Ik wist niet dat je zwanger wasquote:Op donderdag 18 februari 2021 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het valt er opeens goed uit.
Dat wilde ik eigenlijk nog geheim houden...quote:
Ik had om half negen al de eerste meeting. Veel te vroeg.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
2,5 uur teamsoverleg gehad.
quote:
Ja, dat is inderdaad vroeg.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had om half negen al de eerste meeting. Veel te vroeg.
Kan me wel voorstellen dat DNA de kok niet naar vergaderingen staat ja. Op dat tijdstip kom ik meestal ook niet verder dan wat brommen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had om half negen al de eerste meeting. Veel te vroeg.
En de rest van de dag wat grommen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat DNA de kok niet naar vergaderingen staat ja. Op dat tijdstip kom ik meestal ook niet verder dan wat brommen.![]()
Bed lag lekker vanochtend en ik had nog problemen met inloggen. Dus 3 minuten te laat in de meetingquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat DNA de kok niet naar vergaderingen staat ja. Op dat tijdstip kom ik meestal ook niet verder dan wat brommen.![]()
Nee de baas wil uitzicht zodat hij het personeel in de gaten kan houden. Maar dramaqueen Minousch ligt nu dan eindelijk in het mandje. Maar dat heeft wel wat moeite gekost. Mandje stond op de grond en geen kat ging er in, maar toen ik het mandje even op de tv kast zette sprong Minousch erin. Ik dacht ach dat is toevallig dus ik zette het mandje weer op de grond, nou mooi niet, dus nu staat het mandje permanent op de tv kastquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Als een echte baas! Gaat ie inmiddels al in de door jou gehaakte mand?
Logisch dat ze niet op de koude vloer willen liggen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:54 schreef summer52 het volgende:
[..]
Nee de baas wil uitzicht zodat hij het personeel in de gaten kan houden. Maar dramaqueen Minousch ligt nu dan eindelijk in het mandje. Maar dat heeft wel wat moeite gekost. Mandje stond op de grond en geen kat ging er in, maar toen ik het mandje even op de tv kast zette sprong Minousch erin. Ik dacht ach dat is toevallig dus ik zette het mandje weer op de grond, nou mooi niet, dus nu staat het mandje permanent op de tv kastAls je goed kijkt zie je een paar oogjes.
[ afbeelding ]
Zij is ook de kat, vandaar haar bijnaam, die het heerlijk vindt om op het Ziggo kastje te liggen! Lekker warm maar zo vervelend voor mij want dan ben je tv aan het kijken en dan heb je ineens een andere zender op staanquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Logisch dat ze niet op de koude vloer willen liggen.
Fijn dat er waardering is voor je werk zoquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:54 schreef summer52 het volgende:
[..]
Nee de baas wil uitzicht zodat hij het personeel in de gaten kan houden. Maar dramaqueen Minousch ligt nu dan eindelijk in het mandje. Maar dat heeft wel wat moeite gekost. Mandje stond op de grond en geen kat ging er in, maar toen ik het mandje even op de tv kast zette sprong Minousch erin. Ik dacht ach dat is toevallig dus ik zette het mandje weer op de grond, nou mooi niet, dus nu staat het mandje permanent op de tv kastAls je goed kijkt zie je een paar oogjes.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:55 schreef ijs_beer het volgende:
Gelukkig zijn wij niet de enigen die erg hard werken.Oh zo schattig en wat een lawaai maken ze. Nee ik werk wel hard maar dat geluid maak ik toch echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liefquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:54 schreef summer52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:03 schreef summer52 het volgende:
[..]
Zij is ook de kat, vandaar haar bijnaam, die het heerlijk vindt om op het Ziggo kastje te liggen! Lekker warm maar zo vervelend voor mij want dan ben je tv aan het kijken en dan heb je ineens een andere zender op staan
Maar echt je hele land is naar z’n grootje.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:05 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oh zo schattig en wat een lawaai maken ze. Nee ik werk wel hard maar dat geluid maak ik toch echt niet
Ik heb 2 van die zwarte mormels, hier van de sneeuw genieten, natuurlijk wel heerlijk warm boven de verwarming.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:04 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Fijn dat er waardering is voor je werk zo![]()
Katten zitten graag hoog inderdaad.
Minousch heeft precies dezelfde kleur als de mijne, die herken ik soms ook alleen maar als twee ogen.
Ja het is wel grappig, somsquote:
Kattenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:15 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik heb 2 van die zwarte mormels, hier van de sneeuw genieten, natuurlijk wel heerlijk warm boven de verwarming.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:22 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja het is wel grappig, soms![]()
Nee hoor ik geniet van mijn hond en katten. Op deze foto ook, Minousch op het Ziggo kastje en Senna in dat kleine mandje gekropen, geen gezicht![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nu 3 katten, en alle 3 waren zwervers en hebben mij uitgezocht om voor ze te zorgen. Natuurlijk kittens zijn zo lief, maar er zijn zoveel katten en honden trouwens ook die snakken naar een warme plek.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Katten![]()
Misschien toch maar eens gaan denken om weer aan katten te beginnen en dan een (huis)kat uit het asiel te halen
Gelukkig heeft ie er bij jou een warm plekje gevonden op het Ziggokastjequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:31 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 katten, en alle 3 waren zwervers en hebben mij uitgezocht om voor ze te zorgen. Natuurlijk kittens zijn zo lief, maar er zijn zoveel katten en honden trouwens ook die snakken naar een warme plek.
Bedankt voor de tip! Ik kijk inmiddels meequote:
Ik wist niet eens dat dat bestaat.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft iemand pringles peking duck geprobeerd?
Ik ook niet totdat ik het in de uitverkoopbak van de ah vond voor 1 euroquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat bestaat.
Nee, maar ik had wel een broodje pekingeend als lunchquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft iemand pringles peking duck geprobeerd?
Wist niet dat ze dat serveren in de ruimtequote:Op donderdag 18 februari 2021 20:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, maar ik had wel een broodje pekingeend als lunch
OHhh dat is ook heel tof zeg!quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:03 schreef Momo het volgende:
https://www.floorjansen.com/news/ayreons-music-is-going-to-mars
Leuk feitje voor erbij zo!
Tofquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:03 schreef Momo het volgende:
https://www.floorjansen.com/news/ayreons-music-is-going-to-mars
Leuk feitje voor erbij zo!
Wel in Business Classquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wist niet dat ze dat serveren in de ruimte
Ben benieuwd naar je bevinding.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, maar ik had wel een broodje pekingeend als lunch
Het zal niet voor niets in de uitverkoopbak liggen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ook niet totdat ik het in de uitverkoopbak van de ah vond voor 1 euro
Toe maar, goed geregeldquote:
Prima broodjequote:Op donderdag 18 februari 2021 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je bevinding.
jazekerquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Landing on mars is complex. Goh.
@:Prisha kijk je mee ?
Ik denk dat de Marsrover eerder op Mars is voordat Estland iets heeft besloten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:06 schreef H_T het volgende:
Als je een opdracht naar de Marsrover stuurt kan je een aflevering van The Simpsons kijken en klaar zijn voor je weet of het is gelukt
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Marsrover eerder op Mars is voordat Estland iets heeft besloten.
Letland progressiefquote:
Dat zou ik wel kosmisch vindenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:23 schreef H_T het volgende:
Openingsact van NASA is wel langdradig, maar het komt vast allemaal goed als ze Love Love Space Space gaan uitvoeren
Ik was al aan het zoekenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:27 schreef koffieleuk het volgende:
insert Zero Gravity en Falling Stars nog enzo
De studioversie is hier oprecht een guilty pleasurequote:Op donderdag 18 februari 2021 21:39 schreef Meridiaan het volgende:
SlavkoVond het oprecht een leuk liedje.
Wat een held. Jammer dat de vocals nog niet op band konden destijds. Tegenwoordig is hij blijkbaar zonder staart, maar toch wilde ik jullie de vlecht niet onthouden.
[ afbeelding ]
Oh dat is wel minder jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:41 schreef Momo het volgende:
Ik had jullie een tijdje terug wel verteld over dat ze gaan verbouwen in de buurt van mijn flat, woensdag hadden wij een presentatie over alle plannen gedetailleerd. 3 meter van mijn slaapkamerraam een flat van 90 meter hoog, een parkeergarage onder mijn flat door gaan. De bouw van dit alles zou 3 jaar duren waaronder 2 keer een periode van 6 weken heien en 1 periode van 13 weken heien. Het heien begint in september dit jaar. Maar ik heb dus besloten hier weg te gaan, ook al heb ik een hekel aan verhuizenHopelijk kan iets vergelijkbaars vinden binnen een aantal maanden.
Ohh dan hoop ik echt dat je snel iets vindt. Zou mooi uitkomen voordat al die ellende daar gaat beginnenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:41 schreef Momo het volgende:
Ik had jullie een tijdje terug wel verteld over dat ze gaan verbouwen in de buurt van mijn flat, woensdag hadden wij een presentatie over alle plannen gedetailleerd. 3 meter van mijn slaapkamerraam een flat van 90 meter hoog, een parkeergarage onder mijn flat door gaan. De bouw van dit alles zou 3 jaar duren waaronder 2 keer een periode van 6 weken heien en 1 periode van 13 weken heien. Het heien begint in september dit jaar. Maar ik heb dus besloten hier weg te gaan, ook al heb ik een hekel aan verhuizenHopelijk kan iets vergelijkbaars vinden binnen een aantal maanden.
Wat een prutsituatie zeg.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:41 schreef Momo het volgende:
Ja ik moet thuiswerken en dan heien ze mij achter de computer weg zo. Bij mijn vorige woning moesten ze een aantal weken 500 meter verder op heien en dat hoorde en voelde je al hard.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:45 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat een prutsituatie zeg.
Heb je besloten om weg te gaan vanwege de aankomende verbouwingen?
Je omschrijving levert een bijzondere mental image op, maar dat is inderdaad behoorlijk kut zeg. Juist nu.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik moet thuiswerken en dan heien ze mij achter de computer weg zo. Bij mijn vorige woning moesten ze een aantal weken 500 meter verder op heien en dat hoorde en voelde je al hard.
WTF!?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:46 schreef Momo het volgende:
En het stomme is dat we nu 80 euro per maand betalen voor een parkeerplaats, sommigen mensen hier dus 2 of 3 keer als ze meerdere auto's/motors hebben. Ik heb geen auto maar moet minimaal 1 parkeerplaats nemen dus betaal 80 euro per maand voor helemaal niks. Nu gaan die plekken weg en moeten we parkeren 200/300 meter verder op parkeren op een drassig veldje en nog steeds moeten we dat hele bedrag betalen*rant uit*
quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:41 schreef Momo het volgende:
Gooi het eruit, hier mag zeer terecht over geklaagd wordenquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:56 schreef Momo het volgende:
[..]
De geldhoeren van MVGM!
Zo dat is eruit.
quote:
Wat een ellende zeg. Kan er niks tegenin worden gebracht, een gigantische flat zomaar een paar meter van je slaapkamer af, dat moet toch niet kunnen? Wat vinden de andere bewoners ervan?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:41 schreef Momo het volgende:
Er is eerder bezwaar aangetekend door huurvereniging en ook andere huizen in de buurt, maar dat is verworpen nadat er een paar aanpassingen zijn geweest aan steentype, kleur etc zodat ie beter in de buurt past, nu is alles goedgekeurd door de gemeente.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een ellende zeg. Kan er niks tegenin worden gebracht, een gigantische flat zomaar een paar meter van je slaapkamer af, dat moet toch niet kunnen? Wat vinden de andere bewoners ervan?
Ja, dit is stiekem gewoon de woestijn van Nevada of een filmstudio die ze nog over hadden van 1969.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn dat er dan ineens iemand aan komt lopen
Wow ja dat zekerquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:06 schreef Momo het volgende:
En ze zetten dit niet bij nieuwe advertentie nu uit mijn flat, vervelend straks voor die nieuwe bewoners.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn dat er dan ineens iemand aan komt lopen
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, dit is stiekem gewoon de woestijn van Nevada of een filmstudio die ze nog over hadden van 1969.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, dit is stiekem gewoon de woestijn van Nevada of een filmstudio die ze nog over hadden van 1969.
Er zijn mensen die geloven dat de ruimte nep is en dat de maan een projectie is. Goede projectoren hadden ze vroeger al danquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:13 schreef Em31 het volgende:
[..]je maakt een grapje, maar 100% zeker dat er al mensen zijn die dit geloven
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn mensen die geloven dat de ruimte nep is en dat de maan een projectie is. Goede projectoren hadden ze vroeger al dan
Ja daar post je iemand die zo naar de maan magquote:
Kende ik nog niet, maar metal & humor klinkt heel interessant!quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:22 schreef Meridiaan het volgende:
Ik luister nu al een paar nummers van Nanowar of Steel, voor als iemand nog een aanrader wil van metal & humor
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kende ik nog niet, maar metal & humor klinkt heel interessant!
Ik luister nu Valhallelujah. WAAR WAS DIT MIJN HELE LEVENquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Deze is volgens mij al voorbij gekomen eerder. Maar Uranus, Norwegian Reggaeton en ..And then I noticed she was a Gargoyle, ik houd d'r van.
En de muziek zit prima in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |