Dat is een beetje het probleem met exponentiële stijging, dan lijkt er heel lang niet veel aan de hand te zijn.quote:
Op Worldometers.info zijn er vandaag ook zo'n 100k meer besmettingen als gister. (ja dag cijfers etc)quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt nu wel echt gedaan met de dalende trend van de afgelopen tijd. Was de voorzichtigheid van het kabinet misschien toch niet misplaatst.
Dit argument hoor je een stuk minder vaak als de cijfers laag uitvallen, maar ik ben het er zeker mee eens. Al heb ik wel echt het idee dat het niet zakt. Optimistisch gezien hooguit gelijk blijft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:23 schreef Momo het volgende:
Natuurlijk blijven het dagcijfers he mensen, hopelijk zien we de komende dagen weer betere cijfers.
Er komen een aantal 'warme' winterdagen aan. We zullen zien wat de dagcijfers volgende week gaan doen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt nu wel echt gedaan met de dalende trend van de afgelopen tijd. Was de voorzichtigheid van het kabinet misschien toch niet misplaatst.
Bangmakerijquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:24 schreef archito het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem met exponentiële stijging, dan lijkt er heel lang niet veel aan de hand te zijn.
Maar dan escaleert het binnen enkele weken volledig uit de klauwen.
Laten we hopen dat dat nu niet zo is, maar de signalen zijn zorgwekkend.
Laat maar weer eens zien dat het vaccineren van 50+ echt prioriteit moet hebben. Tempo moet omhoog!quote:
Alle minder positieve berichten afdoen als bangmakerij maakt ze nog niet minder waar.quote:
We zetten echt alles op alles!quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Laat maar weer eens zien dat het vaccineren van 50+ echt prioriteit moet hebben. Tempo moet omhoog!
Als we volgende week nog steeds frequent aan het stijgen zijn dan zal ik het wel even benoemenquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Dat 'schooleffect' nog niet genoemd is in verband met de cijfers stelt me dan weer teleur.
Die zijn ook al 2 weken openquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Dat 'schooleffect' nog niet genoemd is in verband met de cijfers stelt me dan weer teleur.
Hahaha versoepelingen... tot eind 2021 opgehokt zul je bedoelen! (Slight frustration here)quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
en dan willen mensen versoepelingenterwijl het nu stijgt
Dat komt de doemdenkers niet goed uit dus dan wordt het even genegeerd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Kinderen zijn niet besmettelijkquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als we volgende week nog steeds frequent aan het stijgen zijn dan zal ik het wel even benoemenKan de daaropvolgende discussies alweer ruiken.
We MoEtEn GeWoOn NoG eVeN vOlHoUdEn !!!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:28 schreef popje het volgende:
[..]
Hahaha versoepelingen... tot eind 2021 opgehokt zul je bedoelen! (Slight frustration here)
Typisch @MoreDakka dit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kinderen zijn niet besmettelijk
<Stapt weer uit de discussie na de knuppel in het hoenderhok te hebben gegooid>
Mocht die geen gehoor krijgen, dan zal ik de schaatspiek wel even van stal halen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:27 schreef Noppie2000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |