abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198098772
Zit nog (net) onder de 1, vraag is voor hoe lang.

Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 19 februari 2021 @ 18:31:30 #102
65846 Bocaj
47th President.
pi_198098807
Hoe werkt dat eigenlijk met het aantal besmettingen?
En waarom zijn er zo ontzettend veel mensen die zich dagelijks laten testen om tot zo'n getal te komen?

Ik zeg het maar vooruit... Ik ben dom! :')
pi_198098844
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:31 schreef Bocaj het volgende:
En waarom zijn er zo ontzettend veel mensen die zich dagelijks laten testen om tot zo'n getal te komen?
Omdat mensen willen weten of ze besmet zijn?
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 19 februari 2021 @ 18:34:53 #104
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198098856
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:34 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Omdat mensen willen weten of ze besmet zijn?
Ik ben al heel vaak in de teststraat geweest, en weet wel dat ik inmiddels niet meer bij elke snottebel meer ga... elke keer zitten wachten op de uitslag, en die is tot nu toe altijd negatief geweest.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  vrijdag 19 februari 2021 @ 18:36:37 #105
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198098877
Komend weekend wordt het slecht weer voor hooikoortspatiënten. Dus kan iedere snotterende pollenhater onderweg naar de teststraat.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198098903
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:23 schreef Canadre het volgende:
Een wet waarbij mensen 24 uur opgesloten zouden kunnen worden is belachelijk!

Net zoals mensen dachten dat die avondklok er nooit van zou komen, zie ik weer hetzelfde gebeuren...
Men wilt in de eerste plaats niet meer informatie over wat er afspeelt, zelfs als het naar buiten komt dat ze aan het overleggen waren met grafiekjes waarin een absurde 170.000 besmettingen per dag waren ingecalculeerd . Dat als opmaat werd gebruikt voor de regelgeving. We sluiten onze ogen, men wilt het niet zien.

De situatie ontwikkeld zich verder, en verder ... en verder, totdat de crisis genormaliseerd is. ^O^

"Maar die avondklok dat is toch helemaal niet erg, ik heb er geen last van"
  vrijdag 19 februari 2021 @ 18:39:29 #107
22565 asco
Los in deze tent
pi_198098910
https://www.worldometers.info/coronavirus/usa/nevada/

Deze grafiek doet me goed. _O_

Ergens moet men toch snel gaan inzien dat plezier niet verboden hoeft te zijn.
Maar over de grens kijken lijkt wel een stap te ver op de een of andere manier.

Maar goed, het is weer weekend gelukkig. B:)B
  vrijdag 19 februari 2021 @ 18:41:20 #108
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198098939

Pollen in de lucht hebben een positieve invloed op het naar beneden brengen van de hoeveelheid besmettingen... dus die zouden vanaf aanstaande week kunnen gaan dalen door het mooie weer.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  Moderator vrijdag 19 februari 2021 @ 18:44:34 #109
5428 crew  miss_sly
pi_198098974
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:13 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Op dit moment iig de strengste. Bron: FOK frontpage
Ik kan het niet vinden, ik kom daar ook eigenlijk niet zo vaak.
Heb je een linkje?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 19 februari 2021 @ 18:46:55 #110
65846 Bocaj
47th President.
pi_198099015
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
Komend weekend wordt het slecht weer voor hooikoortspatiënten. Dus kan iedere snotterende pollenhater onderweg naar de teststraat.
Ligt aan jezelf toch of je gaat?!
  vrijdag 19 februari 2021 @ 18:51:02 #111
22565 asco
Los in deze tent
pi_198099078
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik kan het niet vinden, ik kom daar ook eigenlijk niet zo vaak.
Heb je een linkje?
Ik heb dat paar weken terug ook ergens gelezen in een grafiek. Deze:

Moderator vrijdag 19 februari 2021 @ 18:54:11 #112
5428 crew  miss_sly
pi_198099138
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:51 schreef asco het volgende:

[..]

Ik heb dat paar weken terug ook ergens gelezen in een grafiek. Deze:

[ afbeelding ]
Die herinnerde ik me. Waar komt die vandaan, want ik zou graag eens bekijken waarop dat is gebaseerd. Zoals @Tijn al aangaf, meen ik me ook te herinneren dat het o.a. iets te maken had met het OV en hoe dat werd geinterpreteerd.
pi_198099160
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Die herinnerde ik me. Waar komt die vandaan, want ik zou graag eens bekijken waarop dat is gebaseerd.
Het is nou ook weer niet alsof de bron niet meermaals in de afbeelding staat. ;)
  Moderator vrijdag 19 februari 2021 @ 18:56:54 #114
5428 crew  miss_sly
pi_198099183
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:55 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Het is nou ook weer niet alsof de bron niet meermaals in de afbeelding staat. ;)
Ik ben niet heel helder vandaag, excuus.
Gewoon Our world in Data dan dus.
pi_198099206
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben niet heel helder vandaag, excuus.
Gewoon Our world in Data dan dus.
Nou ja, Ourworldindata doet alleen maar de visualisatie. De werkelijke (onderliggende) data komt hier vandaan:

https://www.bsg.ox.ac.uk/(...)ent-response-tracker

Codeboek: https://github.com/OxCGRT(...)entation/codebook.md
Methodologie: https://github.com/OxCGRT(...)s-for-each-indicator
pi_198099222
Zit er sinds vandaag echt serieus aan te denken om gewoon een kapper op te zoeken waar ik langs kan gaan. Want ik ben er nu wel klaar mee dat ik niet naar de kapper kan. Het ziet er echt niet meer uit gewoon zo lang is het. En er wordt al vaak gezegd dat we rekening moeten op dat er geen versoepelingen komen. Ja dan weet ik het wel weer.
pi_198099249
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:59 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Zit er sinds vandaag echt serieus aan te denken om gewoon een kapper op te zoeken waar ik langs kan gaan. Want ik ben er nu wel klaar mee dat ik niet naar de kapper kan. Het ziet er echt niet meer uit gewoon zo lang is het. En er wordt al vaak gezegd dat we rekening moeten op dat er geen versoepelingen komen. Ja dan weet ik het wel weer.
Doe ik ook gewoon. Had helaas vanmiddag wel een berichtje van een kapper dat ze het niet aandurfden. Mja, wie controleert dat nou... Blijven proberen. Op Marktplaats zijn er ook wel thuisknippers die zich aanbieden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_198099252
Dit al gelezen? EU sloot weldegelijk deal met AstraZeneca voor 120 miljoen vaccins

Vrijdag publiceerde de Italiaanse staatsomroep Rai het contract dat AstraZeneca en de EU afgelopen augustus tekenden en waaruit inderdaad blijkt dat het bedrijf zich contractueel vastlegde tot 31 maart 120 miljoen vaccins te leveren. Ook staat erin dat alle 300 miljoen aangekochte doses in juli geleverd moeten zijn - een belofte die gezien de huidige productiesnelheid eveneens onhaalbaar lijkt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198099253
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:59 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Er zijn er ook die graag op de koffie komen.
Even rond informeren en ik denk dat je zo beet heb
pi_198099306
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 17:49 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Wat een farce dat AZ.
Hier in Duitsland blijven de AZ vaccins al in de magazijnen liggen omdat niemand er mee gevaccineerd wil worden. Eigenlijk zouden de artsen en het verplegend personeel nu aan de beurt zijn voor AZ, maar die willen niet. Dus probeert men het o.a. de politie in de maag te splitsen. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198099309
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:01 schreef Claudia_x het volgende:
Dit al gelezen? EU sloot weldegelijk deal met AstraZeneca voor 120 miljoen vaccins

Vrijdag publiceerde de Italiaanse staatsomroep Rai het contract dat AstraZeneca en de EU afgelopen augustus tekenden en waaruit inderdaad blijkt dat het bedrijf zich contractueel vastlegde tot 31 maart 120 miljoen vaccins te leveren. Ook staat erin dat alle 300 miljoen aangekochte doses in juli geleverd moeten zijn - een belofte die gezien de huidige productiesnelheid eveneens onhaalbaar lijkt.
Geeft weinig hoop op verbetering helaas.
Bevestiging dat het nog lang, heel lang gaat duren voordat er vanwege vaccinaties versoepeld kan worden..
Moet nog maar zien of we dat in het vierde kwartaal gaan halen.
Vrees van niet, ook niet vanwege mutaties en ook omdat de eerste vaccinaties alweer uitgewerkt kunnen raken.
Is ook nog niets duidelijk over.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 februari 2021 @ 19:05:46 #122
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_198099314
Ik was net bij de snackbar wat ophalen (in b4 'vies dik!') en et mochten maar vijf mensen binnen, met mondkapje. Ik stond keurig buiten te wachten. Iedereen stond buiten. Komt er ineens een grijze graftak aan, dik in de 60, 70. Loopt iedereen voorbij en stapt - zonder mondkapje - de toko binnen. Wtf?! We hebben een extreem strenge lockdown voor die babyboomers, maar blijkbaar gelden de regels niet voor henzelf
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_198099338
Over anekdotisch bewijs gesproken: het is hier de laatste week weer behoorlijk druk. We staan zo nu en dan in een file en hebben vaker moeite een parkeerplek in de stad te vinden. Herkennen anderen dat?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198099339
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:05 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Hier in Duitsland blijven de AZ vaccins al in de magazijnen liggen omdat niemand er mee gevaccineerd wil worden. Eigenlijk zouden de artsen en het verplegend personeel nu aan de beurt zijn voor AZ, maar die willen niet. Dus probeert men het o.a. de politie in de maag te splitsen. :')
Moet zeggen, ik val ook onder de groep die deze zou moeten krijgen.
Maar ik begin enorm te twijfelen of ik hem nog wel laat zetten.
Zit nu al binnen, blijf dat dan wel doen.
Al denk ik dat ik pas echt de keus kan maken als er een uitnodiging in de brievenbus ligt.
pi_198099347
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:05 schreef Djeez het volgende:
Ik was net bij de snackbar wat ophalen (in b4 'vies dik!') en et mochten maar vijf mensen binnen, met mondkapje. Ik stond keurig buiten te wachten. Iedereen stond buiten. Komt er ineens een grijze graftak aan, dik in de 60, 70. Loopt iedereen voorbij en stapt - zonder mondkapje - de toko binnen. Wtf?! We hebben een extreem strenge lockdown voor die babyboomers, maar blijkbaar gelden de regels niet voor henzelf
Gelijk heeft ze. Misschien hoeft het voor haar ook allemaal niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')