Zo blijft ze relevant voor d'r kiendjesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:27 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Pyama's met disney........en poef....weg is de passie.
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:21 schreef MissyZ het volgende:
Weet iemand nog de linkjes terug te vinden hier van de oude BB's?
Ik zoek naar de VIP editie destijds, met Viola Holt en Monique Sluijter.
@:Benny
Nee hoor. Vinnik stiekem wel geil. Zelfde categorie als Naomi in Sneeuwwitje outfitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:27 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Pyama's met disney........en poef....weg is de passie.
Nee, er was een VIP met bekende Nederlanders....nou ja, ooit bekend....quote:
Ja die.........ik ben er toen binnen geweest.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmorgen Cos
@:MissyZ
dat was BB Hotel, met o.a. Viola Holt en Monique Sluijter.
henk krol, Gert zonder Hermien, Bonny st Claire Wilma Nanninga
< ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:29 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja die.........ik ben er toen binnen geweest.
Ik wil kijken of dat terug te vinden is.
Ja die versie.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
< ook
optreden van Groenendijk..cabaret
Mike nomineren verhelpt een hoopquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:30 schreef MissyZ het volgende:
Waarom ligt Naomi bij Mike....de keukenverkoper.
Kan iemand daar wat tegen doen......
Hotel Big Brotherquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
< ook
optreden van Groenendijk..cabaret
Ik hoop toch dat Naomi wijzer is en er doorheen prikt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:30 schreef MissyZ het volgende:
Waarom ligt Naomi bij Mike....de keukenverkoper.
Kan iemand daar wat tegen doen......
En hopelijk ook niet als stewardess als ik in een vliegtuig stap.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:42 schreef Rockiejj het volgende:
Ik weet wel dat we Jill hierna niet terug zullen zien bij Idols
Of kok in een restaurant waar ik ga etenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
En hopelijk ook niet als stewardess als ik in een vliegtuig stap.
Dat mag alleen als Julie of Michel goedkeuring gegeven heeftquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:45 schreef Jockari het volgende:
Wat was dat verhaal gisteren ook alweer van bewoners die dikke sneden brood namen, en dat dit niet kan ?
[ afbeelding ]
Überhaupt gewoon niet. Nergens.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Of kok in een restaurant waar ik ga eten
Is dit een dubbelle of enkel?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:45 schreef Jockari het volgende:
Wat was dat verhaal gisteren ook alweer van bewoners die dikke sneden brood namen, en dat dit niet kan ?
[ afbeelding ]
Dit is 1 sneetje dubbel gevouwen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:45 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Michel zegt net in de K-5 om tot zondagavond niet meer over nominaties te praten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:52 schreef Poezewoes het volgende:
Kunnen ze nu eens 1 dag niet praten over nominaties, het is nu echt BIG BROTHER Nominatieshow!
Gewoon eens NIET!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |