abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198099952
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198099969
Geweldige op
pi_198100001
Hier moet ik gepost hebben *O*

Butterscotch zit erbij Kaatje :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198100057
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier moet ik gepost hebben *O*

Butterscotch zit erbij Kaatje :)
Ik ga eens kijken of ze ook bij AH in de collectie komen
We have far more in common than that which devides us..
pi_198100207
Niet bij AH.
@z80, daar hebben ze wel zakken 1 kg gemengde eitjes, 5 euro
  vrijdag 19 februari 2021 @ 19:51:11 #6
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198100226
Voor degene die vroeg naar de pindakaas eitjes. Je moet die van Hema hebben. Dat zijn de lekkerste. Tenminste vorig jaar.
pi_198100382
quote:
Wat is dat voor een eigenwijs bruin eitje 2e rechts, derde rij van boven?
pi_198101113
Ik wil ook echt de Jamin eitjes hebben. :9 Maar ik heb ze nog niet besteld. Kon me net wel bij de AH netjes inhouden bij het zelf scheppen, want die hebben geen 50 smaken.
pi_198101128
quote:
Maar dat is toch vreselijk zo’n doos.
Denk je: wow!! Die is lekker!!

Zijn ze meteen op -O-
pi_198101190
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:29 schreef Uhmmpie het volgende:

Maar dat is toch vreselijk zo’n doos.
Denk je: wow!! Die is lekker!!

Zijn ze meteen op -O-
De bedoeling is natuurlijk dat je na 'wow die is lekker' direct een grote zak met dat specifieke paaseitje koopt 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198101221
Ik vind juist alles proeven tof. Maar ik hou eigenlijk niet zo van gevulde eitjes. Dus ik denk achteraf waarschijnlijk 'ik koop voortaan wel weer zo'n goedkope kilo zak massieve eitjes'.

Al snel gevolgd door de gedachte 'laat ik dan maar helemaal geen eitjes kopen, zodat ik geen vadsige koe word.'
pi_198101416
Ik ga hier maar niet aan beginnen, want ik weet nog hoe dat bij de adventskalenders begon, en nog veel beter hoe dat eindigde :X :+ het was echt toch minstens een jaar geleden dat ik me zó ziek had gevoeld.

Naast dat ik moet gaan afvallen, niet nog meer erbij moet gaan eten..

Tevens bloeduitslagen zelf al in online dossier gespiekt, volgens mij niks afwijkend behalve dat vitD optimum volgens deel vd artsen hoger mag liggen (64, referentiewaarde volgens mij 50 en optimum dan 75/80). Maar dat slik ik wel bij nu. Allergie alleen huisstofmijt en die wist ik al, godzijdank nog steeds niet voor de katten.

Morgen Sarabi-bezoek *O* en mooi weer *O* zin in.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:46:07 #13
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198101523
150 eitjes voor 32,50 ex verzend... en dan heb je er drie per smaak.... hmmmm
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:52:52 #14
63722 z80
I fink you freaky
pi_198101679
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:46 schreef fietsie het volgende:
150 eitjes voor 32,50 ex verzend... en dan heb je er drie per smaak.... hmmmm
Maar dat is incl. katten speelgoed.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198101777
Ik haal mijn neus op voor geen enkele smaak paaseitje.
O+ Paaseitjes O+
Ik kan er beter zo ver mogelijk bij vandaan blijven :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_198101822
Zo, met drie minuten speling binnen, phew! De veertigduizend stappen vandaag op 1200 na gehaald, maar moet wel echt nodig plassen nu en was al bij mijn voordeur 8-)
pi_198101905
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:

Morgen Sarabi-bezoek *O* en mooi weer *O* zin in.
*O*
pi_198101917
Overigens, over smaakjes gesproken, wij kregen vanavond een proefdoos van de Pindakaaswinkel binnen met tien fullsize potten pindakaas, met smaken als chilipeper/citroengras, Belgische chocolade/kaneel, 'sport' (met extra eiwitten, zo blijkt), de intussen verplichte karamel/zeezout en nog een boel, oh en een sticker met 'PINDABAAS' erop.
Ik geef de batch een week of zes. Hoogstens. :9
pi_198101941
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:04 schreef minilot het volgende:
Overigens, over smaakjes gesproken, wij kregen vanavond een proefdoos van de Pindakaaswinkel binnen met tien fullsize potten pindakaas, met smaken als chilipeper/citroengras, Belgische chocolade/kaneel, 'sport' (met extra eiwitten, zo blijkt), de intussen verplichte karamel/zeezout en nog een boel, oh en een sticker met 'PINDABAAS' erop.
Ohh dit klinkt als de hemel O+
pi_198101961
Eitjes :9

En wij hebben zondag Sarabi "op bezoek" O+
pi_198101975
quote:
Leuk :D

De Calvé speculaaspindakaas was goor, dus benieuwd of er pindakaas-smaakjes zijn die lekker zijn.

En wat Günther ervan vindt, die eet tegenwoordig toch voornamelijk nog brood met pindakaas?
pi_198102015
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

En wat Günther ervan vindt, die eet tegenwoordig toch voornamelijk nog brood met pindakaas?
Ja, het is te hopen dat -ie voor deze te porren is anders moeten we het zelf allemaal opeten. Zo vervelend! O-)
pi_198102139
quote:
Ik wil dit!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198102146
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Leuk :D

De Calvé speculaaspindakaas was goor, dus benieuwd of er pindakaas-smaakjes zijn die lekker zijn.

Calvé is sowieso goor. Malle stopverf.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198102161
Ik ben meestal niet zo van de smaakjes pindakaas, maar toch klinkt dit wel tof.
pi_198102176
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Calvé is sowieso goor. Malle stopverf.
Oneens. Calvé. O+ Ik haal het niet meer omdat ik het anders constant uit de pot lepel. Dat lukt me met 100% pindakaas niet, omdat die van m'n lepel afloopt. ;(
pi_198102254
Deze is het, mensen..
https://depindakaaswinkel.nl/shop/pindabaas-pakket-10-smaken/

Zojuist alvast wat geproefd en hoewel ik eigenlijk alle pindakaas wel lust, ook matige, is dit duidelijk Goeie O+ Lekker zeg! Bedankt J.! _O_ Nou nog die tien jaar gratis pindakaas winnen :+
pi_198102268
quote:
Oeh, welke smaken nog meer? Die zou ik in de zelfgemaakte pasta kunnen proberen
pi_198102271
Het is wel makkelijk vegan worden zo - gewoon alleen nog maar O+ pindakaas O+ eten :9
pi_198102302
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oeh, welke smaken nog meer? Die zou ik in de zelfgemaakte pasta kunnen proberen
Zie linkje in de post erboven. Je kunt de smaken ook los per grote pot bestellen of juist een proefdoos met kleine potjes. Wij hebben dus een proefdoos met grote potten :')
pi_198102318
Ik heb het even met m'n vriend besproken, maar we zijn toch te grote krent om 50 euro pindakaas te bestellen.
pi_198102380
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het even met m'n vriend besproken, maar we zijn toch te grote krent om 50 euro pindakaas te bestellen.
Ha, dat heb ik juist met al die thuisuiteten-shizzle dus ik snap je :Y
pi_198102388
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef Aure het volgende:
Eitjes :9

En wij hebben zondag Sarabi "op bezoek" O+
Voor mijn gevoel is het nog maar een paar weken geleden dat ik de Rocketmangos kwam brengen.

En nog even geduld en dan kan je ze ook proeven :D
pi_198102421
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:27 schreef minilot het volgende:
Ha, dat heb ik juist met al die thuisuiteten-shizzle dus ik snap je :Y
Laat me wel even weten hoe die met koffie is, die lijkt me wel tof. Ben morgen in Rotterdam, misschien even kijken of ik daar wat kan halen.
pi_198102558
Mmmm knoflook gebakken ui. Ik dacht van de week nog, zal ik er knoflook door doen? Gebakken uitjes doe ik er al vaak op. Nu, vanwege uitgeschoten chili, liever wat plakjes komkommer
pi_198102581
@Aure Hoe voel je je intussen? *O*
pi_198102613
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Laat me wel even weten hoe die met koffie is, die lijkt me wel tof. Ben morgen in Rotterdam, misschien even kijken of ik daar wat kan halen.
Die is lekker! :9 Maar eerlijk is eerlijk, na veertigduizend stappen en morgen een dagje vasten in het vooruitzicht is het meeste wel heel lekker ;)
pi_198102680
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel is het nog maar een paar weken geleden dat ik de Rocketmangos kwam brengen.

En nog even geduld en dan kan je ze ook proeven :D
Jaaa zoveel zin in! Ben benieuwd :9
  vrijdag 19 februari 2021 @ 21:43:29 #39
63722 z80
I fink you freaky
pi_198102685
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Die is lekker! :9 Maar eerlijk is eerlijk, na veertigduizend stappen en morgen een dagje vasten in het vooruitzicht is het meeste wel heel lekker ;)
Veertigduizend stappen. Hoeveel KM is dat?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198102696
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:38 schreef minilot het volgende:
@:Aure Hoe voel je je intussen? *O*
Moe, het rommelt aan alle kanten. Maar zo kan het nog wel even doorgaan :')
pi_198102827
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:43 schreef z80 het volgende:

[..]

Veertigduizend stappen. Hoeveel KM is dat?
Weet ik niet precies! Ik heb in elk geval vanmorgen elf kilometer hardgelopen en heb net tien kilometer gewandeld en verder nog boodschappen te voet en twee keer op en neer naar de peuterschool.
Heb natuurlijk wel korte beentjes, dus dat scheelt wel in stappen :)
pi_198102836
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:44 schreef Aure het volgende:

[..]

Moe, het rommelt aan alle kanten. Maar zo kan het nog wel even doorgaan :')
Awww! Succes met de laatste loodjes joh! O+
pi_198102880
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Awww! Succes met de laatste loodjes joh! O+
Thanks O+ komt goed O+
pi_198103062
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:51 schreef minilot het volgende:

Weet ik niet precies! Ik heb in elk geval vanmorgen elf kilometer hardgelopen en heb net tien kilometer gewandeld en verder nog boodschappen te voet en twee keer op en neer naar de peuterschool.
Heb natuurlijk wel korte beentjes, dus dat scheelt wel in stappen :)
Ja, dat scheelt echt. Wandelen met iemand met korte beentjes met allebei een stappenteller is een beetje 8)7
Dat je even ver wandelt, even lang, maar de korte beentjes persoon heeft 3000 stappen meer :+

Ik doe tegenwoordig maar aan 'active minutes' en niet meer aan stappen.
pi_198103072
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198103101
quote:
Wat een boel lammetjes al :o Is dat eigenlijk normaal voor februari? Lijkt me niet de meest prettige maand om buiten geboren te worden.

En alvast sorry als dat al eerder is gevraagd en je al geantwoord had :@ Brain fog hier.
pi_198103150
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik doe tegenwoordig maar aan 'active minutes' en niet meer aan stappen.
Nou, ik doe eigenlijk aan niks. Vind het als ik een boel gelopen heb wel geinig om op mijn telefoon te zien hoeveel stappen -ie heeft geregistreerd, maar verder hou ik niks bij en heb ik ook geen dagelijkse doelen ofzo. Zou ik maar zenuwachtig van worden! :D
pi_198103164
quote:
Aaaaaa O+ Zo wollig! O+
pi_198103181
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 22:06 schreef minilot het volgende:

Nou, ik doe eigenlijk aan niks. Vind het als ik een boel gelopen heb wel geinig om op mijn telefoon te zien hoeveel stappen -ie heeft geregistreerd, maar verder hou ik niks bij en heb ik ook geen dagelijkse doelen ofzo. Zou ik maar zenuwachtig van worden! :D
Oh, stappentellers op telefoons zijn compleet onnauwkeurig _O- Ze tellen meestal minder dan je daadwerkelijk loopt. Dus erm, waarschijnlijk waren het meer dan 40.000 vandaag :+
pi_198103211
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 22:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een boel lammetjes al :o Is dat eigenlijk normaal voor februari? Lijkt me niet de meest prettige maand om buiten geboren te worden.

En alvast sorry als dat al eerder is gevraagd en je al geantwoord had :@ Brain fog hier.
Het is nogal vroeg :+
Maar voor de lammeren is het prima; in maart/april is het vaak natter. Ze kunnen prima tegen lage temperaturen, maar slecht tegen regen & wind in de eerste week. Verder zouden ze groene grazige weiden wel op prijs stellen, en die zijn er nog even niet. Dat zal ze wel extra ontsnapperig maken. Ze kunnen evengoed hooi vreten, maar hun sappige lammetjesbekjes willen graag sappige grasjes.

Elk jaar zijn lammetjes weer even leuk en vrolijk, en alle vragen ook ;), De eindeloze herhaling van de kringloop.
Oh, het is een dozijn nu!

Hoe is het verder met je?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')