Ik vind dat je argumenten nergens op slaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je bent een sukkel, lieverd.
Zoiets?
Ik had bij een vroegere werkgever iemand die daar heel goed in was. Iemand zei een keer tegen 'm: Jeetje wat ben jij een domme lulquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind dat je argumenten nergens op slaan.
Maar je bent wel goed in het bedenken van domme argumenten![]()
Kan me wel wat users voor de geest halen die ik zo toe zou willen spreken
Ik waardeer je poging tot een bijdrage.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind dat je argumenten nergens op slaan.
Maar je bent wel goed in het bedenken van domme argumenten![]()
Kan me wel wat users voor de geest halen die ik zo toe zou willen spreken
Wel fijn dat ze tegenwoordig in de gesloten inrichting ook internet hebben en op Fok! mogen komen, dat is wel 's anders geweest.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik waardeer je poging tot een bijdrage.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik waardeer je poging tot een bijdrage.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kinderen zijn niet besmettelijk
<Stapt weer uit de discussie na de knuppel in het hoenderhok te hebben gegooid>
Het doet mij echt helemaal niets meer. Ik raak echt volledig afgestompt. Tijdens de eerste golf vond ik het nog vervelend om overlijdens te zien, nu kijk ik er niet eens meer naar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:31 schreef dick_laurent het volgende:
En hoe staat het met de paniekaanvallen bij iedereen na de tegenvallende dagcijfers van vandaag?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het doet mij echt helemaal niets meer. Ik raak echt volledig afgestompt. Tijdens de eerste golf vond ik het nog vervelend om overlijdens te zien, nu kijk ik er niet eens meer naar.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het doet mij echt helemaal niets meer. Ik raak echt volledig afgestompt. Tijdens de eerste golf vond ik het nog vervelend om overlijdens te zien, nu kijk ik er niet eens meer naar.
Het stijgt, het daalt, het stijgt, het daalt, het stijgt, het daalt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daar hebben ze pilletjes voor he.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het stijgt, het daalt, het stijgt, het daalt, het stijgt, het daalt.
Idd. Beetje deze vibe zeg maar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het stijgt, het daalt, het stijgt, het daalt, het stijgt, het daalt.
Uiteindelijk doen die cijfers er verder niet heel erg toe imo; het gaat nu gewoon om het vaccineren.
Die cijfers zelf doen me ook niks.
hey, er is een GIF van mij......quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd. Beetje deze vibe zeg maar.
[ afbeelding ]
Ik wist dat juist jij met deze comment zou komenquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:37 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Daar hebben ze pilletjes voor he.
Ja dat is ook wel min of meer hoe ik me jou voorstelde.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hey, er is een GIF van mij......
Ik dacht dat het Don was.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel min of meer hoe ik me jou voorstelde.
is dat nu het compliment ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel min of meer hoe ik me jou voorstelde.
Dus ik ben voorspelbaar aan het worden, damn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik wist dat juist jij met deze comment zou komen![]()
Je stelt me nooit teleur, bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |