Zo blijft ze relevant voor d'r kiendjesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:27 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Pyama's met disney........en poef....weg is de passie.
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:21 schreef MissyZ het volgende:
Weet iemand nog de linkjes terug te vinden hier van de oude BB's?
Ik zoek naar de VIP editie destijds, met Viola Holt en Monique Sluijter.
@:Benny
Nee hoor. Vinnik stiekem wel geil. Zelfde categorie als Naomi in Sneeuwwitje outfitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:27 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Pyama's met disney........en poef....weg is de passie.
Nee, er was een VIP met bekende Nederlanders....nou ja, ooit bekend....quote:
Ja die.........ik ben er toen binnen geweest.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmorgen Cos
@:MissyZ
dat was BB Hotel, met o.a. Viola Holt en Monique Sluijter.
henk krol, Gert zonder Hermien, Bonny st Claire Wilma Nanninga
< ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:29 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja die.........ik ben er toen binnen geweest.
Ik wil kijken of dat terug te vinden is.
Ja die versie.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
< ook
optreden van Groenendijk..cabaret
Mike nomineren verhelpt een hoopquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:30 schreef MissyZ het volgende:
Waarom ligt Naomi bij Mike....de keukenverkoper.
Kan iemand daar wat tegen doen......
Hotel Big Brotherquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
< ook
optreden van Groenendijk..cabaret
Ik hoop toch dat Naomi wijzer is en er doorheen prikt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:30 schreef MissyZ het volgende:
Waarom ligt Naomi bij Mike....de keukenverkoper.
Kan iemand daar wat tegen doen......
En hopelijk ook niet als stewardess als ik in een vliegtuig stap.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:42 schreef Rockiejj het volgende:
Ik weet wel dat we Jill hierna niet terug zullen zien bij Idols
Of kok in een restaurant waar ik ga etenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
En hopelijk ook niet als stewardess als ik in een vliegtuig stap.
Dat mag alleen als Julie of Michel goedkeuring gegeven heeftquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:45 schreef Jockari het volgende:
Wat was dat verhaal gisteren ook alweer van bewoners die dikke sneden brood namen, en dat dit niet kan ?
[ afbeelding ]
Überhaupt gewoon niet. Nergens.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Of kok in een restaurant waar ik ga eten
Is dit een dubbelle of enkel?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:45 schreef Jockari het volgende:
Wat was dat verhaal gisteren ook alweer van bewoners die dikke sneden brood namen, en dat dit niet kan ?
[ afbeelding ]
Dit is 1 sneetje dubbel gevouwen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:45 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Michel zegt net in de K-5 om tot zondagavond niet meer over nominaties te praten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:52 schreef Poezewoes het volgende:
Kunnen ze nu eens 1 dag niet praten over nominaties, het is nu echt BIG BROTHER Nominatieshow!
Gewoon eens NIET!
Dacht het al, en het beleg is ook niet dubbel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dit is 1 sneetje dubbel gevouwen.
Doe die maar ja ... dan piesen ze allemaal 1 week lang in hun broek ...quote:
Nou eindelijk he he!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies gaat zo in de tuin opruimen
Mies spreekt af met .Lies JUlie, Niek ,Noem
pas zondag avond te tokken
mbt komende stemmingen
tijd voor een man, dus M M of Mquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:51 schreef engine het volgende:
Julie of Michel huismeester deze week gok ik
Maar kan zelf zijn mond er niet over houden ...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Michel zegt net in de K-5 om tot zondagavond niet meer over nominaties te praten.
Michel is wakker geworden en heeft eindelijk zijn game op orde.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:48 schreef Oranos het volgende:
Mooi, Michel heeft toch wel door dat Mike en Zoey niet te vertrouwen zijn dan
En gelukkig zonder de verraders.....zullen ze het doorkrijgen. Alles tussen K5 moet tussen K5 blijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel is wakker geworden en heeft eindelijk zijn game op orde.
Ik zie Nick ook veel nadenken.
Zelfs Naomi is nu aan boord.
En dan zondagochtend nomineren. Paniek in het huis!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Michel zegt net in de K-5 om tot zondagavond niet meer over nominaties te praten.
Krijg er trek vanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:45 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Denk het niet. K5 kan volgens mij in 1 minuut beslissen op wie ze willen stemmen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:57 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En dan zondagochtend nomineren. Paniek in het huis!
Thomas was gisteren al bezig, 5 minuten nadat Jerrel weg was.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:52 schreef Poezewoes het volgende:
Kunnen ze nu eens 1 dag niet praten over nominaties, het is nu echt BIG BROTHER Nominatieshow!
Gewoon eens NIET!
Dan ben ik voor Matt als huismeester, te makkelijk om hem volgende week te nomineren en eruit te knikkeren.quote:
Min of meer al afgesproken. Een sterke en een zwakke uit team Thomas. Ze zijn eindelijk wakker.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk het niet. K5 kan volgens mij in 1 minuut beslissen op wie ze willen stemmen.
Ik probeer me in te beelden welke huisregels Matt zou bedenken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dan ben ik voor Matt als huismeester.
Gelukkig. Ook team Thomas heeft Mike door.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey tegen Thomas : 'Gister in de uitzending vroeg Peter aan je wat je van Jerrel vond .. hij zei vond ... vond ik bizar. Wellicht versprak hij zich al'
Minimaal 3x per dag iedereen excuses aanbieden in de middelste douchequote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik probeer me in te beelden welke huisregels Matt zou bedenken.
Dat was mij ook opgevallen alsof het al beslist was. Ook werd nog ff nadrukkelijk verteld dat de stemmingen helemáál eerlijk verlopen..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey tegen Thomas : 'Gister in de uitzending vroeg Peter aan je wat je van Jerrel vond .. hij zei vond ... vond ik bizar. Wellicht versprak hij zich al'
Ja dat zou nog wel grappig zijn die mafklapper aan het roerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Doe die maar ja ... dan piesen ze allemaal 1 week lang in hun broek ...
zal best ergensquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey nam het zowaar op voor Julie en Naomi.
Zit er dan toch een geweten in?
Ging niet over Liese, maar over Mattquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zoe & Thom
badkamer over gister
show..en de gang van zaken
dr stond een hond..zag ze/hoorde ze
Thom, we stonden er goed voor
Zoe fluisteren aka stoken ..
de andre groep o.a. Lieske ..of het tachtiek is
ze wet niet of het oprecht is
Thom denkt van wel
Mike fluitend de badkamer in .. gesprek stopt
1. onderbroeken steeds onderaan in de wasmandquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik probeer me in te beelden welke huisregels Matt zou bedenken.
Eerst zien dan pas geloven en sterker nog ... we krijgen helemaal niets te zien ... niet eens een percentage of een tussenstand ....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was mij ook opgevallen alsof het al beslist was. Ook werd nog ff nadrukkelijk verteld dat de stemmingen helemáál eerlijk verlopen..
Dacht dat Michel dat gezegd had. Die vond het bizar dat Thomas vol lof was en hoopte dat hij erin zou blijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ook team Thomas heeft Mike door.
Daar draait het toch ook om Dat is toch het spel of wil je alleen maar zoetsappige gesprekken zien die nix inhoudenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Thomas was gisteren al bezig, 5 minuten nadat Jerrel weg was.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Minimaal 3x per dag iedereen excuses aanbieden in de middelste douche
Je wilt een weerspiegeling van een experimentquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Daar draait het toch ook om Dat is toch het spel of wil je alleen maar zoetsappige gesprekken zien die niox inhouden
typisch thomas, ik weet het niet, dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : 'Hij denkt dat Matt verliefd is op Jill. Denk jij dat ook?
Thomas : Ik weet het niet
Z : 'Ik ga erop letten. Ik weet of dat hij verliefd is, of dat het een tactiek is.. een onhandige tactiek.
T : Het zou kunnen
Z : Dat hij verliefd is?
T : Of tactiek
Z : Ik denk dat hij op basis van beelden gewoon gezien heeft, en dacht, ik ga bij Jill
T : Dat weet ik niet
Z : Of dat dat oprecht is?
T : Ja, dat is zeker oprecht. Dat hij niet goed weet waar z'n gevoelens liggen. Ik heb wel dingen gehoord dat ik dacht , ja ,ok .. en dat kan he
Klopt. Vertelde ze 2 dagen geleden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:11 schreef MissyZ het volgende:
Volgens een cosser vd week, valt Julie teveel af en heeft ze zelfs bijvoeding moeten vragen in de dbk.
Dan zet je toch in perspectief dat ze boos is als er geen eten of drinken voor haar is.
Ook voor jou nog maar een keer; Die stemmen kloppen echt wel. De uitslagen komen ook steeds overeen met wat je op alle social media ziet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was mij ook opgevallen alsof het al beslist was. Ook werd nog ff nadrukkelijk verteld dat de stemmingen helemáál eerlijk verlopen..
Hij is gisteren toch al gefeliciteerd..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jill ; ze komen niet eens hier om jou te feliciteren
ze blijven met zn allen in hun nest liggen
""vrolijke altijd positieve Jill
lijkt moet te gaan worden van dr acteren""
Ik zie het al voor me, hoe hij de groep waarschijnlijk tijdens het eten van een enorme bak kwark met muesli toe gaat spreken over eerlijk delenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Klopt. Vertelde ze 2 dagen geleden.
Toen lag ze op de bank, omdat ze niet lekker was. Ze moest toen iets eten en kwamen ze erachter dat alles op was.
Ze is 2,5 kilo afgevallen afgelopen week. Ze moet nu eigenlijk weer shakes gaan nemen.
Ze wou toen de groep al aanspreken, maar Michel zou het doen,omdat ze te boos was.
mss moet ze minder kieskeurig zijn of minder aan michel hangen. ze kan ook een knoop in dr maag hebben vanwege haar gevoelens voor michel en dat ze thuis een vriend heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:11 schreef MissyZ het volgende:
Volgens een cosser vd week, valt Julie teveel af en heeft ze zelfs bijvoeding moeten vragen in de dbk.
Dan zet je toch in perspectief dat ze boos is als er geen eten of drinken voor haar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |