Dat elke keer die Exitchantages dus hetelucht blazen is... in de hoop dat Regie wel iets toegeeftquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Dus dat. Dus is het een onmogelijk scenario
Neuh, Miesjel en Nick denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is hij ook echt genomineerd?
Ja zo inderdaad. Wat zit die gast te liegen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:52 schreef Benny het volgende:
Mike maakt een Gish gallop. In korte tijd zoveel onjuistheden vertellen dat je het onmogeijk goed kan weerleggen, waardoor iemand die er nauwelijks verstand van heeft verward achterblijft
Moet het Nederlands elftal voetballenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:53 schreef puzziepie het volgende:
Julie's gezicht is ook ineens oranje
Mike zit te voerenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:53 schreef Flow3r het volgende:
Mike geeft als excuus dat er toch a 9 op Jerrrel zouden stemmen en dus koos hij iemand anders
Vreemd dat niemand vraagt waarom
Er is niks zo safe als op iemand stemmen die toch al veel stemmen kreeg als nieuweling ?
Dat snap ikquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:54 schreef Jockari het volgende:
Naomi kan plots niet meer lachen met Mike...
Ze heeft ook bespottelijk lange nepwimpersquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:53 schreef puzziepie het volgende:
Julie's gezicht is ook ineens oranje
ja dat geloof ik ook welquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:36 schreef Benny het volgende:
Naomi is wel heel overtuigd dat als Jerrel wint zij dan ook weg wil
Ik denk ook dat Jerrel zijn rol in het spel is afgelopenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:55 schreef Benny het volgende:
Dit is echt by far de meest instabiele RLS die ik heb gezien. Het schiet alle kanten op. Volgende week gaat de sfeer weer heel anders zijn, als Jerrel weg is.
Wimper extensions... geen idee hoe dat werktquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft ook bespottelijk lange nepwimpers
Ze heeft ook gewoon gelijk, en Nick ook, als Jerrel blijft houd je een kut sfeer. En als zo’n figuur erin mag blijven (lees gedrag wordt beloond) dan zou ik ook het gevoel hebben dat ik er dan niks meer te zoeken heb.quote:
Jahh , gelijk na de DBK die boel op het huiskamer scherm tonen , dan krijg je fijne TV Streamsquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Nominaties opbaar maken, dan barst de bom
Op iedereen inmiddels wel een keer zo een beetjequote:Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Is het al bekend op wie Mike gestemd heeft
Misschien gebeurt het ook wel een keerquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh , gelijk na de DBK die boel op het huiskamer scherm tonen , dan krijg je fijne TV Streams
Maar ja, Endemol wil ook wat verdienen met hun TV zender
Top. Biertje op drinken?quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Jerrel zijn rol in het spel is afgelopen
Dat ligt eraan wie het hem vraagtquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij speelt dus Russisch roulette.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Op iedereen inmiddels wel een keer zo een beetje.
Of Michel....Jill kan dan trots zijn dat ze de enige is buiten de nieuwkomers die iedereen verslagen heeft. Omdat ze zo puur is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Jerrel zijn rol in het spel is afgelopen
dit is gisteren al met michel helemaal besproken tussen mike en michel hij wilde save stemmen zegt die en michel was ook boos op hem omdat hij dit zei en dat deed en michel ook na zijn stem rekening hieldquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:53 schreef Flow3r het volgende:
Mike geeft als excuus dat er toch a 9 op Jerrrel zouden stemmen en dus koos hij iemand anders
Vreemd dat niemand vraagt waarom
Er is niks zo safe als op iemand stemmen die toch al veel stemmen kreeg als nieuweling ?
Mike zegt alleen over terugkijken ivm dat hij gezegd zou hebben dat hij niet op Naomi en Nick zou stemmenquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wimper extensions... geen idee hoe dat werkt![]()
Mike heeft Jerrel praatjes : kijk de tapes maar terug en we zullen zien wie hier oprecht is
quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie het hem vraagt
Het enige wat ze schelen zijn wat make-up dozen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef puzziepie het volgende:
Mike en Jerrel verschillen niet zo veel van elkaar
Voor Mike bedoelt hij.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef Jockari het volgende:
Nick heeft wel een hoge dunk van zichzelf: "Als ik niet terug kom, dan is het spel gedaan !".
Hij is wel eerlijk en zegt waar het op staat. Ik houd daar wel vanquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef Jockari het volgende:
Nick heeft wel een hoge dunk van zichzelf: "Als ik niet terug kom, dan is het spel gedaan !".
Mike en Jerrel hebben een hoop overeenkomstenquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:00 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Mike zegt alleen over terugkijken ivm dat hij gezegd zou hebben dat hij niet op Naomi en Nick zou stemmen
Jerrel liegt echt niet zo veel en bewust. Mike is gewoon bewust keihard aan het liegen en stoken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:59 schreef puzziepie het volgende:
Mike en Jerrel verschillen niet zo veel van elkaar
Mike zegt nu dat hij op Michel gestemd heeft en niet op Liese Naomi en Nickquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |