Dat is pittig, maar zal wel weer onderuit geframed worden op een komma ofso.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:29 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Deze gaat rond op Facebook, wat een goede actie.
Geen directe vluchten van/naar Wuhan he. #wijzijnveiligquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het zou toch wel aan enorme naïviteit grenzen wanneer zelfs een RIVM of OMT vorig jaar (toen het notabene nog leek alsof de vaccins pas einde 2021/begin 2022 op de markt zouden verschijnen) er van uit gingen dat het "maar even ging duren".
Omdat het veeeeeeel langer gaat duren. Dat is wel duidelijk nu. Want waarom zou je anders er zoveel moeite in steken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:35 schreef mir1986 het volgende:
Waarom trouwens een spoedwet als het maar tot 2 maart zou duren?
Zoals na ieder stukje kritiek, verzet of negeren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat zou ik denk ik ook wel terecht vinden voor een spoedwet waar gaan verder akkoord van de kamer meer nodig is..
Om één of andere reden voelt het (voor mij in elk geval) alsof we gestraft worden omdat we het gewaagd hebben te roepen dat de maatregel die er nu is juridisch niet in orde is
Of het schadeloos stellen van de slachtoffers van de toeslagen affaire.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral schokkend dat ze alles uit de kast trekken om de avondklok maar in stand te houden.
Waren ze maar zo voortvarend geweest met het vaccineren. Dan hadden we daar al veel verder geweest als ze daar dat tempo hadden aangehouden.
Als je in van die polls ziet hoe massaal VVD-stemmers verregaande maatregelen steunen - wat op zich hun goed recht is - maar dan t.o.v. mensen die op ongeveer álle andere partijen stemmen, dan lijkt het echt een doorgeslagen law-and-order mentaliteit te worden daar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals na ieder stukje kritiek, verzet of negeren.
Ook zo bizar verregaand met het eerste corona wetsvoorstel. Veel te ruime bevoegdheden.
Rutte de dictator. En met deze wet krijgt hij ook nog eens de ruime bevoegdheid iedereen thuis op te sluiten.
Deze groep moet gestopt worden, per direct. Werkelijk een gevaar voor het land.
Gewoon emo-chantage, alleen nu vanuit de andere kant.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Jij vind het geen indoctrinatie van kinderen?
Leugenaar. Dat is hdj dus.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:08 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
"Want als we dat niet zouden doen, ja dan worden alle vaders en moeders en alle opa’s en oma’s ziek, waarvan een flink deel ook in het ziekenhuis komen te delen. "
dit is de letterlijke quote
Ach van anderen mogen we al maanden horen dat 'de jeugd helemaal kapot gaat als we NU niet stoppen met de lockdown'.quote:
Volkomen normaal inderdaad.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon emo-chantage, alleen nu vanuit de andere kant.
Rutte een dictator en onderdeel van een groep die NU gestopt moet worden als gevaar voor het land.quote:Op donderdag 18 februari 2021 00:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals na ieder stukje kritiek, verzet of negeren.
Ook zo bizar verregaand met het eerste corona wetsvoorstel. Veel te ruime bevoegdheden.
Rutte de dictator. En met deze wet krijgt hij ook nog eens de ruime bevoegdheid iedereen thuis op te sluiten.
Deze groep moet gestopt worden, per direct. Werkelijk een gevaar voor het land.
Gewoon een vraagje maar op dit moment 18-2-2021 om 1.07 mag jij uit vrije wil op straat komen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe ben jij precies 'opgesloten in huis'?
Aangezien ik morgen gewoon moet werken - net als voor deze crisis - zie ik niet in hoe ik thans enorm in mijn vrijheid wordt belemmerd omdat ik nu niet naar buiten mag.quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:07 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje maar op dit moment 18-2-2021 om 1.07 mag jij uit vrije wil op straat komen?
Het gaat om het sentiment, pannekoek. De glijdende schaal die al jaren aan de gang isquote:Op donderdag 18 februari 2021 01:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rutte een dictator en onderdeel van een groep die NU gestopt moet worden als gevaar voor het land.
De tering...
Eh nee. Ik heb het over dit moment niet over morgen of volgende week maar op dit moment. Dan zit je gewoon op gesloten in je huis. Daar kan je lang of kort over discussiëren en ik vind termen als Rutte is een dictator ook onzin maar als nog zit je tijdens de avondklok gewoon opgesloten in je eigen huis.quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aangezien ik morgen gewoon moet werken - net als voor deze crisis - zie ik niet in hoe ik thans enorm in mijn vrijheid wordt belemmerd omdat ik nu niet naar buiten mag.
Of moet ik nu ineens heel hard gaan roepen dat het hier Noord-Korea is omdat ik niet midden in de nacht naar buiten kan, terwijl ik straks weer gewoon 'mag' werken, boodschappen 'mag' doen (mag zelfs nog sigaren kopen!), 'mag' wandelen... om daarna blij te zijn thuis te zijn en te kunnen rusten?
Echt, wat maken jullie je intens belachelijk.
Ga slapen, jankbalk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aangezien ik morgen gewoon moet werken - net als voor deze crisis - zie ik niet in hoe ik thans enorm in mijn vrijheid wordt belemmerd omdat ik nu niet naar buiten mag.
Of moet ik nu ineens heel hard gaan roepen dat het hier Noord-Korea is omdat ik niet midden in de nacht naar buiten kan, terwijl ik straks weer gewoon 'mag' werken, boodschappen 'mag' doen (mag zelfs nog sigaren kopen!), 'mag' wandelen... om daarna blij te zijn thuis te zijn en te kunnen rusten?
Echt, wat maken jullie je intens belachelijk.
Uiteraard gaat het 'om het sentiment'; dat is het enige wat de beroepsjankers hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het gaat om het sentiment, pannekoek. De glijdende schaal die al jaren aan de gang is
Lees het wetsvoorstel en kom dan terug ajb.quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rutte een dictator en onderdeel van een groep die NU gestopt moet worden als gevaar voor het land.
De tering...
Hoe vaak ging jij voor Corona er 's nachts op uit voor een wandelingetje?quote:Op donderdag 18 februari 2021 01:12 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Eh nee. Ik heb het over dit moment niet over morgen of volgende week maar op dit moment. Dan zit je gewoon op gesloten in je huis. Daar kan je lang of kort over discussiëren en ik vind termen als Rutte is een dictator ook onzin maar als nog zit je tijdens de avondklok gewoon opgesloten in je eigen huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |