ook niemand.
“Oh je was pas thuis nadat het donker was.. je hebt toch niet ingebroken he?”

We zijn niet de nationale inquisitie.

@Aure: laatste deel van het verhaal was natuurlijk niet voor jou he :@
pi_198111887
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 14:59 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Woerden. Moe, maar wel heerlijk wandelweer. :)
24km werd het uiteindelijk.
Lekkere afstand en ik geloof direct dat het heerlijk wandelweer is. Wandel je nou alleen of ga je steeds samen met iemand?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198111977
Snap ik Uhmp, en ik ben zelf dus ook geen heilige als het om de maatregelen gaat :P
pi_198112004
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:13 schreef Aure het volgende:
Snap ik Uhmp, en ik ben zelf dus ook geen heilige als het om de maatregelen gaat :P
Mja ik ben ook niet de paus vrees ik :)

Maar gezond verstand kom je een heel eind.

(En niet onbelangrijk.. het is me nog steeds gelukt om niet te hoeven testen ivm gewoon niet ziek geweest... even afkloppen. Maar kennelijk doe ik het dan zo slecht nog niet. Maarja.. ik zit in een mini bubbel... dat scheelt natuurlijk wel)
pi_198112021
Ik kreeg laatst in een supermarkt ook commentaar dat ik m'n kind had meegenomen. "Mijn kinderen gaan echt alléén mee als het echt niet anders kan hoor. Ja kijk, een tienmaander laat je natuurlijk niet alleen thuis."

Nee m'n peuter van 2.5 jaar alleen thuis laten is een goed idee :') :') :') Hij zat ook nog eens in de wandelwagen, echt niemand die daar last van heeft :D
pi_198112069
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:17 schreef Aure het volgende:
Ik kreeg laatst in een supermarkt ook commentaar dat ik m'n kind had meegenomen. "Mijn kinderen gaan echt alléén mee als het echt niet anders kan hoor. Ja kijk, een tienmaander laat je natuurlijk niet alleen thuis."

Nee m'n peuter van 2.5 jaar alleen thuis laten is een goed idee :') :') :') Hij zat ook nog eens in de wandelwagen, echt niemand die daar last van heeft :D
13jarige hier
die komt enkel bij mij thuis, bij ex.. en bij opa en oma.
En dat laatste ook deels doordat toen ze nog naar school moest.. opa en oma nog weleens taxiservices op zich namen zodat ze niet met het ov hoefde.

en heel soms met vriendin buiten.. maar doorgaans gaat dat allemaal via videobellen.

opa en oma worden vandaag gevaccineerd.. toch maar even subtiel opgemerkt dat ze nu dus niet 100% zeker never nooit meer corona gaan krijgen :)
maar dat hadden ze gelukkig zelf ook al bekeken en geconstateerd ^O^

en peuter even bij de buuf zetten ipv in de kinderwagen.... kan peuter beter gewoon in de kinderwagen besmettingstechnisch lijkt me :)
pi_198112123
Dan kan je inderdaad ook wel echt een kleine bubbel houden!

Wij zien ook niet zo heel veel mensen, vooral (schoon) ouders en af en toe broers/zussen.

Verkoudheid had ik in november wel goed te pakken, Jip ook. Die gaat natuurlijk naar een kinderdagopvang, dus dan ontkom je er niet helemaal aan.
pi_198112173
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:23 schreef Aure het volgende:
Dan kan je inderdaad ook wel echt een kleine bubbel houden!

Wij zien ook niet zo heel veel mensen, vooral (schoon) ouders en af en toe broers/zussen.

Verkoudheid had ik in november wel goed te pakken, Jip ook. Die gaat natuurlijk naar een kinderdagopvang, dus dan ontkom je er niet helemaal aan.
mja ik ben normaal wel snel verkouden... maar nu ik nauweljiks mensen zie... eigenlijk niet
Vrees het ergste voor de eerste keer dat ik weer in een kantoor of schoolomgeving ga komen :)

sowieso is dit hele gedrag.. volgens mij vooral erg slecht voor onze weerstand.
maarja.. corona krijgen is ook niet heel goed voor je weerstand uiteindelijk
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 15:34:54 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198112246
Eerste mesttank al weer gezien en geroken.
Het is voorjaar O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198112345
Park was vol, met spelende kinderen, sportende jongeren en enorm veel pokemonners.
Half uurtje gekletst met kennissen die ik zo’n anderhalf jaar niet meer gezien heb. Hun zoon, nu 3,5 was heeeeel verlegen. Dat was echt een (mag je misschien niet zeggen) hele lelijke baby, maar is nu een leuke knul.
Daarna nog op een bankje in het zonnetje zitten lezen. En morgen nog zo’n dag *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_198112414
En ik maar werken.... :)

maar mijn dag zit er zo goed als op... dus straks lekker verhuizen naar bank en luiigheid.
pi_198112434
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:50 schreef Uhmmpie het volgende:
En ik maar werken.... :)

maar mijn dag zit er zo goed als op... dus straks lekker verhuizen naar bank en luiigheid.
Heb je dan wel een anderen dag vrij?
We have far more in common than that which devides us..
pi_198112455
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heb je dan wel een anderen dag vrij?
jahoor.. 33 uur gewerkt deze week want was wo/do ook al vrij
En dan zondag/maandag vrij, di-za werken...

dus het valt op zich wel mee qua uren :)
pi_198112536
Sarabibier *O*
En ze was helemaal niet eng ;) (had ik ook niet verwacht hoor).

Was tijdens m'n wandeling ook goed te zien dat iedereen behoefte had naar buiten te gaan, best druk, maar niet zo druk dat ik er last van had. Ook nog even in de tuin in het zonnetje gelegen O+
pi_198112588
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Sarabibier *O*
En ze was helemaal niet eng ;) (had ik ook niet verwacht hoor).

Was tijdens m'n wandeling ook goed te zien dat iedereen behoefte had naar buiten te gaan, best druk, maar niet zo druk dat ik er last van had. Ook nog even in de tuin in het zonnetje gelegen O+
Hier staat de balkondeur wagenwijd open, maar wel de andere balkondeur dichtgedaan, dat was niet aangenaam. In het park waren alle bankjes vol dus ben maar naar een plekje dichter bij huis gegaan
We have far more in common than that which devides us..
pi_198112615
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Sarabibier *O*
En ze was helemaal niet eng ;) (had ik ook niet verwacht hoor).

Was tijdens m'n wandeling ook goed te zien dat iedereen behoefte had naar buiten te gaan, best druk, maar niet zo druk dat ik er last van had. Ook nog even in de tuin in het zonnetje gelegen O+
Was leuk je even te spreken *O*
pi_198112653
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik ben ook niet de paus vrees ik :)

Maar gezond verstand kom je een heel eind.

(En niet onbelangrijk.. het is me nog steeds gelukt om niet te hoeven testen ivm gewoon niet ziek geweest... even afkloppen. Maar kennelijk doe ik het dan zo slecht nog niet. Maarja.. ik zit in een mini bubbel... dat scheelt natuurlijk wel)
Wij ook nog helemaal niet getest.
Maar van jou vindt ik het wel knap omdat je toch een kind hebt rond lopen :D maar goed die heeft natuurlijk ook niet meer de kleuterleeftijd waar ze de allemaal met een snotneus rondlopen.
pi_198112748
Gisteren trad Metallica op bij Blizcon. Het werd ook op Twitch gestreamd. Twitch had het gemute, vanwege copyright dingetjes _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198112885
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wij ook nog helemaal niet getest.
Maar van jou vindt ik het wel knap omdat je toch een kind hebt rond lopen :D maar goed die heeft natuurlijk ook niet meer de kleuterleeftijd waar ze de allemaal met een snotneus rondlopen.
Mja die is al sinds begin december niet meer naar school geweest.
School ging voor het hele leerjaar 2 weken over op thuisonderwijs... en daarna gingen alle scholen weer dicht. Sinds december pas 1 dag daadwerkelijk op school geweest. Dat scheelt een berg.
En school is behoorlijk streng in de maatregelen.
Dat vind ik wel prettig :)
Scheelt ook een hoop.

En sinds vorig jaar met de auto naar school ipv met het ov.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 16:34:05 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198113054
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren trad Metallica op bij Blizcon. Het werd ook op Twitch gestreamd. Twitch had het gemute, vanwege copyright dingetjes _O-
Metallica is toch ook altijd extreem van het procederen tegen allerlei illegaal/creatief randje gebruik van hun muziek?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 20 februari 2021 @ 16:35:31 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198113080
Vorige week ijs in de hand, deze week ook

Maar dan anders

Wat zalig buiten man, heer-lijk genieten _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198113258
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:35 schreef Molo het volgende:
Vorige week ijs in de hand, deze week ook

Maar dan anders

Wat zalig buiten man, heer-lijk genieten _O_
Net op 2 foto’s fb gezet genomen van dezelfde plek, balkon met sneeuw en exact een week later balkon met was in de zon
We have far more in common than that which devides us..
pi_198113293
Echt de geweldigste dag in tijden gehad. O+ Die restaurantwandeling was helemaal top. Ravioli van Parkheuvel was het hoogtepunt. O+
pi_198113303
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:56 schreef Myraela het volgende:
Echt de geweldigste dag in tijden gehad. O+ Die restaurantwandeling was helemaal top. Ravioli van Parkheuvel was het hoogtepunt. O+
Je had er natuurlijk ook geweldig weer bij _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198113318
Oh, en thanks voor het idee @minilot :D Ik twijfelde over de kokos, maar die proefde ik in de winkel en die is echt geweldig, dus meegenomen. En fruitfeest is tijdelijk en ik heb een zwak voor alles dat tijdelijk is. :') Die met gebakken uitjes en knoflook geproefd, wel lekker met krokante uitjes maar ik vond hem niet bijzonder genoeg om mee te nemen.

pi_198113319
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:34 schreef Molo het volgende:

Metallica is toch ook altijd extreem van het procederen tegen allerlei illegaal/creatief randje gebruik van hun muziek?
Ja :Y Daarom vond ik het wel komisch/ironisch. Alleen dit was een Twitch kanaal van Blizcon, die hebben betaald voor het optreden van de band die vervolgens gemute werd op hun eigen kanaal :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198113334
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Je had er natuurlijk ook geweldig weer bij _O_
Ja, kon echt niet beter. Bij sommige zaken wel wat druk, toch veel mensen die voor de deur blijven hangen om het op te eten. Maar dat zag ik bij wel meer afhaalzaakjes, logisch ook met dit weer. Dus dat is niet echt te voorkomen, denk ik.
pi_198113362
Oh en ik heb de Jamin paaseitjes ook gehaald! @Cat-astrophe :D Ik heb wel gewoon zelf een zak gevuld, dus ik heb de saaie smaken zoals gewoon puur, melk/hazelnoot etc overgeslagen. En de mystery, dulce de leche en melk espresso karamel dubbel meegenomen want die lijken me het tofst. :9
pi_198113384
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik lig nog steeds in bed O-)

Er rommelt nog wel het een en ander.. zo maar een kippensoeppie nemen om te kijken hoe het gaat.. of een beschuitje, maar weet dan even niet wat handig beleg daar op is..
Was het voedselvergiftiging denk je? Balen zeg, beterschap -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198113393
En ik ben ook nog naar Lof der Zoetheid geweest, wat taartjes en quiche om morgen voor de high tea in stukjes te snijden. Echt mensen, het kan niet beter. O+

Of nouja, ik heb ook nog cigkoftem gehaald voor het avondeten morgen, maar dan heb je de top echt wel bereikt hoor. :D

O+ Rotterdam. O+
pi_198113398
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:31 schreef Molo het volgende:
Ik stond te dansen op Sean Paul maar kreeg te horen van mijn kleuter dat dat niet de bedoeling was

Rellennnnn *O* :7
Had je kind het maar gefilmd. Hadden we kunnen oordelen :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198113434
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 14:59 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Woerden. Moe, maar wel heerlijk wandelweer. :)
24km werd het uiteindelijk.
Wow lekker Boor!! Afstand zeg, en je was best dicht bij mij.
Heerlijk dit weer he, dit is waar ik energie van krijg, mijn batterij. Heb 15,7km gewandeld, tussendoor ff gestopt voor een lion op een bankje en aan het eind een bol gelato gehaald. Heerlijke dag.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198113441
Zo, dat was weer een productieve dag. Het begon met om 9 uur een nieuwe wasmachine die ik direct in gebruik heb genomen :7 Toen kwam iemand de buffetkast die we niet willen meeverhuizen afhalen. Ondertussen alle tuinmeubels onder hun hoezen vandaan gehaald om alles even te luchten en drogen en overal onder te vegen. Daarna heb ik de schuur opnieuw georganiseerd, alles netjes in dozen en kisten en gelabeld. De inhoud van wat kasten ingepakt en de kast overgeheveld naar de woonkamer waar hij tijdelijk de buffetkast staat te vervangen. Inmiddels het mijn kind weer thuis en ga ik zo maar eens biefstuk bakken ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198113446
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:02 schreef Myraela het volgende:
Oh en ik heb de Jamin paaseitjes ook gehaald! @:Cat-astrophe :D Ik heb wel gewoon zelf een zak gevuld, dus ik heb de saaie smaken zoals gewoon puur, melk/hazelnoot etc overgeslagen. En de mystery, dulce de leche en melk espresso karamel dubbel meegenomen want die lijken me het tofst. :9
Ohhh Jamin is gewoon open?? Ik weet waar ik komende week naar toe wandel *)
pi_198113465
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:08 schreef Aure het volgende:
Ohhh Jamin is gewoon open?? Ik weet waar ik komende week naar toe wandel *)
Ja! Ik dacht eerst dat ze alleen het loket aan de zijkant open hadden, maar hij is gewoon helemaal open. Levensmiddelenwinkel, dus pure levensbehoefte natuurlijk. :D
pi_198113469
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:58 schreef Myraela het volgende:
Oh, en thanks voor het idee @:minilot :D Ik twijfelde over de kokos, maar die proefde ik in de winkel en die is echt geweldig, dus meegenomen. En fruitfeest is tijdelijk en ik heb een zwak voor alles dat tijdelijk is. :') Die met gebakken uitjes en knoflook geproefd, wel lekker met krokante uitjes maar ik vond hem niet bijzonder genoeg om mee te nemen.

[ afbeelding ]
Kam zo om jou lachen :D Je wilt niet kopen en dan koop je zoveel haha. Vast geen 50 euro bij de pikawinkel maar toch 5 potten, en ook gelijk paaseieren _O-
Heerlijk O+

Wat heb je allemaal gegeten tijdens je culinaire wandeling, naast de ravioli?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198113506
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:34 schreef derLudolf het volgende:
Eerste mesttank al weer gezien en geroken.
Het is voorjaar O+
Wij zagen een vers veulentje O+

We gingen de auto wassen. Net als de halve omgeving, er stonden 15 auto's voor ons. Gelukkig is de wasstraat enorm en kunnen auto's er achter elkaar met 2 meter afstand tussen. Thuis hebben we de binnenkant en de deurstijlen een sopje gegeven. Bij mijn auto is de voorruit aan de binnenkant geglassext.
Compost is omgeschept, papierkliko gevuld, bakplaten van de oven schoon. Wat een heerlijke dag zo.

Straks een lekkere winterse kaasfondue :9

En Metallica :')
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 februari 2021 @ 17:15:28 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198113530
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lekkere afstand en ik geloof direct dat het heerlijk wandelweer is. Wandel je nou alleen of ga je steeds samen met iemand?
Dit keer met moeders :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wow lekker Boor!! Afstand zeg, en je was best dicht bij mij.
Heerlijk dit weer he, dit is waar ik energie van krijg, mijn batterij. Heb 15,7km gewandeld, tussendoor ff gestopt voor een lion op een bankje en aan het eind een bol gelato gehaald. Heerlijke dag.
Ik heb nog gezwaaid toen de trein door Alphen ging :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 20 februari 2021 @ 17:19:04 #197
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198113579
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, kon echt niet beter. Bij sommige zaken wel wat druk, toch veel mensen die voor de deur blijven hangen om het op te eten. Maar dat zag ik bij wel meer afhaalzaakjes, logisch ook met dit weer. Dus dat is niet echt te voorkomen, denk ik.
Omg jouw dag O+
Dat wil ik ook!

Had wel een fijne dag maar met veel minder eten ;(
Met zus en haar kinderen in het bos gewandeld.
Daarna bij mijn ouders geluncht, lekker en fijn weer eens mensen te zien en niet thuis te zijn.
pi_198113597
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Kam zo om jou lachen :D Je wilt niet kopen en dan koop je zoveel haha. Vast geen 50 euro bij de pikawinkel maar toch 5 potten, en ook gelijk paaseieren _O-
Heerlijk O+

Wat heb je allemaal gegeten tijdens je culinaire wandeling, naast de ravioli?
Ja, ik heb me stiekem toch een beetje mee laten slepen. :@ Die verkoopster in de pindakaaswinkel was overigens ook echt wel heel erg goed. Maar wel op een fijne manier.

De wandeling ging zo:
Joelia's - Twee blini's met avocado, zeewier en nog een krokantje (voor vriend zalm met zalmkaviaar)
Parkheuvel - Linzenravioli met truffelroom en paddenstoelen
Huson - Patatje truffelmayo
Amarone - Chocoladetaartje met een lange marshmallow en blauwe bes
  zaterdag 20 februari 2021 @ 17:20:24 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198113602
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja :Y Daarom vond ik het wel komisch/ironisch. Alleen dit was een Twitch kanaal van Blizcon, die hebben betaald voor het optreden van de band die vervolgens gemute werd op hun eigen kanaal :')
_O- oh wow :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198113623
Oh, de pindakaaspaaseitjes van de Jumbo zijn net niet vies. Extreem zoete melkchocolade, nauwelijks waarneembare pindakaassmaak door alle zoet. De pindakaas is ook gemengd met iets zoets.
Spoilers!
  zaterdag 20 februari 2021 @ 17:22:26 #201
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198113637
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, de pindakaaspaaseitjes van de Jumbo zijn net niet vies. Extreem zoete melkchocolade, nauwelijks waarneembare pindakaassmaak door alle zoet. De pindakaas is ook gemengd met iets zoets.
Ja die zijn matig. Die van de Hema zijn erg lekker :9
pi_198113645
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja die zijn matig. Die van de Hema zijn erg lekker :9
Ik heb er wel al 6 op. Want ja, pindakaas.
Spoilers!
  zaterdag 20 februari 2021 @ 17:23:27 #203
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198113649
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, ik heb me stiekem toch een beetje mee laten slepen. :@ Die verkoopster in de pindakaaswinkel was overigens ook echt wel heel erg goed. Maar wel op een fijne manier.

De wandeling ging zo:
Joelia's - Twee blini's met avocado, zeewier en nog een krokantje (voor vriend zalm met zalmkaviaar)
Parkheuvel - Linzenravioli met truffelroom en paddenstoelen
Huson - Patatje truffelmayo
Amarone - Chocoladetaartje met een lange marshmallow en blauwe bes
Oh wat awesome!

En wat een mazzel met dit weer zeg, heerlijk zulke dagen _O_

Goeie wel, ik kan wel even receptje gaan fixen als toetje straks voor lopende chocoladetaartjes.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 20 februari 2021 @ 17:28:49 #204
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198113741
Wel bijzonder om te lezen van "lekker weer" enzo, want hier waaide je gewoon je jas uit, en was het grijs.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 20 februari 2021 @ 17:30:36 #205
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_198113763
Geen paaseitjes hier.. -O-
Nouja n=1 morgen in een andere winkel kijken
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_198113897
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:15 schreef borisz het volgende:

[..]

Dit keer met moeders :)
[..]

Ik heb nog gezwaaid toen de trein door Alphen ging :+.
Aah :W

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, ik heb me stiekem toch een beetje mee laten slepen. :@ Die verkoopster in de pindakaaswinkel was overigens ook echt wel heel erg goed. Maar wel op een fijne manier.

De wandeling ging zo:
Joelia's - Twee blini's met avocado, zeewier en nog een krokantje (voor vriend zalm met zalmkaviaar)
Parkheuvel - Linzenravioli met truffelroom en paddenstoelen
Huson - Patatje truffelmayo
Amarone - Chocoladetaartje met een lange marshmallow en blauwe bes
Heerlijk zeg! Vanavond klein taartje alleen of boterham pindakaas.
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, de pindakaaspaaseitjes van de Jumbo zijn net niet vies. Extreem zoete melkchocolade, nauwelijks waarneembare pindakaassmaak door alle zoet. De pindakaas is ook gemengd met iets zoets.
Jammer he, zo zoet.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_198113906
Hier was het ook goed weer, met de logeerhondjes lekker stuk gelopen vanmiddag , jas kon gewoon uit *O*
pi_198113937
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:02 schreef Myraela het volgende:
Oh en ik heb de Jamin paaseitjes ook gehaald! @:Cat-astrophe :D Ik heb wel gewoon zelf een zak gevuld, dus ik heb de saaie smaken zoals gewoon puur, melk/hazelnoot etc overgeslagen. En de mystery, dulce de leche en melk espresso karamel dubbel meegenomen want die lijken me het tofst. :9
Lekker voortvarend *O*
Als je van kokos houdt hoop ik dat je de kokos-melk eitjes niet hebt gekozen ( @Aure ). Dat is veel melk en nauwelijks kokos.

Je pindakaas oogst :D Dat is nu iets wat ik wel lust, maar wat me altijd matig kan bekoren.

En je etens wandelingetje klinkt geweldig. Prima weertje ook, natuurlijk O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 20 februari 2021 @ 17:42:53 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198113946
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:05 schreef Myraela het volgende:
En ik ben ook nog naar Lof der Zoetheid geweest, wat taartjes en quiche om morgen voor de high tea in stukjes te snijden. Echt mensen, het kan niet beter. O+

Of nouja, ik heb ook nog cigkoftem gehaald voor het avondeten morgen, maar dan heb je de top echt wel bereikt hoor. :D

O+ Rotterdam. O+
LdZ :9~
Die hebben zelfs mega smaakvolle veganistische taarten, episch

En oh ja, ik moetttt die cigkoftem echt eens gaan halen.
Woensdagmiddag wel tijd voor denk ik, welk adres had jij ook alweer? :@
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 20 februari 2021 @ 17:43:50 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198113954
H
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Had je kind het maar gefilmd. Hadden we kunnen oordelen :P
Hahahaha

Maakt me doorgaans niet zo uit als anderen het zien, regelmatig een buurman/vrouw die lachend voorbij loopt als ik loop te hopsen op muziek.
Maar echt op film vastleggen, mwa :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198113956
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier was het ook goed weer, met de logeerhondjes lekker stuk gelopen vanmiddag , jas kon gewoon uit *O*
Gefeliciteerd *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_198113984
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*
Merci. Verjaardagtechnisch 'n matig dagje wel en niet eens ivm coronamaatregelen maar anderzijds vind ik van mezelf dat ik ook niet mag zeuren.
pi_198113987
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja! Ik dacht eerst dat ze alleen het loket aan de zijkant open hadden, maar hij is gewoon helemaal open. Levensmiddelenwinkel, dus pure levensbehoefte natuurlijk. :D
Uiteraard. Het is dat ik hier in het durrup geen Jamin heb.
Gelukkig wel mijn chocolatier die me de winter door heeft geholpen :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198113989
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:28 schreef fietsie het volgende:
Wel bijzonder om te lezen van "lekker weer" enzo, want hier waaide je gewoon je jas uit, en was het grijs.
Jouw weer doet altijd dwars lijkt het.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 17:46:33 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198113994
Kan recept niet meer vinden :')

Heeft iemand receptje voor lopende kleine chocoladetaartjes? Of kleine chocoladebrownies ofzo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198113997
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:42 schreef Molo het volgende:
LdZ :9~
Die hebben zelfs mega smaakvolle veganistische taarten, episch

En oh ja, ik moetttt die cigkoftem echt eens gaan halen.
Woensdagmiddag wel tijd voor denk ik, welk adres had jij ook alweer? :@
Ik heb van Lof der Zoetheid nu een cappucino brownie, appelcompote-stroopwafel taart, carrotcake en quiche met feta. Voor het eerst iets hartigs, ben benieuwd. :D Ze hadden ook een vegan bar, maar niet meegenomen. Sowieso hou ik gewoon van het hoe huiselijk het eten er daar altijd uitziet. O+ En ideaal voor zo'n high tea met maar 1 gast, kan ik toch veel variatie aanbieden zonder zelf echt enorme hoeveelheden te maken.

En cigkoftem haal ik bij de Markthal (https://www.markthal.nl/markt-restaurants/cigkoftem). Maar dat is ook gewoon de enige die ik nog ken, weet niet of er betere adresjes zijn.
pi_198114005
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:46 schreef Molo het volgende:
Kan recept niet meer vinden :')

Heeft iemand receptje voor lopende kleine chocoladetaartjes? Of kleine chocoladebrownies ofzo?
Ik heb toevallig deze nu openstaan: https://brendakookt.nl/2016/12/17/chocolade-lava-cakeje-video/
Daar ga ik zo het beslag voor maken, om morgen bij de high tea te doen.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 17:51:35 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198114049
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb van Lof der Zoetheid nu een cappucino brownie, appelcompote-stroopwafel taart, carrotcake en quiche met feta. Voor het eerst iets hartigs, ben benieuwd. :D Ze hadden ook een vegan bar, maar niet meegenomen. Sowieso hou ik gewoon van het hoe huiselijk het eten er daar altijd uitziet. O+ En ideaal voor zo'n high tea met maar 1 gast, kan ik toch veel variatie aanbieden zonder zelf echt enorme hoeveelheden te maken.

En cigkoftem haal ik bij de Markthal (https://www.markthal.nl/markt-restaurants/cigkoftem). Maar dat is ook gewoon de enige die ik nog ken, weet niet of er betere adresjes zijn.
Woensdag tripje naar de markthal (kind is uit spelen dan) klinkt als goed plan O+

En zeker ja, puntje en stukje van dit en dat en dat is ideaal
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198114064
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:51 schreef Molo het volgende:
Woensdag tripje naar de markthal (kind is uit spelen dan) klinkt als goed plan O+
Haal dan ook even een samosa bij Bombay Street, twee zaakjes ernaast. De curry's zijn qua smaak heel erg lekker, maar slecht gevuld. Maar de samosa's zijn echt pure hemel.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 17:59:19 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198114165
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb toevallig deze nu openstaan: https://brendakookt.nl/2016/12/17/chocolade-lava-cakeje-video/
Daar ga ik zo het beslag voor maken, om morgen bij de high tea te doen.
Zo, die ga ik dus meteen maken, kan het nog opstijven. Kind eet toch geen chocoladetaart dus we eten het wel.op als zij tukt.
Dank!

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Haal dan ook even een samosa bij Bombay Street, twee zaakjes ernaast. De curry's zijn qua smaak heel erg lekker, maar slecht gevuld. Maar de samosa's zijn echt pure hemel.
Opgeslagen, dank!

Samosa's :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198114198
Ik heb kapsalon besteld :'). Nog nooit gehad, en bestellen is ook m'n ding niet echt. Ga het wel zelf halen natuurlijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198114213
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:45 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Merci. Verjaardagtechnisch 'n matig dagje wel en niet eens ivm coronamaatregelen maar anderzijds vind ik van mezelf dat ik ook niet mag zeuren.
Toch gefeliciteerd *O*


Auto even laden en dan de laatste 4 stops. Het was een lang dagje corona verspreiden bier bezorgen :O
  zaterdag 20 februari 2021 @ 18:03:06 #223
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198114228
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 18:01 schreef sigme het volgende:
Ik heb kapsalon besteld :'). Nog nooit gehad, en bestellen is ook m'n ding niet echt. Ga het wel zelf halen natuurlijk.
Uitgebreide review graag

Ik zal dat tenzij zware bouwactiviteiten of drugstrip nooit meer bestellen, maar benieuwd naar je ervaringen :D :D :D :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198114343
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 18:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Toch gefeliciteerd *O*


Auto even laden en dan de laatste 4 stops. Het was een lang dagje corona verspreiden bier bezorgen :O
Dank je wel. :)

En idd lange dag zo!
pi_198114364
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Dank je wel. :)

En idd lange dag zo!
Ja tot nu toe wel de langste dag maar er kwamen last minute wat bestellingen bij :)
pi_198114418
Meer bestellingen is dan natuurlijk wel weer goed :)
pi_198114432
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 18:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Meer bestellingen is dan natuurlijk wel weer goed :)
Zeker :Y we mogen niet klagen.
pi_198114518
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 18:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zeker :Y we mogen niet klagen.
Zo, dat is inderdaad wat last minute bestellingen erbij!

Ik heb de eerste open en ik vind m lekker! *O*
pi_198114703
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 18:26 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Zo, dat is inderdaad wat last minute bestellingen erbij!

Ik heb de eerste open en ik vind m lekker! *O*
Mooi om te horen *O*
  zaterdag 20 februari 2021 @ 18:52:34 #230
63722 z80
I fink you freaky
pi_198114828
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Lekker voortvarend *O*
Als je van kokos houdt hoop ik dat je de kokos-melk eitjes niet hebt gekozen ( @:Aure ). Dat is veel melk en nauwelijks kokos.

Je pindakaas oogst :D Dat is nu iets wat ik wel lust, maar wat me altijd matig kan bekoren.

En je etens wandelingetje klinkt geweldig. Prima weertje ook, natuurlijk O+
Klinkt als de plak chocolade van de aldi die ik had. Er zaten stukjes ,waarschijnlijk kokos, is. maar de kokossmaak ontbrak volledig.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 18:55:08 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198114855
Zo, nachoschotel in de oven, beslag voor chocoladetaartjes in de koelkast

Peren zijn perfect rijp voor erbij

Nu een portje in mijn hand. Na een dag lang heerlijk buiten genieten en superfijn gezelschap de afgelopen dag om me heen
Het goede leven _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198114886
Ik wilde het recept voor de lavacakejes halveren, maar had per ongeluk de normale hoeveelheid eieren, suiker en bloem. ;( Dus nu ook maar meer boter en chocolade gedaan en extra cakejes maken. Jullie begrijpen mijn intense teleurstelling.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 18:58:01 #233
63722 z80
I fink you freaky
pi_198114907
Pizza oven houtgestookt vandaag voor het eerst gebruikt. Ongeduldig voordat dat ding heet was. Pizza 1 er in. Na 5 minuten behoorlijk krokant. Pizza 2 er in, houtkorrels waren in middels opgebrand en enkel wat takken lagen nog flink te gloeien. Oven die rap afkoelde maar toch nog pizza 2 klaar. 1 Pizza voor direct de andere voor maandag.

Toch eens uitzoeken welk hout het beste en langste brand. Dikke takken laurier in ieder geval niet. En laat ik daar nu juist behoorlijk wat van hebben.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 18:59:28 #234
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198114937
In de grote oven heb ik de beste ervaringen met beuk.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 20 februari 2021 @ 19:00:51 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198114967
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 18:56 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde het recept voor de lavacakejes halveren, maar had per ongeluk de normale hoeveelheid eieren, suiker en bloem. ;( Dus nu ook maar meer boter en chocolade gedaan en extra cakejes maken. Jullie begrijpen mijn intense teleurstelling.
Zulks een zwaar leven :'(

Ik had hier een jenkende kleuter net, want ze wilde sprinkels op de cakejes doen. Maar het beslag moet eerst in de oven en ze mag morgen pas restanten versieren.

Het leven is lijden *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 20 februari 2021 @ 19:01:21 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198114981
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 18:58 schreef z80 het volgende:
Pizza oven houtgestookt vandaag voor het eerst gebruikt. Ongeduldig voordat dat ding heet was. Pizza 1 er in. Na 5 minuten behoorlijk krokant. Pizza 2 er in, houtkorrels waren in middels opgebrand en enkel wat takken lagen nog flink te gloeien. Oven die rap afkoelde maar toch nog pizza 2 klaar. 1 Pizza voor direct de andere voor maandag.

Toch eens uitzoeken welk hout het beste en langste brand. Dikke takken laurier in ieder geval niet. En laat ik daar nu juist behoorlijk wat van hebben.
Klinkt heerlijk!

Hoeveel eet jij er zelf op achter elkaar? :9~

-edit- beter lezen Milo :+

Lekker man!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 20 februari 2021 @ 19:02:48 #237
63722 z80
I fink you freaky
pi_198115008
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 18:59 schreef fietsie het volgende:
In de grote oven heb ik de beste ervaringen met beuk.
Een rvs tunneltje waar 1 pizza per keer in kan, en vuurtje in een bakje aan de achterkant.
Ding heeft ook totaal geen massa die heet wordt en deze hitte vasthoud. Meer een hobby oven.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198115027
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:00 schreef Molo het volgende:
Zulks een zwaar leven :'(

Ik had hier een jenkende kleuter net, want ze wilde sprinkels op de cakejes doen. Maar het beslag moet eerst in de oven en ze mag morgen pas restanten versieren.

Het leven is lijden *)
Dat zijn belangrijke levenslessen om al vroeg mee te krijgen. :Y

Ik heb ook meringue in de oven staan van de eiwitten. :9
  zaterdag 20 februari 2021 @ 19:03:54 #239
63722 z80
I fink you freaky
pi_198115036
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Klinkt heerlijk!

Hoeveel eet jij er zelf op achter elkaar? :9~

-edit- beter lezen Milo :+

Lekker man!
Twee kan ook. Moet ik de paaseitjes laten staan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198115121
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:28 schreef fietsie het volgende:
Wel bijzonder om te lezen van "lekker weer" enzo, want hier waaide je gewoon je jas uit, en was het grijs.
Zelfs ik had de hele dag zon *O* Thermostaat binnen gaf 20 graden aan :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 20 februari 2021 @ 19:11:10 #241
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198115173
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat zijn belangrijke levenslessen om al vroeg mee te krijgen. :Y

Ik heb ook meringue in de oven staan van de eiwitten. :9
Ja ga ik straks ook bakken denk ik, eens kijken of dat lekker is met pandan smaak erdoor. Probeersel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 20 februari 2021 @ 19:14:42 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198115238
Nachoschotel is wat pittig uitgevallen

Expres niks tegen mijn dochter gezegd, alleen een ietsjes zoeter glas limonade neergezet om te blussen bij haar

Ze eet zonder problemen

#negeerdepijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198115691
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 18:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Uitgebreide review graag

Ik zal dat tenzij zware bouwactiviteiten of drugstrip nooit meer bestellen, maar benieuwd naar je ervaringen :D :D :D :D
De tent heet Derwish en ze hebben o.a. dit op de website staan:
quote:
Onze nieuwste medewerker
We zijn blij met jullie te kunnen delen dat we ons team hebben uitgebreid. Voor met name de bezorging hebben wij niemand minder weten te strikken dan Thomas. We zijn ontzettend trots dat hij het shirtje van Derwish wil dragen en hopen dat dit andersom ook zo is. Niet gevreesd dus wanneer deze jongeman aan uw deur komt; het is goed volk en brengt gegarandeerd lekker eten.
Ik denk dat we een kleine miscommunicatie hadden en dat ik (veel) te vroeg m'n kapsalons kwam halen. Maar ze leken dat stukken vervelender voor mij dan voor hun te vinden. Ze hadden het razend druk en deden mijn kapsalons dus ook nog even erbij :Y)

Bij betaling bleek het pinapparaat zoek, waarschijnlijk met der bezorger op pad. Dus mocht ik weg zonder betalen. Als het goed is sturen ze nog een tikkie, maar ik moet nog zien dat ze daar aan denken aan het eind van een hectische zaterdagavond. Dus anders morgen er maar even achteraan.


Met shoarma (van lamsvlees)


Met döner (van kip).

Nou, lekker hoor :Y) Niet speciaal heel veel, maar dat is misschien omdat wij altijd karrevrachten eten.
Wat ijs toe, lekker makkelijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198115711
Grappig, zie je iemand op tv die je nog nooit gezien hebt maar tot vorig jaar bijna wekelijks aan de telefoon had
We have far more in common than that which devides us..
pi_198115774
Die kapsalonnetjes ogen ook wel iets aan de magere kant hoor.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198115832
De beste kapsalon eet je overigens na een avond teveel drinken, in een vies zaakje, maar waar ze -en dit is het allerbelangrijkste- de fles knoflooksaus op tafel hebben staan. Alles verzuipen in de saus. O+
  zaterdag 20 februari 2021 @ 19:46:02 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198115897
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:43 schreef Myraela het volgende:
De beste kapsalon eet je overigens na een avond teveel drinken, in een vies zaakje, maar waar ze -en dit is het allerbelangrijkste- de fles knoflooksaus op tafel hebben staan. Alles verzuipen in de saus. O+
Die zaakjes waar het horeca gebeuren zegmaar een vermoeiend bij-product is om de echte poederige handel te verdoezelen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198115951
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:46 schreef fietsie het volgende:
Die zaakjes waar het horeca gebeuren zegmaar een vermoeiend bij-product is om de echte poederige handel te verdoezelen?
Daar hebben ze helemaal geen tijd voor. Net als voor schoonmaken. Ze moeten non-stopt doner schaven.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 19:50:07 #249
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198116011
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Daar hebben ze helemaal geen tijd voor. Net als voor schoonmaken. Ze moeten non-stopt doner schaven.
In die zaakjes gebeuren ook de mooiste dingen laat op de avond O+
pi_198116162
Beetje half lam ( hurhur) op een bankje hangen en vette troep naar binnen schuiven O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198116173
Ik heb ook nog nooit een kapsalon gehad... Trekt me ook niet aan, eerlijk gezegd.

Het grote nadeel van dit mooie weer is dat het hooikoortsseizoen gestart is. Rode, pijnlijke ogen, snotterig en niezen. Oudste ook, heel fijn...
  zaterdag 20 februari 2021 @ 20:01:52 #252
63722 z80
I fink you freaky
pi_198116248
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:58 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb ook nog nooit een kapsalon gehad... Trekt me ook niet aan, eerlijk gezegd.

Het grote nadeel van dit mooie weer is dat het hooikoortsseizoen gestart is. Rode, pijnlijke ogen, snotterig en niezen. Oudste ook, heel fijn...
Vanaf gister middag is het hier ook feest.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198116322
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:01 schreef z80 het volgende:

[..]

Vanaf gister middag is het hier ook feest.
Ik vind het zo grap frappant. Aantal jaar geleden had ik helemaal geen last van hooikoorts. Tot vorig jaar was het alleen de berk, maar die is nog niet begonnen, het schijnen nu de els een hazelaar te zijn.

M'n kruidallergiën worden ook alleen maar erger, kan niet eens aardappelen meer schillen zonder niesaanvallen en tranende ogen... Een appel, nectarine of kiwi heb ik ook al lang niet meer rauw gegeten....
pi_198116371
Ooooh O+ Dit is goed bier voor mij @Sarabi O+

Stuk minder bitter dan de vorige brouw. Maar dat wist ik al. Vleugje whiskey erbij, lekker hoor!

*geen van de bestelde biertjes meer gaat weggeven*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198116403
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik vind het zo grap frappant. Aantal jaar geleden had ik helemaal geen last van hooikoorts. Tot vorig jaar was het alleen de berk, maar die is nog niet begonnen, het schijnen nu de els een hazelaar te zijn.

M'n kruidallergiën worden ook alleen maar erger, kan niet eens aardappelen meer schillen zonder niesaanvallen en tranende ogen... Een appel, nectarine of kiwi heb ik ook al lang niet meer rauw gegeten....
Wat naar joh -O-

Je kunt een intolerantie opbouwen, maar zo rond de tienerjaren komt dat meestal wel tot uiting dacht ik.
Blijkbaar ben je er laat bij :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 20 februari 2021 @ 20:19:19 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198116641
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:37 schreef sigme het volgende:

[..]

De tent heet Derwish en ze hebben o.a. dit op de website staan:
[..]

Ik denk dat we een kleine miscommunicatie hadden en dat ik (veel) te vroeg m'n kapsalons kwam halen. Maar ze leken dat stukken vervelender voor mij dan voor hun te vinden. Ze hadden het razend druk en deden mijn kapsalons dus ook nog even erbij :Y)

Bij betaling bleek het pinapparaat zoek, waarschijnlijk met der bezorger op pad. Dus mocht ik weg zonder betalen. Als het goed is sturen ze nog een tikkie, maar ik moet nog zien dat ze daar aan denken aan het eind van een hectische zaterdagavond. Dus anders morgen er maar even achteraan.

[ afbeelding ]
Met shoarma (van lamsvlees)

[ afbeelding ]
Met döner (van kip).

Nou, lekker hoor :Y) Niet speciaal heel veel, maar dat is misschien omdat wij altijd karrevrachten eten.
Wat ijs toe, lekker makkelijk.
Dit is niet soort kapsalon wat ik ooit op heb. Dat was a la beschrijving kledderbak Myraela.
De bak dus, niet Myraela :+

Ziet er knapperig uit qua vlees en patat, en saus apart. Netjes!

Alsnog blij met wat ik hier had, maar lekker makkelijk en als het ok was, topppp

Ik ga zo The Witches kijken met koffie :9
En daarna die lopende chocoladetaartjes :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198116709
Doe mij maar een Turkse pizza döner met kaas :9 kapsalon ben ik nooit zo heel weg van. We halen wel af en toe hier om de hoek (Eethuis Center _O_ precies zo'n zaakje als Myra beschrijft :D)
pi_198116722
Mijn moeder kreeg ineens hooikoorts in haar 40-er jaren!
En ik dacht sinds drie jaar geleden ook ineens hooikoorts te hebben, maar volgens bloedonderzoek en krasjestest vorig jaar bij de allergoloog toen ik garnalen allergie kwam testen (maar ze dan standaard meteen alle inhalatie allergenen ook testen blijkbaar), en ook volgens het bloedonderzoek via de huisarts vorige week, is dat helemaal niet zo. M'n lijf doet dus gewoon alsof, of zo :+ .
Wel echt vervelend Jagär, en ook sneu voor je grote! Die mag er vast nog geen medicatie tegen of wel?

Ik ben nog steeds bezig met het biertje en ondanks het trage tempo voel ik me toch een beetje aangeschoten *) maar ik drink dan ook zeer weinig dus kan er totaal niet meer tegen haha.

En nog nooit kapsalon gegeten, en ook nog nooit döner overigens. Voor de statistieken. De kapsalon ziet er wel lekker uit.
pi_198116802
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Grappig, zie je iemand op tv die je nog nooit gezien hebt maar tot vorig jaar bijna wekelijks aan de telefoon had
Oh ja, ik heb ook zo'n leuke vlotte huisarts die de poli regelmatig belt met zo'n heerlijke stem *zwijmel zwijmel.
Tot ik 'm vorige week zag :{
pi_198116915
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ooooh O+ Dit is goed bier voor mij @:sarabi O+

Stuk minder bitter dan de vorige brouw. Maar dat wist ik al. Vleugje whiskey erbij, lekker hoor!

*geen van de bestelde biertjes meer gaat weggeven*
Leuk om te horen O+
Geniet er van *O*

Ondertussen zijn we net thuis. Vanmorgen gingen we om 9.30 weg.
Morgen weer een lange dag O+
pi_198116921
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik vind het zo grap frappant. Aantal jaar geleden had ik helemaal geen last van hooikoorts. Tot vorig jaar was het alleen de berk, maar die is nog niet begonnen, het schijnen nu de els een hazelaar te zijn.

M'n kruidallergiën worden ook alleen maar erger, kan niet eens aardappelen meer schillen zonder niesaanvallen en tranende ogen... Een appel, nectarine of kiwi heb ik ook al lang niet meer rauw gegeten....
En ook nooit gehad? Nog nooit gehoord van aardappel “koorts” zoals jij beschrijft, dat maakt koken ook eenstuk minder leuk, of je zou geschilde aardappels moeten koken.denk alleen dat met 2 opgroeiende jongens dat een prijzig gedoe gaat worden
We have far more in common than that which devides us..
pi_198116968
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:26 schreef Blues het volgende:

[..]

Oh ja, ik heb ook zo'n leuke vlotte huisarts die de poli regelmatig belt met zo'n heerlijke stem *zwijmel zwijmel.
Tot ik 'm vorige week zag :{
_O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198117018
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En ook nooit gehad? Nog nooit gehoord van aardappel “koorts” zoals jij beschrijft, dat maakt koken ook eenstuk minder leuk, of je zou geschilde aardappels moeten koken.denk alleen dat met 2 opgroeiende jongens dat een prijzig gedoe gaat worden
Het zijn kruisallergiën, bepaalde noten en fruit en groente hebben een soort eiwit wat samenhangt met hooikoorts...para-berk syndroom heet dat. Sommige mensen hebben het alleen in hooikoortsseizoen, ik heb het het hele jaar door..

Gelukkig eten we niet zo vaak aardappelen ;) ik mis vooral appels, en in de zomer nectarine...
  zaterdag 20 februari 2021 @ 20:37:23 #264
63722 z80
I fink you freaky
pi_198117040
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik vind het zo grap frappant. Aantal jaar geleden had ik helemaal geen last van hooikoorts. Tot vorig jaar was het alleen de berk, maar die is nog niet begonnen, het schijnen nu de els een hazelaar te zijn.

M'n kruidallergiën worden ook alleen maar erger, kan niet eens aardappelen meer schillen zonder niesaanvallen en tranende ogen... Een appel, nectarine of kiwi heb ik ook al lang niet meer rauw gegeten....
Drink je melk? Of gebruik je veel melkproducten? Zo ja probeer deze eens flink te minderen of indien mogelijk compleet te vermijden.
Bij mij zijn er een paar melkeiwitten die als katalysator werken. Weet ook direct of er ergens melk in verwerkt zit. Van lactose heb ik dan weer geen last.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198117077
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk om te horen O+
Geniet er van *O*

Ondertussen zijn we net thuis. Vanmorgen gingen we om 9.30 weg.
Morgen weer een lange dag O+
Jullie hebben vast sushi besteld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
  zaterdag 20 februari 2021 @ 20:38:31 #266
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198117078
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En ook nooit gehad? Nog nooit gehoord van aardappel “koorts” zoals jij beschrijft, dat maakt koken ook eenstuk minder leuk, of je zou geschilde aardappels moeten koken.denk alleen dat met 2 opgroeiende jongens dat een prijzig gedoe gaat worden
Die kinderen hebben ook een vader met volgens mij handen die werken

En waar koop jij geschilde aardappelen dat ze zo duur zijn? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198117264
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jullie hebben vast sushi besteld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D

Gelukkig had ik al avondeten klaar staan
pi_198117423
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Die kinderen hebben ook een vader met volgens mij handen die werken

En waar koop jij geschilde aardappelen dat ze zo duur zijn? :o
Als je het af en toe eet valt dat best mee, maar in grote hoeveelheden zijn ongeschilde aardappelen natuurlijk goedkoper
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 20 februari 2021 @ 20:55:14 #269
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198117562
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Als je het af en toe eet valt dat best mee, maar in grote hoeveelheden zijn ongeschilde aardappelen natuurlijk goedkoper
Daar loopt toch geen enkel werkende persoon op leeg joh
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 20 februari 2021 @ 21:01:58 #270
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198117772
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Daar loopt toch geen enkel werkende persoon op leeg joh
Zeker niet in een jaar waarin de 2 keer wintersport niet doorgaat.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198117779
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn moeder kreeg ineens hooikoorts in haar 40-er jaren!
En ik dacht sinds drie jaar geleden ook ineens hooikoorts te hebben, maar volgens bloedonderzoek en krasjestest vorig jaar bij de allergoloog toen ik garnalen allergie kwam testen (maar ze dan standaard meteen alle inhalatie allergenen ook testen blijkbaar), en ook volgens het bloedonderzoek via de huisarts vorige week, is dat helemaal niet zo. M'n lijf doet dus gewoon alsof, of zo :+ .
Wel echt vervelend Jagär, en ook sneu voor je grote! Die mag er vast nog geen medicatie tegen of wel?

Ik ben nog steeds bezig met het biertje en ondanks het trage tempo voel ik me toch een beetje aangeschoten *) maar ik drink dan ook zeer weinig dus kan er totaal niet meer tegen haha.

En nog nooit kapsalon gegeten, en ook nog nooit döner overigens. Voor de statistieken. De kapsalon ziet er wel lekker uit.
Ik heb ook geen hooikoorts, wel huisstofmijtallergie. Ik krijg wel klachten van pollen, mijn lijf interpreteert dat toch blijkbaar als stoffig :+ Ik nies en jeuk zelfs als ik een legpuzzel maak, zut van dat fijne stof van karton in de doos.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_198117916
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 21:02 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb ook geen hooikoorts, wel huisstofmijtallergie. Ik krijg wel klachten van pollen, mijn lijf interpreteert dat toch blijkbaar als stoffig :+ Ik nies en jeuk zelfs als ik een legpuzzel maak, zut van dat fijne stof van karton in de doos.
Ik moest jou nog taggen over de matige pindalaaseieren van de Jumbo. Bij deze :)
Spoilers!
pi_198118760
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

Wat naar joh -O-

Je kunt een intolerantie opbouwen, maar zo rond de tienerjaren komt dat meestal wel tot uiting dacht ik.
Blijkbaar ben je er laat bij :D
Ik was ook 30+ toen het begon. Ook eerst alleen berk, hazelnoten en appel. Nu ook andere kruiden, bomen en peer, nectarine, perzik, en kersen. :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 20 februari 2021 @ 21:43:23 #274
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198119126
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 21:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik was ook 30+ toen het begon. Ook eerst alleen berk, hazelnoten en appel. Nu ook andere kruiden, bomen en peer, nectarine, perzik, en kersen. :{
Hoe kan dit? En hoe voorkom ik dit?
Lijkt me echt kut zo ineens. :o
pi_198119461
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:02 schreef Myraela het volgende:
Oh en ik heb de Jamin paaseitjes ook gehaald! @:Cat-astrophe :D Ik heb wel gewoon zelf een zak gevuld, dus ik heb de saaie smaken zoals gewoon puur, melk/hazelnoot etc overgeslagen. En de mystery, dulce de leche en melk espresso karamel dubbel meegenomen want die lijken me het tofst. :9
Weer wat updates, inmiddels ongeveer 30 smaken genuttigd :+
Mystery eitje nog niet geproefd, jij wel al?

Dulce de leche vind ik erg zoet.
Verrassend genoeg vond ik de suikerspin minder zoet, smaakt naar framboos. Lekker.
Latte macchiato smaakte niet echt naar latte, veel chocolade.

Verder wat meer standaard smaakjes die gewoon oké zijn.

@Aure
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 21:59:31 #276
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198119655
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Daar loopt toch geen enkel werkende persoon op leeg joh
Scheelt best veel als je elke dag aardappels eet. En een hoop onnodig plastic.

Met stamppot proef ik het verschil goed, tussen van die 'stamppotaardappels' en vers geschild goed.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198119674
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 21:43 schreef gcjoel het volgende:

Hoe kan dit? En hoe voorkom ik dit?
Lijkt me echt kut zo ineens. :o
Wist ik maar hoe je dit kon voorkomen -O- Het ontstond gewoon. Zomaar.

Bedankt voor alle enthousiaste paaseitjesupdates, Cat :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198119694
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 21:59 schreef derLudolf het volgende:

Scheelt best veel als je elke dag aardappels eet. En een hoop onnodig plastic.

Met stamppot proef ik het verschil goed, tussen van die 'stamppotaardappels' en vers geschild goed.
Ugh, voor het gemak een keer van die geschilde stamppotaardappelen en een zak kant en klare andijvie gehaald. Lekker makkelijk. Maar niet lekker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198119714
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Weer wat updates, inmiddels ongeveer 30 smaken genuttigd :+
Mystery eitje nog niet geproefd, jij wel al?

Dulce de leche vind ik erg zoet.
Verrassend genoeg vond ik de suikerspin minder zoet, smaakt naar framboos. Lekker.
Latte macchiato smaakte niet echt naar latte, veel chocolade.

Verder wat meer standaard smaakjes die gewoon oké zijn.

@:aure
Maar maar, je hebt dus nu al 30 eitjes gehad :o
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 20 februari 2021 @ 22:05:48 #280
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198119854
@Myraela

Lavacakejes waren echt enormmmm lekker :9~

Die ga ik vaker maken *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198120175
Wij vonden nog mud pie in de vriezer :9
Spoilers!
  zaterdag 20 februari 2021 @ 22:16:58 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198120236
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 21:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Scheelt best veel als je elke dag aardappels eet. En een hoop onnodig plastic.

Met stamppot proef ik het verschil goed, tussen van die 'stamppotaardappels' en vers geschild goed.
Even afgezien van dat die voorgeschilde en voorgekookte aardappelen niet lekker zijn

Dat plastic argument, mwah, zijn flinke zakken. Zijn zat dingen waar veel meer plastic omheen zit.

Maar dat geldargument hè...

https://www.ah.nl/product(...)mige-kookaardappelen

De goedkoopste zak van 5 kilogram ongeschilfe verse aardappelen is ¤0,60 per kilo.

De kant en klare voorgegaarde is ¤1,39 voor 800 gram.

Ok, in België zal alles wat prijziger zijn

Maar als dit serieus een issue is voor je portemonnee, dan heb je toch andere problemen denk ik zo maar

En dat heeft niets met een skivakantie te maken. Of het moet een extreem goedkope skivakantie zijn :+

Ik had trouwens van de week ongeschilde krieltjes van de AH en die waren bijzonder goedkoop. In zout water gekookt en waren goddelijk lekker bij de kaasfondue :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198120244
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar maar, je hebt dus nu al 30 eitjes gehad :o
Ja *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198120333
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Even afgezien van dat die voorgeschilde en voorgekookte aardappelen niet lekker zijn

Dat plastic argument, mwah, zijn flinke zakken. Zijn zat dingen waar veel meer plastic omheen zit.

Maar dat geldargument hè...

https://www.ah.nl/product(...)mige-kookaardappelen

De goedkoopste zak van 5 kilogram ongeschilfe verse aardappelen is ¤0,60 per kilo.

De kant en klare voorgegaarde is ¤1,39 voor 800 gram.

Ok, in België zal alles wat prijziger zijn

Maar als dit serieus een issue is voor je portemonnee, dan heb je toch andere problemen denk ik zo maar

En dat heeft niets met een skivakantie te maken. Of het moet een extreem goedkope skivakantie zijn :+
Ik heb ook altijd in mijn hoofd dat voorgeschild duuuuur is. Maar in de praktijk valt het idd altijd mee.
Toch koop ik niet vaak een zak voorgeschild want die krijg ik niet snel genoeg op. Aardappels in de jas zijn een stuk langer houdbaar.

En sorry Isabeau, als ik stamppot maak dan gaan daar vaak wel alleen zakken K&K in. Prima genoeg voor mij.
Mijn gevoeligheid qua smaak ligt waarschijnlijk meer bij eieren :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 20 februari 2021 @ 22:20:40 #285
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198120343
Het Oak Island Mystery, met Rick, Marty and the team!
(Dit op het wijsje van Pinky and the Brain)

Het best uitgemolken History Channel programma ooit...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 20 februari 2021 @ 22:25:11 #286
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198120480
De remake van The Witches van Roald Dahl is bizar kudtttt uitgevoerd

Wat een matige rukfilm zeg, en Anne Hathaway acteert ook gewoon heel erg slecht met een steeds wisselend accent tussen een Italiaanse, Zweedse en afasiepatiënt :')

Zo maar uitzetten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198120529
Bij de groenteboer waar ik ooit een blauwe maandag werkte hadden we een schilmachine voor krieltjes.

Tegenwoordig gooien we vaak de aardappelen ongeschild door de stamppot. (Want lui en het smaakt er vaak niet minder om. Echt slechte stukken snijden we wel weg. )


En poeh, ik lust best een paaseitje op zijn tijd, maar zo'n chocoholic ben ik ook weer niet :D
  zaterdag 20 februari 2021 @ 22:27:43 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198120563
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd in mijn hoofd dat voorgeschild duuuuur is. Maar in de praktijk valt het idd altijd mee.
Toch koop ik niet vaak een zak voorgeschild want die krijg ik niet snel genoeg op. Aardappels in de jas zijn een stuk langer houdbaar.

En sorry Isabeau, als ik stamppot maak dan gaan daar vaak wel alleen zakken K&K in. Prima genoeg voor mij.
Mijn gevoeligheid qua smaak ligt waarschijnlijk meer bij eieren :P
Ik heb voor morgen voorgeschilde koolraap (AH had geen hele :') ).
Die met bloempapje met nootmuskaat erdoor morgen als lunch.

Nu al zin in *) *) *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198120640
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb voor morgen voorgeschilde koolraap (AH had geen hele :') ).
Die met bloempapje met nootmuskaat erdoor morgen als lunch.

Nu al zin in *) *) *)
Lekkerlekker! Ik heb er ook nog eentje liggen. Met jas :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 22:32:43 #290
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198120700
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lekker makkelijk. Maar niet lekker.

:P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198120757
Ik had ook het idee dat ze eenstuk duurder waren. Maar ik koop/kocht ongeschilde aardappelen altijd per kilo (5 kg is wrs goedkoper dan 1 kg. Tegenwoordig, die doodenkele keer dat ik aardappel eet is het zo’n zakje van 200 gr geschild (wrs ook weer een stuk duurder dan 500 gr)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 20 februari 2021 @ 22:38:35 #292
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198120847
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Lekkerlekker! Ik heb er ook nog eentje liggen. Met jas :9
Past eigenlijk niet meer bij het weer vind ik, maar goed, lekker winterse lunch :9

Ik hoop dat de lekkere peren nog wel veen verkocht blijven worden. Daarvoor ben ik nog niet klaar, dat dat seizoen klaar is :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198120858
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:16 schreef Molo het volgende:

Ik had trouwens van de week ongeschilde krieltjes van de AH en die waren bijzonder goedkoop. In zout water gekookt en waren goddelijk lekker bij de kaasfondue :9~
Die zijn best goedkoop en ook heerlijk uit de oven O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 20 februari 2021 @ 22:40:11 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198120899
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die zijn best goedkoop en ook heerlijk uit de oven O+
Uhuh! Wat rozemarijn erbij tot lekker knapperig laten worden. Heerlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198121028
Tnx voor de pindakaaspaasei-update! Morgen eens kijken of ik die van Hema kan click&collecten :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_198124472
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:25 schreef Molo het volgende:
De remake van The Witches van Roald Dahl is bizar kudtttt uitgevoerd

Wat een matige rukfilm zeg
Erg hè? :D :X Volkomen overbodige herverfilming :N

En zeg, je hebt het nou al een paar keer zo specifiek over 'superfijn gezelschap' gehad dat ik er nieuwsgierig van raak! 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198124481
Wel een fijne bijlees hier na een dagje vasten zeg! :9

En zowaar eens eens met @derLudolf, als ik ergens stamppot van voorgeschilde pieper krijg eet ik het heus op, maar als ik het zelf maak dan sta ik daarvoor beslist de bij de groentenhandel gekochte eigenheimers te schillen: vele malen lekkerder :Y

En dan nu: de deur uit. Het is al twaalf graden! :D O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_198124715
Lekker gelopen Mini? Hoe ver ben je dit keer gegaan?
pi_198124743
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Weer wat updates, inmiddels ongeveer 30 smaken genuttigd :+
Mystery eitje nog niet geproefd, jij wel al?

Dulce de leche vind ik erg zoet.
Verrassend genoeg vond ik de suikerspin minder zoet, smaakt naar framboos. Lekker.
Latte macchiato smaakte niet echt naar latte, veel chocolade.

Verder wat meer standaard smaakjes die gewoon oké zijn.

@:aure
Ja, mystery was de eerste! En tot nu toe m’n favoriet. Maar ik ga er maar één a twee twee dag proberen te eten.

Verder melk kokos en puur framboos chili geproefd.

Ik maak ook een lijst met cijfers. :D
pi_198124782
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:05 schreef Molo het volgende:
@:myraela

Lavacakejes waren echt enormmmm lekker :9~

Die ga ik vaker maken *O*
En echt simpel! Extra veel zin in vanmiddag nu. :9

Hoop wel dat ik genoeg voor de high tea heb. Waarschijnlijk heb ik teveel, maar toch de neiging meer te gaan maken. :’)
pi_198124858
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 06:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Lekker gelopen Mini? Hoe ver ben je dit keer gegaan?
Iets meer dan dertien kilometer, wel voor minstens de helft heuvel op en heuvel af, want ik deed een ruim rondje om mijn door dijken omringende dorp en dan steeds dijk op, dijk af. Ging goed! :9 Beetje achterstand opgelopen door bij vallen opgelopen zere knie en de sneeuw, maar ik denk toch wel dat die halve marathon er in de loop van de lente in zit *O* Hoe gaat het met je Ommetjes? :*
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')