Ja, alleen dit spel viel nie te manipuleren, dus het is gewoon geluk. Tenzij ze hem een briefje in de hand hebben geduwd met 'huismeester' erop bij de entree van de gameroomquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:53 schreef Kefke04 het volgende:
Dat Mike huismeester ging worden zag je toch van mijlenver aankomen
Uhhhhhh?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
Kijkers en bewoners die gisteravond juichten over het verdwijnen van Jerrel zijn nu zuur.![]()
Kijkers en bewoners die gisteravond zuur waren over het verdwijnen van Jerrel zijn nu aan het juichen.![]()
Hoezo rollercoaster.![]()
![]()
Ik ben voooorrrrquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:55 schreef Benny het volgende:
Mike huismeester.
Nou, Julie eruit wippen... Dan is de boel weer een beetje gelijk
Inderdaad. In ieder geval nu een Belg eruit want die zijn nu met 6 tegen 4 Nederlanders. En dan het liefst natuurlijk een Belg uit teamMichel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:55 schreef Benny het volgende:
Mike huismeester.
Uh nee? Ook niet. Vind het leuk en ben benieuwd naar zijn regels.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaaahaaaa maar zuur omdat Mike huismeester is?
Haar taart ziet er ook goed uitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Zoey maakt er een geweldige show van
Zuur?, verre van !quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
Kijkers en bewoners die gisteravond juichten over het verdwijnen van Jerrel zijn nu zuur.![]()
Kijkers en bewoners die gisteravond zuur waren over het verdwijnen van Jerrel zijn nu aan het juichen.![]()
Hoezo rollercoaster.![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:57 schreef Whuzz het volgende:
wtffff... is dat piepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepHIEPERDEPIEP iets belgisch ofzo?
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:59 schreef Whuzz het volgende:
Blij dat Zoey de taart snijd en niet Michel. Dan had hij een halve taart en de rest kruimels
Liese is heel slim bezig , juist door bij wijze van tactiek te kiezen om dommerdje te spelen. Zo lang mogelijk buiten schot blijven, niet al te veel positie innemen tegen concurrenten en er zo doorheen fietsen. Zo zijn in het verleden vaker Big Brothers gewonnen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:30 schreef jameshond7 het volgende:
Liese en Naomie zijn ook niet de slimste
Ik vond juist dat ze dat leuk deed met je zure gedoequote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:59 schreef Tamiro het volgende:
[..]
neegewoon weer iets ergerlijk aan zoey
Aan de kleur te zien, is die cake op dezelfde plaats geweest als haar wattenschijfje van de week.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haar taart ziet er ook goed uit
Ik vond het ook wel leuk. Mijn trommelvliezen waren iets minder enthousiast, maar het was dit keer moeilijk te zeggen of dat aan Zoey of Naomi lag.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ze dat leuk deed met je zure gedoe
Nu alleen met Mike erbijquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:00 schreef odie22 het volgende:
Het is gelijk weer gezellig aan tafel , we zijn weer terug 2 weken in de tijd toen het gezellig was in het huis![]()
De vraag is of Zoey mee te krijgen is om op Julie te stemmen. Ik vermoed dat zij weer op Michel en Nick wil gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:55 schreef Benny het volgende:
Mike huismeester.
Arghquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Aan de kleur te zien, is die cake op dezelfde plaats geweest als haar wattenschijfje van de week.
groene cakequote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Aan de kleur te zien, is die cake op dezelfde plaats geweest als haar wattenschijfje van de week.
Ik generaliseerde een beetje. Sorry.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh nee? Ook niet. Vind het leuk en ben benieuwd naar zijn regels.
Ik heb een teringhekel aan Jerrel en zijn irritante, asociale pestgedrag. Omdat ik Jerrel er heel graag uit wilde, was ik ook niet happy met Zoey's acties, om de enige reden dat dit leken te leiden naar Jerrel die bleef. Simple as that.
Ik heb verder niets tegen Zoey als speler (vind haar een vies mens, maar dat terzijde), tegen Mike, of tegen wie dan ook. Allemaal prachtig.
Spel met ballonnen. Zaten kaartjes in, op 1 stond 'huismeester'. Dus ballonnen laten knappen. Mike vond het juiste kaartje.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:02 schreef Ireth het volgende:
Oké, zit in de bus vanaf mijn werk naar huis, maar wat heb ik gemist! Mike huismeester?? Hoe????
Wat stond er op de andere kaartjes?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Spel met ballonnen. Zaten kaartjes in, op 1 stond 'huismeester'. Dus ballonnen laten knappen. Mike vond het juiste kaartje.
mijn oren bloeden en heb nog niets leuk aan haar gevondenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ze dat leuk deed met je zure gedoe
'Helaas'quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat stond er op de andere kaartjes?
Haar stem is hoog ,maar die van Naomi is hogerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:05 schreef Tamiro het volgende:
[..]
mijn oren bloeden en heb nog niets leuk aan haar gevonden![]()
misschien moet ze gewoon maar thuis in bed gaan liggen
Klopt hoor, voelde me misschien wat te persoonlijk aangesproken. Diepgewortelde Jerrel-aversiequote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik generaliseerde een beetje. Sorry.
Maar het viel me gewoon op. En het wisselen van emoties over gebeurtenissen is een groot onderdeel van de ervaring op BB. Voor kijkers en Bewoners.
quote:
Het plan Mike lijkt me compleet onuitvoerbaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De vraag is of Zoey mee te krijgen is om op Julie te stemmen. Ik vermoed dat zij weer op Michel en Nick wil gaan.
Ik vermoed dat K5 wel op één lijn gaat zitten. Thomas, Jill, Matt, Mike en Zoey moeten dan ook op 1 lijn zitten, anders bepaalt K5 welke 2 er donderdag op de bank zitten.
(tenzij BB nog met verrassingen gaat strooien (persoon mag niet stemmen) en tenzij het plan van Mike gaat lukken om Noami ook op Michel te laten stemmen.)
Nu Jerrel er uit is, ga ik volgende week in tt BB huis.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt hoor, voelde me misschien wat te persoonlijk aangesproken. Diepgewortelde Jerrel-aversie
En inderdaad, het kan soms snel gaat met de emoties en haat/liefde in BB-land. Jill is een mooi voorbeeld. Die ging echt binnen een dag of 2 van (gemiddeld gezien) de top favoriet naar ergens onderin de favo-lijsten.
Maar Naomi is oprecht lief en loopt niet te schreeuwenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haar stem is hoog ,maar die van Naomi is hoger
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu Jerrel er uit is, ga ik volgende week in tt BB huis.
SURPRISE!!!
Oost-Indisch doof zekerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:11 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Maar Naomi is oprecht lief en loopt niet te schreeuwen
Vandaar ook dequote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:10 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Het plan Mike lijkt me compleet onuitvoerbaar.
Leuk! Jammer dat Mike hem heeft, maar wel leuke uitvoering!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Spel met ballonnen. Zaten kaartjes in, op 1 stond 'huismeester'. Dus ballonnen laten knappen. Mike vond het juiste kaartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |