Beter dan een ban aan in je broek.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Doe nou voorzichtig.. Straks weer een ban aan je broek!

quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:40 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Tja, mocht ik spoorloos verdwijnen..

Ik ben soms wel nieuwsgierig wie me nou zou missen als ik opeens niet meer zou postenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:40 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Tja, mocht ik spoorloos verdwijnen..

natuurlijk...alleen life goes on hequote:Op donderdag 18 februari 2021 13:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben soms wel nieuwsgierig wie me nou zou missen als ik opeens niet meer zou posten

Heb geen bananen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:41 schreef Salina het volgende:
[..]
Beter dan een ban aan in je broek.

Betaal jij mijn borg dan?quote:

quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben soms wel nieuwsgierig wie me nou zou missen als ik opeens niet meer zou posten

Meer dan je denkt, weet ik zeker.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]

Als jij die verantwoordelijkheid wel aandurft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:49 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep.![]()
Maar dan word je ook definitief onder mijn toezicht geplaatst, he?

Ja, dat is wel een dingetje met jou natuurlijk....quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:55 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Als jij die verantwoordelijkheid wel aandurft.

jaloers......maargoed er is inmiddels gewoon wel 4 kilo afquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik had net ook een plakje cake in de kantine op stal, had iemand meegenomen. Lekker. En paaseitjes waren er ook. Feest man.

Paaseitjesquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik had net ook een plakje cake in de kantine op stal, had iemand meegenomen. Lekker. En paaseitjes waren er ook. Feest man.

met die heerlijke smaakjes....appeltaart enzoquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
PaaseitjesEn dan met name die van Jamin

Deze is best gzond, met bananen, blauwe bessen, amandelmeel en eierenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:23 schreef Salina het volgende:
[..]
Denk dat ie zijn meeting bedoeld, niet jouw overheerlijke plakje cake.
Tevens: foto's van baksels toegestaan.![]()
![]()
Klacht: krijg er trek van.

Nee joh. Sommige smaken moeten niet gecombineerd met iets andersquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
met die heerlijke smaakjes....appeltaart enzo

quote:

"Ah! Wil jij mijn eitjes zien?!"quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Je bent me net voor!![]()
Great minds.....

"Ah... wat heb jij een mooie strik om je eitjes!"quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:58 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
"Ah! Wil jij mijn eitjes zien?!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |