Heeft-ie ook voor Cees Engel gewerkt?quote:
Nee voor Cees de Witquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heeft-ie ook voor Cees Engel gewerkt?
Als Mandela uit Ghana zou komen kon je nog een overeenkomst vinden met Fort Oranje.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heeft-ie ook voor Cees Engel gewerkt?
Omdat de minister vanaf dan de bevoegdheid krijgt om eigenhandig een avond / ochtend / dagklok in te stellen zonder toestemming van de 2de kamer?quote:
doomdenken is alleen weggelegd voor Jaap en Ab.. en Ernst.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:53 schreef D_A het volgende:
[..]
Hier met al het doom denken wordt het niet beter
Hier is het anders ook geregeld raakquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:05 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
doomdenken is alleen weggelegd voor Jaap en Ab.. en Ernst.
oh en die mensen die de presentatie op hets Catshuis gaven
Ja, want rivm doem modellen.. dat neemt men ook hier zonder probleem over.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:08 schreef D_A het volgende:
[..]
Hier is het anders ook geregeld raak
Nee. Theoretisch kan het ook een dagklok zijn. Is gewoon een verbod op in de buitenlucht zijn op bepaalde momenten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:08 schreef Abyss33 het volgende:
deze spoedwet komt er voor de avondklok maatregel die er nu is.
Staat er in deze nieuwe spoedwet ook maar iets dat duid op avondklok, avond.. of avond tijden benoemt?
Wij boffen maar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:10 schreef Nober het volgende:
God is er weer voor ons vanaf 9:00 uur.
[ twitter ]
Raar om te bedenken dat we precies een jaar geleden nog echt films en series keken als entertainment. Nu kijken we uit naar dit soort debatten!quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:10 schreef Nober het volgende:
God is er weer voor ons vanaf 9:00 uur.
[ twitter ]
Fort Oranje stonden mijn schoonouders vroeger.....wat een tokkiezooi was dat toen al.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ook een markante vent, die Cees Engel:
Ze lijken alleen maar te escaleren ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:14 schreef chratnox het volgende:
Ben ik nu de enige die denkt; die avondklok voelde minder heftig dan waar ze nu mee op de proppen komen?
Ik kijk intussen ook niet meer uit naar deze debatten, ben er echt helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Raar om te bedenken dat we precies een jaar geleden nog echt films en series keken als entertainment. Nu kijken we uit naar dit soort debatten!
Nope. Deze wet als ik het zo lees grenst aan het absurde.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:14 schreef chratnox het volgende:
Ben ik nu de enige die denkt; die avondklok voelde minder heftig dan waar ze nu mee op de proppen komen?
Ik heb het even niet gevolgd want het laat echt mijn bloed koken. Je zou denken, waar maak je je in godsnaam druk om? Maar meen het wel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:14 schreef chratnox het volgende:
Gelooft ie zelf niet eensquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:17 schreef DonDruiper het volgende:
Ah Gommers is op het matje geroepen.
Zegt nu dat als de avondklok eraf gaat 5-600 extra IC patiënten komen.
Juist.
Dat zou ik denk ik ook wel terecht vinden voor een spoedwet waar gaan verder akkoord van de kamer meer nodig is..quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
Femke Merel van Kooten gaat morgen proberen de tijdelijke wet beperking vertoeven in de openlucht covid-19 controversieel te laten verklaren. Argumentatie: een demissionair kabinet mag zich niet met controversiële zaken bezighouden. Volgens haar is geen meerderheid nodig (die is er ook niet waarschijnlijk) omdat een ongeschreven regel is dat een significante minderheid genoeg is.
Tuig van het ergste soort. Mensen uitbuiten, en zoveel overlast veroorzaken dat ze hem met miljoenen gemeenschapsgeld uit moeten kopen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ook een markante vent, die Cees Engel:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |