Dat klinkt goed!quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:34 schreef miss_sly het volgende:
O, en ik bakte een bananen-bosbessencake net
Zometeen een plakje proeven. Ik word altijd blijer van bakken
Zo is mijn man ookquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:37 schreef dick_laurent het volgende:
Vrouwlief had hier laatst een appeltaart gebakken.
Ik werd vooral blij van het opeet gedeelte
Feeder gespotquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo is mijn man ook![]()
Wij zijn de ideale combinatie: hij houdt van boodschappen doen, ik hou van koken en bakken, hij van opeten
Zeker wel. En mijn slachtoffer is zeer gewillig. En heeft de heel nare eigenschap er niet van aan te komen. Jaloersmakend!quote:
Denk dat ie zijn meeting bedoeld, niet jouw overheerlijke plakje cake.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:20 schreef miss_sly het volgende:
Nou, dan krijg jij toch geen plakje cake
Misschien kan ik mijn facebook opgraven en mijn 'vrienden' aan je doorsturen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:23 schreef Salina het volgende:
[..]
Tevens: foto's van baksels toegestaan.![]()
![]()
Moet ik het laten voorproeven of ik ben ik veilig?quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:20 schreef miss_sly het volgende:
Nou, dan krijg jij toch geen plakje cake
Sure hope so!quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:23 schreef Salina het volgende:
[..]
Denk dat ie zijn meeting bedoeld, niet jouw overheerlijke plakje cake.
![]()
Klacht: krijg er trek van.
Zelfs jij bent veiligquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:32 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Moet ik het laten voorproeven of ik ben ik veilig?
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:30 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Misschien kan ik mijn facebook opgraven en mijn 'vrienden' aan je doorsturen?
Kan je de hele dag door kijken naar wat anderen gaan eten!
Tijdens een meeting blijkt lastig, heb al gevraagd of ze wat harder kunnen praten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:32 schreef Momo het volgende:
Muziek luisteren tijdens het thuiswerken
[ afbeelding ]
Dan sla ik het niet af natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:32 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Moet ik het laten voorproeven of ik ben ik veilig?
Niet te vertrouwen die blauwen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:34 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Ik zou als ik jou was het zekere voor het onzekere nemen!
Doe nou voorzichtig.. Straks weer een ban aan je broek!quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:35 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die blauwen.
Tja, mocht ik spoorloos verdwijnen..quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Doe nou voorzichtig.. Straks weer een ban aan je broek!
Beter dan een ban aan in je broek.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Doe nou voorzichtig.. Straks weer een ban aan je broek!
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:40 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Tja, mocht ik spoorloos verdwijnen..
Ik ben soms wel nieuwsgierig wie me nou zou missen als ik opeens niet meer zou postenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:40 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Tja, mocht ik spoorloos verdwijnen..
natuurlijk...alleen life goes on hequote:Op donderdag 18 februari 2021 13:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben soms wel nieuwsgierig wie me nou zou missen als ik opeens niet meer zou posten
Heb geen bananen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:41 schreef Salina het volgende:
[..]
Beter dan een ban aan in je broek.
Betaal jij mijn borg dan?quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben soms wel nieuwsgierig wie me nou zou missen als ik opeens niet meer zou posten
Meer dan je denkt, weet ik zeker.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als jij die verantwoordelijkheid wel aandurft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:49 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep.![]()
Maar dan word je ook definitief onder mijn toezicht geplaatst, he?
Ja, dat is wel een dingetje met jou natuurlijk....quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:55 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Als jij die verantwoordelijkheid wel aandurft.
jaloers......maargoed er is inmiddels gewoon wel 4 kilo afquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik had net ook een plakje cake in de kantine op stal, had iemand meegenomen. Lekker. En paaseitjes waren er ook. Feest man.
Paaseitjesquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik had net ook een plakje cake in de kantine op stal, had iemand meegenomen. Lekker. En paaseitjes waren er ook. Feest man.
met die heerlijke smaakjes....appeltaart enzoquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
PaaseitjesEn dan met name die van Jamin
Deze is best gzond, met bananen, blauwe bessen, amandelmeel en eierenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:23 schreef Salina het volgende:
[..]
Denk dat ie zijn meeting bedoeld, niet jouw overheerlijke plakje cake.
![]()
Klacht: krijg er trek van.
Nee joh. Sommige smaken moeten niet gecombineerd met iets andersquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
met die heerlijke smaakjes....appeltaart enzo
quote:
"Ah! Wil jij mijn eitjes zien?!"quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Je bent me net voor!![]()
Great minds.....
"Ah... wat heb jij een mooie strik om je eitjes!"quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:58 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
"Ah! Wil jij mijn eitjes zien?!"
begin januari lag het al in de schappen !quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
Fucking hell, is het nu alweer paasei-tijd?
[ afbeelding ]
Naast de kruidnootjes in de sale.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:02 schreef Predator40 het volgende:
[..]
begin januari lag het al in de schappen !
zo lekker kruidnootjes en speculaasquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Naast de kruidnootjes in de sale.
Maar die waren dan weer rap uitverkocht.
ik ben klaar in het andere topic....het is compleet verziekt daarquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:06 schreef chratnox het volgende:
Ik verhuis maar weer naar dit topic, even wat meer positiviteit
Sorryquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik ben klaar in het andere topic....het is compleet verziekt daar
niet door jouquote:
Zo doe ff normaal man, kan je wel rekenen? Waar is je bron? Gister zei je wat anders.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik ben klaar in het andere topic....het is compleet verziekt daar
quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:06 schreef chratnox het volgende:
Ik verhuis maar weer naar dit topic, even wat meer positiviteit
quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
En paaseieren eruit, kruidnoten erin ongeveer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]!
Kerstkransjes eruit, paaseitjes erin. Zo gaat dat.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:10 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zo doe ff normaal man, kan je wel rekenen? Waar is je bron? Gister zei je wat anders.
ik denk ergens eind augustus al ja tegenwoordigquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
En paaseieren eruit, kruidnoten erin ongeveer.
Het begin van dit gifje gaf mij een vertekend beeld over de rest....quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is momenteel niet heel gezellig in het centrale topic nee.
Ja, precies. Zo is het jaar weer rondquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
En paaseieren eruit, kruidnoten erin ongeveer.
Ah is het weer feest ja? Blij dat ik vooral in dit topic hang tegenwoordigquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is momenteel niet heel gezellig in het centrale topic nee.
Wacht, het was een gifje? Ik keek alleen naar Meredith.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Het begin van dit gifje gaf mij een vertekend beeld over de rest....
OMG, dat wordt lastig voor sommigenquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:13 schreef Momo het volgende:
Zullen we afspreken dat voor elke belediging mensen een compliment terug moeten geven?
Met terugwerkende kracht? Dan heb ik een probleem.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:13 schreef Momo het volgende:
Zullen we afspreken dat voor elke belediging mensen een compliment terug moeten geven?
Je bent een sukkel, lieverd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:13 schreef Momo het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Of Je bent een lieverd, sukkelquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je bent een sukkel, lieverd.
Zoiets?
Stuiterballen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik vind dat je argumenten nergens op slaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je bent een sukkel, lieverd.
Zoiets?
Ik had bij een vroegere werkgever iemand die daar heel goed in was. Iemand zei een keer tegen 'm: Jeetje wat ben jij een domme lulquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind dat je argumenten nergens op slaan.
Maar je bent wel goed in het bedenken van domme argumenten![]()
Kan me wel wat users voor de geest halen die ik zo toe zou willen spreken
Ik waardeer je poging tot een bijdrage.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind dat je argumenten nergens op slaan.
Maar je bent wel goed in het bedenken van domme argumenten![]()
Kan me wel wat users voor de geest halen die ik zo toe zou willen spreken
Wel fijn dat ze tegenwoordig in de gesloten inrichting ook internet hebben en op Fok! mogen komen, dat is wel 's anders geweest.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik waardeer je poging tot een bijdrage.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik waardeer je poging tot een bijdrage.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kinderen zijn niet besmettelijk
<Stapt weer uit de discussie na de knuppel in het hoenderhok te hebben gegooid>
Het doet mij echt helemaal niets meer. Ik raak echt volledig afgestompt. Tijdens de eerste golf vond ik het nog vervelend om overlijdens te zien, nu kijk ik er niet eens meer naar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:31 schreef dick_laurent het volgende:
En hoe staat het met de paniekaanvallen bij iedereen na de tegenvallende dagcijfers van vandaag?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het doet mij echt helemaal niets meer. Ik raak echt volledig afgestompt. Tijdens de eerste golf vond ik het nog vervelend om overlijdens te zien, nu kijk ik er niet eens meer naar.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het doet mij echt helemaal niets meer. Ik raak echt volledig afgestompt. Tijdens de eerste golf vond ik het nog vervelend om overlijdens te zien, nu kijk ik er niet eens meer naar.
Het stijgt, het daalt, het stijgt, het daalt, het stijgt, het daalt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daar hebben ze pilletjes voor he.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het stijgt, het daalt, het stijgt, het daalt, het stijgt, het daalt.
Idd. Beetje deze vibe zeg maar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het stijgt, het daalt, het stijgt, het daalt, het stijgt, het daalt.
Uiteindelijk doen die cijfers er verder niet heel erg toe imo; het gaat nu gewoon om het vaccineren.
Die cijfers zelf doen me ook niks.
hey, er is een GIF van mij......quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd. Beetje deze vibe zeg maar.
[ afbeelding ]
Ik wist dat juist jij met deze comment zou komenquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:37 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Daar hebben ze pilletjes voor he.
Ja dat is ook wel min of meer hoe ik me jou voorstelde.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hey, er is een GIF van mij......
Ik dacht dat het Don was.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel min of meer hoe ik me jou voorstelde.
is dat nu het compliment ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel min of meer hoe ik me jou voorstelde.
Dus ik ben voorspelbaar aan het worden, damn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik wist dat juist jij met deze comment zou komen![]()
Je stelt me nooit teleur, bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |