Die wil haar nominatie afstaan aan Michelquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:30 schreef rinardo het volgende:
Julie drukte knop dbk en werd binnengelaten
Zou me niks verbazen....alle matrassen naar buiten en ze hebben een springkussen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:32 schreef rinardo het volgende:
Zet matt nou zn matras bij de tuindeur?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:33 schreef puzziepie het volgende:
het stinkt naar piemel vochten aldus Jill
ja dat is niet het handigst om dat op zn kant te doenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:34 schreef rinardo het volgende:
Matt en Mike hebben nog nooit een bed opgemaakt, en weten niet hoe een onderlaken om het matras moet
Mike nog steeds bij zijn ouders thuis???quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:34 schreef rinardo het volgende:
Matt en Mike hebben nog nooit een bed opgemaakt, en weten niet hoe een onderlaken om het matras moet
Dat was het matras van Jill.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:32 schreef rinardo het volgende:
Zet matt nou zn matras bij de tuindeur?
Nee, dacht het laatst toen het gezamelijke ontbijt een half uurtje daarvoor was en Thomas in ene weer achter een uitsmijter met twee eieren zat. Dacht oh Jill heeft het voor hem klaar gemaakt. Maar dat was Thomas zelf.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:35 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft Jill al ontbijt op bed gebracht bij Thomas eigenlijk? Hadden ze ook om ge-steenpapierschaard
Zal wel kutvocht zijn, of een combinatie met iemands piemelvocht. Hebben al genoeg pubers op dat bed gelegen tenslotte.quote:
heb ik gelukkig gemistquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:40 schreef greysbones het volgende:
Het stinkt in de slaapkamer.. moet ik meteen aan Matt denken met zijn vieze onderbroek
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
donders weer een blauwtje voor rooibosthee
MOET IK JOU HELPEN JILL?
NEE!
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:40 schreef greysbones het volgende:
Het stinkt in de slaapkamer.. moet ik meteen aan Matt denken met zijn vieze onderbroek
Was ook smorgens vroeg.. een hele stiekeme swap van vieze en schone onderbroek.quote:
Zat niet in de uitzending is het wel?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:40 schreef greysbones het volgende:
Kijk eigenlijk alleen de live show.. uitzendingen worden toch naar believen gemanipuleerdquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:42 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zat niet in de uitzending is het wel?
Puzz is toch reflecteren... zij doen niet aan afsprakenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:42 schreef puzziepie het volgende:
Nick en Naomi weer over stemmen . maar ze hebben niets afgesproken ...puur toeval
Ze zijn geen haar beter, ze verpakken het alleen in een onschuldig verhaaltjequote:Op woensdag 17 februari 2021 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Puzz is toch reflecteren... zij doen niet aan afspraken
Ik moest even goed zoeken, maar ik heb 'm nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
I know.. maar 50 % hier vind ze echt een stel heiligenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zijn geen haar beter, ze verpakken het alleen in een onschuldig verhaaltje
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moest even goed zoeken, maar ik heb 'm nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja ze irriteert zich aan Matt soms zei ze eergisterenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
donders weer een blauwtje voor rooibosthee
MOET IK JOU HELPEN JILL?
NEE!
Ik nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
I know.. maar 50 % hier vind ze echt een stel heiligen
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moest even goed zoeken, maar ik heb 'm nog.
AikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als Nick er uit moet gaan Jill en Naomi mee zeiden ze gisteren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:47 schreef Benny het volgende:
Nick ontploft als hij er op blijkt te staan
Een beetje het Els-effect. "Als ik de nominaties / stemming doorkom, dan ga ik er echt voor, dan ga ik het spel spelen, en dan zullen ze wel zien hoe ik ben!"quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:46 schreef greysbones het volgende:
Nick was een oprecht persoon..
En als hij wordt genomineerd dan wordt hij beuss
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:48 schreef Angel79 het volgende:
Michel hoop tegen jerrol
Nou dan hoop ik dat jij er uitvliegt patserEn nee ik ben geen jarrol fan maar ben Michel ook kitsbeu
Nee precies , maar als je dat op die manier verpakt lijkt het eerlijkerquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:48 schreef greysbones het volgende:
Ze denken dat omdat zij jerrel en Jill hebben gestemd.. dat dit eerlijker is.. want Jill gaat er toch niet uit
Das raar want niemand weet dat 100% zeker..
Bahquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
Wagelijk die drie nu hoe ze praten over het stemmen van anderen. Terwijl ze zelf precies hetzelfde hebben gedaan. Ach wat zielig michel zegt dat ze dan al voor de 2e keer worden gestraft dat er anderen zijn uitgestapt.
Julie heeft dat gezegd. Ik vind het hele zure mensen die K5 op dit moment. Zelf mogen ze alles samen bepraten en als anderen het doen is het lelijk. Brrr volwassen mensen die niet zelf kunnen zien dat ze hetzelfde doen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En als Nick er uit moet gaan Jill en Naomi mee zeiden ze gisteren.
De belgen plannen een Naat-Daan-Jowitje
heerlijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
OMG dat valse hoofd van Naomi...en dat kattige gewiebel van haar hoofd als ze sneert.
Jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:48 schreef Sangha het volgende:
[..]
Een beetje het Els-effect. "Als ik de nominaties / stemming doorkom, dan ga ik er echt voor, dan ga ik het spel spelen, en dan zullen ze wel zien hoe ik ben!"
Mja...Naomi is ook zo'n stuk hypocrietquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
OMG dat valse hoofd van Naomi...en dat kattige gewiebel van haar hoofd als ze sneert.
Schattig hè.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
De slidings zijn straks niet meer bij te houdenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:50 schreef Benny het volgende:
Nick gaat ook een spel spelen als mensen in zijn gezicht gelogen blijken te hebben
Maar hoe zou jij reageren als iemand je zo behandeld en bij de rest van de groep slijmt? Dit is echt wel aangeleerd gedrag bij Jerryl. Altijd één iemand is de pispaal en de rest probeert die tegen die persoon op te zetten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:48 schreef Angel79 het volgende:
Michel hoop tegen jerrol
Nou dan hoop ik dat jij er uitvliegt patserEn nee ik ben geen jarrol fan maar ben Michel ook kitsbeu
Naomi en Nick hebben anders nooit hetzelfde gestemd hoor. Nu is het allen tegen Jerrel. Ze kunnen het goed vinden met elkaar dus dat ze overleggen is normaal.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:42 schreef puzziepie het volgende:
Nick en Naomi weer over stemmen . maar ze hebben niets afgesproken ...puur toeval dat ze op dezelfde mensen stemmen
Zelfs Giovanni niet?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
kan niet wachten, tot Jerrel vertrekt met geen enkele stem van kijker
makkelijke overwinning voor Jill is dat, 100% tegen 0%
Maar nee toch...die stemt toch op gevoeeeelquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja...Naomi is ook zo'n stuk hypocriet
die heeft geen recht om te stemmen, zo'n soort volkquote:
Genieten hequote:Op woensdag 17 februari 2021 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
Hun eigen plan komt in hun gezicht terug op een keiharde manier en nu zijn ze heel erg zielig.
Michel heeft sjerrol al in zijn gezicht verteld dat hij hem gaat nomineren, waarom zou het dan raar zijn als hij hoopt tegen hem te staan?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:48 schreef Angel79 het volgende:
Michel hoop tegen jerrol
Vind ze redelijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:52 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Naomi en Nick hebben anders nooit hetzelfde gestemd hoor. Nu is het allen tegen Jerrel. Ze kunnen het goed vinden met elkaar dus dat ze overleggen is normaal.
Beetje arrogant en naïef dat ze zichzelf de originals van het huis vinden en het andere bondje nu pas ontdekken maar ze zijn wel redelijk oprecht.
en daarbij ze liegen niet in iemands gezicht dat ze iemand niet eruit stemmen en het ondertussen wel doen...want of matt of mike heeft recht in zijn gezicht gelogen en thomas sowieso. Thomas heeft vorige week nog tegen nick gezegd niet op thomas te stemmen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:52 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Naomi en Nick hebben anders nooit hetzelfde gestemd hoor. Nu is het allen tegen Jerrel. Ze kunnen het goed vinden met elkaar dus dat ze overleggen is normaal.
Beetje arrogant en naïef dat ze zichzelf de originals van het huis vinden en het andere bondje nu pas ontdekken maar ze zijn wel redelijk oprecht.
Helemaal met je eensquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
Dit gezeik over stemmen duurt veel te lang, is al donderdag begonnen en nu 6 dagen later nog steeds.
heeft BB zelf gecreëerdquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:55 schreef Koos1958 het volgende:
Dit gezeik over stemmen duurt veel te lang, is al donderdag begonnen en nu 6 dagen later nog steeds.
dan ben je behoorlijk sneuquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:55 schreef greysbones het volgende:
Ze gaan Zoëy bedanken.. als ze raar gestemd heeft??
Zoey is nu ook hun held, door Jerrel te nomineren, goed bespeeld die vuile nicht, zijn eigen karmaquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:55 schreef greysbones het volgende:
quote:
Prima, maar ook thomas ziet en benoemt zichzelf een sterke speler... dus je vindt thomas ook arrogant?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:54 schreef Flow3r het volgende:
Zo arrogant om jezelf de sterkste speler te noemen![]()
Ze weten toch de helft van de tijd niet wat er aan de andere kant gebeurt?
Michel is echt arrogant.. jammer dat er niet nog een GI Joe inzit.. dan kan hij daar tegen op boksenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:54 schreef Flow3r het volgende:
Ze zijn in paniekquote:
Ja klopt maar die lui van K5 zijn al dagen erover bezig met elkaar. En alles is niet eerlijk richting hun toe en anderen worden voorgetrokken en ga zo maar door.quote:
Een sterke speler of de sterkste speler.. is nogal een heel verschilquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Prima, maar ook thomas ziet en benoemt zichzelf een sterke speler... dus je vindt thomas ook arrogant?
Omdat hij er al van uitgaat dat ie wint,en alles moet gaan zoals hij het wil.Zo niet dan is het niet eerlijk en gaat ie mauwen.Nick is er ook zo eenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:53 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Michel heeft sjerrol al in zijn gezicht verteld dat hij hem gaat nomineren, waarom zou het dan raar zijn als hij hoopt tegen hem te staan?
Ze zetten net Jill tegen Jerrel omdat ze denken dat ze gaat winnen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:56 schreef Koos1958 het volgende:
Oh als nick en michel tegen jerrel staan dan zal ik ze bedanken. Maar ze zetten Jill tegenover hem dat mag dan wel. Maar oh de grootheden mogen niet tegen jerrel staan.
Uhm pat was 5 seconden de deur uit en jill begon meteen al over stemmen met team kindercrechequote:Op woensdag 17 februari 2021 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt maar die lui van K5 zijn al dagen erover bezig met elkaar. En alles is niet eerlijk richting hun toe en anderen worden voorgetrokken en ga zo maar door.
maar gelukkig ben jij altijd tegen iedereen aardig en mag jij wel stemmenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
die heeft geen recht om te stemmen, zo'n soort volk
yup en Jill net zo goedquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Prima, maar ook thomas ziet en benoemt zichzelf een sterke speler... dus je vindt thomas ook arrogant?
ik kan me voorstellen dat je je zo voelt als je 2 weken achter elkaar genaaid wordtquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:58 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk best hypocriet dat ze het andere team allerlei dingen verwijten die ze zelf ook doen
Het zint hun niet dat het plannetje wat ze hadden niet zo gaat en laten zich nu enorm kennen
Je weet nooit wie er gaat winnen..quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:58 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Ze zetten net Jill tegen Jerrel omdat ze denken dat ze gaat winnen.
Denk eens langer dan 2 seconden na.
Wuuutquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:58 schreef Oranos het volgende:
Haha dit forum is nu wel echt veranderd in Jill's kontenlikkers
Allemaal Mattjes hier
Let eens goed op!quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:58 schreef Oranos het volgende:
Allemaal Mattjes hier
En daar zit nu net het verschil....noch steeds kunnen ze zich niet voorstellen dat Zoey de backstabber is zo geraffineerd zonder blikken en blozen (want daar verdient ze credits voor) je bedankt en lief doet met een mes achter haar rug. En zeggen dat ze niemand heeft en zo zielig is....toevallig net voor de nominatie huilend in DBK. Ik voel me zo alleen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:54 schreef danilel het volgende:
[..]
en daarbij ze liegen niet in iemands gezicht dat ze iemand niet eruit stemmen en het ondertussen wel doen...want of matt of mike heeft recht in zijn gezicht gelogen en thomas sowieso. Thomas heeft vorige week nog tegen nick gezegd niet op thomas te stemmen.
Zeg dan niks.
Aan de ene kant mee eens.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:58 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk best hypocriet dat ze het andere team allerlei dingen verwijten die ze zelf ook doen
Het zint hun niet dat het plannetje wat ze hadden niet zo gaat en laten zich nu enorm kennen
Bull kijk gewoon eens eerlijkquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:58 schreef Oranos het volgende:
Allemaal Mattjes hier
te moeilijk hoorquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:58 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Ze zetten net Jill tegen Jerrel omdat ze denken dat ze gaat winnen.
Denk eens langer dan 2 seconden na.
wij begrijpen elkaarquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
En daar zit nu net het verschil....noch steeds kunnen ze zich niet voorstellen dat Zoey de backstabber is zo geraffineerd zonder blikken en blozen (want daar verdient ze credits voor) je bedankt en lief doet met een mes achter haar rug. En zeggen dat ze niemand heeft en zo zielig is....toevallig net voor de nominatie huilend in DBK. Ik voel me zo alleen.
Wie heeft COS gekaapt? Bah, wat een ellende.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:58 schreef Oranos het volgende:
Allemaal Mattjes hier
We weten niet op wie Matt en Mike hebben gestemdquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:01 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Aan de ene kant mee eens.
Aam de andere kant zij zeggen t wel hoe en wat. In t andere kamp zitten matt en Mike te liegen en dat is andere koek.
Zoals Naomi zei , prima als je zo stemt maar zeg dan niks en niet andere namen noemen waarop je gestemt zou hebben.
Ja, want wat het ook wordt. En kan me voorstellen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:55 schreef greysbones het volgende:
Dit wou ik dus net zeggen klagen over de andere en nu zelf doenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:58 schreef Benny het volgende:
Mike draait alles. Er is nog steeds niet duidelijk op wie hij heeft gestemd.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:01 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Aam de andere kant zij zeggen t wel hoe en wat. In t andere kamp zitten matt en Mike te liegen en dat is andere koek.
Zoals Naomi zei , prima als je zo stemt maar zeg dan niks en niet andere namen noemen waarop je gestemt zou hebben.
Precies dat.Het was de bedoeling het groepje van Thomas er 1 voor 1 uit te bonjouren ,en nu krijgen ze de boemerang keihard in hun gezichtquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:58 schreef Benny het volgende:
Tuurlijk zo rollen ze daarquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:03 schreef SLP_ het volgende:
Gaan ze nu schijnheilig sporten met Michel terwijl ze hem net afmaakten?
Dan weet je hoe het spel verder gaat en dan mag je blij zijn dat je er niet meer inzit.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:56 schreef Flow3r het volgende:
Och, als ze blijven zijn ze blij, maar als ze er uit moeten zijn ze ook blij
WAAROM DAN NU ZO BANG ZIJN WOEHOEEE
Yep, en al die bullshit discussies hier over die groep blablabla, beide groepen doen hetzelfde inclusief hoe ze er op reagerenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:58 schreef danilel het volgende:
[..]
Uhm pat was 5 seconden de deur uit en jill begon meteen al over stemmen met team kindercreche
Dat. De sfeer was daarin 2 weken geleden een stuk beter. Alleen wist je toen precies hoe het verloop zou zijn. Dat is kut.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, en al die bullshit discussies hier over die groep blablabla, beide groepen doen hetzelfde inclusief hoe ze er op reageren
Het is ook nooit goed he....als ze miepen niet als ze er vrede mee hebben niet...quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:58 schreef Sangha het volgende:
Wat een hypocrisie en ego-gestreel van Nick en Michel, alsof zij zo eerlijk zijn, en met zijn twee al het goede in het huis vertegenwoordigen. Ze dekken zich nu al in. Als ik eruit ga dan heb ik er vrede mee.
in een spel hoort dat zo toch?quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:03 schreef SLP_ het volgende:
Gaan ze nu schijnheilig sporten met Michel terwijl ze hem net afmaakten?
Lol, ik heb nu dat nummer Van René le Blanc weer in mijn hoofd door Mike!quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:04 schreef Benny het volgende:
Waarom. Waarom. Waarom... moet er elke keer als er een zinnetje wordt gezongen door iemand, het door iemand anders verder opgepakt worden?
ja en hij praat ook alleen maar zo om goed te doen en en en enquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:07 schreef Koos1958 het volgende:
Nick zegt als hij goe doe voor iedereen als hij weg moet niet gewenst is. Zou hij dat koken bewust zijn gaan doen om als goedzak over te komen.
Sterker nog, het klopt van geen kant... ik was een Jill kontjes likker, eerst vond ik het heerlijk maar haar smaak begint me te vervelen en is me te machtig, ik zit er nu te vol van dus doe mij maar een andere smaak en deze mag uit het assortiment !quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Wuuut?
Het schiet hier alle kanten op en het net zo hard verdeeld. Dan weer tegen K3/4/5, dan weer tegen team Thomas/Jill. Dus het klopt niet helemaal wat je zegt.
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, en al die bullshit discussies hier over die groep blablabla, beide groepen doen hetzelfde inclusief hoe ze er op reageren
Het gaat om hun beweegreden, niet om hun 'stelling'. De reden waarom ze er vrede mee hebben is een beetje triest naar mijn mening.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he....als ze miepen niet als ze er vrede mee hebben niet...
Vijandquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:08 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Inderdaad.
De kinderclub, tweezak Mike en serpent Zoey doen het alleen nog veel achterbakser. Zonder reden maar gewoon tactisch.
Bij K5 hebben ze tenminste nog een gemeenschappelijke vijand.
Vergeet Zoey niet....doen alsof je bij k groepje hoort maar de bigboss is van het andere groepje.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:01 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Weet je wat het is ... #teamBE is eigenlijk nu al 6 weken tegengewerkt door de productie.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:58 schreef Benny het volgende:
Ja mee eens. Maar Zoey zegt niet tegen de andere groep op wie ze stemt en zegt ook niet ik heb op a gestemt terwijl ze op b gestemt heeft.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vergeet Zoey niet....doen alsof je bij k groepje maar de bigboss is van het andere groepje.
Hoezo zijn zij schijnheilig? Ze hebben al een week gezegd dat ze Jerrel eruit willen, en ze zijn nooit van dat plan afgeweken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ze doen allemaal met hun eigen mensen overleggen op wie ze stemmen, maar die K5 doet zich heel schijnheilig voorkomen voor de kijkers. Erken gewoon dat iedereen daar samenspant. Ze willen gewoon dat Jerrel tegenover een van hun drie staat.
100%quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weet je wat het is ... #teamBE is eigenlijk nu al 6 weken tegengewerkt door de productie.
In eerste instantie door de achterklap en het stemgedrag van de Nederlanders absoluut niet in beeld te brengen. Daarna was er de strijd Els/Patje. Jowie trok uit dat vertrek de conclusie dat het publiek niet zit te wachten op spelers die 'het spel' spelen. Tegelijkertijd zorgde BB ervoor dat Nathalie opstapte door voornamelijk de tweets die ze te zien kreeg.
Op dat moment had juist #teamBE zich herpakt, hadden ze door wat er aan de hand was, en was er een kans dat ze de bovenhand konden krijgen. Dat heeft de productie willen voorkomen. Eerst door 3 nieuwe Nederlanders er in te gooien, en daarna door ze immuniteit te geven en Pat er uit te werken.
Ik snap heel goed dat ze zich benadeeld voelen, want dat zijn ze ook door BB. Je kunt zeggen, dat dat het spel is. Maar mijn rechtvaardigheidsgevoel zegt wat anders.
En voor vandaag ben ik een beetje klaar met BB.
Je haalt me de woorden weer uit de mondquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
Wat me nog het meest irriteert... Team Thomas/Jill/Zoey is zich er van bewust en benoemd dat er afspraken nodig zijn. K3/4/5 ontkent dat ze het doen en verwijten de anderen dat ze het doen.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoezo zijn zij schijnheilig? Ze hebben al een week gezegd dat ze Jerrel eruit willen, en ze zijn nooit van dat plan afgeweken.
Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:08 schreef puzziepie het volgende:
Toevallig hadden we allemaal dezelfde om op te stemmen
Die voelt zich te lekker, die staat er niet op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
De Belgische meiden zijn altijd bezig met make-up, en dat is ZO niet Jills ding...
[ afbeelding ]
Haha maar ik doe toch niks...mister schijnheilquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:15 schreef Koos1958 het volgende:
Nee nee we stemmen niet samen, michel zegt nu gewoon we moeten niet praten over wat we volgende week willen gaan doen. Haha wat verlult hij zich ze. Niet te geloven.
Ik vind k5 het zo achterbaks. Toen Mike gisteravond tegen hen zei dat hij niet op Jerrel had gestemd waren ze behoorlijk pissed. Want als ze dat hadden geweten hadden ze anders gestemd zei Michel. Op Jerrel stemmen is dan misschien op gevoel maar Jill daar tegen zetten is natuurlijk ook gewoon tactisch. En als ze hadden geweten dat Mike niet op Jerrel zou stemmen hadden ze hun tactiek daaraan aangepast.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:08 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Inderdaad.
De kinderclub, tweezak Mike en serpent Zoey doen het alleen nog veel achterbakser. Zonder reden maar gewoon tactisch.
en daarom gun ik het k4 meer dan de kindercrechequote:Op woensdag 17 februari 2021 11:08 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Inderdaad.
K3/4/5 kan moeilijker met veranderingen in de groep omgaan dan club Tho/Jillquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
Wat me nog het meest irriteert... Team Thomas/Jill/Zoey is zich er van bewust en benoemd dat er afspraken nodig zijn. K3/4/5 ontkent dat ze het doen en verwijten de anderen dat ze het doen.
logisch toch is een spel die gespeeld moet worden. dit spel speel je niet door openlijk te zijn dan sta je zo buiten. en dit spel kan je niet alleen spelenquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:17 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik vind k5 het zo achterbaks. Toen Mike gisteravond tegen hen zei dat hij niet op Jerrel had gestemd waren ze behoorlijk pissed. Want als ze dat hadden geweten hadden ze anders gestemd zei Michel. Op Jerrel stemmen is dan misschien op gevoel maar Jill daar tegen zetten is natuurlijk ook gewoon tactisch. En als ze hadden geweten dat Mike niet op Jerrel zou stemmen hadden ze hun tactiek daaraan aangepast.
Nick?quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Asse kiek morgen moe vertrekken is het game over.
Klopt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:12 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja mee eens. Maar Zoey zegt niet tegen de andere groep op wie ze stemt en zegt ook niet ik heb op a gestemt terwijl ze op b gestemt heeft.
Hoezo?, is toch niet vreemds aan?quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:14 schreef Koos1958 het volgende:
Julie zegt dat BB haar allemaal vragen stelt over het nomineren en het huismeesterschap volgende week. Ze klapt dus uit de school vanuit de DBK
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:14 schreef Sangha het volgende:
Dat gelul allemaal over wie genomineerd is, wordt tijd dat ze gaan weerwolven.
is toch waar, anders als daan naat en jowi niet vertrokken waren, zaten ze er sowieso nog 2 weken langer in.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
Wagelijk die drie nu hoe ze praten over het stemmen van anderen. Terwijl ze zelf precies hetzelfde hebben gedaan. Ach wat zielig michel zegt dat ze dan al voor de 2e keer worden gestraft dat er anderen zijn uitgestapt.
Yes arme Matt wordt zowat gedwongen, en als Jill het niet meer begrijpt moeten ze maar met Zoey gaan praten die zegt weg wat je moet doen....alles mag maar niet op die en die.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ach Julie, je lult van wij hebben geen afspraken, ze zegt we hebben gewoon gezegd op wie we zouden stemmen tegen elkaar. Maar iedereen beslist zelf.
quote:
Ben ik met je eens maar waarom zijn team Zoëy dan achterbaks als ze het spel spelen en k5 niet? Ze spelen tenslotte allemaal het spel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
logisch toch is een spel die gespeeld moet worden. dit spel speel je niet door openlijk te zijn dan sta je zo buiten. en dit spel kan je niet alleen spelen
K4 wil gewoon jerrel eruit omdat ie de groep weer in 2 heeft gespleten en de sfeer heeft verpest.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
Ehm pardon?quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:15 schreef Tamiro het volgende:
[..]
[..]
Je valt in herhaling.
Is al zo sinds ze Jerrel erin hebben gesmeten.
Zucht.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:22 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar waarom zijn team Zoëy dan achterbaks als ze het spel spelen en k5 niet? Ze spelen tenslotte allemaal het spel.
Of weer eens een fittie tussen Jerrel en Michel, das nu als een nachtkaars uit gegaan...quote:
OK kan. Ik kan me heel goed in de beweegreden vinden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:09 schreef Sangha het volgende:
[..]
Het gaat om hun beweegreden, niet om hun 'stelling'. De reden waarom ze er vrede mee hebben is een beetje triest naar mijn mening.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:23 schreef Sangha het volgende:
[..]
Of weer eens een fittie tussen Jerrel en Michel, das nu als een nachtkaars uit gegaan...
daarom vind ik haar game eigenlijk wel sneaky maar toch het mooist als je het vanuit het game element moet bekijkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:12 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja mee eens. Maar Zoey zegt niet tegen de andere groep op wie ze stemt en zegt ook niet ik heb op a gestemt terwijl ze op b gestemt heeft.
gaat niet gebeuren, zoey zei tegen thomas ik zal morgen uitleggen waarom ik dit heb gedaan, dat zou ze niet doen als ze het plan uitvoerdequote:Op woensdag 17 februari 2021 10:51 schreef Flow3r het volgende:
Nick en Michel op de bank aub
Naomi en Julie er achteraan
![]()
er wordt vergeten dat het een spel is en waar het om draaid bij de spelersquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:24 schreef Fikkert2 het volgende:
Waar komen ineens al die zure reacties vandaan, ligt feesboek of twitter plat ?
thomas gisteren ook, en geen streamlock dus wat wil je zeggenquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:14 schreef Koos1958 het volgende:
Julie zegt dat BB haar allemaal vragen stelt over het nomineren en het huismeesterschap volgende week. Ze klapt dus uit de school vanuit de DBK
Maar Jerrel eruit werken om de sfeer beter te maken is een illusie. Het is ook gewoon een winst voor hun eigen groepje. Kijk maar naar hun stemstrategie wb Jill en Thomas ("Die moeten zo snel mogelijk tegen elkaar" wordt al 4 weken geroepen). Dat is net zo goed puur tactiek om hun eigen hachje te reddenquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:22 schreef danilel het volgende:
[..]
K4 wil gewoon jerrel eruit omdat ie de groep weer in 2 heeft gespleten en de sfeer heeft verpest.
ThoZo van de kindercreche zijn nu al met het spel bezig en misbruiken daar anderen voor.
Maar liegt ook.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:12 schreef Angelflush het volgende:
[..]
ze zijn gewoon sterke spelers, samen met jill en thomas geen idee wat daar arrogant aan is, is gewoon de waarheid.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:54 schreef Flow3r het volgende:
Als het morgen niet is , dan is het volgende weekquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:26 schreef Stargazing het volgende:
Als Jerrel door Zoey toch veiliggesteld is, pakt hij zijn slecht gedrag toch weer op volgende week. Die houd zijn farce niet vol.
Ook om te kijken, ik kan de kinderkamer niet meer zien. En straks twee streams daarop.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:18 schreef danilel het volgende:
[..]
en daarom gun ik het k4 meer dan de kindercreche
Worden al weken gekloot door de productie maar soit.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:25 schreef Yolk het volgende:
Manmanman die arrogantie bij K5, vreselijk. Die verdienen het echt om eens een tegenslag mee te maken.
jill en thomasquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:57 schreef Benny het volgende:
K3/4/5 gaat volgende week hopelijk op Mike en Zoey
quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
Gek toch.. dat je liever in het spel blijft als kiezen om op jerrel te stemmenquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:23 schreef Tamiro het volgende:
Verbazingwekkend hoe snel mensen het gedrag van Jerrel vergeten zijn hier in het topic. In het huis leven ze er al twee weken mee. Ze zijn als de horror om ermee te blijven zitten.
Logisch ergens dat ze mensen verwijten niet op hun gevoel te stemmen maar op hun eigen hachje.
heb het idee dat mensen vergeten dat het een spel is, in een spel is alles toegestaan toch? je weet toch van te voren dat er bondjes gaan komen, je glashard in een gezicht gaat liegen, want het doel van een spel is winnen!!quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:24 schreef Fikkert2 het volgende:
Waar komen ineens al die zure reacties vandaan, ligt feesboek of twitter plat ?
Zou het niet kunnen me laten vernederen met boeren scheten beledigen pijn doen enkel om een stap verder te kunnen komen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:23 schreef Tamiro het volgende:
Verbazingwekkend hoe snel mensen het gedrag van Jerrel vergeten zijn hier in het topic. In het huis leven ze er al twee weken mee. Ze zijn als de horror om ermee te blijven zitten.
Logisch ergens dat ze mensen verwijten niet op hun gevoel te stemmen maar op hun eigen hachje.
dit dus, helemaal mee eensquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weet je wat het is ... #teamBE is eigenlijk nu al 6 weken tegengewerkt door de productie.
In eerste instantie door de achterklap en het stemgedrag van de Nederlanders absoluut niet in beeld te brengen. Daarna was er de strijd Els/Patje. Jowie trok uit dat vertrek de conclusie dat het publiek niet zit te wachten op spelers die 'het spel' spelen. Tegelijkertijd zorgde BB ervoor dat Nathalie opstapte door voornamelijk de tweets die ze te zien kreeg.
Op dat moment had juist #teamBE zich herpakt, hadden ze door wat er aan de hand was, en was er een kans dat ze de bovenhand konden krijgen. Dat heeft de productie willen voorkomen. Eerst door 3 nieuwe Nederlanders er in te gooien, en daarna door ze immuniteit te geven en Pat er uit te werken.
Ik snap heel goed dat ze zich benadeeld voelen, want dat zijn ze ook door BB. Je kunt zeggen, dat dat het spel is. Maar mijn rechtvaardigheidsgevoel zegt wat anders.
En voor vandaag ben ik een beetje klaar met BB.
Liese is leuk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:29 schreef puzziepie het volgende:
De enige die ik leuk vind is Liese
Ditquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:29 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Worden al weken gekloot door de productie maar soit.
Nee.. daar heb ik echt geen zin in. Dan liever mensen die het spel spelen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:33 schreef suzi1 het volgende:
stel nou, wat ik niet geloof, als k5 overblijft, dan is het heel de week pee en vree en voor nominaties continu gejank
en dat gejank blijft dan dagen aanhouden tot ze weer nomineren moeten.
leuke tv
Naomi en Julie waren gisteravond al woest op Zoey ..quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:36 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dit
+ er is echt een duidelijk verschil tussen 'stemafspraken' bij K5 en de 'stemafspraken' van Zoey of de hottubmaffia
Je ziet K5 toch ook niet kwaad worden op Zoey nu? Zoey heeft hen niet gezegd op wie ze zou stemmen
en bij K5 word er wel tactiek besproken maar het is nog steeds hun eigen keus, of het nu is om henzelf veilig te stellen of niet.
Ze bespreken op wie ze gaan stemmen
en waarom tegen elkaar maar dwingen niemand, ieder heeft nog zijn eigen keuze terwijl de andere 2 groepjes dit minder toelieten en als iemand iets ging stemmen gingen ze die bespelen. Ik heb K5 nog niet echt actief mensen zien bespelen om met hen mee te doen.
en misschien nog het grootste verschil tussen K5 en de andere groepjes: K5 staat erin als vriendengroep.
er is dus duidelijk wel een groot verschil tussen K5 en de kleuterklas/hottubmaffia
Michel, Naomi, Nick, Julie en Liese he...quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:33 schreef suzi1 het volgende:
stel nou, wat ik niet geloof, als k5 overblijft, dan is het heel de week pee en vree en voor nominaties continu gejank
en dat gejank blijft dan dagen aanhouden tot ze weer nomineren moeten.
leuke tv
Michel en Nick zijn wel kwaad op Zoëy .. Julie naar wat ik hoorde vanmorgen ookquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:36 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dit
+ er is echt een duidelijk verschil tussen 'stemafspraken' bij K5 en de 'stemafspraken' van Zoey of de hottubmaffia
Je ziet K5 toch ook niet kwaad worden op Zoey nu? Zoey heeft hen niet gezegd op wie ze zou stemmen
en bij K5 word er wel tactiek besproken maar het is nog steeds hun eigen keus, of het nu is om henzelf veilig te stellen of niet.
Ze bespreken op wie ze gaan stemmen
en waarom tegen elkaar maar dwingen niemand, ieder heeft nog zijn eigen keuze terwijl de andere 2 groepjes dit minder toelieten en als iemand iets ging stemmen gingen ze die bespelen. Ik heb K5 nog niet echt actief mensen zien bespelen om met hen mee te doen.
en misschien nog het grootste verschil tussen K5 en de andere groepjes: K5 staat erin als vriendengroep.
er is dus duidelijk wel een groot verschil tussen K5 en de kleuterklas/hottubmaffia
julie heeft gisterenavond een goed gesprek gehad met zoey, en Liese ookquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Naomi en Julie waren gisteravond al woest op Zoey ..
Heerlijk Bennyquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Michel, Naomi, Nick, Julie en Liese he...
We weten dat er 1 Nederlander en 1 Belg in de finale moet staan. Dat het in het contract is meegenomen is blijkbaar een feit.
Dan weten we al dat Michel in de finale staat. Voor de hand liggend vliegen Julie > Nick > Liese / Naomi eruit.
Leuk man. Samson en Gert is nog spannender
Volgens mij is dat bij vorige BB's nooit zo opgevallen als in deze....dit is niet wat ik verwachtte. Tuurlijk werd daar ook gestemd maar mocht niet over gepraat worden. waren niet echt groepen maar meer ieder voor zich.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb het idee dat mensen vergeten dat het een spel is, in een spel is alles toegestaan toch? je weet toch van te voren dat er bondjes gaan komen, je glashard in een gezicht gaat liegen, want het doel van een spel is winnen!!
Dat kwam vanochtend niet naar vorenquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
julie heeft gisterenavond een goed gesprek gehad met zoey, en Liese ook
klinkt voor mij allemaal niet leuk. ik zie liever fitties en slidingsquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:39 schreef Whuzz het volgende:
Wat voor mij een groot verschil is tussen K5 en Kleuterklas is dat men ik K5 meer bezig is met wat leuk is voor iedereen. Ontbijtje voor iedereen, sporten voor iedereen, petanque voor iedereen.
Kleuterklas is bezig met wat leuk is voor de kleuterklas.
Zoey heeft Naomi genaaid met die immuniteitsstem en in haar gezicht gelogen, ik zou ook boos zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Naomi en Julie waren gisteravond al woest op Zoey ..
waarom zou je daar continu de waarheid spreken, dan kom je niet ver in het spelquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:40 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Zoey heeft Naomi genaaid met die immuniteitsstem en in haar gezicht gelogen, ik zou ook boos zijn
Maar jij zit niet in BB huis. Jij zit op FoK en hebt ons al. WIj zitten hier toch al de hele dag leuk voor jou te doen!quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
klinkt voor mij allemaal niet leuk. ik zie liever fitties en slidings
Dat dus..quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
waarom zou je daar continu de waarheid spreken, dan kom je niet ver in het spel
Wat mij betreft moet er gewoon een leuke mix zijn van die twee.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:39 schreef Whuzz het volgende:
Wat voor mij een groot verschil is tussen K5 en Kleuterklas is dat men ik K5 meer bezig is met wat leuk is voor iedereen. Ontbijtje voor iedereen, sporten voor iedereen, petanque voor iedereen.
Kleuterklas is bezig met wat leuk is voor de kleuterklas.
Waar blijven de slidings dan Whuzzquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar jij zit niet in BB huis. Jij zit op FoK en hebt ons al. WIj zitten hier toch al de hele dag leuk voor jou te doen!![]()
ik deed ook werk waar ik me minstens 1 dag per week flink kon irriteren en slidings maken. dat maakte heel mijn week goed.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar jij zit niet in BB huis. Jij zit op FoK en hebt ons al. WIj zitten hier toch al de hele dag leuk voor jou te doen!![]()
Daar kan ik het eens echt me je eens zijn..quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat mij betreft moet er gewoon een leuke mix zijn van die twee.
Er zijn wat mij betreft dan ook maar 2 bewoners die daaraan voldoen: Thomas en Nick.
Beetje lol. beetje spel, leuke gesprekjes, spontaan, etc.
Die doet de tering wasquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom doet Zoe niet mee met spogteh??
Nopequote:Op woensdag 17 februari 2021 11:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kwam vanochtend niet naar voren
Nou eh... NA de nominaties ga ik écht beginnen met het spel hoor! Niet meer op gevoel, maar dan ECHT. Slidings maken, tactisch enzo... echt. NA deze nominaties. echt.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar blijven de slidings dan Whuzz
De nederlanders zijn wel echt een probleem ja. Michel ligt voor de hand, want die heeft het meest van die mix.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar kan ik het eens echt me je eens zijn..
Thomas en Nick vind ik prima.. maar dan hebben we wel het probleem dat beide Belg zijn.. en Michel als Nederlander in de finale wordt ik niet blij van
Trekt de scheenbeschermers vast aanquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou eh... NA de nominaties ga ik écht beginnen met het spel hoor! Niet meer op gevoel, maar dan ECHT. Slidings maken, tactisch enzo... echt. NA deze nominaties. echt.
Het is nu nog wachten tot de groepjes alleen voor hun eigen groepje gaan koken... veel tosties voor de kleutersquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:44 schreef greysbones het volgende:
Wat een ongelofelijke zooi daar..
Berg was
Pakt alvast wat paarse voorwerpen uit de kastquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Trekt de scheenbeschermers vast aan
quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Pakt alvast wat paarse voorwerpen uit de kast
Dan weet ik nog niet wie de Belg is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Michel, Naomi, Nick, Julie en Liese he...
We weten dat er 1 Nederlander en 1 Belg in de finale moet staan. Dat het in het contract is meegenomen is blijkbaar een feit.
Dan weten we al dat Michel in de finale staat. Voor de hand liggend vliegen Julie > Nick > Liese / Naomi eruit.
Leuk man. Samson en Gert is nog spannender
quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:47 schreef maryo55 het volgende:
Je hoorde Lisse net nog zeggen ik wist niet dat hun OOK het spel aan het spelen waren. Waarop Nick meteen zei maar wij spelen het spel niet en hebben geen afspraken gemaakt . Vandaar dat ze toevallig vorige week en deze week alle 5 het zelfde gestemd hebben. Nog geen dag nadat vorige week pat vertrokken was zeiden Nick en Michael al dat ze op Jill moesten stemmen.
Kloptquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:47 schreef maryo55 het volgende:
Je hoorde Lisse net nog zeggen ik wist niet dat hun OOK het spel aan het spelen waren. Waarop Nick meteen zei maar wij spelen het spel niet en hebben geen afspraken gemaakt . Vandaar dat ze toevallig vorige week en deze week alle 5 het zelfde gestemd hebben. Nog geen dag nadat vorige week pat vertrokken was zeiden Nick en Michael al dat ze op Jill moesten stemmen.
ze hebben vorige week niet alle 5 hetzelfde gestemd, patje had maar 4 stemmenquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:47 schreef maryo55 het volgende:
tenzij ik het verschillende keren verkeerd heb gehoord, is er al door verschillende mensen uit K5 gezegd dat ze niet tegen liegen kunnen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
waarom zou je daar continu de waarheid spreken, dan kom je niet ver in het spel
Dit dus...quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:47 schreef maryo55 het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
Michel gaf haar wel een compliment voor haar tactiek. Goed gespeeld.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel en Nick zijn wel kwaad op Zoëy .. Julie naar wat ik hoorde vanmorgen ook
Ik kijk livestream, op BB tv zijn wel soms dingen te zien, die op de livestream niet te zien warenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk eigenlijk alleen de live show.. uitzendingen worden toch naar believen gemanipuleerd
Nee.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:51 schreef RobjeGeus het volgende:
Nominaties al bekend voor de bewoners ?
Nee, vanavond na de uitzending.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:51 schreef RobjeGeus het volgende:
Nominaties al bekend voor de bewoners ?
Michel vs Nick, droomfinale.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:45 schreef Benny het volgende:
[..]
De nederlanders zijn wel echt een probleem ja. Michel ligt voor de hand, want die heeft het meest van die mix.
Matt is saai, Mike is een ongeleid projectiel, Jerrel eveneens en Jill is te jolig,
jaquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:53 schreef Kefke04 het volgende:
Ik kan niet wachten op de uitzending vanavond, laten we nu al afspreken hier niet te spoilen
Dus dat. Dit gaat BB niet laten gebeuren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:53 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Michel vs Nick, droomfinale.
Die verdienen toch niet om nu samen onder de bus gegooid te worden door manipulatie van productie. Zijn binnen en buiten het huis de meest geliefde deelnemers.
Allemaal door Jerrel, ik moet ervan kotsen
lichte dwang jij ziet ze vliegen hoorquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:55 schreef Kefke04 het volgende:
Ik denk dat Zoey al dan niet onder lichte dwang van BB Ferrel onder de bus heeft gesmeten
Zoey is volgens mij gewoon braaf geweest eentje van elk team op het bord.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:55 schreef Yolk het volgende:
Die woede naar Zoey komt vast nog wel. Die vrouw heeft in haar leven voor hetere vuren gestaan, die kan dat wel hebben.
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:56 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Zoey is volgens mij gewoon braaf geweest eentje van elk team op het bord.
ik denk dat er heel veel geregiseerd wordt ja, ik geloof ook nog steeds niet in het resultaat van de stemming Patje/thomasquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lichte dwang jij ziet ze vliegen hoor
Ik heb dezelfde gedachtequote:Op woensdag 17 februari 2021 11:55 schreef Kefke04 het volgende:
Ik denk dat Zoey al dan niet onder lichte dwang van BB Ferrel onder de bus heeft gesmeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |