Ik denk Zoey, die baalt dat haar maatje er door haar uit is.quote:
Maar waarom kijk je dan? Ik begin altijd met kijken als ik hier lees dat er actie in de tent is. Alleen ‘s avonds, want ik werk... Zouden ze ook melding voor moeten geven...quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:08 schreef TheVulture het volgende: [..] Ik kijk niet alleen maar naar BB voor spanning en sensatie, en die eindfase met 5,6 is toch nooit meer spektakel, het vuurwerk zit er dan vaak al op
Ik geniet hier ook echt van!quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Die bakkus van Jill maakt veel goed na het vertrek van Jerrel.
Dat laat ze al zeker 2 weken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:11 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze nog zelfstandigheid genoeg heeft om zich te herpakken en te leren van haar 'fouten' ......en zich weer anders op te stellen....
Nu laat ze wel een heel slecht kantje van zichzelf zien....
Wat had ze dan gedacht?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:12 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik denk Zoey, die baalt dat haar maatje er door haar uit is.
Dat wordt weer knuffelen, troosten, "Zo is het spel", "jij bent sterk", "het hoort er bij", "lag niet aan jou", "visjes in de zee", "verdient beter", "single zijn is ook OK"... oh wacht.. verkeerde serie cliché's....quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Die blik van Jill, en je ziet Thomas al overuren maken hoe hij dit toch nog kan draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Edit: verkeerde quotequote:Op donderdag 18 februari 2021 23:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat wordt weer knuffelen, troosten, "Zo is het spel", "jij bent sterk", "het hoort er bij", "lag niet aan jou", "visjes in de zee", "verdient beter", "single zijn is ook OK"... oh wacht.. verkeerde serie cliché's....
Nick keert zich tegen K3 bij het eerste moment dat hij weet niet meer van K5 afhankelijk te zijn voor een finaleplaats. Die zit er ook om te winnen. Zelfde denk ik van Liese. Die snappen best dat ze niet samen naar die finale moeten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:09 schreef Stargazing het volgende:
Ben trouwens redelijk overtuigd dat Nick bv. met het afspreken zal stoppen zodra het niet meer nodig is
Een beetje reuring in de tent is leuk, en waar mensen samen leven ontstaat er altijd wel een vorm van frictie, zelfs als er straks nog 6 over zijn zal er in eigen vlees gesneden moeten worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:12 schreef Astro_boy het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Maar waarom kijk je dan? Ik begin altijd met kijken als ik hier lees dat er actie in de tent is. Alleen ‘s avonds, want ik werk... Zouden ze ook melding voor moeten geven...
BB: “Ik raadt jullie aan om nu naar stream 1/2 te kijken. Jill vingert zich een ongeluk met de Pikachu knuffel van Thomas tussen haar dijen.”
Of zo.
Thomas valt alleen maar af hier in dit huis, die is al zeker 15-20 kg kwijtquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ze groeien wel gezellig dicht samen... dom stelletje ik ben benieuwd wanneer Jillie die belachelijk Britt Dekker act laat vallen en Dikkertje Dap Thommie dat domme kind laat vallen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:14 schreef Biste het volgende:
Jill over een uur tegen Thomas: "Kwam die Liese mij nog opbeuren. Zo vals"
Het draaiboek van BB kennende zal eentje van hun wel weer immuniteit krijgen komende week.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ze groeien wel gezellig dicht samen... dom stelletje ik ben benieuwd wanneer Jillie die belachelijk Britt Dekker act laat vallen en Dikkertje Dap Thommie dat domme kind laat vallen
[ afbeelding ]
Zo mee eens.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een beetje reuring in de tent is leuk, en waar mensen samen leven ontstaat er altijd wel een vorm van frictie, zelfs als er straks nog 6 over zijn zal er in eigen vlees gesneden moeten worden.
Maar ik hoef niet de hele dag ruzie, ik vind het ook leuk als mensen een grappig of serieus gesprek hebben
het is niet eeerlukkkkkkkquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Een welgemeende toast.![]()
[ afbeelding ]
Het wordt meer en meer een Charlotte.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Die bakkus van Jill maakt veel goed na het vertrek van Jerrel.
Nee, nog eeen paar nummers en dan moeten Zoey, Mike en Thomas aan de bak om te bonden met K5. Nachtstreamsquote:
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:15 schreef danilel het volgende:
En wie probeert Jill er weer bij te betrekken? Juist Liese!
Liese en de andere Belgische meiden zijn altijd gewoon (te) lief voor Djill. Maar dat mormel heeft ze gewoon laten vallen als een baksteen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:14 schreef SLP_ het volgende:
Liese is wel echt lief dat ze toch nog ff bij Jill checkt
ik trek dit niet langer. gelukkig ligt mijn bed sinds kort benedenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, nog eeen paar nummers en dan moeten Zoey, Mike en Thomas aan de bak om te bonden met K5. Nachtstreams
Had m'n tv uit het raam gegooidquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:17 schreef Hznootje het volgende:
Als je oplet tussen Mies en Julie dan gebeurd er heel veel..ik zou dit als partner van niet zo kunnen waarderen..
Het is nog een kindquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Een welgemeende toast.![]()
[ afbeelding ]
Liese is lief.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:13 schreef Tourniquet het volgende:
Jill vraagt zich af hoe lang het duurt voor Mike naar de andere kamer zal gaan.![]()
Nu gaat Liese lief bij Jill zitten, zal ook wel weer ongemeend zijn volgens mevrouw.
Ben jij dat Julie?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:18 schreef SLP_ het volgende:
Michel is wel echt zon leuke man. Én knap, én slim en lief en zorgzaam. Waar vind je dat nou in RL??
Echt hequote:Op donderdag 18 februari 2021 23:17 schreef Hznootje het volgende:
Als je oplet tussen Mies en Julie dan gebeurd er heel veel..ik zou dit als partner van niet zo kunnen waarderen..
Daar lijkt ze weinig rekening mee te houdenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik vind Michel en Julie zo'n leuk koppel, jammer dat er nog een haan in het hok van Julie zit
Je hebt het al eens aangehaald en toen was is nog sceptisch, maar bij deze geef ik je gelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het wordt meer en meer een Charlotte.
Zeker zonde!quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik vind Michel en Julie zo'n leuk koppel, jammer dat er nog een haan in het hok van Julie zit
Die heeft zo'n spijt van zijn stem op Nick... en Nick gaat dat niet vergeten helaas voor hem...quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:19 schreef Keep_on_Track het volgende:
En matt loopt er maar als een soort verloren er tussendoor...arme kerel...
Mike naait zichzelf. Alsof hij er ooit bij gaat horen bij dat clubje.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:19 schreef M.Ritcher het volgende:
Mike zal wel trots zijn op zichzelf.
Als ik die Haan zou zijn, zat ik nu in een hok met 5 hennenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ja beetje sneu welquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:19 schreef Keep_on_Track het volgende:
werk je als bejaardenverzorger?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik die Haan zou zijn, zat ik nu in een hok met 5 hennen
En de Nederlanders heeft hij genaaid.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Mike naait zichzelf. Alsof hij er ooit bij gaat horen bij dat clubje.
Nee, en dat weet hij. Zei hij ook in de dagboekkamer. Maar bij dat andere sukkelgroepje wil je toch niet horen? Beter geen clubje, dan een clubje mentaal gehandicapten. Voor zo'n mentaliteit kun je enkel respect opbrengen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Mike naait zichzelf. Alsof hij er ooit bij gaat horen bij dat clubje.
met 5 barbara'squote:Op donderdag 18 februari 2021 23:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik die Haan zou zijn, zat ik nu in een hok met 5 hennen
Ja, ik verzorg de cos, waaronder jou.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:21 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
werk je als bejaardenverzorger?
maar ik ben geen hennetjequote:Op donderdag 18 februari 2021 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja, ik verzorg de cos, waaronder jou.
Kameleon he, die ziet ook niemand zitten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:19 schreef Keep_on_Track het volgende:
Hij zat er de hele avond relax bij.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:22 schreef bb-fan-1999 het volgende:
oh ja voor Nick was het de rustigste uitzending van allemaal... pff
Als je een beurt krijgt is het ook een beetje onsympathiek om tegelijkertijd de spiegel schoon te makenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:21 schreef danilel het volgende:
spiegel is smerig, heeft jill niet schoongemaakt tijdens haar beurt
deugtelevisiequote:Op donderdag 18 februari 2021 23:22 schreef Oranos het volgende:
Is het verboden om dronken mensen op tv te hebben ofzo? Met een beetje meer drank zie ik Julie wel dat slippertje maken
Is een keer een aanranding/verkrachting geweest. Mag niet meer zoveel alcohol.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:22 schreef Oranos het volgende:
Is het verboden om dronken mensen op tv te hebben ofzo? Met een beetje meer drank zie ik Julie wel dat slippertje maken
Hij heeft geen andere keus dan met het sukkelgroepje mee te gaan doenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:21 schreef Rodriho het volgende:
[..]
Nee, en dat weet hij. Zei hij ook in de dagboekkamer. Maar bij dat andere sukkelgroepje wil je toch niet horen? Beter geen clubje, dan een clubje mentaal gehandicapten. Voor zo'n mentaliteit kun je enkel respect opbrengen.
whahahaaaaaquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je een beurt krijgt is het ook een beetje onsympathiek om tegelijkertijd de spiegel schoon te maken
Idk,maar mies zei net tegen haar:ik slaap vanavond gewoon weer bij jequote:Op donderdag 18 februari 2021 23:22 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wat! Hebben mies en juul samen geslapen? Of bedoelen jullie dit als een grap?
RTL zal wel extra voorzichtig zijn met drank en RLS sinds dat akkefietje in The Villa. Bij Love Island was er ook nauwelijks drankquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:22 schreef Oranos het volgende:
Julie is er al een tijdje kaar voor, de spanning dat Mr. Miesmuil mogelijk weg moest is nu over...quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:22 schreef Oranos het volgende:
dat zit in der hoofd ze is gewoon ontzettend onzeker wat meiden betreftquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Liese en de andere Belgische meiden zijn altijd gewoon (te) lief voor Djill. Maar dat mormel heeft ze gewoon laten vallen als een baksteen.
Mijn vriend had het uitgemaakt. Echt meteen. Vooral al zou ik met hem niet zo intiem zijn (knuffelen, flirten, etc).quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:23 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Idk,maar mies zei net tegen haar:ik slaap vanavond gewoon weer bij je
Gelachenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je een beurt krijgt is het ook een beetje onsympathiek om tegelijkertijd de spiegel schoon te maken
Je kan Googlen op alcohol vermindering en BB zoiets. Het is omdat het een keer fout is gegaan. Met rechtzaak etc.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
RTL zal wel extra voorzichtig zijn met drank en RLS sinds dat akkefietje in The Villa. Bij Love Island was er ook nauwelijks drank
Ja in de zin van "jij in jouw bed en ik in het mijne"quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:23 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Niet ondenkbaar dat die kerel inmiddels allang niet meer thuis zit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Als Julie geen kerel thuis had zitten, dan was het al van bil gegaan
Wat moeten ze anders zijn weinig opties denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:24 schreef danilel het volgende:
thomas en jill gaan voor huismeester![]()
![]()
![]()
Heeft ook te maken met een mogelijke verkrachting in de Spaanse of Portugese BB. En was er ook niet een dingetje in Utopia met iemand die sliep?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
RTL zal wel extra voorzichtig zijn met drank en RLS sinds dat akkefietje in The Villa. Bij Love Island was er ook nauwelijks drank
Correctie: als Julie geen kinderen thuis had zitten. Een vent zonder kinderen had ze echt wel al bedrogen hoor, voor zo'n specimen als Michel. Maar ja: wat moeten de kindjes niet denken als de mama op nationale tv ligt te neuken als één of andere goedkope hoer?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Als Julie geen kerel thuis had zitten, dan was het al van bil gegaan
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:26 schreef SLP_ het volgende:
Mike is dus meteen welkom in de volwassen slaapkamer
Het afscheid vanmiddag was ook heel mooi. Julie had een briefje tussen zijn kaarten gestopt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:17 schreef Hznootje het volgende:
Ja, op de slaapkamer naast je in eigen bed.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:23 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Waarvan aktequote:Op donderdag 18 februari 2021 23:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet ondenkbaar dat die kerel inmiddels allang niet meer thuis zit.
Wil je m'n nummer?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:18 schreef SLP_ het volgende:
Michel is wel echt zon leuke man. Én knap, én slim en lief en zorgzaam. Waar vind je dat nou in RL??
Er gebeurt niet zo veel tussen die twee hoor. Beetje spanning in de snelkookpan hooguit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:19 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Daar lijkt ze weinig rekening mee te houden
Is ie ook, die gaan hem nooit meer vertrouwen, hoogstens gebruiken om kamp Thomas uit te dunnenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:26 schreef Joyce-43 het volgende:
oh nick zegt tegen mike dit is jou bed ik dacht dat die uitgescheten was door hun
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:27 schreef Joyce-43 het volgende:
weet iemand of jill die foto van opa nog aan jerrel had gegeven?
Ze mogen elkaar allebei niet. Ze hebben het wel geprobeerd maar wil echt niet lukken tussen die twee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:27 schreef Hatseflats89 het volgende:
Wat zei Liese tegen Jill? Volgens mij zie ik telkens alleen “verkeerde” beelden van Liese of mis ik de “leuke”(?) beelden van haar.
Tijdstip en stream please ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het afscheid vanmiddag was ook heel mooi. Julie had een briefje tussen zijn kaarten gestopt.
Als je gevoelens hebt, hoef je natuurlijk niet per definitie een hoer te zijn. Maar ik snap je puntquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:26 schreef Rodriho het volgende:
[..]
Correctie: als Julie geen kinderen thuis had zitten. Een vent zonder kinderen had ze echt wel al bedrogen hoor, voor zo'n specimen als Julie. Maar ja: wat moeten de kindjes niet denken als de mama op nationale tv ligt te neuken als één of andere goedkope hoer?
Hij past toch op de kinderen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:26 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet ondenkbaar dat die kerel inmiddels allang niet meer thuis zit.
ja das best sneu vind ik dan hahhaquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]kom niet meer bij als hij hem nog heeft
Hebben het gewoon leuk samen. En qua stemmen kiest Mike lekker zelf wat hij doet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:26 schreef Joyce-43 het volgende:
oh nick zegt tegen mike dit is jou bed ik dacht dat die uitgescheten was door hun
Maak dat het Vlaamsche en Hollansche gepeupel maar wijs.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je gevoelens hebt, hoef je natuurlijk niet per definitie een hoer te zijn. Maar ik snap je punt
Dat is zojuist al beklonkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:29 schreef Toweler het volgende:
En wat zeiden Thomas en Jill net hoelang zal het duren voordat mike op de andere kamer is
Mike blijft denk ik nog even in the middle.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:27 schreef engine het volgende:
Ik dacht dat ik naar team Mike zou gaan maar hij sluit zich aan bij team popie jopie![]()
Even zoeken naar welk team ik ga nu.
Maar als je dan toch iemand gaat troosten (van wat ik uit de COS begrijp?) die je eigenlijk niet echt mag, dan ben je geen verkeerd persoon lijkt mij.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ze mogen elkaar allebei niet. Ze hebben het wel geprobeerd maar wil echt niet lukken tussen die twee.
Nee. Wel een poos liggen praten in bed. Zonder microfoons helaas.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:22 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Wat! Hebben mies en juul samen geslapen? Of bedoelen jullie dit als een grap?
Ow je bent dus een een hoer als je gevoelens hebt voor iemand. Okay. Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:29 schreef Rodriho het volgende:
[..]
Maak dat het Vlaamsche en Hollansche gepeupel maar wijs.
no hij deed wel erg vrolijk tegen mike hoor sorry maar zou zo ik niet wezen nadat mike zo bezig is geweestquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is ie ook, die gaan hem nooit meer vertrouwen, hoogstens gebruiken om kamp Thomas uit te dunnen
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hij is voorlopig nog niet weg,
Zeker geen verkeerd persoonquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:30 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Maar als je dan toch iemand gaat troosten (van wat ik uit de COS begrijp?) die je eigenlijk niet echt mag, dan ben je geen verkeerd persoon lijkt mij.
Ligt niet aan Liese, die heeft al meerdere malen gezegd dat ze Djill écht wel lief en leuk vind, maar ook dat ze zich nogal aan de kant geschoven voelt sinds de 3 nieuwe kwamen. En in dat laatste heeft ze gelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ze mogen elkaar allebei niet. Ze hebben het wel geprobeerd maar wil echt niet lukken tussen die twee.
Ik heb nog hoop op Mich&Jul maar die BelgNedCombo is killing voor welke erotische spanning dan ooit...quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er gebeurt niet zo veel tussen die twee hoor. Beetje spanning in de snelkookpan hooguit.
Een BB die over de helft is en iedereen wordt 's morgens nog steeds in z'n eigen bed wakker. Volgens mij nog nooit vertoond in de hele wereld.
Gewoon vertellen dat Mike alles van hun bondje wist en ook mee zou doen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Als Thomas slim is gooit hij samen met Jill Mike onder de bus en overtuigen ze K5 om mee te doen. Het is in ieders belang om de sterkere spelers niet tegen elkaar te zetten omdat je dan het risico loopt naar huis te worden gestuurd.
Mike heeft Nick een dienst bewezen, want hij heeft enkel op Michel gestemd en niet op Nick, waardoor ze niet samen op de bank kwamen...quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
no hij deed wel erg vrolijk tegen mike hoor sorry maar zou zo ik niet wezen nadat mike zo bezig is geweest
zoey is toch en vriendin van liese en juliequote:Op donderdag 18 februari 2021 23:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mike blijft denk ik nog even in the middle.
4 teams nu:
Michel - Julie - Liese - Naomi - Nick
Thomas - Jill - Matt
Zoey
Mike
Nee, zeg ik niet. Ik zeg alleen dat de meerderheid van de kijkers dit wel zo zal interpreteren. Dus uit angst voor het grote publiek, zal Julie haar gevoelens wel onderdrukken. Want in tegenstelling tot Jerrel, geeft zij wel meer dan één fuck om wat de mensen over haar denken. In ieder geval véél meer fucks dan we ooit in dit huis te zien zullen krijgen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow je bent dus een een hoer als je gevoelens hebt voor iemand. Okay. Weer wat geleerd.
Jill is stik jaloers op Liesequote:Op donderdag 18 februari 2021 23:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ligt niet aan Liese, die heeft al meerdere malen gezegd dat ze Djill écht wel lief en leuk vind, maar ook dat ze zich nogal aan de kant geschoven voelt sinds de 3 nieuwe kwamen. En in dat laatste heeft ze gelijk.
Tenzij nu Jerrel weg is de groep weer nader tot elkaar komt en al snel blijkt dat Mike tegen iedereen gelogen heeftquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hij is voorlopig nog niet weg,
Toch ging het daar voor ook al niet zo lekker tussen die twee. Die hebben nooit echt een band gehad.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ligt niet aan Liese, die heeft al meerdere malen gezegd dat ze Djill écht wel lief en leuk vind, maar ook dat ze zich nogal aan de kant geschoven voelt sinds de 3 nieuwe kwamen. En in dat laatste heeft ze gelijk.
Er komt iets naar boven bij mij nu ... vage herinnering ... hmmm ... aja! Hummer gevalletje ...quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:19 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Daar lijkt ze weinig rekening mee te houden
of tv bewustquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:30 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Maar als je dan toch iemand gaat troosten (van wat ik uit de COS begrijp?) die je eigenlijk niet echt mag, dan ben je geen verkeerd persoon lijkt mij.
Het is ook in ieders belang om de sterke spelers uit te gaan dunnen om er niet mee in de finale te staan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:32 schreef cheanny het volgende:
[..]
Gewoon vertellen dat Mike alles van hun bondje wist en ook mee zou doen.
Ik denk inderdaad dat dat zijn scenario is voor als Jerrel weg zou moeten. Matt is natuurlijk ook al pissig op Mike. Misschien nog een beetje afhankelijk van wie er huismeester wordt. En dat kan ook Mike nog zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Als Thomas slim is gooit hij samen met Jill Mike onder de bus en overtuigen ze K5 om mee te doen. Het is in ieders belang om de sterkere spelers niet tegen elkaar te zetten omdat je dan het risico loopt naar huis te worden gestuurd.
Uiteraard. Die ziet ook wel dat nu haar plan mislukt is, haar positie wankel is. Dus maar weer snel terug naar af en proberen je daar weer in te graven.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Zoey lijkt toch wel weer terug te gaan richting K5, goed gesprek nu tussen haar en Michel en ook eerder heeft ze dat al gehad met Julie.
Familie van Julie deed een oproep om te stemmen voor Michel of Nick.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:24 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Mijn vriend had het uitgemaakt. Echt meteen. Vooral al zou ik met hem niet zo intiem zijn (knuffelen, flirten, etc).
Soms klikt het gewoon niet en zal het nooit wat worden. Helaas..quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:31 schreef WAvanBuren het volgende:
ik denk dat het klaar is met de aanvoer, helaas.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:34 schreef 5thencounter het volgende:
En nu maar wachten ..
Wel of geen Nieuwe erbij .. ik zeg, ze hebben vast nog wel één Homootje klaar staan
Ze gaf juist eerlijk aan tegen Michel het gevoel te hebben dat ze het 6e wiel aan de wagen was bij K5 en dat ze daardoor is afgehaakt..quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:33 schreef Whuzz het volgende:
Michel tegen Zoey: Een week geleden zei je dat je niet zo happy was, hoe gaat dat nu?
Zoey: Beter. Ik heb natuurlijk ook Liese en Naomi en Julie
Gister zei ze nog dat ze daar ook niet echt bij hoorde. Eerder was ze nog een "lone wolf". En nu is ze weer heeeelemaaal K6!
heeft er een rooie kop vanquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:35 schreef Fikkert2 het volgende:
Het spel is nog niet gespeeld volgens matt
Gaat ie knallen ?
[ afbeelding ]
Het staat voor geen meter. Dan moet het ook strak staan als je zoiets aantrekt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Wat is er met de broek van Julie?
Bijna.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill: "Ik had het Jerrel zo gegund... Nu is het 5-5"
Mensen hebben sowieso snel een oordeel. Ik zou mij er persoonlijk niets van aantrekken. Maar we gaan het meemaken de komende weken, hoe zich het ontwikkeld tussen die twee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:32 schreef Rodriho het volgende:
[..]
Nee, zeg ik niet. Ik zeg alleen dat de meerderheid van de kijkers dit wel zo zal interpreteren. Dus uit angst voor het grote publiek, zal Julie haar gevoelens wel onderdrukken. Want in tegenstelling tot Jerrel, geeft zij wel meer dan één fuck om wat de mensen over haar denken. In ieder geval véél meer fucks dan we ooit in dit huis te zien zullen krijgen.
In z'n broek misschienquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:35 schreef Fikkert2 het volgende:
Het spel is nog niet gespeeld volgens matt
Gaat ie knallen ?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill: "Ik had het Jerrel zo gegund... Nu is het 5-5"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb wel steeds meer het idee dat het bij haar echt om dat gevoel ging, ze gaat echt niet op Julie/Liese/Naomi stemmen... het ging er echt om dat voor haar gevoel Nick en Michel de andere meiden naar zich toe trokken...quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Die ziet ook wel dat nu haar plan mislukt is, haar positie wankel is. Dus maar weer snel terug naar af en proberen je daar weer in te graven.
En jij denkt dat dat eerlijk was?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze gaf juist eerlijk aan tegen Michel het gevoel te hebben dat ze het 6e wiel aan de wagen was bij K5 en dat ze daardoor is afgehaakt..
dit dusquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:36 schreef BB-King het volgende:
Ja Jill, al je maatjes vliegen eruit.
Wanneer valt het kwartje dat je iedere keer de verkeerde vrienden uitkiest.
Ik denk stream 2. Was tussen het inpakken door. Heeft van alle meiden persoonlijk afscheid genomen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Tijdstip en stream please ?
Ik denk echt dat het haar te doen is om de band met de andere meiden...quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat eerlijk was?
Die weet heel goed wat ze doet. Had niets met er bij horen te maken joh. Denk je dat ze zich bij die kleuterklas beter thuis voelde dan? Het enige dat bij dat groepje beter was, was haar kans om te winnen.
Dat ben ik met je eens, ik geloof ook wel dat ze graag meer met Liese en Jill om zou gaan en daar niet graag op zou stemmen. Maar als het moet, dan doet ze het ook zonder al te veel moeite.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb wel steeds meer het idee dat het bij haar echt om dat gevoel ging, ze gaat echt niet op Julie/Liese/Naomi stemmen... het ging er echt om dat voor haar gevoel Nick en Michel de andere meiden naar zich toe trokken...
Dank je, wordt lang terugzoeken, maar ga het proberen ...quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk stream 2. Was tussen het inpakken door. Heeft van alle meiden persoonlijk afscheid genomen.
Knappe vrouw jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:40 schreef TB-Spoelie het volgende:
Julie staat echt op nummer 1 in de MILF Top 50
Kind krijgt haar zin niet....staat niet in de belangstelling ......wist zeker dat iedereen zijn best had gedaan om Jerrel er voor haar in te houden zodat ze de finale kon halen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat laat die Jill zich kennen. Zuurpruim
Maar ze was niet zo'n iemand, die het spel wilde spelen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kind krijgt haar zin niet....staat niet in de belangstelling ......wist zeker dat iedereen zijn best had gedaan om Jerrel er voor haar in te houden zodat ze de finale kon halen.
Ik las dat ze toch niet bij hem heeft geslapen. Dat veranderd het wel grotendeels.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Familie van Julie deed een oproep om te stemmen voor Michel of Nick.
Valt dus wel mee denk ik.
Ze is over het algemeen vrij negatief, niet alleen tijdens deze feestjes.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:37 schreef cobain1994 het volgende:
Zoey is echt een feestbeest.. NOT!!!
krijgt ie een jerrel kado?quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:42 schreef aswesleep het volgende:
Nog even doorgaan tot aan de verjaardag van Thomas.
Wel jammer dat de halve Merriam Webster erop staat.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:40 schreef TB-Spoelie het volgende:
quote:
Nee hoor, dat is al heel lang Olivia Austin ....quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:40 schreef TB-Spoelie het volgende:
Dat zat ik dus ook al te denken...quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Vriend van Julie dus blijkbaar geen ideale schoonzoonquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:42 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik las dat ze toch niet bij hem heeft geslapen. Dat veranderd het wel grotendeels.
Grappig dat de 2 DJs zich bij dansgelegenheden geen houding weten te geven.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:42 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze is over het algemeen vrij negatief, niet alleen tijdens deze feestjes.
ze zijn ook DJ hé,quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:44 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Grappig dat de 2 DJs zich bij dansgelegenheden geen houding weten te geven.
Die lijken net zoveel DJ te zijn als dat iedereen fotograaf isquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:44 schreef Windhapper het volgende:
[..]
.Toch klopt dat niet helemaal qua gevoel. Ze komt steeds ermee dat ze Jowi mist die zelf is weg gegaan maar het doet haar niks dat ze Nick en Michel weg stemt terwijl Naomi en Juli dan het zelfde gevoel opzettelijk geeft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, ik geloof ook wel dat ze graag meer met Liese en Jill om zou gaan en daar niet graag op zou stemmen. Maar als het moet, dan doet ze het ook zonder al te veel moeite.
Julie...aan alle kanten bewerktquote:
Dat is wat mensen willen zien....zou het leuk vinden als het ook niet gebeurt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:42 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik las dat ze toch niet bij hem heeft geslapen. Dat veranderd het wel grotendeels.
Is Jerney ook mama??quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:47 schreef 5thencounter het volgende:
Mama Julie
Lekker bezig....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat die twee gevoelens best naast elkaar kunnen bestaan. Bij de één wat beter dan bij de ander, maar ik denk dat Zoey dat juist goed kan scheiden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
.Toch klopt dat niet helemaal qua gevoel. Ze komt steeds ermee dat ze Jowi mist die zelf is weg gegaan maar het doet haar niks dat ze Nick en Michel weg stemt terwijl Naomi en Juli dan het zelfde gevoel opzettelijk geeft.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:47 schreef 5thencounter het volgende:
Mama Julie
Lekker bezig....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jerney had tenminste geen plakplaatjes.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:47 schreef 5thencounter het volgende:
Mama Julie
Lekker bezig....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minstens net zo rot van binnen. Vind het echt een misselijk kut wijf.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:48 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Ja, dus? Tenminste niet zo rot vanbinnen als Jerrel
"Als Michel vertrekt, dan verlies ik mijn pion hier!" :kots:quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:49 schreef engine het volgende:
[..]
Minstens net zo rot van binnen. Vind het echt een misselijk kut wijf.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:49 schreef Whuzz het volgende:
Kijk ze blij zijn met het vertrek van Jerrel! Allemaal hoera roepen
Pion is belgisch voor vleeslul tochquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:50 schreef Rodriho het volgende:
[..]
"Als Michel vertrekt, dan verlies ik mijn pion hier!" :kots:
Dat is het nieuwe normaal.quote:
DJ's dansen niet echt hequote:Op donderdag 18 februari 2021 23:44 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Het lijkt bijna of ze mannen wantrouwt....quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat die twee gevoelens best naast elkaar kunnen bestaan. Bij de één wat beter dan bij de ander, maar ik denk dat Zoey dat juist goed kan scheiden.
Aan de ene kant haar gevoel om graag ergens bij te horen en mensen leuk te vinden.
Aan de andere kant haar wens om het spel te winnen en daar alles voor te willen doen.
Die gevoelens zullen soms botsen. Puntje bij paaltje zal ze altijd voor het spel gaan en dus ook nooit zelf opstappen.
Geheel terecht!quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het lijkt bijna of ze mannen wantrouwt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |