Dat elke keer die Exitchantages dus hetelucht blazen is... in de hoop dat Regie wel iets toegeeftquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Dus dat. Dus is het een onmogelijk scenario
Neuh, Miesjel en Nick denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is hij ook echt genomineerd?
Ja zo inderdaad. Wat zit die gast te liegen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:52 schreef Benny het volgende:
Mike maakt een Gish gallop. In korte tijd zoveel onjuistheden vertellen dat je het onmogeijk goed kan weerleggen, waardoor iemand die er nauwelijks verstand van heeft verward achterblijft
Moet het Nederlands elftal voetballenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:53 schreef puzziepie het volgende:
Julie's gezicht is ook ineens oranje
Mike zit te voerenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:53 schreef Flow3r het volgende:
Mike geeft als excuus dat er toch a 9 op Jerrrel zouden stemmen en dus koos hij iemand anders
Vreemd dat niemand vraagt waarom
Er is niks zo safe als op iemand stemmen die toch al veel stemmen kreeg als nieuweling ?
Dat snap ikquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:54 schreef Jockari het volgende:
Naomi kan plots niet meer lachen met Mike...
Ze heeft ook bespottelijk lange nepwimpersquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:53 schreef puzziepie het volgende:
Julie's gezicht is ook ineens oranje
ja dat geloof ik ook welquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:36 schreef Benny het volgende:
Naomi is wel heel overtuigd dat als Jerrel wint zij dan ook weg wil
Ik denk ook dat Jerrel zijn rol in het spel is afgelopenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:55 schreef Benny het volgende:
Dit is echt by far de meest instabiele RLS die ik heb gezien. Het schiet alle kanten op. Volgende week gaat de sfeer weer heel anders zijn, als Jerrel weg is.
Wimper extensions... geen idee hoe dat werktquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft ook bespottelijk lange nepwimpers
Ze heeft ook gewoon gelijk, en Nick ook, als Jerrel blijft houd je een kut sfeer. En als zo’n figuur erin mag blijven (lees gedrag wordt beloond) dan zou ik ook het gevoel hebben dat ik er dan niks meer te zoeken heb.quote:
Jahh , gelijk na de DBK die boel op het huiskamer scherm tonen , dan krijg je fijne TV Streamsquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Nominaties opbaar maken, dan barst de bom
Op iedereen inmiddels wel een keer zo een beetjequote:Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Is het al bekend op wie Mike gestemd heeft
Misschien gebeurt het ook wel een keerquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh , gelijk na de DBK die boel op het huiskamer scherm tonen , dan krijg je fijne TV Streams
Maar ja, Endemol wil ook wat verdienen met hun TV zender
Top. Biertje op drinken?quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Jerrel zijn rol in het spel is afgelopen
Dat ligt eraan wie het hem vraagtquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij speelt dus Russisch roulette.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Op iedereen inmiddels wel een keer zo een beetje.
Of Michel....Jill kan dan trots zijn dat ze de enige is buiten de nieuwkomers die iedereen verslagen heeft. Omdat ze zo puur is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Jerrel zijn rol in het spel is afgelopen
dit is gisteren al met michel helemaal besproken tussen mike en michel hij wilde save stemmen zegt die en michel was ook boos op hem omdat hij dit zei en dat deed en michel ook na zijn stem rekening hieldquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:53 schreef Flow3r het volgende:
Mike geeft als excuus dat er toch a 9 op Jerrrel zouden stemmen en dus koos hij iemand anders
Vreemd dat niemand vraagt waarom
Er is niks zo safe als op iemand stemmen die toch al veel stemmen kreeg als nieuweling ?
Mike zegt alleen over terugkijken ivm dat hij gezegd zou hebben dat hij niet op Naomi en Nick zou stemmenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wimper extensions... geen idee hoe dat werkt![]()
Mike heeft Jerrel praatjes : kijk de tapes maar terug en we zullen zien wie hier oprecht is
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie het hem vraagt
Het enige wat ze schelen zijn wat make-up dozen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef puzziepie het volgende:
Mike en Jerrel verschillen niet zo veel van elkaar
Voor Mike bedoelt hij.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef Jockari het volgende:
Nick heeft wel een hoge dunk van zichzelf: "Als ik niet terug kom, dan is het spel gedaan !".
Hij is wel eerlijk en zegt waar het op staat. Ik houd daar wel vanquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef Jockari het volgende:
Nick heeft wel een hoge dunk van zichzelf: "Als ik niet terug kom, dan is het spel gedaan !".
Mike en Jerrel hebben een hoop overeenkomstenquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:00 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Mike zegt alleen over terugkijken ivm dat hij gezegd zou hebben dat hij niet op Naomi en Nick zou stemmen
Jerrel liegt echt niet zo veel en bewust. Mike is gewoon bewust keihard aan het liegen en stoken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef puzziepie het volgende:
Mike en Jerrel verschillen niet zo veel van elkaar
Mike zegt nu dat hij op Michel gestemd heeft en niet op Liese Naomi en Nickquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Echt wel ...quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:01 schreef cheanny het volgende:
[..]
Jerrel liegt echt niet zo veel en bewust. Mike is gewoon bewust keihard aan het liegen en stoken.
Ik prefereer een goede Whisky op zijn tijd, dus dan een Whisky.quote:
Zonder dat iemand hem ook wat vraagt....hij dramt het gewoon in je.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:01 schreef cheanny het volgende:
[..]
Jerrel liegt echt niet zo veel en bewust. Mike is gewoon bewust keihard aan het liegen en stoken.
heeft die gezegd dat hjij matt heeft gestemd? dan heeft hij jill en matt gedaanquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:57 schreef cheanny het volgende:
Mike, Mike, Mike![]()
![]()
Matt onder de bus gooien nadat hij hem zelf heeft overgehaald!
Het wordt met de minuut erger met die leugenaar!
Op zich wel slim, mits ze de stemmingen openbaar maken. Dan is het spel echt begonnen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie het hem vraagt
Er is niks zo safe als stemmen op iemand die toch al een heleboel stemmen krijgtquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit is gisteren al met michel helemaal besproken tussen mike en michel hij wilde save stemmen zegt die en michel was ook boos op hem omdat hij dit zei en dat deed en michel ook na zijn stem rekening hield
Die heeft straks geen leven meer buiten het huis..quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:02 schreef cheanny het volgende:
Toch is Mike oerdom bezig! Denkt hij nou echt dat hij hiermee sympathie van het publiek krijgt.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike heeft Naomi alweer uit bed gelokt .. ze gelooft hem...
Jill staat bij mij stijf onderaan nu.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of Michel....Jill kan dan trots zijn dat ze de enige is buiten de nieuwkomers die iedereen verslagen heeft. Omdat ze zo puur is.
Dat zegt dan alles van Naomiquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike heeft Naomi alweer uit bed gelokt .. ze gelooft hem...
In de optiek van: dan heeft groep Thomas de overhand en vliegen Liese en co er een voor een uit. Net zoals voorheen met het Daan bondje.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef Jockari het volgende:
Jerrel kwam toch een stem te kort?quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:55 schreef Benny het volgende:
Dit is echt by far de meest instabiele RLS die ik heb gezien. Het schiet alle kanten op. Volgende week gaat de sfeer weer heel anders zijn, als Jerrel weg is.
Nee hij heeft Matt overgehaald om op Nick te stemmen. Matt vond het supermoeilijk omdat hij een klik had met Nick. Mike zei dat dit de enige manier was om verder te komen en Jill/Thomas veilig te stellen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft die gezegd dat hjij matt heeft gestemd? dan heeft hij jill en matt gedaan
Samenspannen met Naomi en Nick > Ervoor zorgen zo lang mogelijk er in te blijven > Ondertussen kalmeren, beetje op de achtergrond > Tadaaaa, Trojan Horse binnengelatenquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:02 schreef cheanny het volgende:
Toch is Mike oerdom bezig! Denkt hij nou echt dat hij hiermee sympathie van het publiek krijgt.
De niet streamers zien alleen maar dat lieve leuke en niet dat bloedirritante van haar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jill staat bij mij stijf onderaan nu.
Helderquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mike zegt nu dat hij op Michel gestemd heeft en niet op Liese Naomi en Nick
Gister in de sauna zei Mike dat hij op Liese heeft gestemd veilige stem.
Daar zaten Nick en Naomi ook gewoon bij die weten nu ook als het goed is Mike maar wat aan het zwetsen is, hij zegt tegen een ieder wat die horen wil.
Die meltdown wil ik wel zienquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Nick vs Miesjel zou in ieder geval garant staan voor veel meer drama. Exit Miesjel is meltdown Zjoelie, bij exit Nick hebben we Naomi in de put.
Het wordt eng. Ik ben het weer met je eensquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jill staat bij mij stijf onderaan nu.
oh ok ja want ik heb gisteren jill opgevangen dan bn ik wel heel benieuwd vanavondquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mike zegt nu dat hij op Michel gestemd heeft en niet op Liese Naomi en Nick
Gister in de sauna zei Mike dat hij op Liese heeft gestemd veilige stem.
Daar zaten Nick en Naomi ook gewoon bij die weten nu ook als het goed is Mike maar wat aan het zwetsen is, hij zegt tegen een ieder wat die horen wil.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:01 schreef cheanny het volgende:
[..]
Vooralsnog beste speler samen met Zoey.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:07 schreef BB-King het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Mike wel kan waarderen.
Vind het toch knap om te zien hoe hij zich in alle bochten kan wringen.
Maar uiteraard kan dat nooit lang duren voordat het zich tegen gaat werken.
Het zijn wel interessante streams maar ik erger me ook kapot aan zoveel leugens.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:07 schreef BB-King het volgende:
Vind het wel knap om te zien hoe hij zich in alle bochten kan wringen.
Nah, die krijgen wel door dat Mike niet te vertrouwen is en dan gaan ze echt geen bondje met hem aanquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Samenspannen met Naomi en Nick > Ervoor zorgen zo lang mogelijk er in te blijven > Ondertussen kalmeren, beetje op de achtergrond > Tadaaaa, Trojan Horse binnengelaten
Zonder streams zou ik niet eens mee typen. Het is een spel, daar moet je voor naar de streams kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
De niet streamers zien alleen maar dat lieve leuke en niet dat bloedirritante van haar.
Heeft ie ervaring meequote:Op woensdag 17 februari 2021 14:07 schreef BB-King het volgende:
Autoverkopers zijn boeven, maar keukenboeren is het ergste soort (met leugens). Dat is wat we nu zien.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:07 schreef BB-King het volgende:
Mooie hypothese alleszins.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:07 schreef Juan_Roman het volgende:
Ik heb het idee dat Mike voorlopig meesurft met Thomas, hoopt dat Michel er uit ligt, en in de toekomst de plek van Michel in het groepje van Liese kan innemen en zo met hun meesurfen naar de finale als enige Nederlander van die groep.
Als jij de "verneeederds" doet, doe ik de "kwaak kwaaks" ok?quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:57 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand elke keer als mike "Verneeeederd!" zegt dat jong een klap tegen zijn hoofd geven?
Kusje?quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het wordt eng. Ik ben het weer met je eens.
Inderdaad dat is een slimme tactiek als hij ver wil komen, K4 zal nooit naar huis gaan en hij is de meeste hechte (na Michel) in die groep.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:07 schreef Juan_Roman het volgende:
Ik heb het idee dat Mike voorlopig meesurft met Thomas, hoopt dat Michel er uit ligt, en in de toekomst de plek van Michel in het groepje van Liese kan innemen en zo met hun meesurfen naar de finale als enige Nederlander van die groep.
dat zeg ik dus al dagenquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:07 schreef Juan_Roman het volgende:
Scherpquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:07 schreef Juan_Roman het volgende:
Zijn enige doel momenteel is om zelf niet op het bord te komen en dat doet hij met mooie praatjes bij beide groepen. Hij zal meesurfen zodra hij ziet welke groep er gaat overleven. Zolang hij niet door de mand valt zou het kunnen werken. Tot het publiek mee mag stemmen zit hij safe.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:07 schreef Juan_Roman het volgende:
Hij speelt een spel. Maar als BB de nominaties openbaar maalt is hij de sjaakquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:07 schreef BB-King het volgende:
Die tactiek is natuurlijk waardeloos.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:07 schreef Juan_Roman het volgende:
Nu ben ik geloof ik een beetje verward aan het rakenquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:12 schreef suzi1 het volgende:
naomi heeft julie vrijgesteld
daarna mocht zoeykiezen of ze jerrel vrij wilde stellen en dan zou ze julie er weer op mogen zetten
jahaa die conclusie was nog niet voorbij gekomen hequote:Op woensdag 17 februari 2021 14:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nu ben ik geloof ik een beetje verward aan het raken.
5-5 toch dan beslist de huismeesterquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die tactiek is natuurlijk waardeloos.
Als michel er uit vliegt is de balans 6-4 voor Groep Zoey. Als Mike dan overstapt naar K5 is het 5-4. Dan zit hij volgende week dus direct op de bank als groep zoey massaal "Mike-Nick" (of een andere "Mike-XXXX") stemt.
als het ene kamp nou eens tegen het andere kamp praat en legt zijn verhalen naast elkaar hebben ze hem al in de smiezenquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij speelt een spel. Maar als BB de nominaties openbaar maalt is hij de sjaak
Had ik nog nooit van gehoord, maar inderdaad, dat doet hij! Ik krijg bij hem enorm een oplichtersvibe. Zo iemand die bij je aan komt bellen en heel hectisch gaat lopen doen zodat je door de consternatie in zijn babbeltruc meegaat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:52 schreef Benny het volgende:
Mike maakt een Gish gallop. In korte tijd zoveel onjuistheden vertellen dat je het onmogeijk goed kan weerleggen, waardoor iemand die er nauwelijks verstand van heeft verward achterblijft
Ik denk persoonlijk dat Nick hem allang doorheeftquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
als het ene kamp nou eens tegen het andere kamp praat en legt zijn verhalen naast elkaar hebben ze hem al in de smiezen
Heeft ze gelijk in. Julie zou het in haast alle gevallen verliezenquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:15 schreef Harry het volgende:
Naomie in één adem: ik ben heel blij dat ik Julie veiliggesteld heb!!
en voor je het weet heb je een complete badkamer in je keukenquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:15 schreef suzi1 het volgende:
als mike zichzelf gaat geloven (dat lukt hem) dan praat hij zich er echt wel uit.
Dat is inderdaad zijn win condition. Mike weet dat hij alleen kans maakt op de eindwinst als Michel en Jill vroegtijdig naar huis moeten. Ziet het als een spel en speelt het zo. Terwijl K4 bezig is met dingen als vriendschap.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:07 schreef Juan_Roman het volgende:
Owja, je hebt gelijk, sorryquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:15 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
5-5 toch dan beslist de huismeester
Ja.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:14 schreef D. het volgende:
Mike zegt de hele tijd dat ie dacht dat iedereen op Jerrel zou stemmen. Dat klinkt toch totaal ongeloofwaardig?
Hij heeft ze bijna al zover dat ze volgende week allemaal hun stemmen aan hem gaan vertellen ...quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:15 schreef suzi1 het volgende:
als mike zichzelf gaat geloven (dat lukt hem) dan praat hij zich er echt wel uit. (niet uit huis bedoel ik hoor!)
Ik heb een zwangerschapstest gebruikt en die was negatief. Dus kan weer even verder. Kuchquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heb ik zelf gedaan, de zakdoekjes test. Uitslag onmiskenbaar verkoudheid!
aangezien je geen smaak hebt qua deelnemers is de diagnose toch positiefquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heb ik zelf gedaan, de zakdoekjes test. Uitslag onmiskenbaar verkoudheid!
Het is niet voor niets een keukenverkoperquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:15 schreef Harrison het volgende:
[..]
Had ik nog nooit van gehoord, maar inderdaad, dat doet hij! Ik krijg bij hem enorm een oplichtersvibe. Zo iemand die bij je aan komt bellen en heel hectisch gaat lopen doen zodat je door de consternatie in zijn babbeltruc meegaat.
Ik niet, ik zei het eerder vandaag al: het dringt (nog) niet doorquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat Nick hem allang doorheeft
zoek maar eens op malafide keukenverkopers, je lacht je ziek...quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een keukenverkoper
Je zou een punt kunnen hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik niet, ik zei het eerder vandaag al: het dringt (nog) niet door
Ik hoorde Nick vanmorgen tegen Michel zeggen dat hij 100% zeker weet dat Mike niet tegen hem liegt...quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bachelor met Gaby bquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:20 schreef suzi1 het volgende:
over welk prog heeft michel t nou weer
Vandaar ook dat hij zo vaak met de Belgen optrekt, zich daar sympathiek maakt, en al die leugens vertelt tegen iedereen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:11 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Inderdaad dat is een slimme tactiek als hij ver wil komen, K4 zal nooit naar huis gaan en hij is de meeste hechte (na Michel) in die groep.
Heeft hij zo'n hekel aan hemquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Nick baalt op zeker, dat hij Mike niet kan pijlen.
Ik denk het ook, ik hoop dat Mike straks van de kamer loopt en Nick en Naomi samen nog even verder praten hierover.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En Thomas gelooft ook dat Mike niet liegt.. dus well played Mike!quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:21 schreef Harrison het volgende:
Ik hoorde Nick vanmorgen tegen Michel zeggen dat hij 100% zeker weet dat Mike niet tegen hem liegt...
daar hoef je niet eens voor met hem te praten...quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:21 schreef cheanny het volgende:
Benieuwd hoe Naomi gaat reageren als ze er ooit achter komt dat Mike allesbehalve eerlijk is geweest.![]()
Ik hoop dat ze hem niet vertrouwd.
Ja, Jerrel heeft nog geprobeert zijn ogen te openen maar Thomas is zeker.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:22 schreef cheanny het volgende:
[..]
En Thomas gelooft ook dat Mike niet liegt.. dus well played Mike!
quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
aangezien je geen smaak hebt qua deelnemers is de diagnose toch positief
Waarom een foto van Connie Wittemanquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:23 schreef Batacuda het volgende:
Michel doet weer geheimzinnig over zijn date met Gaby Blaaser.
[ afbeelding ]
Jill kan ook niet op een normale manier met mensen pratenquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:23 schreef Rhosyn het volgende:
Leuk gesprek tussen Michel, Julie en Lies.
Over liefde en daten.
![]()
Liese is echt heel gek op haar vriend. Shoeff ?
Michel is niet echt gelukkig in de liefde.
Jill vertelde niks, luisterde alleen.
Lelijk mensquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:23 schreef Batacuda het volgende:
[ afbeelding ]
sAtiRequote:Op woensdag 17 februari 2021 14:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Waarom een foto van Connie Witteman?
Dit is niet Gaby je zit te stangen.....quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:23 schreef Batacuda het volgende:
[ afbeelding ]
Vanessaquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:23 schreef Batacuda het volgende:
[ afbeelding ]
mocht de vriend van julie geen fantasie zijn dan moet toch allang duidelijk zijn dat hij of julie's spullen op straat flikkert of er zelf uit naait, afhankelijk van wie de woning is, gezien het leech gedrag van julie is alles van hemquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:23 schreef Rhosyn het volgende:
Over liefde en daten.
![]()
Oh heet ze zoquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Waarom een foto van Connie Witteman?
Enige probleem voor hem is wel dat als team Thomas unaniem was geweest, Zoey niet had hoeven te beslissen. Hij is heel hard bezig om de verdenking van het breken van dat pact bij anderen neer te leggen, maar vroeg of laat zal dan wel uitkomen dat hij degene is geweest die heeft gebroken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:21 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Vandaar ook dat hij zo vaak met de Belgen optrekt, zich daar sympathiek maakt, en al die leugens vertelt tegen iedereen.
Michel (waar hij op gestemd heeft en dus 6 stemmen heeft) er uit spelen en dan ligt de weg voor hem open.
Door niet volledig mee te gaan met de Thomas groep creëert hij ook geloofwaardigheid bij de Belgen, aangezien de keuze nu bij Zoey ligt en hij dus niet verantwoordelijk is voor Michel tegen Nick als Zoey dit beslist (wat in zijn ogen logisch is aangezien hij weet dat Zoey Michel en Nick op de bank wou).
Hij weet dat zijn kans op een finaleplek op termijn veel groter is met de belgengroep dan met de nederlanders.
Liefs meteen ook uit het huis!quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Nou Mike, tyf eens op uit die kamer.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is niet Gaby je zit te stangen.....
is ook pas 10 jaar of meer geleden geëindigd in een soort van vechtscheiding, veel was er nou ook weer niet te verdelen, failliet FRS en de gekochte kindjes die de kiet al hadden leeg getrokkenquote:
Nee is het 5-5 hé als Mike dan overstapt naar de Belgen. En dan ligt alles open.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die tactiek is natuurlijk waardeloos.
Als michel er uit vliegt is de balans 6-4 voor Groep Zoey. Als Mike dan overstapt naar K5 is het 5-4. Dan zit hij volgende week dus direct op de bank als groep zoey massaal "Mike-Nick" (of een andere "Mike-XXXX") stemt.
Vanessa/Connie ken ik uiteraard, maar al die achternamen niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
is ook pas 10 jaar of meer geleden geëindigd in een soort van vechtscheiding, veel was er nou ook weer niet te verdelen, failliet FRS en de gekochte kindjes die de kiet al hadden leeg getrokken
Een dikke buik.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:28 schreef cheanny het volgende:
Mike durft wel tegen Michel. Die heeft alleen z'n sexappeal mee.
En wat heeft Mike dan?
mario ben jij het?quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:28 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft die doos nou niet eens meer een pleister om leuk als ze er aan blijft haken
ik troost Michel welquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:23 schreef Rhosyn het volgende:
Over liefde en daten.
![]()
dat is Gaby niet hoorquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:23 schreef Batacuda het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Vanessa.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:23 schreef Batacuda het volgende:
[ afbeelding ]
Het ging om Juliequote:Op woensdag 17 februari 2021 14:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill kan ook niet op een normale manier met mensen praten
En je had het over Jill die alleen zat te luisteren en daar had ik het overquote:
Daarom plaatste ik hem (haar) ook...for u. Ben er weer weg vanquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die is natuurlijk niet verkeerd
Maar team Thomas is momenteel ook team Mike. Dus door de keuze van Mike om Nick niet te nomineren wist hij dat er een gelijkspel zou zijn en de verantwoordelijkheid bij Zoey ligt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Enige probleem voor hem is wel dat als team Thomas unaniem was geweest, Zoey niet had hoeven te beslissen. Hij is heel hard bezig om de verdenking van het breken van dat pact bij anderen neer te leggen, maar vroeg of laat zal dan wel uitkomen dat hij degene is geweest die heeft gebroken.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Daarom plaatste ik hem (haar) ook...for u. Ben er weer weg van
quote:
iedereen zit op de bank op dit moment behalve michelquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:41 schreef M.Ritcher het volgende:
Liese heeft het over de deelnemers die zoveel doen in het huis liggend vanaf de bank.
Mijn god, is die ook onder handen genomen door de wezel!quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:23 schreef Batacuda het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen daten het is niks geworden....quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn god, is die ook onder handen genomen door de wezel!
Liese doet ook heel veel. Huilen over haar bultjes bijvoorbeeld en veel door het huis flaneren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:43 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
iedereen zit op de bank op dit moment behalve michel
Hmm.. de Dekhengst & de Homo ..dusquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:44 schreef Harry het volgende:
So far:
Liese: Jerrel en Jill
Naomi: Jerrel en Jill
Julie: Jerrel en Jill
Michel: Jerrel en Jill
Nick: Jerrel en Jill
Zoey: Michel en Nick
Thomas: Michel en Nick
Jill: Michel en Nick
Matt: Michel en Nick
Mike: Michel en Liese
Jerrel: Michel en Nick
Michel 6
Jerrel: 5
Jill: 5
Nick: 5
Die probeer ik zoveel mogelijk te ontwijken ..... een en al fakequote:Op woensdag 17 februari 2021 14:43 schreef Kefke04 het volgende:
30 seconds Jill zal maar je partner zijn, zo kan je nooit winnen
Liese is 1 van de eerlijkste personen in het huis, dat lijkt me ondertussen wel duidelijk, de enige die dat niet ziet is Thomasquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:44 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Liese doet ook heel veel. Huilen over haar bultjes bijvoorbeeld en veel door het huis flaneren.
Was zij diegene die Bono niet kon....hoorde het wel maar weet niet wie.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:43 schreef Kefke04 het volgende:
30 seconds Jill zal maar je partner zijn, zo kan je nooit winnen
Eensquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:45 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Liese is 1 van de eerlijkste personen in het huis, dat lijkt me ondertussen wel duidelijk, de enige die dat niet ziet is Thomas
Okè, nu meningen kunnen verschillen. Daar is dit spel ook op gebaseerd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:45 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Liese is 1 van de eerlijkste personen in het huis, dat lijkt me ondertussen wel duidelijk, de enige die dat niet ziet is Thomas
quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:44 schreef Harry het volgende:
So far:
Michel 6
Nee ADHD trekjes..quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:47 schreef Toweler het volgende:
[..]
Wat nu weer zeker over stemmingen volgende week
Matt heeft altijd wel wat te zeiken en anders verzint hij wel wat.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:47 schreef Toweler het volgende:
[..]
Wat nu weer zeker over stemmingen volgende week
quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch niet die van vijf minuten he![]()
Ik vind Liese 20x niets . Kan er niets aan doen maar ik vind haar oer saai en zo wint ze te makkelijk. Misschienquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:45 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Als Zoey dan heeft mogen kiezen uit die 3 opties om als 2e op de bank te zetten:quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:44 schreef Harry het volgende:
So far:
Michel 6
Jawel juist denk ik.....daarom moet ze weg....hij is Belg dus zal best wel weten dat hij et aflegt als hij tegenover haar komt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:45 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
aanahmesquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:44 schreef Harry het volgende:
So far:
Michel 6
thomas is en idiot,en meloperquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:45 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
De herder van zijn schaapjesquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Niet eens Mike en Mitch ze hebben liever Michel weg. Waarom dat dan.
ja je makt het beterquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind Liese 20x niets . Kan er niets aan doen maar ik vind haar oer saai en zo wint ze te makkelijk. Misschien
Die is net 19 af....quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:54 schreef Kefke04 het volgende:
Matt is zo mogelijk nog dommer dan Jill
Renee moet vertrekken als derde op de bank.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:53 schreef zodeju het volgende:
Oh ja, dat is ook zo Naomi en Liese twee maatjes samen op de bank.
Hoe komt het dan dat alle twee er nog zijn....ben ik alweer kwijt.
an de himmeltau conjoquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
[..]
zit je weer aan de jagermeister?
Klopt toch? Nieuw Amsterdam is ook geen stad in USA, New York wel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:56 schreef Tourniquet het volgende:
Jerrel dan....
"Huh, Peking is toch niet de hoofdstad van China, dat is Beijing."
ja die had ik ook niet gewetenquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:56 schreef Tourniquet het volgende:
Jerrel dan....
Ohja....waren drie.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Renee moet vertrekken als derde op de bank.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:56 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dan kom je net van school mag je toch de hoofdstad van denemarken wel weten bvb
Rene moest vertrekken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:53 schreef zodeju het volgende:
Oh ja, dat is ook zo Naomi en Liese twee maatjes samen op de bank.
Hoe komt het dan dat alle twee er nog zijn....ben ik alweer kwijt.
Dan weet ze dat de dames haar dat kwalijk gaan nemen en niet meer vertrouwen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als Zoey dan heeft mogen kiezen uit die 3 opties om als 2e op de bank te zetten:
Jerrel: Is een optie die ze kan verdedigen naar K5, alhoewel het die haar wellicht nog steeds kwalijk nemen als blijkt dat ze op Michel en Nick heeft gestemd. Zou ook binnen haar eigen bondje nog redelijk kunnen vallen, alhoewel die zich toch wat verraden zullen voelen. Tevens raakt ze met haar eigen groepje dan de meerderheid kwijt.
Jill: Kan ze binnen haar eigen groepje niet verdedigen. Dan is ze Thomas en ik denk ook Matt kwijt, plus wellicht Jill zelf als die wordt weggestemd. Zou tactisch een hele domme keuze zijn.
Nick: Tja, dat was haar hele plan uiteindelijk, om Nick en Michel tegen elkaar te zetten.
Dus dan zal ze Nick gekozen hebben.
Ik gok dat Zoey maar één iemand heeft mogen saven... en dan zal ze voor Jerrel hebben gekozenquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
speculaastaart wrd steeds groter
we weten nog naks dus?
gezien de posting in de Cos
En Jill bij de uitleg.. Geen KIP maarquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:56 schreef Tourniquet het volgende:
Jerrel dan....
Als alle stoplichten mee zitten en ik de snelheid opschroef dan zou ik dat moeten kunnen reddenquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch niet die van vijf minuten he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Peking is nog steeds de schrijfwijze met voorkeur:quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt toch? Nieuw Amsterdam is ook geen stad in USA, New York wel.
En al 100 keer gezegd: Dat boeit haar niet, want ze zit dan in een groepje van 6 tegen 3 dames+nick. Ze heeft K3 dan nergens meer voor nodigquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan weet ze dat de dames haar dat kwalijk gaan nemen en niet meer vertrouwen.
Doorsturen naar Tegengas.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:00 schreef Benny het volgende:
Er wordt nu al gediscussieert over of ze de inloggegevens van Michel voor videoland mogen lenen na BB, om alles terug te kijke
Nick wil een DVD van alle afleveringen: "Ik moet mijn kinderen wel kunnen laten zien dat papa wereldkampioen petanque is geworden"
Wat een teleurstelling... Dat was nauwelijks te zien op tv
@DGK_Tegengas zou ze de essentiële beelden kunnen verkopenquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:00 schreef Benny het volgende:
Er wordt nu al gediscussieert over of ze de inloggegevens van Michel voor videoland mogen lenen na BB, om alles terug te kijke
Nick wil een DVD van alle afleveringen: "Ik moet mijn kinderen wel kunnen laten zien dat papa wereldkampioen petanque is geworden"
Wat een teleurstelling... Dat was nauwelijks te zien op tv
het andere groepje heeft zoey dan ook niet meer nodig, daar al eens over nagedachtquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En al 100 keer gezegd: Dat boeit haar niet, want ze zit dan in een groepje van 6 tegen 3 dames+nick. Ze heeft K3 dan nergens meer voor nodig
Nahh.. "ContentHebbende" zullen daar niebleimeezijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
@:dgk_tegengas zou ze de essentiële beelden kunnen verkopen
Dat klopt, maar waarom zouden die zonder Zoey verder willen? Zoey zegt al een week lang tegen hen: We stemmen op Nick en Michel. De meesten hebben dat gedaan, inclusief Zoey zelf. Toen moest ze als HM kiezen en koos voor Nick (aanname even he), waarmee ze dus nógmaals aan haar groepje toont dat ze te vertrouwen is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:02 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
het andere groepje heeft zoey dan ook niet meer nodig, daar al eens over nagedacht
Dat kan bij 30 seconds.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:04 schreef Jockari het volgende:
Wat zegt thomas nu als Jerrel gaat dobbelen: "als jij nu een nul gooit...". Een NUL gooien met een dobbelsteen !
thomas wou eigenlijk helemaal niet op michel en nick stemmen maar op julie en lieze, dat kon niet door zoey, dus volgende week doet de kinderclub dat en kan zoey dat niet meer tegenhouden omdat ze overbodig is en ze wil de meisjes nog niet naar huis dat is ondertussen wel duidelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat klopt, maar waarom zouden die zonder Zoey verder willen? Zoey zegt al een week lang tegen hen: We stemmen op Nick en Michel. De meesten hebben dat gedaan, inclusief Zoey zelf. Toen moest ze als HM kiezen en koos voor Nick (aanname even he), waarmee ze dus nógmaals aan haar groepje toont dat ze te vertrouwen is.
Daarnaast weet het groepje dat iemand in de groep (ze verdenken Matt/Mike) minder goed te vertrouwen is. Die zullen dus graag MET Zoey verder gaan hoor.
Ik maakte in het verleden ook stream opnamen. Heb ik toen DVD's van gemaakt voor een aantal bewoners op verzoek.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh.. "ContentHebbende" zullen daar niebleimeezijn
Ik ook.. werden verwijderd op alles, moest "examen doen" in Beschermde Content Cursusquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik maakte in het verleden ook stream opnamen. Heb ik toen DVD's van gemaakt voor een aantal bewoners op verzoek.
Werd erg gewaardeerd.
Copyright infringement!quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik maakte in het verleden ook stream opnamen. Heb ik toen DVD's van gemaakt voor een aantal bewoners op verzoek.
Werd erg gewaardeerd.
vroegah kon datquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Werd erg gewaardeerd.
Denk ik ookquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat Zoey maar één iemand heeft mogen saven... en dan zal ze voor Jerrel hebben gekozen
gisterenquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:13 schreef brasta het volgende:
Wanneer is er nog eens een weekopdracht?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:13 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Moet van HLN.be afkomen..
quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:13 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me duidelijk toch hoe het verdict zal zijn morgen...quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:13 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet lang meer duren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:15 schreef brasta het volgende:
Wanneer begint Els aan haar slidings?
Ik had Theo wel graag tegenover de wezel willen zienquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:16 schreef brasta het volgende:
Het was toch leuker om zien toen Theo er nog in zat
Ik vermoed straks als ze uit haar hottub komt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:15 schreef brasta het volgende:
Wanneer begint Els aan haar slidings?
Dat is het beste wat je kan gooien in dat spelquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:04 schreef Jockari het volgende:
Wat zegt thomas nu als Jerrel gaat dobbelen: "als jij nu een nul gooit...". Een NUL gooien met een dobbelsteen !
Jerrel mag er van mij in blijven met als voorwaarde dat Theo terug komt. Dan staat die stream 24/7 bij mij aan 😂.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had Theo wel graag tegenover de wezel willen zien
Beide gaat niet gebeuren. Theo heeft de deur al definitief dicht gegooid bij Endemol Shine.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:18 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Jerrel mag er van mij in blijven met als voorwaarde dat Theo terug komt. Dan staat die stream 24/7 bij mij aan 😂.
Gebakken Lucht "a'la Mike" voorafquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:17 schreef brasta het volgende:
Wat staat er vanavond op het menu bij Chez Patrick?
Jammerquote:Op woensdag 17 februari 2021 15:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beide gaat niet gebeuren. Theo heeft de deur al definitief dicht gegooid bij Endemol Shine.
Jahaaaaaa!quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:18 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Jerrel mag er van mij in blijven met als voorwaarde dat Theo terug komt. Dan staat die stream 24/7 bij mij aan 😂.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |