Ja, alleen dit spel viel nie te manipuleren, dus het is gewoon geluk. Tenzij ze hem een briefje in de hand hebben geduwd met 'huismeester' erop bij de entree van de gameroomquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:53 schreef Kefke04 het volgende:
Dat Mike huismeester ging worden zag je toch van mijlenver aankomen
Uhhhhhh?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
Kijkers en bewoners die gisteravond juichten over het verdwijnen van Jerrel zijn nu zuur.![]()
Kijkers en bewoners die gisteravond zuur waren over het verdwijnen van Jerrel zijn nu aan het juichen.![]()
Hoezo rollercoaster.![]()
![]()
Ik ben voooorrrrquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:55 schreef Benny het volgende:
Mike huismeester.
Nou, Julie eruit wippen... Dan is de boel weer een beetje gelijk
Inderdaad. In ieder geval nu een Belg eruit want die zijn nu met 6 tegen 4 Nederlanders. En dan het liefst natuurlijk een Belg uit teamMichel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:55 schreef Benny het volgende:
Mike huismeester.
Nou, Julie eruit wippen... Dan is de boel weer een beetje gelijk
Uh nee? Ook niet. Vind het leuk en ben benieuwd naar zijn regels.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaaahaaaa maar zuur omdat Mike huismeester is?
Haar taart ziet er ook goed uitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Zoey maakt er een geweldige show van
Zuur?, verre van !quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
Kijkers en bewoners die gisteravond juichten over het verdwijnen van Jerrel zijn nu zuur.![]()
Kijkers en bewoners die gisteravond zuur waren over het verdwijnen van Jerrel zijn nu aan het juichen.![]()
Hoezo rollercoaster.![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:57 schreef Whuzz het volgende:
wtffff... is dat piepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepHIEPERDEPIEP iets belgisch ofzo?
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:59 schreef Whuzz het volgende:
Blij dat Zoey de taart snijd en niet Michel. Dan had hij een halve taart en de rest kruimels
Liese is heel slim bezig , juist door bij wijze van tactiek te kiezen om dommerdje te spelen. Zo lang mogelijk buiten schot blijven, niet al te veel positie innemen tegen concurrenten en er zo doorheen fietsen. Zo zijn in het verleden vaker Big Brothers gewonnen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:30 schreef jameshond7 het volgende:
Liese en Naomie zijn ook niet de slimste
Ik vond juist dat ze dat leuk deed met je zure gedoequote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:59 schreef Tamiro het volgende:
[..]
neegewoon weer iets ergerlijk aan zoey
Aan de kleur te zien, is die cake op dezelfde plaats geweest als haar wattenschijfje van de week.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haar taart ziet er ook goed uit
Ik vond het ook wel leuk. Mijn trommelvliezen waren iets minder enthousiast, maar het was dit keer moeilijk te zeggen of dat aan Zoey of Naomi lag.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ze dat leuk deed met je zure gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |