Voor de dynamiek zou het goed zijn dat er een Belg exit gaat om de boel te compenseren anders weer teveel Nederlanders exit, maar denk dat Jerrel even een uitzondering gaat zijn op die redenering.quote:
eindelijk een beetje emotiequote:Op woensdag 17 februari 2021 22:52 schreef greysbones het volgende:
Kunnen we nu allemaal even massaal vallen over de reactie van Julie
Ja graag Thomas weg nuquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor de dynamiek zou het goed zijn dat er een Belg exit gaat om de boel te compenseren anders weer teveel Nederlanders exit, maar denk dat Jerrel even een uitzondering gaat zijn op die redenering.
Die weten dat hun plan is mislukt, en dat Mike ervoor gezorgd heeftquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:52 schreef aswesleep het volgende:
Jill, Matt en Thomas zitten er zieliger bij te kijken dan de genomineerden.
Wat zure reactiequote:Op woensdag 17 februari 2021 22:52 schreef waxmask het volgende:
Nick: zullen we gaan zure wolven....
Helaassss.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:54 schreef greysbones het volgende:
Denk dat Nick blijft... Michel gaat![]()
* hoop ik..
Bijna goed... maar ze weten dat Jerrel nu wordt weggestemdquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat kijk Jill zuur zeg.
Ze hebben toch hun doel bereikt:
Nick en Michel op de bank
Juist!quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Nick geeft even een masterclass dragen.
Nooit...gewoon nooit. Dit is te makkelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:54 schreef greysbones het volgende:
Denk dat Nick blijft... Michel gaat![]()
* hoop ik..
Nick is safe, die heeft alle Belgische stemmen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor de dynamiek zou het goed zijn dat er een Belg exit gaat om de boel te compenseren anders weer teveel Nederlanders exit, maar denk dat Jerrel even een uitzondering gaat zijn op die redenering.
Nee hoor, de productie haalt hem er uit, aanhang of niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef BBguy het volgende:
Onderschat de Jerrel aanhangers niet https://prnt.sc/zwe9zr
die kerel blijft er 100% in
Serieus als het nou Nick vs Jerrel was dan had Jerrel gevlogen. nu wint ie.
Ze komen wel net uit de hottub, kan een factor zijn.quote:
Nee maar ijdele hoopquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben ik de enige die hoopt dat Jerrel mag blijven en dat Michel weg moet
Ain't gonna happen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
nope ik mobiliseer iedereen die ik ken en niet kijkt om toch ff op jerrel te stemmenquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Nah ik denk echt dat BB dit risico niet neemt, jerr was ff daar voor de kijkcijfers en de relliefhebbers een pleziertje te doen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:50 schreef UtopiaFreak het volgende:
3 genomineerden is in het voordeel van Jerrel mensen, de haters kunnen maar 1 van de 2 andere steunen.
Ik zie Nick nog wel verliezen morgen..
Of een genderneutraalquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:54 schreef Benny het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat er morgen een man moet vertrekken.
Jullie hoorden het hier het eerst.
#metooquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoezo ontmaskerdquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die weten dat hun plan is mislukt, en dat Mike ervoor gezorgd heeft
Zoey is nu ontmaskerd, in ieder geval voor haar stem op Michel....
Zij is toch niet genomineerd, waarom die rotkop, bang d'r geile stoere vriendje kwijt te raken?quote:
die filtert de notaris er allemaal uit hoorquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef BBguy het volgende:
Onderschat de Jerrel aanhangers niet https://prnt.sc/zwe9zr
die kerel blijft er 100% in
Serieus als het nou Nick vs Jerrel was dan had Jerrel gevlogen. nu wint ie.
Als het eerlijk verloopt, dan zie ik een kansquote:
Oooh dat is het!!quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze komen wel net uit de hottub, kan een factor zijn.
Precies dit gaat er gebeuren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, de productie haalt hem er uit, aanhang of niet.
Dat worden misschien nog leuke streamsquote:
Hoe Jill gebashed werd vorige week omdat ze verdrietig wasquote:
Ze zijn allemaal woestquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:57 schreef engine het volgende:
Flikker op met die Julie zeg...heeft het zelf easy cruising en loopt maar te krijsen overal
Ik zou het wel een spannende zet vinden, dat gezicht van Michel dan dat hij het tegen jerrel heeft afgelegd!quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ook, maar dat is geen rocket science.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:58 schreef BB-King het volgende:
Ik had gisteravond gewoon alle stemmen goed geraden, inclusief die van Mike.![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:57 schreef blessed19 het volgende:
Ff een oproepje plaatsen op dumpert om ze op jerrel te laten stemmen.
Dit dusquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:49 schreef Kinga het volgende:
WAT een anticlimax. Ze zijn relaxed omdat ze weten dat Jerrel op moet rotten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |