Carnavalspiek! Zelfs als je het niet viert is het nog schadelijkquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:29 schreef maan_man het volgende:
Welk label zal hierop worden geplakt? Het de winterpretgevolgenpiek, of zo. Zal wel een doembeeld zijn voor het kabinet dat het weer dit weekend weer aanleiding geeft om naar buiten te gaan.
Het virus schaatst mee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:29 schreef galantis het volgende:
[..]
Mocht die geen gehoor krijgen, dan zal ik de schaatspiek wel even van stal halen.
Nog even doorbijten met zijn allen, we hebben het zelf in de hand!quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:29 schreef Haags het volgende:
[..]
We MoEtEn GeWoOn NoG eVeN vOlHoUdEn !!!!!!
Misschien zouden we al lang met een grotere stijging te maken hebben gehad zonder avondklok. De conclusie die jij trekt kun je niet zomaar trekken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Matige cijfers, avondklok werkt duidelijk niet.
75% is max 5 dagen oudquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:30 schreef maan_man het volgende:
[..]
En van wanneer zijn de testen afgenomen die nu worden gerapporteerd?
Meestal binnen nu en 5 dagen geleden zijn de mensen die vandaag gerapporteerd worden besmet geraakt. Dus ja, de basisscholen open kan een effect hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:30 schreef maan_man het volgende:
[..]
En van wanneer zijn de testen afgenomen die nu worden gerapporteerd?
Dat effect was ook zichtbaar in de modellen van Jaap volgens mij.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Meestal binnen nu en 5 dagen geleden zijn de mensen die vandaag gerapporteerd worden besmet geraakt. Dus ja, de basisscholen open kan een effect hebben.
Oja, de SCHAATSPIEKquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:32 schreef aartstyle het volgende:
Is dit dan het plateau? En gaan we daarna weer stijgen?
Nog veel te vroeg voor conclusies natuurlijk.
Maar dit is overduidelijk de schaatspiek.
Helaas wel met een verlenging van de avondklok met minimaal 3 weken! Jaaaah!!!quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:30 schreef ijs. het volgende:
[..]
Nog even doorbijten met zijn allen, we hebben het zelf in de hand!
Het gaat om het idee. Binnen moeten blijven en als je geen gezinnetje hebt, alleen blijven totdat de maatregelen worden opgeheven.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oh, voor mij net zo hoor (zij in buitenland, wel Europa, dus alleen in NL).
Dus die beperking is voor mij meer in het ontvangen van vrienden.
Maar daarmee laat je ook zien dat beide beperkingen amper een beperking zijn. Alleen in de avond moet je iets eerder naar huis, nou ja prima. Beperkt je iets, maar is niet zwaar.
Het gaat gewoon weer verdwijnen vanaf april/mei.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:28 schreef popje het volgende:
[..]
Hahaha versoepelingen... tot eind 2021 opgehokt zul je bedoelen! (Slight frustration here)
Wij gooien zaterdagmiddag met wat vrienden de BBQ aan, dus ik verwacht over 2 weken een BBQPIEK.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:33 schreef ijs. het volgende:
Hoop dat mensen niet en masse gaan wielrennen, anders krijgen we Mark op vrijdag live op tv om te zeggen dat we alleen uit eigen bidon mogen drinken.
Ik vind dit al wel een aardig plateau eigenlijk, vanaf 28 januari ongeveer:quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:32 schreef aartstyle het volgende:
Is dit dan het plateau? En gaan we daarna weer stijgen?
Nog veel te vroeg voor conclusies natuurlijk.
Maar dit is overduidelijk de schaatspiek.
Het klinkt maf, maar als er mensen besmet zijn geraakt in het weekend zou je dat vandaag moeten zien in de cijfers.quote:
Opzich een voordeel.quote:
De plicie en de boaatjes zijn al in voorbereiding om natuurgebieden af te sluiten en burgertjes te gaan pesten op die manierquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:33 schreef Jed1Gam het volgende:
Komend weekend mooi-weer-n-piekje in de aantocht.
De Wbbbqquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij gooien zaterdagmiddag met wat vrienden de BBQ aan, dus ik verwacht over 2 weken een BBQPIEK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |