Voor de dynamiek zou het goed zijn dat er een Belg exit gaat om de boel te compenseren anders weer teveel Nederlanders exit, maar denk dat Jerrel even een uitzondering gaat zijn op die redenering.quote:
eindelijk een beetje emotiequote:Op woensdag 17 februari 2021 22:52 schreef greysbones het volgende:
Kunnen we nu allemaal even massaal vallen over de reactie van Julie
Ja graag Thomas weg nuquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor de dynamiek zou het goed zijn dat er een Belg exit gaat om de boel te compenseren anders weer teveel Nederlanders exit, maar denk dat Jerrel even een uitzondering gaat zijn op die redenering.
Die weten dat hun plan is mislukt, en dat Mike ervoor gezorgd heeftquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:52 schreef aswesleep het volgende:
Jill, Matt en Thomas zitten er zieliger bij te kijken dan de genomineerden.
Wat zure reactiequote:Op woensdag 17 februari 2021 22:52 schreef waxmask het volgende:
Nick: zullen we gaan zure wolven....
Helaassss.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:54 schreef greysbones het volgende:
Denk dat Nick blijft... Michel gaat![]()
* hoop ik..
Bijna goed... maar ze weten dat Jerrel nu wordt weggestemdquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat kijk Jill zuur zeg.
Ze hebben toch hun doel bereikt:
Nick en Michel op de bank
Juist!quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Nick geeft even een masterclass dragen.
Nooit...gewoon nooit. Dit is te makkelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:54 schreef greysbones het volgende:
Denk dat Nick blijft... Michel gaat![]()
* hoop ik..
Nick is safe, die heeft alle Belgische stemmen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor de dynamiek zou het goed zijn dat er een Belg exit gaat om de boel te compenseren anders weer teveel Nederlanders exit, maar denk dat Jerrel even een uitzondering gaat zijn op die redenering.
Nee hoor, de productie haalt hem er uit, aanhang of niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef BBguy het volgende:
Onderschat de Jerrel aanhangers niet https://prnt.sc/zwe9zr
die kerel blijft er 100% in
Serieus als het nou Nick vs Jerrel was dan had Jerrel gevlogen. nu wint ie.
Ze komen wel net uit de hottub, kan een factor zijn.quote:
Nee maar ijdele hoopquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben ik de enige die hoopt dat Jerrel mag blijven en dat Michel weg moet
Ain't gonna happen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
nope ik mobiliseer iedereen die ik ken en niet kijkt om toch ff op jerrel te stemmenquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Nah ik denk echt dat BB dit risico niet neemt, jerr was ff daar voor de kijkcijfers en de relliefhebbers een pleziertje te doen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:50 schreef UtopiaFreak het volgende:
3 genomineerden is in het voordeel van Jerrel mensen, de haters kunnen maar 1 van de 2 andere steunen.
Ik zie Nick nog wel verliezen morgen..
Of een genderneutraalquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:54 schreef Benny het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat er morgen een man moet vertrekken.
Jullie hoorden het hier het eerst.
#metooquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoezo ontmaskerdquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die weten dat hun plan is mislukt, en dat Mike ervoor gezorgd heeft
Zoey is nu ontmaskerd, in ieder geval voor haar stem op Michel....
Zij is toch niet genomineerd, waarom die rotkop, bang d'r geile stoere vriendje kwijt te raken?quote:
die filtert de notaris er allemaal uit hoorquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef BBguy het volgende:
Onderschat de Jerrel aanhangers niet https://prnt.sc/zwe9zr
die kerel blijft er 100% in
Serieus als het nou Nick vs Jerrel was dan had Jerrel gevlogen. nu wint ie.
Als het eerlijk verloopt, dan zie ik een kansquote:
Oooh dat is het!!quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze komen wel net uit de hottub, kan een factor zijn.
Precies dit gaat er gebeuren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, de productie haalt hem er uit, aanhang of niet.
Dat worden misschien nog leuke streamsquote:
Hoe Jill gebashed werd vorige week omdat ze verdrietig wasquote:
Ze zijn allemaal woestquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:57 schreef engine het volgende:
Flikker op met die Julie zeg...heeft het zelf easy cruising en loopt maar te krijsen overal
Ik zou het wel een spannende zet vinden, dat gezicht van Michel dan dat hij het tegen jerrel heeft afgelegd!quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ook, maar dat is geen rocket science.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:58 schreef BB-King het volgende:
Ik had gisteravond gewoon alle stemmen goed geraden, inclusief die van Mike.![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:57 schreef blessed19 het volgende:
Ff een oproepje plaatsen op dumpert om ze op jerrel te laten stemmen.
Dit dusquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:49 schreef Kinga het volgende:
WAT een anticlimax. Ze zijn relaxed omdat ze weten dat Jerrel op moet rotten...
Altijd witheet als het niet gaat zoals zij wil.Oh en kom niet aan mieske he dan ontploft zequote:
Eensquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:00 schreef puzziepie het volgende:
Zoey heeft niets raars gedaan, ik zie het probleem niet
Nee ze zijn boos dat Zoey uberhaupt op Nick en Michel heeft gestemd voordat ze iemand moest savenquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:59 schreef engine het volgende:
Ahh Zoey had Michel of Nick eraf moeten halen en daar is ze boos over? Snap het niet zo goed.
Ze hebben haar door.....vooral Naomi voelt zich genaaid door haar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:52 schreef puzziepie het volgende:
Zijn ze nou allemaal boos op Zoey?
Stream 2...quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:00 schreef Sunflower01 het volgende:
Niemand lijkt echt woest. Jerrel pakt even een momentje.
Eens.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:00 schreef danilel het volgende:
Super hoe Nick en Michel reageren, zij zijn helemaal niet zuur.
De kaarten liggen nu open op tafel.
Ja preciesquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:00 schreef Angel79 het volgende:
Is
[..]
Altijd witheet als het niet gaat zoals zij wil.Oh en kom niet aan mieske he dan ontploft ze
Wat hypocriet van Naomiquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ze zijn boos dat Zoey uberhaupt op Nick en Michel heeft gestemd voordat ze iemand moest saven
Klopt!quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:58 schreef BB-King het volgende:
Ik had gisteravond gewoon alle stemmen goed geraden, inclusief die van Mike.![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Menen jullie dit nou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan dit zo close zijn
[poll=1726]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:43 schreef D. het volgende:
Enige nadeel wat ik zie met 3 genomineerden is dat alle anti-Jerrel stemmers hun stem nu over 2 mensen moeten verdelen, en alle anti-Michel en anti-Nick stemmers zich kunnen samenbundelen op Jerrel
Ja want hij vind zichzelf toch ook geweldig!quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:01 schreef Astro_boy het volgende:
Jezus... Michel krijgt een harde van het kaartje
nou ik kom allemaal in die dingen door hemquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:01 schreef Batacuda het volgende:
Jerrel: "Gelukkig heb ik op 601 plekken in Nederland gewoond. Dus dat komt goed. Kusje naar alle mensen in de gevangenis, internaat en mensen met een depressie."
Mwah ze hadden gedacht dat Zoey in hun kamp zatquote:
Zoey heeft niets raars gedaan ,quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben haar door.....vooral Naomi voelt zich genaaid door haar.
is er ook plaats in een kennel?quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:01 schreef Batacuda het volgende:
Jerrel: "Gelukkig heb ik op 601 plekken in Nederland gewoond. Dus dat komt goed. Kusje naar alle mensen in de gevangenis, internaat en mensen met een depressie."
Ze weten nu dat ze niet bij de rood hoort. En dat ze niks meer kunnen zeggen als ze in de slaapkamer is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ze zijn boos dat Zoey uberhaupt op Nick en Michel heeft gestemd voordat ze iemand moest saven
quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoey heeft niets raars gedaan ,
Ahh dankquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij weten dat al langer, Naomi weet dat nu pas dan is dat toch een normale reactie.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jawel, Zoey heeft twee kampen het gevoel gegeven dat ze daar aan boord wasquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies dat!quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah ze hadden gedacht dat Zoey in hun kamp zat
Nope ... +1quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
is niet arrogantquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:02 schreef Cargamelk het volgende:
En weer de arrogantie van k5 .. dat ze durven op leden van k5 te stemmen.
Vergeten dat ze thuis een vent heeft zitten zeker.Gauw koffer pakken dan kan ze ook gaan..Doeiquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies
Dat is puur uit eigenbelang .. omdat Michel
Ik had andere streamsquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ze zijn wel heel zelfverzekerd, ik hoop eigenlijk dat dat wordt afgestraft morgenquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Michel en Nick zijn allebei opgelucht dat ze naast Jerrel staan
Ja precies , in kampjes denkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah ze hadden gedacht dat Zoey in hun kamp zat
Kapot moet het dat clubkequote:Op woensdag 17 februari 2021 23:02 schreef Cargamelk het volgende:
En weer de arrogantie van k5 .. dat ze durven op leden van k5 te stemmen.
Denk eerder het bedrog van iemand die je knuffelt.....quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies
Dat is puur uit eigenbelang .. omdat Michel
Ergens moet ze een keer die stap maken.. en nu wist ze dat ze de grootste kans hadquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:04 schreef engine het volgende:
Zoey heeft ook niks raars gedaan maar of dit nou zo slim was
Dat denk ik dus ook. Het is nog niet gespeeldquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik denk dat Miesjel eruit gaat. Exit Tekkel betekend grote kans dat volgende week Djill en Thomas op het bankje komen, dit gaat BB nooit laten gebeuren.
Naomi heeft zelf ook bondjes gehad voor zichzelf . lekker hypocriet dusquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:03 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Wij weten dat al langer, Naomi weet dat nu pas dan is dat toch een normale reactie.
Ons welquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:04 schreef suzi1 het volgende:
valt niet op dat er nu steeds iemand van k5 bij de andere groep blijft zitten
Mooiboy bedoel jequote:Op woensdag 17 februari 2021 23:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet arrogant
kerrel lekker naar huis
Linkje?quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:05 schreef Benny het volgende:
Stream 2 is wel redelijk popcornwaardig
quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:05 schreef Benny het volgende:
Die arrogantie in dat groepjequote:Op woensdag 17 februari 2021 23:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ze zijn wel heel zelfverzekerd, ik hoop eigenlijk dat dat wordt afgestraft morgen
Aan de andere kant. Stond Jill daar op....quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Zoey heeft vooral bedacht dat het niet slim was om Jill erop te zetten omdat ze dan de sympathie van team Thomas kwijt was... ze heeft gegokt dat nu alleen Jerrel boos is.
Ja!quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
niet dus, maar blijkbaar denken zij zoquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel, Zoey heeft twee kampen het gevoel gegeven dat ze daar aan boord was
Nee, alleen ff flink met haar mes geroerd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het meestal foutquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het wordt Nick of Jerrel..Michel krijgt als eerste uitsluitsel.
Heeft allemaal geen zin deze dubbele stemmen. Daar prikt een notaris ook wel doorheen.quote:
Die spelen geen spel.lolquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:06 schreef Astro_boy het volgende:
Groot onrecht voor Michel.
En, ze hebben allemaal overlegd.
K5 niet.
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
TOEVAL!
Jerrel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Wie gaat er morgen naar huis?
Carla heeft er wel een goede kijk opquote:
Yepquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Stond Jill daar op....
Was Nick of Michel sowieso naar huis
Mooiere bank met 3 man kan je niet hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:03 schreef Oranos het volgende:
Nick en Michel pakken het goed op, kunnen er wel om lachen
Dit keer niet vriend.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het meestal fout
Welke notaris?quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft allemaal geen zin deze dubbele stemmen. Daar prikt een notaris ook wel doorheen.
welke notarisquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft allemaal geen zin deze dubbele stemmen. Daar prikt een notaris ook wel doorheen.
Ik ook...keihardquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ze zijn wel heel zelfverzekerd, ik hoop eigenlijk dat dat wordt afgestraft morgen
Ik ook niequote:Op woensdag 17 februari 2021 23:06 schreef suzi1 het volgende:
ik zou het niks erg vinden als michel eruit gaat
De notaris die de stemmen telt. Bij elk TV programma hoort een notaris aanwezig te zijn. Dat zijn gewoon vaststaande reglementen in een TV show.quote:
Het is spelquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk eerder het bedrog van iemand die je knuffelt.....
En Thomas heeft ook niet overlegtquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:06 schreef Astro_boy het volgende:
K5 niet.
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
TOEVAL!
quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:04 schreef suzi1 het volgende:
valt niet op dat er nu steeds iemand van k5 bij de andere groep blijft zitten
hoop zelfoverschatting van jerrulquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Michel en Nick pakken het goed op hoor, maar het heeft vooral te maken dat Jerrel er ook nog naast zit
Is stream 1 interessant?
Als ze gingen piepen was het niet goed, misschien moeten ze dan maar janken zoals de blauwe kamer doet....quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
jazekr.. een Notarisquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vorige week net zoquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:06 schreef Astro_boy het volgende:
K5 niet.
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
TOEVAL!
Ah! Daar moet ik zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:05 schreef Benny het volgende:
Alleen bij een tv-show waarbij je betaalt voor een stem... da's hier niet het geval. Het valt me wel op dat we in al die weken nog geen enkel percentage gezien hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De notaris die de stemmen telt. Bij elk TV programma hoort een notaris aanwezig te zijn. Dat zijn gewoon vaststaande reglementen in een TV show.
Tot nu toe niet andersquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
als jerrel moet gaan is het volgende week 4x5 stemmenquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En Thomas heeft ook niet overlegt
Ze zijn allemaal even erg
Nee, ze zijn nu weer te zelfzeker.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:04 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Zijn Michel en Nick zuur? Maar die hadden dit ook niet verwacht...
bij deze dus nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De notaris die de stemmen telt. Bij elk TV programma hoort een notaris aanwezig te zijn. Dat zijn gewoon vaststaande reglementen in een TV show.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:08 schreef Benny het volgende:
[..]
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
quote:Kies een abonnement dat bij je past.
Tuurlijk. Dat doet Thomas al vanaf het begin. Dat ontken ik niet. Daarom is hij ook mijn favoriet. Hij doet mee aan een spel en hij speelt het tactisch.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En Thomas heeft ook niet overlegt
Ze zijn allemaal even erg
Nee precies , dan is het niet hypocriet'quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar is toch niks hypocriets aan??
Lekker hypocriet doenquote:
Nee hoor, geld ook zonder betaalde stemmen. Zo kan iedereen manipuleren. Dat weet Endemol toch ook wel. Die zullen wel checks laten uitvoeren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alleen bij een tv-show waarbij je betaalt voor een stem... da's hier niet het geval. Het valt me wel op dat we in al die weken nog geen enkel percentage gezien hebben.
Nu was het vroeger wel bloedirritant dat je die percentages met het knippen van de ogen zag verschuiven, maar dit is weer het andere uiterste.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geweldigquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:06 schreef Astro_boy het volgende:
K5 niet.
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
TOEVAL!
Hoezo, hij zegt gewoon dat als ie verliest van Jerrel dat het dan ook prima is, want dan wil het publiek blijkbaar wat andersquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:09 schreef Harry het volgende:
Nick pakt nu wel een slechte slachtofferrol hoor.
Een slechte verliezer!
Niemand uit de kinderkamer heeft eigen groep belazerd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:06 schreef Astro_boy het volgende:
K5 niet.
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
Ferrel & Jill
TOEVAL!
precies waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:11 schreef M.Ritcher het volgende:
Sjerrel heeft een aardige achterban waarschijnlijk.
Dat dus... gok ik... is gewoon een regel!quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er is geen notaris bij stemrondes. Al wel 20 jaar niet. Ik was in het verleden geregeld bij live-shows aanwezig, en dan kreeg de familie van de afvaller nog voordat de stemrondes beëindigd werden oortjes in. De moeder van Rene, MissyZ, bevestigde hier na de exit van Rene ook, dat er geen score en notaris is bij de live-show.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Thomas en Jillquote:
quote:
Ze zijn nog steeds allemaal heilig overtuigd van Jills onverslaanbare populariteit. Dat is waarom ze Jill tegenover degene zetten die ze het liefst weg willen, dus Tekkel+Jill, omdat ze tekkel weg willen. Daar zijn ze veel meer mee bezig (begrijpelijk) dan met Zoey.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:12 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn helemaal onderste boven van Zoëy’s verraad...![]()
![]()
![]()
Michel gaat Thomas en Jill erop zetten volgende week..
Niet degene die dit bedacht heeft![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeft Nick nou een foto van H6 boven zijn bed?
[ afbeelding ]
Mooi dat hij dat nu hard op zegt.Kan het publiek daar nog op reageren om hem er uit te knikkerenquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:12 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn helemaal onderste boven van Zoëy’s verraad...![]()
![]()
![]()
Michel gaat Thomas en Jill erop zetten volgende week..
Niet degene die dit bedacht heeft![]()
![]()
![]()
net zoals zoveel toeval dat zotho ook het plan al lang klaar heeft liggen, dus boeiequote:Op woensdag 17 februari 2021 23:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vast toeval dat ze allemaal hetzelfde dachten![]()
Die gaat de schuld dalijk bij Matt leggen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:13 schreef BB-King het volgende:
Mike blijft zich van de domme houden.
Ooooooh! Nou snap ik het!quote:
Ze reageren allemaal op elkaar. Team Thomas speelde hoog spel door Michel en Nick erop te willen zetten tegen elkaar. Dat weten ze nu, en dus is het een natuurlijke reactiie om de twee sterkste kandidaten (qua populariteit) uit het andere kamp er dan op te willen knallen. Ik zou precies hetzelfde doen in zo'n huis, wij hebben makkelijk lullen vanaf de bank.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:13 schreef Angel79 het volgende:
Michel zegt nu al volgende week T&J maar niet over spreken...Wat valt die vent door de mand zeg bah kots er van
Dat zou kunnen, maar dan nog zal er wel een check plaats vinden. En misschien was die notaris ook wel niet zichtbaar en zat hij ergens in een ander deel van het pand.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Er is geen notaris bij stemrondes. Al wel 20 jaar niet. Ik was in het verleden geregeld bij live-shows aanwezig, en dan kreeg de familie van de afvaller nog voordat de stemrondes beëindigd werden oortjes in. De moeder van Rene, MissZ, bevestigde hier na de exit van Rene ook, dat er geen score en notaris is bij de live-show.
Weer veel aannames whuzzquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds allemaal heilig overtuigd van Jills onverslaanbare populariteit. Dat is waarom ze Jill tegenover degene zetten die ze het liefst weg willen, dus Tekkel+Jill, omdat ze tekkel weg willen. Daar zijn ze veel meer mee bezig (begrijpelijk) dan met Zoey.
Wat zij niet weten is dat Jill helemaal niet zo'n zekerheidje meer is.
poepeskeetquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:13 schreef freaky40 het volgende:
Jerrel heeft een aardige achterban inderdaad, vooral negatief overigens, maar daar heeft Endemol hoegenaamd geen donder mee te maken?!
Was dat net?quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:13 schreef Tourniquet het volgende:
AAAAAH slechte moment ooit voor een streamwissel.
(Thomas legt Jill de stemming uit waardoor Mike exposed wordt, Jill had dat nog niet door)
Nee, want Mike staat aan Matt's kant, denkt iequote:Op woensdag 17 februari 2021 23:15 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Is er al ruzie in de bromance?
daar gaan ze de oorlogsvoering van volgende week alvast inprenten voor de niet zelfnadenkenden (matt en jill)quote:
Michelquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:16 schreef waxmask het volgende:
daarbij komt dus weer dat de huismeester bepaald volgende week bij 5 5 5 5 stemming, k3 kan alleen nog julie huismeester worden, bij de anderen mike, matt en jerrel
quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan nog zal er wel een check plaats vinden. En misschien was die notaris ook wel niet zichtbaar en zat hij ergens in een ander deel van het pand.
Stream 1 net. Thomas ging het aantal stemmen tellen om Jill het licht te laten zien. Midden in het tellen streamwissel naar Zoey in de badkamer.quote:
Hoezo aanname? Dat is wat ze de hele week al afspreken terwijl ze "geen afspraken maken"quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weer veel aannames whuzz
De reactie was wel degelijk een boze
Ik heb het over de streams dus boeiequote:Op woensdag 17 februari 2021 23:14 schreef danilel het volgende:
[..]
net zoals zoveel toeval dat zotho ook het plan al lang klaar heeft liggen, dus boeie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |