Ik ga eens kijken of ze ook bij AH in de collectie komenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier moet ik gepost hebben![]()
Butterscotch zit erbij Kaatje
De bedoeling is natuurlijk dat je na 'wow die is lekker' direct een grote zak met dat specifieke paaseitje kooptquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Maar dat is toch vreselijk zo’n doos.
Denk je: wow!! Die is lekker!!
Zijn ze meteen op
Maar dat is incl. katten speelgoed.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:46 schreef fietsie het volgende:
150 eitjes voor 32,50 ex verzend... en dan heb je er drie per smaak.... hmmmm
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Morgen Sarabi-bezoeken mooi weer
zin in.
Ohh dit klinkt als de hemelquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:04 schreef minilot het volgende:
Overigens, over smaakjes gesproken, wij kregen vanavond een proefdoos van de Pindakaaswinkel binnen met tien fullsize potten pindakaas, met smaken als chilipeper/citroengras, Belgische chocolade/kaneel, 'sport' (met extra eiwitten, zo blijkt), de intussen verplichte karamel/zeezout en nog een boel, oh en een sticker met 'PINDABAAS' erop.
Ik geef de batch een week of zes. Hoogstens.
Leukquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:04 schreef minilot het volgende:
Overigens, over smaakjes gesproken, wij kregen vanavond een proefdoos van de Pindakaaswinkel binnen met tien fullsize potten pindakaas, met smaken als chilipeper/citroengras, Belgische chocolade/kaneel, 'sport' (met extra eiwitten, zo blijkt), de intussen verplichte karamel/zeezout en nog een boel, oh en een sticker met 'PINDABAAS' erop.
Ja, het is te hopen dat -ie voor deze te porren is anders moeten we het zelf allemaal opeten. Zo vervelend!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
En wat Günther ervan vindt, die eet tegenwoordig toch voornamelijk nog brood met pindakaas?
Ik wil dit!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:04 schreef minilot het volgende:
Calvé is sowieso goor. Malle stopverf.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Leuk
De Calvé speculaaspindakaas was goor, dus benieuwd of er pindakaas-smaakjes zijn die lekker zijn.
En wat Günther ervan vindt, die eet tegenwoordig toch voornamelijk nog brood met pindakaas?
Oneens. Calvé.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Calvé is sowieso goor. Malle stopverf.
Oeh, welke smaken nog meer? Die zou ik in de zelfgemaakte pasta kunnen proberenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:04 schreef minilot het volgende:
Zie linkje in de post erboven. Je kunt de smaken ook los per grote pot bestellen of juist een proefdoos met kleine potjes. Wij hebben dus een proefdoos met grote pottenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh, welke smaken nog meer? Die zou ik in de zelfgemaakte pasta kunnen proberen
Ha, dat heb ik juist met al die thuisuiteten-shizzle dus ik snap jequote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het even met m'n vriend besproken, maar we zijn toch te grote krent om 50 euro pindakaas te bestellen.
Voor mijn gevoel is het nog maar een paar weken geleden dat ik de Rocketmangos kwam brengen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:06 schreef Aure het volgende:
Eitjes
En wij hebben zondag Sarabi "op bezoek"
Laat me wel even weten hoe die met koffie is, die lijkt me wel tof. Ben morgen in Rotterdam, misschien even kijken of ik daar wat kan halen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:27 schreef minilot het volgende:
Ha, dat heb ik juist met al die thuisuiteten-shizzle dus ik snap je
Die is lekker!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat me wel even weten hoe die met koffie is, die lijkt me wel tof. Ben morgen in Rotterdam, misschien even kijken of ik daar wat kan halen.
Jaaa zoveel zin in! Ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het nog maar een paar weken geleden dat ik de Rocketmangos kwam brengen.
En nog even geduld en dan kan je ze ook proeven
Veertigduizend stappen. Hoeveel KM is dat?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Die is lekker!Maar eerlijk is eerlijk, na veertigduizend stappen en morgen een dagje vasten in het vooruitzicht is het meeste wel heel lekker
Weet ik niet precies! Ik heb in elk geval vanmorgen elf kilometer hardgelopen en heb net tien kilometer gewandeld en verder nog boodschappen te voet en twee keer op en neer naar de peuterschool.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Veertigduizend stappen. Hoeveel KM is dat?
Awww! Succes met de laatste loodjes joh!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:44 schreef Aure het volgende:
[..]
Moe, het rommelt aan alle kanten. Maar zo kan het nog wel even doorgaan
Thanksquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Awww! Succes met de laatste loodjes joh!
Ja, dat scheelt echt. Wandelen met iemand met korte beentjes met allebei een stappenteller is een beetjequote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:51 schreef minilot het volgende:
Weet ik niet precies! Ik heb in elk geval vanmorgen elf kilometer hardgelopen en heb net tien kilometer gewandeld en verder nog boodschappen te voet en twee keer op en neer naar de peuterschool.
Heb natuurlijk wel korte beentjes, dus dat scheelt wel in stappen
Wat een boel lammetjes alquote:
Nou, ik doe eigenlijk aan niks. Vind het als ik een boel gelopen heb wel geinig om op mijn telefoon te zien hoeveel stappen -ie heeft geregistreerd, maar verder hou ik niks bij en heb ik ook geen dagelijkse doelen ofzo. Zou ik maar zenuwachtig van worden!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig maar aan 'active minutes' en niet meer aan stappen.
Oh, stappentellers op telefoons zijn compleet onnauwkeurigquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:06 schreef minilot het volgende:
Nou, ik doe eigenlijk aan niks. Vind het als ik een boel gelopen heb wel geinig om op mijn telefoon te zien hoeveel stappen -ie heeft geregistreerd, maar verder hou ik niks bij en heb ik ook geen dagelijkse doelen ofzo. Zou ik maar zenuwachtig van worden!
Het is nogal vroegquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een boel lammetjes alIs dat eigenlijk normaal voor februari? Lijkt me niet de meest prettige maand om buiten geboren te worden.
En alvast sorry als dat al eerder is gevraagd en je al geantwoord hadBrain fog hier.
Oh, heus joh? Ik zie trouwens dat telefoon ook actieve minuten 'matige tot hoge intensiteit' telt en ik had er daarvan vandaag.. Even kijken.. 208!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, stappentellers op telefoons zijn compleet onnauwkeurigZe tellen meestal minder dan je daadwerkelijk loopt. Dus erm, waarschijnlijk waren het meer dan 40.000 vandaag
Een dozijn lammetjesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:09 schreef sigme het volgende:
Het is nogal vroeg
Maar voor de lammeren is het prima; in maart/april is het vaak natter. Ze kunnen prima tegen lage temperaturen, maar slecht tegen regen & wind in de eerste week. Verder zouden ze groene grazige weiden wel op prijs stellen, en die zijn er nog even niet. Dat zal ze wel extra ontsnapperig maken. Ze kunnen evengoed hooi vreten, maar hun sappige lammetjesbekjes willen graag sappige grasjes.
Elk jaar zijn lammetjes weer even leuk en vrolijk, en alle vragen ook, De eindeloze herhaling van de kringloop.
Oh, het is een dozijn nu!
Hoe is het verder met je?
Hoho, ik mis geen inwanden!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een dozijn lammetjesIk vind het altijd van die leuke voorbodes van de lente
Word er automatisch vrolijk van, lammetjes zien.
Goed hoor. Ben alleen heel moe. Heb best lang gewandeld vandaag. Maar vergeleken met mini heb ik niets gedaan
(waarom ga je dan niet naar bed, Isa? Nou, ik wil het begin van Blizcon om 23.00 graag zien)
Per nier sowieso.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoho, ik mis geen inwanden!Jij hebt vast relatief meer gedaan dan ik!
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:19 schreef derLudolf het volgende:
Per nier sowieso.
En @:Isabeau niet van de kroketten. Ik heb Rien nog gevraagd of ie kroketten met niertjes had.
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:32 schreef fietsie het volgende:
Ik kreeg een doos Van Dobben om zelf te maken, maar het lukt mij nooit ze te bakken zonder dat er 1 gaat lekken..
Of ik heb koude niet gare binnenkant, of een of meer lekkers.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
Ik heb het shirt en de tasquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:04 schreef minilot het volgende:
Jezus hoeveel saus zit daar overheen johquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:48 schreef Vanyel het volgende:
Ik probeerde vandaag nieuw de eend en herhaling saté (smaragd) en makreel.
De eend was precies zoals sigme zei, een redelijk smakelijke groentekroket. Maar als ik groentekroket wilde eten, dan kocht ik wel.... Hier en daar een flieber eend. Die dan lekker was. En het verlangen naar een eendkroket deed groeien. Treurig.
Makreel toch wel aan de vissige kant.
Smaragd een stuk lekkerder dan de vorige, iets met smaak en pit. Helaas alleen geen vlees te bekennen in de cm die ik van mijn eega kreeg.
Dan maar vol aan de Hela
[ afbeelding ]
Prrrecies genoeg.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus hoeveel saus zit daar overheen joh![]()
In de airfryer doen. Als je die hebt. Bleken ze bij ons lekkerder van te worden dan rechtstreeks van de snackhut.quote:Anti CUL hier. Koos was ergens eten en die hadden voor een weeshuis patat besteld. Dus we hebben nu een zak patat hier die we morgen oppiepen in de oven, omdat het kan![]()
![]()
Heb alleen een oven maar gaat prima. Vroeger is me altijd wijsgemaakt dat het het zo not done is als koffie opwarmen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Prrrecies genoeg.
Een speciaal is geen speciaal als je er 3 druppels op smeert.
[..]
In de airfryer doen. Als je die hebt. Bleken ze bij ons lekkerder van te worden dan rechtstreeks van de snackhut.
Hier is het gewoon mistig en temperaturen tussen de 3 en 7 gradenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 07:31 schreef borisz het volgende:
Nu al lekker weer en het wordt nog mooier
Moet eigenlijk zorgen voor zonnebrand.
Hmm ik vind dat toch nooit zo lekker die 2e keerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:23 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. dat was de sushi voor de 2e keer...
Maar een makreel kroket die vissig smaakt? Is dat niet enigzins zoals het hoort?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:52 schreef Vanyel het volgende:
Gelukkig voor het Hollandsch ambacht prefereert 10jarige nu de kroket boven alle andere snacks
En Mrs V wil ook nog wel in de herhaling.
Ik ook alweerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 08:12 schreef Myraela het volgende:
Omg, het is kwart over 8 en ik heb nu al zin in dat bord patat met een frikandel van hierboven.
Ja ik hou ook van makreel. Als makreel. Blijkbaar niet verwerkt in een soepie in een kroket.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 08:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar een makreel kroket die vissig smaakt? Is dat niet enigzins zoals het hoort?
Al heeft makreel natuurlijk wel een typische smaak (en gevoel..)
Nu heb ik zin in makreel
Kijk, hier wordt meegedachtquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:17 schreef Aure het volgende:
Dan alleen nog de rest van je paaseitjes eten Cat
Dat is doorlopende opdrachtquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:17 schreef Aure het volgende:
Dan alleen nog de rest van je paaseitjes eten Cat
Welke is tot nu toe je favoriet?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is doorlopende opdracht
Mja ik vind hem inderdaad.. gerookt gewoon het lekkerstquote:Op zaterdag 20 februari 2021 08:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ik hou ook van makreel. Als makreel. Blijkbaar niet verwerkt in een soepie in een kroket.
Misschien tijd om gewoon een gerookte makreel te kopen. Om de gezonde vetten natuurlijk
jij doet altijd je pyjama uit als je blauwe vrienden komen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:07 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, nog net op tijd uit mijn pyjama om de blauwe vrienden met de nieuwe wasmachine in ontvangst te nemenwel treurig, als die wasmachine twee maanden had gewacht met kapot gaan had de hele bende niet twee supersmalle trappen op en af gesjouwd hoeven worden
Goed bezig!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb de WC's en wastafels schoongemaakt, robotstofzuiger op eerste verdieping rondje laten lopen, trap gestofzuigd, katten eten gegeven, kattenbakken geschept en me fatsoenlijk aangekleed.
Ik moet nog vaatwasser uitruimen, vaatwasser al deels weer inruimen, sporten, wandelen, college kijken, uurtje werken, koken en Sarabi bier in ontvangst nemen.
Ben al best ver, vind ik zo!
Ik zit nu onder poes en de eitjes met kaartje zijn buiten bereikquote:
Die klonk al smerig jaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zit nu onder poes en de eitjes met kaartje zijn buiten bereik
Straks review! Het wordt vast een top tien. Eigenlijk nog maar eentje die ik echt niet oké vond.
Komt wel goed met Hansjequote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gebeld over Hansje. De dierenarts is er nog niet aan toegekomen, dat wordt maandag. Ze is wel een stuk minder angstig. Ze kruipt niet meer weg als haar hok wordt schoongemaakt. Ze doet haar behoefte op de bak dus is zindelijk. Ze is nog steeds geslachtloos.
Ah, hoop zo dat ze binnenkort bij jullie een fijn huis krijgtquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gebeld over Hansje. De dierenarts is er nog niet aan toegekomen, dat wordt maandag. Ze is wel een stuk minder angstig. Ze kruipt niet meer weg als haar hok wordt schoongemaakt. Ze doet haar behoefte op de bak dus is zindelijk. Ze is nog steeds geslachtloos.
Ja, ik lag tot 9u in bed en had om 8u m'n slaapkamerdeur open gedaan, en elke drie minuten werd er even klaaglijk gemiauwd gevolgd door een kopje in m'n gezicht en vervolgens op het puntje van het bed bij de deur gaan zitten en af en toe naar mij kijken, zo van 'ah toee, kom dan'. En elke keer als ik iets teveel bewoog schoten ze meteen de trap af met het idee dat ik ging opstaanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 10:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goed bezig!
Katten eten geven had ik ook al gedaan. Had ik vanzelf gemerkt als ik dat had nagelaten![]()
En nu in het zonnetje op de bank met duttende poes op schoot, snurkende kater naast me, laptop met zangmeneer met mooie stukken aan en bij de minder leuke stukken even FOK!ken.
Ik ook! Al zie ik momenteel weer allerlei beren op de weg. Maar wie A zegt, moet ook B zeggen dus ik wil me niet terugtrekken. En over die beren komen we ook wel weer heen. Ik ga komende week maar voorzichtig plannen maken en wat actiever nadenken over die beren. Tot nu toe durf ik nog niet zo goed want misschien heeft ze een eigenaar, kan ze niet met andere katten, is ze ziek, etc. Eerst maandag bellen, dan zien we weer verder.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, hoop zo dat ze binnenkort bij jullie een fijn huis krijgt
Herkenbaarquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, ik lag tot 9u in bed en had om 8u m'n slaapkamerdeur open gedaan, en elke drie minuten werd er even klaaglijk gemiauwd gevolgd door een kopje in m'n gezicht en vervolgens op het puntje van het bed bij de deur gaan zitten en af en toe naar mij kijken, zo van 'ah toee, kom dan'. En elke keer als ik iets teveel bewoog schoten ze meteen de trap af met het idee dat ik ging opstaanarme katjes ook. En later meer dwingend over me heen gaan lopen en kopjes aan m'n mobiel geven (en die daarmee steeds uit m'n handen duwen) en klaaglijk miauwen, dus toen ben ik maar opgestaan
. Oh, en ergens rond kwart over 8 hebben ze de gordijnen open getrokken, zo van, hoppa tijd om op te staan
![]()
Hier van Elin, terwijl er brokjes in het bakje liggen, maar dan moet ik meelopen, bakje opent, zij eet en ik kan weer naar bedquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Hier ook altijd van die dramatische dwingende acties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |