Zo blijft ze relevant voor d'r kiendjesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:27 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Pyama's met disney........en poef....weg is de passie.
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:21 schreef MissyZ het volgende:
Weet iemand nog de linkjes terug te vinden hier van de oude BB's?
Ik zoek naar de VIP editie destijds, met Viola Holt en Monique Sluijter.
@:Benny
Nee hoor. Vinnik stiekem wel geil. Zelfde categorie als Naomi in Sneeuwwitje outfitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:27 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Pyama's met disney........en poef....weg is de passie.
Nee, er was een VIP met bekende Nederlanders....nou ja, ooit bekend....quote:
Ja die.........ik ben er toen binnen geweest.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmorgen Cos
@:MissyZ
dat was BB Hotel, met o.a. Viola Holt en Monique Sluijter.
henk krol, Gert zonder Hermien, Bonny st Claire Wilma Nanninga
< ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:29 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja die.........ik ben er toen binnen geweest.
Ik wil kijken of dat terug te vinden is.
Ja die versie.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
< ook
optreden van Groenendijk..cabaret
Mike nomineren verhelpt een hoopquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:30 schreef MissyZ het volgende:
Waarom ligt Naomi bij Mike....de keukenverkoper.
Kan iemand daar wat tegen doen......
Hotel Big Brotherquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
< ook
optreden van Groenendijk..cabaret
Ik hoop toch dat Naomi wijzer is en er doorheen prikt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:30 schreef MissyZ het volgende:
Waarom ligt Naomi bij Mike....de keukenverkoper.
Kan iemand daar wat tegen doen......
En hopelijk ook niet als stewardess als ik in een vliegtuig stap.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:42 schreef Rockiejj het volgende:
Ik weet wel dat we Jill hierna niet terug zullen zien bij Idols
Of kok in een restaurant waar ik ga etenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
En hopelijk ook niet als stewardess als ik in een vliegtuig stap.
Dat mag alleen als Julie of Michel goedkeuring gegeven heeftquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:45 schreef Jockari het volgende:
Wat was dat verhaal gisteren ook alweer van bewoners die dikke sneden brood namen, en dat dit niet kan ?
[ afbeelding ]
Überhaupt gewoon niet. Nergens.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Of kok in een restaurant waar ik ga eten
Is dit een dubbelle of enkel?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:45 schreef Jockari het volgende:
Wat was dat verhaal gisteren ook alweer van bewoners die dikke sneden brood namen, en dat dit niet kan ?
[ afbeelding ]
Dit is 1 sneetje dubbel gevouwen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:45 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Michel zegt net in de K-5 om tot zondagavond niet meer over nominaties te praten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:52 schreef Poezewoes het volgende:
Kunnen ze nu eens 1 dag niet praten over nominaties, het is nu echt BIG BROTHER Nominatieshow!
Gewoon eens NIET!
Dacht het al, en het beleg is ook niet dubbel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dit is 1 sneetje dubbel gevouwen.
Doe die maar ja ... dan piesen ze allemaal 1 week lang in hun broek ...quote:
Nou eindelijk he he!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies gaat zo in de tuin opruimen
Mies spreekt af met .Lies JUlie, Niek ,Noem
pas zondag avond te tokken
mbt komende stemmingen
tijd voor een man, dus M M of Mquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:51 schreef engine het volgende:
Julie of Michel huismeester deze week gok ik
Maar kan zelf zijn mond er niet over houden ...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Michel zegt net in de K-5 om tot zondagavond niet meer over nominaties te praten.
Michel is wakker geworden en heeft eindelijk zijn game op orde.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:48 schreef Oranos het volgende:
Mooi, Michel heeft toch wel door dat Mike en Zoey niet te vertrouwen zijn dan
En gelukkig zonder de verraders.....zullen ze het doorkrijgen. Alles tussen K5 moet tussen K5 blijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel is wakker geworden en heeft eindelijk zijn game op orde.
Ik zie Nick ook veel nadenken.
Zelfs Naomi is nu aan boord.
En dan zondagochtend nomineren. Paniek in het huis!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Michel zegt net in de K-5 om tot zondagavond niet meer over nominaties te praten.
Krijg er trek vanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:45 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Denk het niet. K5 kan volgens mij in 1 minuut beslissen op wie ze willen stemmen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:57 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En dan zondagochtend nomineren. Paniek in het huis!
Thomas was gisteren al bezig, 5 minuten nadat Jerrel weg was.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:52 schreef Poezewoes het volgende:
Kunnen ze nu eens 1 dag niet praten over nominaties, het is nu echt BIG BROTHER Nominatieshow!
Gewoon eens NIET!
Dan ben ik voor Matt als huismeester, te makkelijk om hem volgende week te nomineren en eruit te knikkeren.quote:
Min of meer al afgesproken. Een sterke en een zwakke uit team Thomas. Ze zijn eindelijk wakker.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk het niet. K5 kan volgens mij in 1 minuut beslissen op wie ze willen stemmen.
Ik probeer me in te beelden welke huisregels Matt zou bedenken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dan ben ik voor Matt als huismeester.
Gelukkig. Ook team Thomas heeft Mike door.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey tegen Thomas : 'Gister in de uitzending vroeg Peter aan je wat je van Jerrel vond .. hij zei vond ... vond ik bizar. Wellicht versprak hij zich al'
Minimaal 3x per dag iedereen excuses aanbieden in de middelste douchequote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik probeer me in te beelden welke huisregels Matt zou bedenken.
Dat was mij ook opgevallen alsof het al beslist was. Ook werd nog ff nadrukkelijk verteld dat de stemmingen helemáál eerlijk verlopen..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey tegen Thomas : 'Gister in de uitzending vroeg Peter aan je wat je van Jerrel vond .. hij zei vond ... vond ik bizar. Wellicht versprak hij zich al'
Ja dat zou nog wel grappig zijn die mafklapper aan het roerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Doe die maar ja ... dan piesen ze allemaal 1 week lang in hun broek ...
zal best ergensquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey nam het zowaar op voor Julie en Naomi.
Zit er dan toch een geweten in?
Ging niet over Liese, maar over Mattquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zoe & Thom
badkamer over gister
show..en de gang van zaken
dr stond een hond..zag ze/hoorde ze
Thom, we stonden er goed voor
Zoe fluisteren aka stoken ..
de andre groep o.a. Lieske ..of het tachtiek is
ze wet niet of het oprecht is
Thom denkt van wel
Mike fluitend de badkamer in .. gesprek stopt
1. onderbroeken steeds onderaan in de wasmandquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik probeer me in te beelden welke huisregels Matt zou bedenken.
Eerst zien dan pas geloven en sterker nog ... we krijgen helemaal niets te zien ... niet eens een percentage of een tussenstand ....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was mij ook opgevallen alsof het al beslist was. Ook werd nog ff nadrukkelijk verteld dat de stemmingen helemáál eerlijk verlopen..
Dacht dat Michel dat gezegd had. Die vond het bizar dat Thomas vol lof was en hoopte dat hij erin zou blijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ook team Thomas heeft Mike door.
Daar draait het toch ook om Dat is toch het spel of wil je alleen maar zoetsappige gesprekken zien die nix inhoudenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Thomas was gisteren al bezig, 5 minuten nadat Jerrel weg was.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Minimaal 3x per dag iedereen excuses aanbieden in de middelste douche
Je wilt een weerspiegeling van een experimentquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Daar draait het toch ook om Dat is toch het spel of wil je alleen maar zoetsappige gesprekken zien die niox inhouden
typisch thomas, ik weet het niet, dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : 'Hij denkt dat Matt verliefd is op Jill. Denk jij dat ook?
Thomas : Ik weet het niet
Z : 'Ik ga erop letten. Ik weet of dat hij verliefd is, of dat het een tactiek is.. een onhandige tactiek.
T : Het zou kunnen
Z : Dat hij verliefd is?
T : Of tactiek
Z : Ik denk dat hij op basis van beelden gewoon gezien heeft, en dacht, ik ga bij Jill
T : Dat weet ik niet
Z : Of dat dat oprecht is?
T : Ja, dat is zeker oprecht. Dat hij niet goed weet waar z'n gevoelens liggen. Ik heb wel dingen gehoord dat ik dacht , ja ,ok .. en dat kan he
Klopt. Vertelde ze 2 dagen geleden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:11 schreef MissyZ het volgende:
Volgens een cosser vd week, valt Julie teveel af en heeft ze zelfs bijvoeding moeten vragen in de dbk.
Dan zet je toch in perspectief dat ze boos is als er geen eten of drinken voor haar is.
Ook voor jou nog maar een keer; Die stemmen kloppen echt wel. De uitslagen komen ook steeds overeen met wat je op alle social media ziet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was mij ook opgevallen alsof het al beslist was. Ook werd nog ff nadrukkelijk verteld dat de stemmingen helemáál eerlijk verlopen..
Hij is gisteren toch al gefeliciteerd..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jill ; ze komen niet eens hier om jou te feliciteren
ze blijven met zn allen in hun nest liggen
""vrolijke altijd positieve Jill
lijkt moet te gaan worden van dr acteren""
Ik zie het al voor me, hoe hij de groep waarschijnlijk tijdens het eten van een enorme bak kwark met muesli toe gaat spreken over eerlijk delenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Klopt. Vertelde ze 2 dagen geleden.
Toen lag ze op de bank, omdat ze niet lekker was. Ze moest toen iets eten en kwamen ze erachter dat alles op was.
Ze is 2,5 kilo afgevallen afgelopen week. Ze moet nu eigenlijk weer shakes gaan nemen.
Ze wou toen de groep al aanspreken, maar Michel zou het doen,omdat ze te boos was.
mss moet ze minder kieskeurig zijn of minder aan michel hangen. ze kan ook een knoop in dr maag hebben vanwege haar gevoelens voor michel en dat ze thuis een vriend heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:11 schreef MissyZ het volgende:
Volgens een cosser vd week, valt Julie teveel af en heeft ze zelfs bijvoeding moeten vragen in de dbk.
Dan zet je toch in perspectief dat ze boos is als er geen eten of drinken voor haar is.
vanmorgen ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is gisteren toch al gefeliciteerd..
Nieuwe bewoner. Jerrel, maar dan één van zijn andere "personages"quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
SL stream 1 .. wat gaat er gebeuren
Op stream 2 Nick die z'n scheert .... het is lood om oud ijzer.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:23 schreef Jockari het volgende:
Waarom moeten wij in België naar 3 condooms kijken?
eentje waarvan Naomi jankend gaat opgeven hoop ik, die vegan moet worden weggepestquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nieuwe bewoner. Jerrel, maar dan één van zijn andere "personages"
Nick zei het inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:20 schreef zodeju het volgende:
Vraag me eigenlijk af of het K5 is opgevallen dat Jerrel alleen Zoey, Thomas en Jill noemende en of ze de link konden leggen.....tijdens de boodschap van Jerrel op het scherm
Dat! Mich speelt duidelijk mister perfect ... van Nick geloof ik het eerder dat hij het oprecht meent ... ik erger me aan de schoothondjes Naomi en Julie die er maar klakkeloos achteraan lopen ... dan doet Liese het toch stukken beter ... die zoekt al wat meer aansluiting bij anderen ...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:22 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb geen speciale persoon die me aantrekt in het huis. Ik ben gewoon een beetje zat van dat politieke correcte gedoe van K5. Ik heb Michel gestemd om te blijven maar dat ik nu moet zeggen welke club me aantrekt in het BB huis.
Zelfs een kinderprogramma redt ze helaas nog niet.....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:32 schreef Rockiejj het volgende:
Jill als presentatrice van wie is de Mol
Of als presentatrice van "Per seconde wijzer"quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:32 schreef Rockiejj het volgende:
Jill als presentatrice van wie is de Mol
Hahaha ja dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of als presentatrice van "Per seconde wijzer"
Astro tv of Tell Sell.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:33 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Zelfs een kinderprogramma redt ze helaas nog niet.....
Bejeerde bingo kaarten proppen in benidormquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill wil graag verder als presentatieduo met Thomas..
Sluwe wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:41 schreef suzi1 het volgende:
zitten er ook slimme mensen in het huis?
Nee, alle intelligentie is vertrokken met jouw Jerrel. Helaas.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:41 schreef suzi1 het volgende:
zitten er ook slimme mensen in het huis?
ik heb het vermoeden dat er een aantal zijn die denken dat thomas slim is. vind ik raar. zal dat zijn omdat het ene het andere op kan heffen in hun hoofd?quote:
Thomas is de pseudo-intellectueel in huis.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb het vermoeden dat er een aantal zijn die denken dat thomas slim is. vind ik raar. zal dat zijn omdat het ene het andere op kan heffen in hun hoofd?
nou ja, zoey is er nog he. zij is niet zo domquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:42 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Nee, alle intelligentie is vertrokken met jouw Jerrel. Helaas.
Dat zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zouden de 2 bondjes ongemerkt gaan samenwerken?
Ik hoor Thomas Mike noemen voor volgende week.
Jill gaat Britt Dekker achternaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:31 schreef Rockiejj het volgende:
Jill zou heel graag willen presenteren, o God
En dit kwam van?? Of vraag ik naar de bekende weg.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:47 schreef Rockiejj het volgende:
"Het lijkt nu net alsof ik naar een voetbalwedstrijd van mijn neefjes zit te kijken. Niet dat ze op voetbal zitten, of dat ik zou gaan kijken"
Okeeee
Dan zoeken ze het toch echt te ver. Lees het als: "Wat vond je (tot nu toe/de voorbije week) van Jerrel". Lijkt mij correct, misschien wat Vlaams, taalgebruik.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Je bedoelt deze: Hotel Big Brother ?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:21 schreef MissyZ het volgende:
Weet iemand nog de linkjes terug te vinden hier van de oude BB's?
Ik zoek naar de VIP editie destijds, met Viola Holt en Monique Sluijter.
@:Benny
De bekende weg.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dit kwam van?? Of vraag ik naar de bekende weg.
Ik mis de optie: "Ergens in een vaag programma op TLC icm een Patty Brard ofzo"quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:55 schreef Whuzz het volgende:
Jerrel gaf bij zijn vertek aan dat we hem nog terug gaan zien op TV....
[poll=1746]
Ik hoop nog steeds op een nieuwe Mythbusters. Die kunnen nog wel een testdummy gebruikenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik mis de optie: "Ergens een vaag programma op TLC icm een Patty Brard ofzo"
Goede grapquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:49 schreef jameshond7 het volgende:
Thomas, Jill, Zoey en Matt zijn de enige oprechte mensen in het huis
Denk het. Ik hoop op Julie of Mikequote:
Geboortebeperking?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:23 schreef Jockari het volgende:
Waarom moeten wij in België naar 3 condooms kijken?
huismeester gedoeiquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:00 schreef Ang3l het volgende:
Net de live show gekeken zodat ik hier weer fff mee kan lullen.... is t huis ontruimd
Gameroom zeker?
Ja, hebben intussen al 2 kinderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:59 schreef brasta het volgende:
Giet et eindelijk oan tussen Matt & Jill?
Nee, ze zijn allemaal opgestapt omdat ze het vertrek van Jerrel emotioneel niet aankonden. Vooral Michel, die zat er helemaal doorheen. "BB zonder Jerrel is als koken zonder Nick, ik trek dat niet", waren zijn woorden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:00 schreef Ang3l het volgende:
Net de live show gekeken zodat ik hier weer fff mee kan lullen.... is t huis ontruimd
Gameroom zeker?
Echt hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:47 schreef Rockiejj het volgende:
"Het lijkt nu net alsof ik naar een voetbalwedstrijd van mijn neefjes zit te kijken. Niet dat ze op voetbal zitten, of dat ik zou gaan kijken"
Okeeee
ligretto?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:01 schreef Kefke04 het volgende:
ik heb op het kaartspel gestemd voor thomas cadeau
Zie ze nu ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hadden ze beter aan die vader van Jill gegeven.
Dat zorgen op jongen leeftijd levert wel op dat je een groot stuk van je pubertijd mist. Daardoor zou je wel sociaal wat onbekwamer kunnen zijn......quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:31 schreef Oranos het volgende:
Vind het toch wel een beetje sneu voor Matt, onhandige jongen die sociale signalen niet helemaal begrijpt.
Achter zijn rug om wordt er alleen maar over hem geroddeld en ze houden hem er alleen bij omdat ze zijn stem nodig hebben
Moet je even een klein kwartierje terugspoelenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:08 schreef freaky40 het volgende:
SL's terwijl ik ze nog gewoon in de keuken zie, dus niets gameroom.
Misschien een keer naar buiten gaan i.p.v. heel de dag op dit forum rondhangen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:18 schreef SLP_ het volgende:
Michel is wel echt zon leuke man. Én knap, én slim en lief en zorgzaam. Waar vind je dat nou in RL??
dan zou 1 van de 5 wel is huismeester kunnen zijn, of mike is zijn stemmen kwijt zoals jowi in de tijdquote:
is ze toch al geweest?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:20 schreef Lillfex het volgende:
Tuurlijk was te verwachten dat Naomi huismeester zou worden Hoe dik ligt dit erboven op
waarom is hij dan zo zuur?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Mijn voorlopige conclusie is, ook met wat ik lees op Twitter.. is dat Mike de nieuwe huismeester is. Dat wordt interessant
Ja hoorde liese zeggen benieuwd naar zn regels.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:22 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
alsjeblieft niet zeg. vreselijke vent![]()
eruit met hem
Ja komende week blijkbaar (of Mike??), maar nu Zoey nogquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:24 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Het is toch Naomi geworden weer of zie ik het nu verkeerd>?
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:24 schreef Jockari het volgende:
Goed gezegd van Mike. 3 weken in BB, waarvan 2 weken met immuniteit.
Precies dat denk ik iddquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:24 schreef MissyZ het volgende:
Mike krijgt zijn immuniteit.
Voorspelbaar.
Michel Nick naomi Julie en Liese moeten hergroeperen.
Wat gaat Zoey doen nu.
Jill Thomas en Matt zijn i de gevarenzone....alhoewel.....we zwaaien Matt vast uit dan.
Als zoey nou Mike zo gek krijgt, en de drie kleuters.........dan is er nog een kansje dat naast Matt iemand als Julie komt te staan.
Dan is het nog steeds .....Daaaag Matt.
Daar ben ik nog niet zo zeker vanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:24 schreef MissyZ het volgende:
dan is er nog een kansje dat naast Matt iemand als Julie komt te staan.
Dan is het nog steeds .....Daaaag Matt.
regie gaat ff broodje etenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:25 schreef MissyZ het volgende:
Stream 2 op sl........
Gaan we weer wat krijgen?
Michel vindt het geen taktiek om te liegen tegen mensen. Alles wat hij doet is geweldig, maar dat wat een ander doet is niet eerlijk, is fout blahblahblahquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:25 schreef Jockari het volgende:
Michel vraagt om niet over nominaties te praten tot zondagavond, en nu begint hij zelf weer...
Is waar ... Thomas speelt altijd het spelquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:27 schreef puzziepie het volgende:
Een gebrek aan oprechtheid bij Thomas
Kom op doe niet zo politiek correct Bullquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:25 schreef Jockari het volgende:
Michel vraagt om niet over nominaties te praten tot zondagavond, en nu begint hij zelf weer...
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is waar ... Thomas speelt altijd het spel
Moet toch ook Je zit daar niet voor de katze K@tquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is waar ... Thomas speelt altijd het spel
Niet boos ,maar hij heeft het over zijn gebrek aan oprechtheid , en dat is ook zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:30 schreef jameshond7 het volgende:
Michel boos omdat Jerrel over Thomas zei dat hij oprecht is
Dat wisten we.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:30 schreef jameshond7 het volgende:
Liese en Naomie zijn ook niet de slimste
Zit de frustratie niet meer bij het feit dat Thomas zei dat hij de oprechtheid van Jerrel zo veel waardeerde, terwijl Thomas zelf zelden oprecht is. Zo begreep ik het gisteren, had weinig met Jerrel zelf te maken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:30 schreef jameshond7 het volgende:
Beetje vermoeiend dit.quote:
HAHA Dat bedoel ik. Wat zijn ze allemaal eerlijk en oprecht dushhhhh niet. Wees dan ook niet hypocriet en zeg dat je het wel bentquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:32 schreef Whuzz het volgende:
Iedereen in BB is oprecht. SUPER oprecht!
K5 stemt super oprecht.
Zoey voelt zich oprecht alleen.
Mike is oprecht eerlijk.
Matt spijt het allemaal oprecht.
Thomas en Jill spelen oprecht het spel.
Echt een TOPrechte club!
Haar (zoey/jill) reden vertelt dat zij een bondje hebben. Waarom mogen we dat niet horen?quote:
Volgens mij bedoelde Michel meer dan Thomas in de 1e week ook tegen Jerrel zei dat hij een stoorzender is en het daarna wel uitgesproken had. Michel is boos omdat Thomas dat niet benoemde gisteren in de live.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:33 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zit de frustratie niet meer bij het feit dat Thomas zei dat hij de oprechtheid van Jerrel zo veel waardeerde, terwijl Thomas zelf zelden oprecht is. Zo begreep ik het gisteren, had weinig met Jerrel zelf te maken.
HAHAHA, ook dan is het lastig een leuk persoon tegen te komenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:13 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Misschien een keer naar buiten gaan i.p.v. heel de dag op dit forum rondhangen?
Deze week zijn ze niet veilig.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:33 schreef jameshond7 het volgende:
k5 heeft ook wel heel makkelijk te praten. Als je met z'n allen elke week op dezelfde persoon stemt en weet dat je veilig zit dan kan je ook wel 'oprecht' stemmen. Hoewel het complete bullshit is dat ze oprecht op Jill hebben gestemd, dat was gewoon taktisch. Maar als zij niet zo veilig zouden zitten met z'n vijven dan zouden ze ook echt niet zo 'oprecht' stemmen
Michel tegen Jill zou wel mooi zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:35 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Deze week zijn ze niet veilig.En vorige week al helemaal niet.
Mike zal er wel Nederlanders uit willen => Michel tegen ...
Je wordt toch een partij gaar van K5'ers die de hele tijd zeggen dat ze zo oprecht en eerlijk zijn. Jaahaaaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:33 schreef jameshond7 het volgende:
k5 heeft ook wel heel makkelijk te praten. Als je met z'n allen elke week op dezelfde persoon stemt en weet dat je veilig zit dan kan je ook wel 'oprecht' stemmen. Hoewel het complete bullshit is dat ze oprecht op Jill hebben gestemd, dat was gewoon taktisch. Maar als zij niet zo veilig zouden zitten met z'n vijven dan zouden ze ook echt niet zo 'oprecht' stemmen
Dan moet K5 slim stemmen ... Zoey en Mattquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:35 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ja Mike zal zich nu bij groepje Jill aansluiten om Michel op de bank te zetten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:35 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Net zo oprecht als Thomas over Jerrel zei....twee heel oprechte vrienden voor het leven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:30 schreef jameshond7 het volgende:
Ze zeggen dat ook niet. Ze zeggen dat ze tactisch stemmen, maar een ieder moet er voor zichzelf wel goed bij voelen... is iets andersquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:38 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja Mike zal zich nu bij groepje Jill aansluiten om Michel op de bank te zetten.
En k5 die zogenaamd allemaal op gevoel stemmen is ook niet zo.
Je stemt nu eenmaal niet op gevoel maar allemaal tactisch.
Logisch ook je zit daar toch pm te winnen.
zoey stemt niet op Liese of Julie, dat heeft ze al meermaals duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De grote vraag is, welke kant kiest Zoey?
Hahahaha dat vind ik wel leuk. Alles om die Michel en zijn harem te irriteren.quote:
Jup Zoey en Matt zou het slimste zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jammer dat die meiden nog steeds Zoey backen. Dat zou een goede optie zijn.
Michel is als eerste naar de kinderkamer gegaan en uitgelegd aan Thomas dat hij tactisch had gestemd op Jill omdat hij zeker wilde zijn dat Jerrel eruit ging.....met andere woorden wist dat Jill sterker was dan Jerrel.....Maar dat dringt niet zo goed door bij Jill, zag er geen compliment in...Thomas wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:33 schreef jameshond7 het volgende:
Dus k5 stemt opeens taktisch, wie had dat gedachtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Michel is als eerste naar de kinderkamer gegaan en uitgelegd aan Thomas dat hij tactisch had gestemd op Jill omdat hij zeker wilde zijn dat Jerrel eruit ging.....met andere woorden wist dat Jill sterker was dan Jerrel.....Maar dat dringt niet zo goed door bij Jill, zag er geen compliment in...Thomas wel natuurlijk.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:35 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Michel meer dan Thomas in de 1e week ook tegen Jerrel zei dat hij een stoorzender is en het daarna wel uitgesproken had. Michel is boos omdat Thomas dat niet benoemde gisteren in de live.
Klopt, maar niet boos maar een beetje bizar vond.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:35 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Michel meer dan Thomas in de 1e week ook tegen Jerrel zei dat hij een stoorzender is en het daarna wel uitgesproken had. Michel is boos omdat Thomas dat niet benoemde gisteren in de live.
Ze hebben er wat weken voor nodig gehad, maar ze hebben het licht gezien.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:44 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dus k5 stemt opeens taktisch, wie had dat gedacht
Ja, inclusief oude nieuwe toevoeging Zoey.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:48 schreef spapaars het volgende:
Michel is zijn harem aan het uitlaten in de tuin?
michel staat in de keukenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:48 schreef spapaars het volgende:
Michel is zijn harem aan het uitlaten in de tuin?
Huh? Ik juichte heel hard over het vertrek van Jerrel en ben er nog steeds zéér happy meequote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
Kijkers en bewoners die gisteravond juichten over het verdwijnen van Jerrel zijn nu zuur.![]()
Jaaaahaaaa maar zuur omdat Mike huismeester is?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huh? Ik juichte heel hard over het vertrek van Jerrel en ben er nog steeds zéér happy mee
Yup. Hij of Julie, maar Mike was idd het meest waarschijnlijk. Ik ben benieuwd naar zijn regelsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:53 schreef Kefke04 het volgende:
Dat Mike huismeester ging worden zag je toch van mijlenver aankomen
Ja, was nog maar 100 keer benoemd in de COSquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:53 schreef Kefke04 het volgende:
Dat Mike huismeester ging worden zag je toch van mijlenver aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |