Ja, alleen dit spel viel nie te manipuleren, dus het is gewoon geluk. Tenzij ze hem een briefje in de hand hebben geduwd met 'huismeester' erop bij de entree van de gameroomquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:53 schreef Kefke04 het volgende:
Dat Mike huismeester ging worden zag je toch van mijlenver aankomen
Uhhhhhh?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
Kijkers en bewoners die gisteravond juichten over het verdwijnen van Jerrel zijn nu zuur.![]()
Kijkers en bewoners die gisteravond zuur waren over het verdwijnen van Jerrel zijn nu aan het juichen.![]()
Hoezo rollercoaster.![]()
![]()
Ik ben voooorrrrquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:55 schreef Benny het volgende:
Mike huismeester.
Nou, Julie eruit wippen... Dan is de boel weer een beetje gelijk
Inderdaad. In ieder geval nu een Belg eruit want die zijn nu met 6 tegen 4 Nederlanders. En dan het liefst natuurlijk een Belg uit teamMichel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:55 schreef Benny het volgende:
Mike huismeester.
Uh nee? Ook niet. Vind het leuk en ben benieuwd naar zijn regels.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaaahaaaa maar zuur omdat Mike huismeester is?
Haar taart ziet er ook goed uitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Zoey maakt er een geweldige show van
Zuur?, verre van !quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
Kijkers en bewoners die gisteravond juichten over het verdwijnen van Jerrel zijn nu zuur.![]()
Kijkers en bewoners die gisteravond zuur waren over het verdwijnen van Jerrel zijn nu aan het juichen.![]()
Hoezo rollercoaster.![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:57 schreef Whuzz het volgende:
wtffff... is dat piepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepiepHIEPERDEPIEP iets belgisch ofzo?
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:59 schreef Whuzz het volgende:
Blij dat Zoey de taart snijd en niet Michel. Dan had hij een halve taart en de rest kruimels
Liese is heel slim bezig , juist door bij wijze van tactiek te kiezen om dommerdje te spelen. Zo lang mogelijk buiten schot blijven, niet al te veel positie innemen tegen concurrenten en er zo doorheen fietsen. Zo zijn in het verleden vaker Big Brothers gewonnen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:30 schreef jameshond7 het volgende:
Liese en Naomie zijn ook niet de slimste
Ik vond juist dat ze dat leuk deed met je zure gedoequote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:59 schreef Tamiro het volgende:
[..]
neegewoon weer iets ergerlijk aan zoey
Aan de kleur te zien, is die cake op dezelfde plaats geweest als haar wattenschijfje van de week.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haar taart ziet er ook goed uit
Ik vond het ook wel leuk. Mijn trommelvliezen waren iets minder enthousiast, maar het was dit keer moeilijk te zeggen of dat aan Zoey of Naomi lag.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ze dat leuk deed met je zure gedoe
Nu alleen met Mike erbijquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:00 schreef odie22 het volgende:
Het is gelijk weer gezellig aan tafel , we zijn weer terug 2 weken in de tijd toen het gezellig was in het huis![]()
De vraag is of Zoey mee te krijgen is om op Julie te stemmen. Ik vermoed dat zij weer op Michel en Nick wil gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:55 schreef Benny het volgende:
Mike huismeester.
Arghquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Aan de kleur te zien, is die cake op dezelfde plaats geweest als haar wattenschijfje van de week.
groene cakequote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Aan de kleur te zien, is die cake op dezelfde plaats geweest als haar wattenschijfje van de week.
Ik generaliseerde een beetje. Sorry.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh nee? Ook niet. Vind het leuk en ben benieuwd naar zijn regels.
Ik heb een teringhekel aan Jerrel en zijn irritante, asociale pestgedrag. Omdat ik Jerrel er heel graag uit wilde, was ik ook niet happy met Zoey's acties, om de enige reden dat dit leken te leiden naar Jerrel die bleef. Simple as that.
Ik heb verder niets tegen Zoey als speler (vind haar een vies mens, maar dat terzijde), tegen Mike, of tegen wie dan ook. Allemaal prachtig.
Spel met ballonnen. Zaten kaartjes in, op 1 stond 'huismeester'. Dus ballonnen laten knappen. Mike vond het juiste kaartje.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:02 schreef Ireth het volgende:
Oké, zit in de bus vanaf mijn werk naar huis, maar wat heb ik gemist! Mike huismeester?? Hoe????
Wat stond er op de andere kaartjes?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Spel met ballonnen. Zaten kaartjes in, op 1 stond 'huismeester'. Dus ballonnen laten knappen. Mike vond het juiste kaartje.
mijn oren bloeden en heb nog niets leuk aan haar gevondenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ze dat leuk deed met je zure gedoe
'Helaas'quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat stond er op de andere kaartjes?
Haar stem is hoog ,maar die van Naomi is hogerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:05 schreef Tamiro het volgende:
[..]
mijn oren bloeden en heb nog niets leuk aan haar gevonden![]()
misschien moet ze gewoon maar thuis in bed gaan liggen
Klopt hoor, voelde me misschien wat te persoonlijk aangesproken. Diepgewortelde Jerrel-aversiequote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik generaliseerde een beetje. Sorry.
Maar het viel me gewoon op. En het wisselen van emoties over gebeurtenissen is een groot onderdeel van de ervaring op BB. Voor kijkers en Bewoners.
quote:
Het plan Mike lijkt me compleet onuitvoerbaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De vraag is of Zoey mee te krijgen is om op Julie te stemmen. Ik vermoed dat zij weer op Michel en Nick wil gaan.
Ik vermoed dat K5 wel op één lijn gaat zitten. Thomas, Jill, Matt, Mike en Zoey moeten dan ook op 1 lijn zitten, anders bepaalt K5 welke 2 er donderdag op de bank zitten.
(tenzij BB nog met verrassingen gaat strooien (persoon mag niet stemmen) en tenzij het plan van Mike gaat lukken om Noami ook op Michel te laten stemmen.)
Nu Jerrel er uit is, ga ik volgende week in tt BB huis.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt hoor, voelde me misschien wat te persoonlijk aangesproken. Diepgewortelde Jerrel-aversie
En inderdaad, het kan soms snel gaat met de emoties en haat/liefde in BB-land. Jill is een mooi voorbeeld. Die ging echt binnen een dag of 2 van (gemiddeld gezien) de top favoriet naar ergens onderin de favo-lijsten.
Maar Naomi is oprecht lief en loopt niet te schreeuwenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haar stem is hoog ,maar die van Naomi is hoger
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu Jerrel er uit is, ga ik volgende week in tt BB huis.
SURPRISE!!!
Oost-Indisch doof zekerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:11 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Maar Naomi is oprecht lief en loopt niet te schreeuwen
Vandaar ook dequote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:10 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Het plan Mike lijkt me compleet onuitvoerbaar.
Leuk! Jammer dat Mike hem heeft, maar wel leuke uitvoering!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Spel met ballonnen. Zaten kaartjes in, op 1 stond 'huismeester'. Dus ballonnen laten knappen. Mike vond het juiste kaartje.
Dat is het ook maar op zich wel slim om dat zo te vertellen aan de ‘kinderclub’ want zo kan hij verklaren waarom hij zo vaak bij de Belgenkliek rondhangt want ja, hij moet Naomi inpalmen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:10 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Het plan Mike lijkt me compleet onuitvoerbaar.
dat denk ik ook, maar jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:16 schreef RobjeGeus het volgende:
Misschien wist hij wel welke ballon hij moest prikken ?
De kindjes zijn braaf en de volwassenen zijn opgelucht.quote:
Jaaaa tuurlijk. Alle ballonnen waren wit/of gekleurd en 1 zwart.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:16 schreef RobjeGeus het volgende:
Misschien wist hij wel welke ballon hij moest prikken ?
ja ik zie daar ook het probleem, de enige wie ze misschien al 5 kunnen stemmen zijn michel en nick, en dat wil eigenlijk matt niet en mike volgens mij ook niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vandaar ook de![]()
Hij vertelde dat vannacht ook gewoon met een strak gezicht aan Zoey en Jill.
Maarja, als de Kinderkamer incl. Mike en Zoey niet op één lijn zitten, dan is de enige mogelijkheid die ze kunnen proberen om iemand van K5 toch afwijkend te laten stemmen van de rest.
Ah dat is wel fijn voor zequote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:19 schreef Tamiro het volgende:
[..]
De kindjes zijn braaf en de volwassenen zijn opgelucht.
Ik kan lekker thuiswerken zonder al te veel ergernissen.
Saaaaiiiquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:19 schreef Tamiro het volgende:
[..]
De kindjes zijn braaf en de volwassenen zijn opgelucht.
Ik kan lekker thuiswerken zonder al te veel ergernissen.
Nick laat Naomi en Liese nooit los, heeft ie al meermaals bevestigd.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Best ingewikkeld voor Mike welk kamp te kiezen. Met de Jillbillies wint Nick, want ik zie niemand van hun in staat om van Nick te winnen, heel misschien Jill of Thomas, maar durven ze dat risico te nemen als er nog 6 over zijn.
En met K5 .. Dan zou Mike als 6e en Thomas/Jill als 7e overblijven. Dan zou hij wellicht met Thomas, Nick en Naomi op kunnen trekken, ze zullen ooit op zichzelf moeten gaan stemmen. Maar dan wint Nick nog steeds denk ik. Of heel wellicht Naomi .
Dus Nick meeste kans om BB te winnen, schat ik nu in .. maar ja, het blijft BB
Duurt zo langquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:20 schreef Benny het volgende:
[..]
We zien het maandag in de uitzending
Ja, maar ooit zal hij iets moeten kiezen ... ze kunnen niet altijd K5 blijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:21 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Nick laat Naomi en Liese nooit los, heeft ie al meermaals bevestigd.
julie is dan het eerste slachtofferquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar ooit zal hij iets moeten kiezen ... ze kunnen niet altijd K5 blijven.
Die ene ballon met heel groot "MIKE" er op was ook best wel een aanwijzing.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaaa tuurlijk. Alle ballonnen waren wit/of gekleurd en 1 zwart.
hij verteld net dat die ballon net voor hem tegen zijn hoofd aanbotste, lijkt me toch geen toevalquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die ene ballon met heel groot "MIKE" er op was ook best wel een aanwijzing.
Julie is in alle gevallen de zwakste schakel. Alleen Thomas en co moet dat ook even doorhebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:23 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
julie is dan het eerste slachtoffer
Ach, je hebt nu eenmaal mensen die alleen van andermans ergernis en kwelling kunnen genieten en mensen die ook van andermans geluk en plezier kunnen genietenquote:
Lizardpeople control EVERYTHING.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:24 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
hij verteld net dat die ballon net voor hem tegen zijn hoofd aanbotste, lijkt me toch geen toeval
Ja dus ? Ik weet niet hoe de ballonnen opgesteld waren maar mjsschien heeft hij te horen gekregen dan hij bijv in de 3e rij de 6e ballon moest hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaaa tuurlijk. Alle ballonnen waren wit/of gekleurd en 1 zwart.
Hallo....nog nooit een bende ballonnen door elkaar zien zweven...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:28 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja dus ? Ik weet niet hoe de ballonnen opgesteld waren maar mjsschien heeft hij te horen gekregen dan hij bijv in de 3e rij de 6e ballon moest hebben.
Plezier en gelukquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, je hebt nu eenmaal mensen die alleen van andermans ergernis en kwelling kunnen genieten en mensen die ook van andermans geluk en plezier kunnen genieten
[..]
Lizardpeople control EVERYTHING.
Ik ben een beetje klaar met die tweequote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit zal de uitzending wel weer halen van de grote Jill en Thomas show waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met die twee
"hysterisch" was het.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:29 schreef HoutduifHerman het volgende:
Heeft Thomas zijn hilarisch kaartspel al gehad?
die kunnen het woord piekatsjoe niet eens uitsprekenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:35 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
vrees dat de thomas fans massaal op zijn pikachu hebben gestemd
Of het pokemons voor condoom: poepkatsjoequote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
die kunnen het woord piekatsjoe niet eens uitspreken
MafiosiMikequote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
De opa van Mike is Italiaans ... goh ..... Sicilie soms?
zie , zit toch in zijn roots danquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
De opa van Mike is Italiaans ... goh ..... Sicilie soms?
Al Caponequote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:39 schreef Yolk het volgende:
Mikes opa is Italiaans. "Ge ziet da" - Nick
Inderdaad
Echt welquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:39 schreef Yolk het volgende:
Mikes opa is Italiaans. "Ge ziet da" - Nick
Inderdaad
Hmzz, dat maakt dus sowieso dat ze bij K5 goed moeten nadenken op wie ze gaan stemmenquote:
?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:11 schreef puzziepie het volgende:
Jill zet zichzelf steeds meer buiten de groep.
Is dat de reden dat ie continue in die zwarte broek, zwarte/groene trui loopt?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:45 schreef Windhapper het volgende:
Er was toch allang nieuwe kleding gebracht voor Matt? Zal het hem allemaal niet meer passen?
"Is iedereen buiten? [...] Shitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:46 schreef Lpracing het volgende:
Zoey heeft weer nergens goesting in.
Hoe die Mike erbij staat... als een soort volgevreten smartlappenzangerquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
De persoon die precies tussen de twee bondjes staat is Huismeester
Els had de naam, maar Matt is net zo erg.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat de reden dat ie continue in die zwarte broek, zwarte/groene trui loopt?![]()
Dan kun je 5 keer per dag douchen maar dan ga je alsnog stinken
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:50 schreef Ireth het volgende:
Jill, djill, zeg eens Jill? Djill, djill, Jill, djill, nee Jill!
ik ga de hond uitlaten, dit kan ik niet aan
is dat zo niet mee gekregenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:45 schreef Windhapper het volgende:
Er was toch allang nieuwe kleding gebracht voor Matt? Zal het hem allemaal niet meer passen?
Dat doet ze al sinds die hele bewaarschool daar binnen is. Niet verstandig, want de enige op wie ze kan vertrouwen is Thomas, de rest hangt er maar een beetje omheen, maar loopt als dat opportuun mocht blijken net zo makkelijk over naar de nadere kant.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:11 schreef puzziepie het volgende:
Jill zet zichzelf steeds meer buiten de groep.
De kans is groot dat dat donderdag het geval is. Ik zie Mike er wel voor aan om Matt te saven als ie de keuze krijgt uit Jill of Thomas / Matt / Nick / Michel ... of hij gaat definitief richting K5 en gooit Team Thomas volledig onder de busquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had graag geweten wat er ging gebeuren moest toch Jill daar op staan.
Michel naar Huis.
Maar Zoey had geen ballen hiervoor.
Dan weten we bij welke categorie jij hoortquote:
Simpelweg omdat een huismeester nooit uit de twee gevestigde groepen mocht komen, dat zou kaalslag inhouden van de andere groep. Mike of Matt moest het dus wel worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:02 schreef Ireth het volgende:
Oké, zit in de bus vanaf mijn werk naar huis, maar wat heb ik gemist! Mike huismeester?? Hoe????
Hoe dan? Zoey wil denk ik nog steeds niet op de meisjes stemmen (al weet ik niet of Julie daar ook onder valt) en ik vraag me af of Matt het risico wil lopen om zich voor een tweede keer te laten naaien door Mike.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:51 schreef TheVulture het volgende:
Thomas heeft uiteraard al bedacht dat ze er nu voor kunnen zorgen dat er in ieder geval weer twee van K5 op de bank zitten donderdag?
Dat zal een beste bus moeten zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:53 schreef TheVulture het volgende:
of hij gaat definitief richting K5 en gooit Team Thomas volledig onder de bus
Matt stemt gewoon wat Jill hem opdraagt in naam van Thomas.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoe dan? Zoey wil denk ik nog steeds niet op de meisjes stemmen (al weet ik niet of Julie daar ook onder valt) en ik vraag me af of Matt het risico wil lopen om zich voor een tweede keer te laten naaien door Mike.
Die hele Jill mag er wat mij aangaat wel uit. Ik las hier een tijdje terug een vergelijking met Charlotte uit Utopia, die vond ik spot on.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:07 schreef Yolk het volgende:
Ik denk dat Jill beter af is zonder Jerrel, dus ben niet rouwig. Ben erg benieuwd naar Mike deze week, de smaakmaker van het moment (en dat had ik eerst niet verwacht)! Lekker de boel opschudden, erg gewenst.
matt lijkt me sowieso de jacquesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hmzz, dat maakt dus sowieso dat ze bij K5 goed moeten nadenken op wie ze gaan stemmen
K5 zal hoe dan ook wel unaniem stemmen, de rest kan wederom voor Nick en Michel gaan. Zoey zal inderdaad niet op de vrouwen stemmen (sowieso niet op Julie). Ik vraag me af of Matt wederom voor Nick zal gaan. Het hangt van kamp Thomas af of we 3 of 2 genomineerden krijgen...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoe dan? Zoey wil denk ik nog steeds niet op de meisjes stemmen (al weet ik niet of Julie daar ook onder valt) en ik vraag me af of Matt het risico wil lopen om zich voor een tweede keer te laten naaien door Mike.
Dat is een theorie waar Mies goed mee aangebeld kan hebben bij de dagboekkamer. Want alles gaat oneerlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, alleen dit spel viel nie te manipuleren, dus het is gewoon geluk. Tenzij ze hem een briefje in de hand hebben geduwd met 'huismeester' erop bij de entree van de gameroom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |