Ja, dat was echt sneaky van BB.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In de vooruitblik op de aflevering van vandaag ... dus echt de laatste 10 seconden.
Ja een paar seconden later werd dat getoond, maar live was ze de dbk uit uit gegaan volgens mij en later terug gekomen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:59 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Heb de aflevering even terug gekeken van gister, maar is ze daar dan later op teruggekomen?
Daarom moet Jerrel eigenlijk aan heel het groepje (incl Mike) vragen naar welke motivatie ze in de DBK hebben gegeven voor hun stem op Nick. Tenzij er veel hetzelfde hebben gezegd, zou hij dan in de gameroom erachter kunnen komen dat de (verzonnen) motivatie van Mike niet op een van de kaartjes staat.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:54 schreef greysbones het volgende: [..] Ze hebben een heel sterk vermoeden dat Mike anders heeft gestemd.. Ze kunnen het alleen niet echt checken.. Behalve Jerrel vandaag in de game room
quote:
Dat lieten ze toch ook zien? Dat ze buiten ging zitten zuchten en steunen. Pas de volgende ochtend heeft ze haar keuze veranderd. Dat was wel te zien op TV iig.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:05 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja een paar seconden later werd dat getoond, maar live was ze de dbk uit uit gegaan volgens mij en later terug gekomen.
Volgens mij weet hij de motivatie van de anderenquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Daarom moet Jerrel eigenlijk aan heel het groepje (incl Mike) vragen naar welke motivatie ze in de DBK hebben gegeven voor hun stem op Nick. Tenzij er veel hetzelfde hebben gezegd, zou hij dan in de gameroom erachter kunnen komen dat de (verzonnen) motivatie van Mike niet op een van de kaartjes staat.
Videoland ook, daar heb ik 'm op gekeken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat lieten ze toch ook zien? Dat ze buiten ging zitten zuchten en steunen. Pas de volgende ochtend heeft ze haar keuze veranderd. Dat was wel te zien op TV iig.
https://www.rtlxl.nl/big-brother-votingquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
waar kunnen we stemmen?
Maar het dubbespel van Zoey kun je wel waarderen? Mike doet precies hetzelfdequote:Op donderdag 18 februari 2021 10:06 schreef greysbones het volgende:
Bah bah.. liegt alles bij elkaar.. aan beide kanten
Zo ging het ja!quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat lieten ze toch ook zien? Dat ze buiten ging zitten zuchten en steunen. Pas de volgende ochtend heeft ze haar keuze veranderd. Dat was wel te zien op TV iig.
niet de volgende ochtend. dezelfde dag. anders hadden wij dat niet kunnen zien.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoëy maakt niemand zwart...Mike doet dat welquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar het dubbespel van Zoey kun je wel waarderen? Mike doet precies hetzelfde
Ze heeft gisterochtend haar beslissing veranderd, in elk geval, zo was het op TV. En dat klopt ook wel, want de avond dat ze naar de DBK werd geroepen om een keuze te maken is ze daarna buiten gaan zitten en niet nogmaals naar de DBK gegaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
niet de volgende ochtend. dezelfde dag. anders hadden wij dat niet kunnen zien.
of was dat eergister dat ze zei dat jill safe was?
Jaaaaquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:09 schreef suzi1 het volgende:
kan ik op vier ook stemmen met belg vpn?
Ja die pakt het niet echt sportief op, tis maar een spelletje dame!quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:08 schreef greysbones het volgende:
Julie is dus nog steeds boos.. en zoekt naar wie nu verantwoordelijk is voor de keuze op Nick en Michel
ah ok. ja mijn dagen geraken al maanden in de war. zeker met slapen tussendoor. dan wete je echt niet meer wanneer iets was, gisteren of die ochtend etcquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze heeft gisterochtend haar beslissing veranderd, in elk geval, zo was het op TV. En dat klopt ook wel, want de avond dat ze naar de DBK werd geroepen om een keuze te maken is ze daarna buiten gaan zitten en niet nogmaals naar de DBK gegaan.
Wacht... we hebben het over dezelfde Zoeyquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoëy maakt niemand zwart...Mike doet dat wel
Zoey doet dat toch op een andere manier vind ik, die liegt mensen niet recht in hun gezicht over op wie ze heeft gestemd heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar het dubbespel van Zoey kun je wel waarderen? Mike doet precies hetzelfde
Kan, maar stemmen lijkt mij sowieso zinloos: Jerrel vertrekt hoe dan ook.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:09 schreef suzi1 het volgende:
nou nee niet alleen maar een spelletje he... gaat om geld en wie je erin wilt houden enzo persoonlijke voorkeuren. of iemand naar huis moet. is geen mens erger je nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:09 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja die pakt het niet echt sportief op, tis maar een spelletje dame!
Ik heb dat ook wel, geheugen gaat sowieso al slecht en dan nog de versnippering door het kijken, slapen en andere dingen tussendoor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ah ok. ja mijn dagen geraken al maanden in de war. zeker met slapen tussendoor. dan wete je echt niet meer wanneer iets was, gisteren of die ochtend etc
Neequote:Op donderdag 18 februari 2021 10:09 schreef suzi1 het volgende:
Ok.. jij je zin..quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht... we hebben het over dezelfde Zoey![]()
Die ene uit het BB huis he? Die nepDJ? Die met een wattenschijfje haar poep aan anderen laat zien? Die ZOey toch?
Die de hele week Michel en Nick heeft lopen zwart maken bij haar clubje en lopen pushen dat die op hen zouden stemmen?
Hoezo?quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:11 schreef Harry het volgende:
Gameroom. Daar krijgen ze nu vast te horen dat het publiek een van de drie vrijgespeeld heeft.
Dat klopt. Ik heb Zoey ook hoger staan dan Mike hoor. Qua tactisch spel in elk geval.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zoey doet dat toch op een andere manier vind ik, die liegt mensen niet recht in hun gezicht over op wie ze heeft gestemd heeft.
Ja was een beetje gechargeerd van me, maar je kan toch niet boos zijn en het mensen kwalijk nemen dat ze op iemand stemmen die je leuk vindt. Zelf moet je ook stemmen en zou het dan ook niet leuk vinden als mensen dan boos zouden zijn... beetje hypocriet. In dat opzicht is een gewoon een spel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou nee niet alleen maar een spelletje he... gaat om geld en wie je erin wilt houden enzo persoonlijke voorkeuren. of iemand naar huis moet. is geen mens erger je niet
quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok.. jij je zin..
Geen puf om het helemaal uit te leggen.. niet mijn dag vandaag
Via de website van BB kon je stemmen wie je in het huis wil houden.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]Komt allemaal goed, morgen weer een dag
Aan Julie zijn we niet veel verloren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:14 schreef Toweler het volgende:
Wat lees ik Julie wil ook gaan als nick of Michel naar huis moeten dan laat ze zich wel kennen dan hadden Thomas en jill al 5x kunnen gaan als ze wouden nee dat deden dat niet ze zijn er nog steeds hoe moeilijk ze het ook hadden hebben
Niet lullig bedoelt, maar zonder komma's lastig te lezen jouw verhaal.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:14 schreef Toweler het volgende:
Wat lees ik Julie wil ook gaan als nick of Michel naar huis moeten dan laat ze zich wel kennen dan hadden Thomas en jill al 5x kunnen gaan als ze wouden nee dat deden dat niet ze zijn er nog steeds hoe moeilijk ze het ook hadden hebben
maar Jill is geen Michel of Nick heeft eigen visie en kijk op dingenquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:14 schreef Toweler het volgende:
hoe dan ook, heb nogmaals op jerrel gestemd. weet dat t geen nut heeft, maar gaat om mijn gevoel hahaquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan, maar stemmen lijkt mij sowieso zinloos: Jerrel vertrekt hoe dan ook.
Dat is waarquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Aan Julie zijn we niet veel verloren.
Daar ben je wel op gefixeerd hè. Het is dat je Nederlands zo goed is, anders zou ik denken dat je een kloontje van Anton uit Tirol was.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb Zoey ook hoger staan dan Mike hoor. Qua tactisch spel in elk geval.
Ze bungelt bij mij voornamelijk onderaan (net boven Jerrel) omdat ze zo goor doet.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:14 schreef Harry het volgende:
[..]
Via de website van BB kon je stemmen wie je in het huis wil houden.
Daarzal nu wel een 'uitslag' van zijn. Of dat ze wachten tot de live-show van deze avond.
Maar ook hier geldt, BB bepaald. Alles!
Whahaha @Whuzz de Nederlandse Marioquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar ben je wel op gefixeerd hè. Het is dat je Nederlands zo goed is, anders zou ik denken dat je een kloontje van Anton uit Tirol was.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar ben je wel op gefixeerd hè. Het is dat je Nederlands zo goed is, anders zou ik denken dat je een kloontje van Anton uit Tirol was.
Ja Jill vind ik een beetje lullig, ze dist hem ook regelmatig, dan lokt ze hem voor aandacht, dan gaat matt er op in en dan gaat ze ineens aan Thomas hangen, ze speelt gewoon met hun gevoelens. Ik zou daar snel klaar mee zijn.quote:
Het is zeikende Matt..quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:17 schreef Ireth het volgende:
Om maar ff lekker on-topic te blijven, ik vind Julie met haar haar zo los een veel leukere uitstraling hebben!
Ah wissel naar JammerendeJill... tijd om koffie te pakken...
100 jaar studiemateriaal voor de gezamenlijke psychologische wetenschap.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maar Jill is geen Michel of Nick heeft eigen visie en kijk op dingen
en hij doet het keer op keerquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:18 schreef Flow3r het volgende:
Jill speelt het elke keer zo dat Matt excuus moet maken
dat dusquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:17 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja Jill vind ik een beetje lullig, ze dist hem ook regelmatig, dan lokt ze hem voor aandacht, dan gaat matt er op in en dan gaat ze ineens aan Thomas hangen, ze speelt gewoon met hun gevoelens. Ik zou daar snel klaar mee zijn.
In deze zat Matt echt fout..quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:18 schreef Flow3r het volgende:
Precies dit!quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:18 schreef Flow3r het volgende:
BBBingo om kwart over 10 's ochtends? Maak me gek!quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, om z'n kwartet compleet te maken, moet Matt nu nog even bij Thomas gaan zeuren.
Jah, ik kan dat gewoon slecht hebben. Konstant scheten laten, praten over poep en pies. Dat met dat wattenschijfje was voor mij de druppel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is een steun en toeverlaat voor Queen Liese, dus het is van belang dat ze er zo lang mogelijk in blijft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Aan Julie zijn we niet veel verloren.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jah, ik kan dat gewoon slecht hebben. Konstant scheten laten, praten over poep en pies. Dat met dat wattenschijfje was voor mij de druppel.
Tuurlijk, mensen mogen mensen zijn, maar je zit daar in een huis met een groep anderen waar je verder geen relatie mee hebt. Het is een semi werk/collega relatie met her en der een vriendschap. Hou je dan een béétje in.
En dan wél heel hard klagen als iemand een sok laat slingeren
Raussss met die Juliequote:Op donderdag 18 februari 2021 10:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is een steun en toeverlaat voor Queen Liese, dus het is van belang dat ze er zo lang mogelijk in blijft.
Nee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:09 schreef suzi1 het volgende:
Hoe weet je dat ..versta jij vlaams?quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is een steun en toeverlaat voor Queen Liese, dus het is van belang dat ze er zo lang mogelijk in blijft.
idd ik vind haar ook een vies dingquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb Zoey ook hoger staan dan Mike hoor. Qua tactisch spel in elk geval.
Ze bungelt bij mij voornamelijk onderaan (net boven Jerrel) omdat ze zo goor doet.
Daar was ik op aan het wachtenquote:
heb t gemist geloof ik.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja echt he dat wattenschijfje bah bah
ik heb de route via frankrijk gedaan. ik mocht doorquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:24 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Nee die stem wordt aan de grens tegengehouden.
Julie heeft in zoverre gelijk dat er niemand bewerkt wordt om op een bepaalde manier te stemmen. Ze zijn gewoon vrij eensgezind, ook door ervaringen uit het verleden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:24 schreef suzi1 het volgende:
die k5 geloven echt in hun manier van stemmen wat ze niet met elkaar afspreken.
Zijn wel filmpjes van te vinden. Kijken op eigen risico.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:22 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ..versta jij vlaams?
Ik had JammerendeJill in beeld toen ik dat typtequote:Op donderdag 18 februari 2021 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is zeikende Matt..
Die maar door blijft drammen.. en daarin iedereen voor de schenen schopt
dat meen je niet hequote:Op donderdag 18 februari 2021 10:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zijn wel filmpjes van te vinden. Kijken op eigen risico.
Ze hadden spinazie gegeten. Zoey staat met Jerrel in de badkamer, steekt een hand met wattenschijfje in haar broek, haalt dat langs d'r kont.... kijkt er naar.... duwt het in Jerrel's gezicht... "KIJK! MIJN POEP IS GROEN!"
Jerrel:![]()
Wel grappig dat het bij Jerrel was, dat moet ik dan weer toegeven
De toevoeging hierbij is wel dat het wc papier die avond op was.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze hadden spinazie gegeten. Zoey staat met Jerrel in de badkamer, steekt een hand met wattenschijfje in haar broek, haalt dat langs d'r kont.... kijkt er naar.... duwt het in Jerrel's gezicht... "KIJK! MIJN POEP IS GROEN!"
jij gelooft er dus ook in. het werkt zowaarquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Julie heeft in zoverre gelijk dat er niemand bewerkt wordt om op een bepaalde manier te stemmen. Ze zijn gewoon vrij eensgezind, ook door ervaringen uit het verleden.
Dat kun je van de andere groep niet helemaal zeggen. Daar is flinke, flinke druk uitgeoefend op bv Matt.
Haha... moet je vooral bij Mike doen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:25 schreef Oranos het volgende:
Julie aan het klagen over de leugens waar Mike bijzit
Tussen Belgie en Frankrijk is er ook een grensquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb de route via frankrijk gedaan. ik mocht door
Ik kijk streams .. is niet echt een kwestie van geloven.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij gelooft er dus ook in. het werkt zowaar
quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gatver, zit net aan een groene smoothie!quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Verwachte eigenlijk dat die woorden wel zouden vallen in het gesprek tussen Michel en Thomas afgelopen nacht, maar helaasquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:26 schreef Tourniquet het volgende:
Hoe lang denkt Mike dit spelletje nog vol te kunnen houden? Als iemand uit K5 laat vallen "we hebben geluk gehad dat Mike niet op Nick heeft gestemd, anders zouden Michel en Nick er samen op hebben gestaan" en iemand van groep Thomas hoort dat, dan is het toch duidelijk? Want tegenover hen blijft hij volhouden dat hij Michel en Nick heeft gestemd.
Die vertrouwen Mike ook niet denk ik.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:28 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat mike tegen k5 heeft gezegd, speel met mij mee als ik over mijn nomineringen praat.. dat dat in hun voordeel is.
Stream 3 ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die Jerrel heeft het wel zo gemunt op Michel. Het wordt obsessief!
Tot de laatste minuut blijft hij hem zwartmaken.
Hopelijk vanavond nog een goeie sneer in de live uitzendingquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Klopt, maar dan om de reden dat hij eerst op Jerrel zou stemmen maar hij het verhaal ophoudt dat BB hem in de DBK een andere keuze heeft laten maken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:33 schreef engine het volgende:
[..]
Die vertrouwen Mike ook niet denk ik.
Ja, als ik eerlijk ben, geeft dat wel de beste beelden (Jerrel - Michel).quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:33 schreef engine het volgende:
[..]
Hopelijk vanavond nog een goeie sneer in de live uitzending
You love him or you hate him.....Het is duidelijk wat Jerrel er van vindt. En inderdaad obsessief zelfs nu nog terwijl ze in hetzelfde schuitje zitten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Leuk, hij wordt dan steeds geliefder onze Jerrel...als hij buiten staat wordt hij op handen gedragen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:33 schreef engine het volgende:
[..]
Hopelijk vanavond nog een goeie sneer in de live uitzending
Daar zijn ze al een tijdje toch??quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:35 schreef suzi1 het volgende:
met een beetje geluk moeten die 3 zo voor een paar uur naar een andere kamer?
quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:27 schreef Sangha het volgende:
[..]
Gatver, zit net aan een groene smoothie!
Ik zet de deur alvast open voor haar,zinn we daar ook weer vanaf...miss azijnquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:14 schreef Toweler het volgende:
Thomas zei niks, vandaarquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op 1 wel op 2 niet, omdat de gameroom of dbk gefilmd wordt.
Arme Thomas. Verraden door iemand in zijn groep. Dat kan hij moeilijk hebben volgens mij.quote:
Ik vond het wel goed van haar dat ze gisteren eindelijk open kaart speelde met Julie over het waarom ze op Michel en Nick heeft gestemd, en dat ook de vorige ronde al heeft gedaan. Dat was volledig in lijn met wat ze ook tegen anderen heeft gezegd en in de DBK. En ook dat ze nooit op Julie zou stemmen en dat is ook iets wat ze tegen Thomas en co heeft gezegd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:28 schreef Jockari het volgende:
Zoey vandaag opvallend goedgezind. Die lacht in haar vuistje.
nou dat is mooi dat jij het weet en duidelijkheid geeft dat t zo is gegaan...quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:39 schreef spapaars het volgende:
We kunnen eindeloos discussiëren, maar het is duidelijk dat BB absoluut niet Nick en Michel alleen op de schopstoel wilde hebben.
Zodra ze elke DBK bezoek gaan livestreamen, zou het allemaal een beetje geloofwaardiger worden.
meen je haha. niet meegemaakt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar zijn ze al een tijdje toch??
Ik vraag me af hoe lang ze in de uitzendingen nog Jill blijven neerzetten als het onschuldige vogeltje, want dat is ze echt totaal nietquote:
Dat is oneerlijk vind zequote:Op donderdag 18 februari 2021 10:26 schreef Windhapper het volgende:
Wat is er oneerlijk gegaan volgens Julie? Behalve dat er op Nick en Michel gestemd is?
nee precies ze katte Thomas grof af om nietsquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang ze in de uitzendingen nog Jill blijven neerzetten als het onschuldige vogeltje, want dat is ze echt totaal niet
Thomas kan ook heel goed schaken toch? Hij denkt echt zo veel stappen vooruit, vind het echt bijzonder om te zien.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:43 schreef Benny het volgende:
Klinkt misschien gek... Maar Thomas kan mooi nadenken.
Veel mensen hebben een denkgezicht, maar Thomas laat hier en daar een glimlachje zien, staart een beetje, toont wat emotie en daarvan zie je wel dat dan puzzelstukjes voor hem op zijn plek vallen.
Vind ik tof.
Uh... laat ik het zo zeggen... hij kan ongeveer even goed schaken als gitaarspelen. Of je dat goed vind laat ik dan aan jou overquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Thomas kan ook heel goed schaken toch? Hij denkt echt zo veel stappen vooruit, vind het echt bijzonder om te zien.
Yuuupquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Thomas kan ook heel goed schaken toch? Hij denkt echt zo veel stappen vooruit, vind het echt bijzonder om te zien.
Nee zo kunjr zien hoe Mike een giga naaier is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:44 schreef Rockiejj het volgende:
Mike ga effe ergens anders zitten please
quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh... laat ik het zo zeggen... hij kan ongeveer even goed schaken als gitaarspelen. Of je dat goed vind laat ik dan aan jou over
Dat is laat.Mies deed dat gisteren al in 3,2,1 na de uitslag.En dan gelijk zeggen oh hier moeten we niet over praten sttttquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:44 schreef Windhapper het volgende:
We gaan het alvast hebben over de nominaties van volgende week.
Oh, daar hebben ze het eigenlijk noooooooooit overquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:44 schreef Windhapper het volgende:
We gaan het alvast hebben over de nominaties van volgende week.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Oh, daar hebben ze het eigenlijk noooooooooit over![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas : Ik weet wie er volgende week in een sleutelpositie komt te staan .. Mikey Mike
Mike : Oh
Jill : Wat is sleutelpositie?
Thomas : Belangrijke positie
Jill : Waarom Mike dan?
......
Dat zie je verkeerd, zij zijn gewoon een hele hechte vriendengroep die niet over nominaties praten maar het goed kunnen vinden met elkaar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:47 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Dat is laat.Mies deed dat gisteren al in 3,2,1 na de uitslag.En dan gelijk zeggen oh hier moeten we niet over praten stttt
Ja, en de blauwe kamer al voor de stemming omdat Zoey dat doorgegeven had .quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:47 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Dat is laat.Mies deed dat gisteren al in 3,2,1 na de uitslag.En dan gelijk zeggen oh hier moeten we niet over praten stttt
quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:48 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, zij zijn gewoon een hele hechte vriendengroep die niet over nominaties praten maar het goed kunnen vinden met elkaar.
Volgende week iedereen op Mike joeeequote:Op donderdag 18 februari 2021 10:48 schreef Harry het volgende:
Zoe hoort nu van Liese dat Mike op Michel en Liese gestemd heeft !!!
Flink dilemma voor Thomas ja. Ik denk dat hij het wel al uitgedokterd heeft, maar Mike nu al confronteren kan niet omdat hij hem ook hard nodig heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:48 schreef Kefke04 het volgende:
Mike is overal verbrand, maar thomas kan niet anders dan hem erbij pakken want als jerrel gaat heeft ie hem nodig.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:48 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, zij zijn gewoon een hele hechte vriendengroep die niet over nominaties praten maar het goed kunnen vinden met elkaar.
Denk dat Mike straks onder een koude douche moet van Zoey! Kan 'ie meteen even afkoelen van zijn gedachten aan Naomiquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:48 schreef Harry het volgende:
Zoe hoort nu van Liese dat Mike op Michel en Liese gestemd heeft !!!
Doet ze al vanaf het beginquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:51 schreef Harry het volgende:
Julie wordt een verbitterde vrouw. Het is een en al klagen de laatste tijd.
Ook lief dat hij Jill niet op de hoogte brengt dat het Mike is en niet Matt.....quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:48 schreef Kefke04 het volgende:
Mike is overal verbrand, maar thomas kan niet anders dan hem erbij pakken want als jerrel gaat heeft ie hem nodig.
Oh nee dan ben ik er klaar meequote:Op donderdag 18 februari 2021 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Leuk, hij wordt dan steeds geliefder onze Jerrel...als hij buiten staat wordt hij op handen gedragen.
Waar word die niet boos over?quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:51 schreef RobjeGeus het volgende:
Och Julie is boos dat ze geen kaas heeft....stap dan wat eerder uit bed.
gewoon Bewust dat anderen het niet verstaanquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:52 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Of er verschil is met vlaams.
Nee, dat kan Thomas niet want dan mist hij een aanhanger.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Volgende week iedereen op Mike joeee
Moet Thomas ook nog? Zo dom geweest om dat iedere week iemand anders te geven, zit je dalijk in de situatie dat je met nog 2 weken te gaan iemand immuniteit geeft omdat die nog niet geweest is. Had er gewoon iedere week om gestemd ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:47 schreef Benny het volgende:
Zou me niks verbazen als Julie of Mike aankomende week huismeester is
Morgen huismeesterspel, oid.?
Dat heeft ze gister wel geprobeerd he, maar dan is er niemand thuis. Ze probeerde te vragen wie er een zak kroepoek met alleen kruimels er in terug legt in de kast. Maar dat geeft niemand toe uiteraardquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:53 schreef greysbones het volgende:
Dit is ook zoooo nutteloos zoals Julie tekeer gaat..
Spreek iemand aan..
Op een normale manier..
Maar echt hoor. Krijg steeds meer rillingen van die stem.quote:
Precies. Waaronder overigens Michel. Dus moet Julie ook boos op Michel worden, maar dat zal dan wel weer nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:55 schreef tasebi het volgende:
groot gelijk van Jullie om haar boos te maken, de schuld ligt bij de geniepigaards die 's avonds terugkomen in de woonkamer en alles opschrokken, al genoeg gezien alsook Zoey zelf en nu de onschuldige uithangen hahahaha
jij Bent Julie fan.. jullie is echt een zeur.. en dan met Zoëy in het Frans lullenquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat heeft ze gister wel geprobeerd he, maar dan is er niemand thuis. Ze probeerde te vragen wie er een zak kroepoek met alleen kruimels er in terug legt in de kast. Maar dat geeft niemand toe uiteraard
Heerlijk....lekker felle meid....de andere meiden moeten er om lachen en zeggen dat ze rustig moet doen, Jullie, ik ben rustig.....quote:
Ja echt irritant dat Zoey steeds frans praat he?quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:56 schreef greysbones het volgende:
Jij b
[..]
jij Bent Julie fan.. jullie is echt een zeur.. en dan met Zoëy in het Frans lullen
Nee want van Michel mag ze er niks over zeggenquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Waaronder overigens Michel. Dus moet Julie ook boos op Michel worden, maar dat zal dan wel weer niet
Zou een straf op moeten staanquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:56 schreef greysbones het volgende:
Jij b
[..]
jij Bent Julie fan.. jullie is echt een zeur.. en dan met Zoëy in het Frans lullen
Irritant dat ze er geen sanctie voor krijgen.. beidequote:Op donderdag 18 februari 2021 10:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja echt irritant dat Zoey steeds frans praat he?
zoey wist dat volgens mij al lang van Mike zelfquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Volgende week iedereen op Mike joeee
Als K5 slim is pakken ze juist Mike en Matt, want in het ergste geval staan er dan 2 van hun eigen club tegen een van die gasten, en als ze het HM in hun kamp hebben maar 1 tegen Matt en Mike. Ik zou het dan liever opnemen tegen Mike of Matt dan tegen Jill of Thomas met het risico dat je er uit vliegt. De week daarop kunnen ze dan Jill en Thomas nomineren en die kunnen daar dan niets meer aan doenquote:Op donderdag 18 februari 2021 10:55 schreef Toweler het volgende:
Ik zie de bui al hangen Thomas en jill zijn de volgende genomineerden
Die zit.....quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:52 schreef Whuzz het volgende:
Ach, ik vind het wel goed dat iemand zijn waffel open trekt in de groep, in plaats van achteraf gaan lopen roddelen over dat iemand de kroepoek heeft verstopt.
Mee eens.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Irritant dat ze er geen sanctie voor krijgen.. beide
Wacht maar even tot vanavond.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:55 schreef Angelflush het volgende:
Je ken me weg gooien hier.
Die Julie over dat ze al 3 dagen geen kaas heeft en dat de anderen wel 2 plakken op een half brood doet.
Dit tegen haar groep dus maar niet tegen degene die t doen hé, alleen achter de rug maar niet in t gezicht.
Maar....., Julie zegt dat ze het van Michel niet ter sprake moet brengen #koekoek.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Waaronder overigens Michel. Dus moet Julie ook boos op Michel worden, maar dat zal dan wel weer niet
Ja precies dat zei ik daar straks ook al.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als K5 slim is pakken ze juist Mike en Matt, want in het ergste geval staan er dan 2 van hun eigen club tegen een van die gasten, en als ze het HM in hun kamp hebben maar 1 tegen Matt en Mike. Ik zou het dan liever opnemen tegen Mike of Matt dan tegen Jill of Thomas met het risico dat je er uit vliegt. De week daarop kunnen ze dan Jill en Thomas nomineren en die kunnen daar dan niets meer aan doen
mattquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:01 schreef Rockiejj het volgende:
En Matt excuseert zichzelf weer eens
Met een beetje mazzel, scoort Mike er zelfs 6 als iemand uit kamp Thomas wraak wil nemen (hoi Matt)quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:01 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ja precies dat zei ik daar straks ook al.
Maar helaas zijn ze niet super slim bij K5, al zal Nick het wel uitvogelen hoop ik
Ja tuurlijk. Dat wil Michel niet, want die beseft zelf ook wel dat hij net zo schuldig is als de rest van de "snaaigroep". Hij heeft het altijd over zijn "intermittent fasting", alsof hij minder eet dan de rest. Maar als je tussen 12:00 's middags en 0:00 's avonds je helemaal vol vreet, dan eet je gemiddeld gewoon net zo veel als (of meer dan) anderen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:00 schreef Harry het volgende:
[..]
Maar....., Julie zegt dat ze het van Michel niet ter sprake moet brengen #koekoek.
Achterwaarts in de poes genaaid bedoel je ;-)quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Julie doe dit in de groep in plaats van achterlangs
Wat nu weerquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:01 schreef Rockiejj het volgende:
En Matt excuseert zichzelf weer eens
wilde al vragen heeft die nieuw woordje geleerdquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:02 schreef Tourniquet het volgende:
intentie.... onvertrouwelijk....
Matt gaat als Jill praten.
Voor z'n botte gedrag gisteravond. Inmiddels heeft 'ie het 6x gezegd. Oh 7 terwijl ik dit typ.quote:
Nick zou dat nog wel kunnen bedenken gok ik. Maar Michel... hmmm...quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:01 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ja precies dat zei ik daar straks ook al.
Maar helaas zijn ze niet super slim bij K5, al zal Nick het wel uitvogelen hoop ik
Heb ik vanaf het begin al. Hij past er niet. Het is zonde. Ik gun die jongen meer. Hij is nu puur een pion, die zich nu op de achtergrond houdt, maar straks de eerste de beste is die weggespeeld is omdat "Oh, we moeten nog iemand wegspelen"quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:02 schreef RobjeGeus het volgende:
Begin echt medelijden te krijgen met Matt...
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Zijn de 3 genomineerde al naar de Gameroom geroepen?
Betere vraag. Hebben ze hun koffers al gepakt?quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Zijn de 3 genomineerde al naar de Gameroom geroepen?
Absoluut waar...hij wordt gebruikt en misbruikt..quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Heb ik vanaf het begin al. Hij past er niet. Het is zonde. Ik gun die jongen meer. Hij is nu puur een pion, die zich nu op de achtergrond houdt, maar straks de eerste de beste is die weggespeeld is omdat "Oh, we moeten nog iemand wegspelen"
Dat is altijd later op de dag.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Betere vraag. Hebben ze hun koffers al gepakt?
ooooh de negende keer al hahahaquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Voor z'n botte gedrag gisteravond. Inmiddels heeft 'ie het 6x gezegd. Oh 7 terwijl ik dit typ.
Jerrel heeft zich vanochtend een poos afgezonderd om zijn makeup spulltjes te pakken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Betere vraag. Hebben ze hun koffers al gepakt?
Tot mijn schande moet ik zeggen dat die belgische roots heeft. Herinner er mij nu niet meer terug aan ;-)quote:
Hij mag toch minimaal wel even zijn oprechte excuses aanbieden hiervoor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:06 schreef Rockiejj het volgende:
Potverdomme heeft Matt 2 glazen bruiswater gedronken? 2?! NOMINATIE
HAHAHA BELGEN ZIJN BROEKPOEPERS!quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tot mijn schande moet ik zeggen dat die belgische roots heeft. Herinner er mij nu niet meer terug aan ;-)
En alles wel goed na tellen, want stel je voor dat er wat achterblijft daar vanavond....quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jerrel heeft zich vanochtend een poos afgezonderd om zijn makeup spulltjes te pakken.
En Julie maar klagen. "nog maar 2 kroepoekjes in het zakje". ."nog maar zo'n klein laagje cola in de fles" "iek heb er niks van gezien..." etc etc etcquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:06 schreef Whuzz het volgende:
hah, Jill heeft ook door dat Michel het huis kaalvreet. Go Jill!
quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:07 schreef Harry het volgende:
Jill: waarom was Julie boos binnen?
Matt: er zijn mensen die teveel eten pakken.
Jill: moet ze haar grote vriend op aankijken.
Wedden dat ze dat niet gaat zeggen als Julie de groep gaat aanspreken ...quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:07 schreef Harry het volgende:
Jill: waarom was Julie boos binnen?
Matt: er zijn mensen die teveel eten pakken.
Jill: moet ze haar grote vriend op aankijken.
Vandaar dat hij 5kilo afgevallen is en zijzelf plus Matt en Mike aankomen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:06 schreef Whuzz het volgende:
Pas op met wat je zegt he Jill,anders word Julie boos op je.Haar vriendje beschuldigen hoe durf jequote:Op donderdag 18 februari 2021 11:06 schreef Whuzz het volgende:
is al 10x geweest want men vorige post was ik al aan 9quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:12 schreef RobjeGeus het volgende:
Jammer dat die stream eraf is maar weet zeker dat nummer 10 wel is geweest
Mijn oprechte excuses voor deze rekenfout.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:13 schreef tasebi het volgende:
[..]
is al 10x geweest want men vorige post was ik al aan 9![]()
![]()
![]()
Veel spiermassa. Die gast zit buiten over de 3000 calorien met vooral een hoop eiwitten. Als je daarmee stopt en ook je krachttraining maar matig kan doen verlies je spiermassa en val je af.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vandaar dat hij 5kilo afgevallen is en zijzelf plus Matt en Mike aankomen.
Leer hem vast niet kennen. Is beter voor het gehoor en het gemoed zo.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels Destadsbader dus ... echt never heard of. Maar blijkbaar een bekende Belg
Julie wou ze er gisteren op aanspreken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 10:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Julie doe dit in de groep in plaats van achterlangs
Ik wilde net antwoorden, dus quote ‘m bij deze, dat scheelt mij weer typenquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
wees bli, daar wil je echt nog niet van gehoord hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels Destadsbader dus ... echt never heard of. Maar blijkbaar een bekende Belg
Ik geloof niet dat hij is afgevallen, maar zelfs áls dat zo is, dan weet je niet of er vet of spieren af zijn gegaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja dat is een kansloos planquote:Op donderdag 18 februari 2021 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe wil Nick en Michel er uit werken. Sluit zich dan aan bij Julie, Lies en Julie en houdt Jill erbij als Nederlandse kandidaat voor de finale. Gaat dan eerst met de dames de resterende mannen er uit werken en op het laatst samen met Jill de laatste 3 dames er uit werken.
Jill en Zoe in de finale.
Een Belg en een Nederlander.
Misschien.
Wellicht.
Als het haar lukt.
Ik denk het niet.
Zoe is is toch ook een Belg?quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe wil Nick en Michel er uit werken. Sluit zich dan aan bij Julie, Lies en Julie en houdt Jill erbij als Nederlandse kandidaat voor de finale. Gaat dan eerst met de dames de resterende mannen er uit werken en op het laatst samen met Jill de laatste 3 dames er uit werken.
Jill en Zoe in de finale.
Een Belg en een Nederlander.
Misschien.
Wellicht.
Als het haar lukt.
Ik denk het niet.
Inderdaad, bijna iedereen weet dat toch? En een zogenaamde bakker zou dat niet weten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:18 schreef Rockiejj het volgende:
Kaneelbroodje. Het woord is kaneelbroodje.
Wat een keukenbakker zeg!quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inderdaad, bijna iedereen weet dat toch? En een zogenaamde bakker zou dat niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |