abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198099369
Wopke is bezig aan zijn damage control tour :')
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_198099382
Dan maar Sputnik toch? Ik zie het probleem niet. Als ze Pfizer of AZ zo snel kunnen keuren, dan ook Sputnik. Kom op man, maak er geen (geo)politiek spel van...
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 19:09:03 #128
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198099383
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
Komend weekend wordt het slecht weer voor hooikoortspatiënten. Dus kan iedere snotterende pollenhater onderweg naar de teststraat.
OMG dan zal ik de pot met pillen tegen hooikoorts maar ff opzoeken. Een van mijn zoons werkt op een basisschool en heeft last van hooikoorts. Vorig jaar ook snel die pillen moeten halen. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198099402
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:07 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Gelijk heeft ze. Misschien hoeft het voor haar ook allemaal niet.
Nee, dat kun je echt niet maken. Zeker als je bedenkt dat bijna het hele land boos, gefrustreerd en depressief is vanwege de maatregelen die er zijn om deze mensen te beschermen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198099415
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:06 schreef Claudia_x het volgende:
Over anekdotisch bewijs gesproken: het is hier de laatste week weer behoorlijk druk. We staan zo nu en dan in een file en hebben vaker moeite een parkeerplek in de stad te vinden. Herkennen anderen dat?
Ja. Hier in de stad bij een bepaald kruispunt die ik moet oversteken naar mijn werk. Laatste weken moet ik daar weer lang wachten, duidelijk veel drukker op de weg.
  Moderator vrijdag 19 februari 2021 @ 19:10:51 #131
5428 crew  miss_sly
pi_198099418
Hier is ie, aangepast kennelijk en Nederland is niet meer de strengste:

https://www.bsg.ox.ac.uk/(...)ent-response-tracker
.
Plaatje lukt me even niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198099438
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:23 schreef Ronald het volgende:

[..]

Volgens mij is er in Duitsland ook helemaal niks open op dit moment, net zo streng als hier.
Ik kan hier gewoon de action of de dierenwinkel binnen lopen om iets te kopen. En wanneer ik graag een boek wil hebben bel ik de boekhandel om het te reserveren, loop er naar toe en haal het meteen op. Zonder die belachelijke vier uur te hoeven wachten. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198099484
Ik heb vandaag ook een rondje door het centrum gewandeld, voor het eerst sinds december. Er valt heel wat te winkelen. Er hangen briefjes met telefoonnummers die je kunt bellen en je kan zo de winkel in, ff passen en meenemen.
pi_198099495
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:42 schreef eragon2890 het volgende:
HOOOOERRAAAAAAA!!

https://www.msn.com/nl-nl(...)-BB1dPG4P?li=BBoPOOe

Kijk die percentages! 90 tot 95% minder VERSPREIDING!

Steriliserend vaccin = einde crisis.

Om dit even in perspectief te plaatsen: het meest optimistische scenario wat door sage überhaupt gemoddeleerd was recentelijk ging uit van 80%. Nogmaals, het *meest optimistische scenario wat ze überhaupt doorgerekend hadden* ging uit van 80% minder transmissie, ze verwachten 60%.

Het is dus in werkelijkheid 90 tot 95%.

Dit is crisisbeindigend. Dit is niveau pokken of mazelenvaccin.

Dit is zo'n goed nieuws dat zelfs letterlijk de meest optimistische scenarios er dus ver onder zaten.

Ik ben verbijsterd.
"Het virus zou bij ingeënte mensen zonder symptomen 89,4 procent minder overdraagbaar zijn. Bij patiënten die wel symptomen hebben ligt dat percentage zelfs nog hoger, op 93,7."

Sorry, maar het is gewoon onmogelijk dit vast te stellen, met cijfers achter de komma nog wel (zie quote) .

Wat een flauwekul.
  Moderator vrijdag 19 februari 2021 @ 19:16:56 #135
5428 crew  miss_sly
pi_198099510
En iets duidelijk als je wat minder landen in je grafiekje opneemt:

Nederland is een redelijke middenmoot. Zweden niet eens het land met de minst strikte maatregelen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198099530
Speciale dagen voor gevaccineerden

https://www.looopings.nl/(...)eerde-bezoekers.html
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198099531
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:14 schreef Luke83 het volgende:
Ik heb vandaag ook een rondje door het centrum gewandeld, voor het eerst sinds december. Er valt heel wat te winkelen. Er hangen briefjes met telefoonnummers die je kunt bellen en je kan zo de winkel in, ff passen en meenemen.
Hier ook. Ik vond het best druk in het winkelcentrum. Ben benieuwd of Van Dissel komende week mobiliteitscijfers laat zien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198099537
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:09 schreef Discombobulate het volgende:
Dan maar Sputnik toch? Ik zie het probleem niet. Als ze Pfizer of AZ zo snel kunnen keuren, dan ook Sputnik. Kom op man, maak er geen (geo)politiek spel van...
Sputnik is toch eigenlijk het enige dat een weldenkend persoon zou overwegen?

2 menselijke verkoudheidsvirussen als vector.
pi_198099556
Wat is er zo al aan te merken op AZ?

Mijn moeder heeft vandaag, omdat ze zorgmedewerker is, haar eerste vaccinatie van AZ ontvangen. Toch beetje mixed feelings ofzo. Naja, wat is er op aan te merken? Ik had ook liever gehad dat ze Pfizer of Moderna kreeg, maar AZ is toch geen ramp straks?
  vrijdag 19 februari 2021 @ 19:19:26 #140
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198099558
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hier ook. Ik vond het best druk in het winkelcentrum. Ben benieuwd of Van Dissel komende week mobliteitscijfers laat zien.
Ik denk echt dat mensen het zat aan het worden zijn, nul perspectief op versoepelingen, en alleen maar doem nieuws de hele tijd, met het alternatief van een day lock up als nieuwste potentiele stokpaardje van het kabinet... Waarom dat woord ineens de hele tijd moet vallen?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  vrijdag 19 februari 2021 @ 19:20:10 #141
65846 Bocaj
47th President.
pi_198099572
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:14 schreef Luke83 het volgende:
Lijkt een beetje op de deurbel die je bij veel juweliers ziet...
pi_198099577
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:18 schreef RipCity het volgende:
Speciale dagen voor gevaccineerden

https://www.looopings.nl/(...)eerde-bezoekers.html
Als ze nou eens beginnen met de Rijncruises. Geen zestigminner die zal menen daar iets aan te missen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 19:21:48 #143
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198099592
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:20 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Lijkt een beetje op de deurbel die je bij veel juweliers ziet...
LOL bij de juwelier hier hangt een briefje aan de ruit dat je ff hun ff mag opbellen als je iets moois ziet.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198099615
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:18 schreef Za het volgende:

[..]

Sputnik is toch eigenlijk het enige dat een weldenkend persoon zou overwegen?

2 menselijke verkoudheidsvirussen als vector.
Werkt super goed iig. Mooi ook dat onderzoek uit The Lancet. Ik snap het hele probleem niet. Enige probleem wat er is zijn geopolitieke. En wantrouwen.

Maar Rusland is echt niet dom. Ze hebben topwetenschappers en ze weten dondersgoed dat ze geen meuk kunnen afleveren voor hun eigen bevolking. Dit is dan toch een mooi prestigeproject. Laten we er dan maar ook gebruik van maken. Gaan we daarna wel weer ruziën.
pi_198099628
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:01 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Er zijn er ook die graag op de koffie komen.
Even rond informeren en ik denk dat je zo beet heb
Koste mij 3 pogingen, is te doen dus. Zoals het er uitziet kunnen ze pas in april open dus je zal wel gek zijn als je daar op gaat zitten wachten.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 19:23:56 #146
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_198099636
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:15 schreef Za het volgende:

[..]

"Het virus zou bij ingeënte mensen zonder symptomen 89,4 procent minder overdraagbaar zijn. Bij patiënten die wel symptomen hebben ligt dat percentage zelfs nog hoger, op 93,7."

Sorry, maar het is gewoon onmogelijk dit vast te stellen, met cijfers achter de komma nog wel (zie quote) .

Wat een flauwekul.
Als de N maar groot genoeg is.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator vrijdag 19 februari 2021 @ 19:25:11 #147
236264 crew  capricia
pi_198099667
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:24 schreef Tijn het volgende:

[..]

Is dat erger dan alles continu dicht? Ik betwijfel het.
Het vervelende is die
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 19 februari 2021 @ 19:25:46 #148
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_198099678
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:16 schreef miss_sly het volgende:
En iets duidelijk als je wat minder landen in je grafiekje opneemt:

Nederland is een redelijke middenmoot. Zweden niet eens het land met de minst strikte maatregelen.
Rusjesland is best liberaal _O_
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_198099685
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:22 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Werkt super goed iig. Mooi ook dat onderzoek uit The Lancet. Ik snap het hele probleem niet. Enige probleem wat er is zijn geopolitieke. En wantrouwen.

Maar Rusland is echt niet dom. Ze hebben topwetenschappers en ze weten dondersgoed dat ze geen meuk kunnen afleveren voor hun eigen bevolking. Dit is dan toch een mooi prestigeproject. Laten we er dan maar ook gebruik van maken. Gaan we daarna wel weer ruziën.
Het grootste probleem bij Spoetnik is de productie capaciteit. Ik had ergens gelezen dat ze maar een productiecapaciteit hebben van 120 miljoen vaccins per jaar.
pi_198099689
Een enkeling met een mondkapje herinnert je in dit Zweeds winkelcentrum aan een wereldwijde pandemie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')