Dat ‘spelt’ was niet per ongeluk he?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat kan ik altijd genieten van jouw bijdragen.
Geen spelt tussen te krijgen.
Omdat die langer gaat duren anders maken ze niet zo grote haast om een spoedwet te maken. Zeker als mocht de uitspraak negatief zijn vrijdag (of later). Die ene week lijkt me ook weinig uitmaken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:35 schreef mir1986 het volgende:
Waarom trouwens een spoedwet als het maar tot 2 maart zou duren?
Kom jij aan met je nuance! Daar is geen ruimte voor in een poll.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:44 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ik snap enerzijds dat het is om te ontmoedigen dat er toch mensen s avonds bij elkaar gaan hangen, maar ik vraag me af of dat nou voor zoveel besmettingen zou zorgen (kerst heeft ook niet voor een grote piek gezorgd) dat het het gedoe waard is.
Het boeit in zoverre dat ze toch wel gewraakt zouden hebben, wat rechter ook zo doen, ze wachten alleen even het moment af.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet in de situatie of het wel of niet vooraf bedacht is? Ik vond dat de hele situatie het plan tot wraken dan prima mogelijk maakte. En dat is best spijtig eigenlijk.
Daar ben ik het overigens wel mee eens. Vond het sowieso een rare rechter, vooral dat ze zich zo bewust onnozel opstelde in bepaalde opzichten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lijkt me ook, al was ik het wel eens met Spong dat de voorzitter in het begin best wat meer ruimte had mogen geven en een minder autoritaire, ambtelijke toon aan had mogen slaan.
Exact, Willem Engel is een hippie en die Pols is een engerd (dit zijn beiden vooroordelen van mijn kant), maar ze hadden wel gelijk toen ze meerdere keren zei ... virus waanzin... oh nee... waarheid... ja nee ik moet het wel goed opzoeken... ik weet het eigenlijk niet....quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niks met die hippie en die dubieuze advocaat. Maar ik snapte vervolgens dat wrakingsverzoek wel toen ik naar die hele vertoning zat te kijken.
Ik lust ze allemaal rauw, die mutaties.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:46 schreef DonDruiper het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-ons-maken~a05db198/
Weer even een bangmaakartikel jongens.
En omdat iedereen bang gemaakt moet worden even niet achter een bedelmuur.
Jorritsma gaat dit sowieso misbruikenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:46 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop zo dat de oppositie morgen eens ballen gaat tonen en gaat vechten voor onze democratie.
Dat toonde dus wel aan dat ze niet on partijdig was, want ze had het al beslotenquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vond het wel mooi dat ze voor de uitspraak even meldde dat ze een ontheffing voor de avondklok had
Totaal irrullevant omdat er op dat moment helemaal geen avondklok was maar toonde mooi aan dat ze al wist wat er besloten ging worden
Gauw gaan slapen danquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:48 schreef mir1986 het volgende:
Ik vind die nieuwe spoedwet heel eng, heel eng.
Abstracte namen nu eens, apart wel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:46 schreef DonDruiper het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-ons-maken~a05db198/
Weer even een bangmaakartikel jongens.
En omdat iedereen bang gemaakt moet worden even niet achter een bedelmuur.
Is de payback voor de strafbeschikking, die hij heeft gehad vanwege die bruiloft.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:46 schreef Abyss33 het volgende:
Ik vind die nieuwe wet wel vrij schokkend eigenlijk..
Grapperhaus heeft de bevoegdheid om op straat te zijn in te beperken.
Dat is wel een heel grote maatregel en bevoegdheid.
Hopen dat Geert alles uit de kast haalt, wordt een lange show morgen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:46 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop zo dat de oppositie morgen eens ballen gaat tonen en gaat vechten voor onze democratie.
Mocht je er onderbouwing bij willen hebben, in de Volkskrant stond een markant portret van Pols. Wat mij is bijgebleven:quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:46 schreef popje het volgende:
[..]
Exact, Willem Engel is een hippie en die Pols is een engerd (dit zijn beiden vooroordelen van mijn kant), maar ze hadden wel gelijk toen ze meerdere keren zei ... virus waanzin... oh nee... waarheid... ja nee ik moet het wel goed opzoeken... ik weet het eigenlijk niet....
Waarom dan?quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:48 schreef mir1986 het volgende:
Ik vind die nieuwe spoedwet heel eng, heel eng.
Hier met al het doom denken wordt het niet beterquote:Op woensdag 17 februari 2021 21:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zodat ze nachtmerries kan krijgen?
Mandela zat ook in de bak.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mocht je er onderbouwing bij willen hebben, in de Volkskrant stond een markant portret van Pols. Wat mij is bijgebleven:
- hij is z'n carrière in de bak begonnen;
- hij werkte ooit voor de vader van Willem Engel (huisjesmelker Cees Engel);
- hij is geen advocaat omdat hij naar eigen zeggen geweigerd heeft zich in te schrijven bij de orde.
Dude.. relax nou eens keer een beetjequote:Op woensdag 17 februari 2021 21:54 schreef eragon2890 het volgende:
Zie ik dat ze nu ineens optimistischer zijn in het parlement dan de regering zelf in UK, wil ik eens weten hoe en wat, zie ik dit:
https://www.politics.co.u(...)ebruary/?cmpredirect
"4:36pm – Dame Angela McLean on why a return to normal after covid is unlikely."
Kijk de video die er bij staat... dat is dus die vrouw die de hoop uitspreekt dat we niet meer ziek naar werk gaan. Dat is het enige waar ze het over heeft.
Media: "ExP3rT z3GT w@@:r0m we noo1t m33r n0rma@l g@an L3vEN!!!"
Ik begin me af te vragen of ik eerder zo in paniek raakte omdat die experts in het UK zo pessimistisch zijn, of omdat de media daar gewoon onzin uitkraamt.
Ik bedoel hier wordt ook wel eens iemand verkeerd gequote of geframed in een krant, maar tandjes zeg, dit is wel héél slecht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |