Precies, daar gaat het toch om. Wat boeit het dat wij het eerder weten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
de spanning zit em nu in het in het huis gooien van de uitslag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:21 schreef BBguy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zijn al 2 dagen bezig om de nominaties van iedereen te raden/horen. En dan weten we eindelijk de feiten, en dan mag dat niet... Is eigenlijk raar![]()
Zo jammer dat Thomas en Jill het vanmorgen al wisten en de rest van de groep in spanning wordt gehouden.
Wat wordt er toch met verschillende maten gemeten.![]()
Michel heeft veel gereisd en werpt zijn vruchten af. Utah, Texas En Toronto zitten klaar lees ik al op fb. Heel zijn insta is al geïnformeerd.![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:21 schreef BBguy het volgende:
Aflevering op RTL5 moet bijna afgelopen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is Jerrel daarbij
Dit moet zowel de meest voorspelbare nominatie worden dit.
Misschien veel minder spannend dan Ziko en Liese. Of een Naomi, Liese en ReneIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Gooi die nominaties er maar in. Ik denk dat die zo nog wel gaan komenBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
heeft zoey het hen verteld?quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:24 schreef zodeju het volgende:
Zo jammer dat Thomas en Jill het vanmorgen al wisten en de rest van de groep in spanning wordt gehouden.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:22 schreef waxmask het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:23 schreef Li0nHeart het volgende:
We zijn al 2 dagen bezig om de nominaties van iedereen te raden/horen. En dan weten we eindelijk de feiten, en dan mag dat niet... Is eigenlijk raar
Ik zit met spanning te wachten tot de eerste de spoiler plaatst. Dan weet ik het en mag ik daar eigenlijk niks over zeggen....terwijl ik dat juist dan heel graag wil.
Maar ik probeer het niet te doen hoor![]()
Spoilers en ik niet reageren is ook prima.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ja echt walgelijk. Zoey zou er gewoon op moeten vanwege niet nakomen van afspraak met BB.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:24 schreef zodeju het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:19 schreef BBguy het volgende:
How how how, er gaan twee mogen blijven hoor. Hoop ik tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk echt dat dit de domste keuze uit de geschiedenis is van BB. Hoezo opeens ook 3 genomineerde ipv 2?![]()
![]()
Oke had zoey het al verteld dan. Heb ik zeker gemist op de streamsquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:24 schreef zodeju het volgende:
Je weet de nominaties nog niet?quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Gooi die nominaties er maar in. Ik denk dat die zo nog wel gaan komen![]()
Hier sla je spijker op de kop. Wel mee eens.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:23 schreef Li0nHeart het volgende:
We zijn al 2 dagen bezig om de nominaties van iedereen te raden/horen. En dan weten we eindelijk de feiten, en dan mag dat niet... Is eigenlijk raar![]()
quote:![]()
Jill gaat nergens heen had ze gezegd.
En dacht je anders zo vrolijk zou zijn, Ze gaat al zowat dood dat ze niet gekozen is als sterkste vrouw ....![]()
Ik zit zo hard te wachren op half elfquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Eens.
Ik zit met spanning te wachten tot de eerste de spoiler plaatst. Dan weet ik het en mag ik daar eigenlijk niks over zeggen....terwijl ik dat juist dan heel graag wil.
Maar ik probeer het niet te doen hoor![]()
Spoilers en ik niet reageren is ook prima.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: