Die wil haar nominatie afstaan aan Michelquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:30 schreef rinardo het volgende:
Julie drukte knop dbk en werd binnengelaten
Zou me niks verbazen....alle matrassen naar buiten en ze hebben een springkussen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:32 schreef rinardo het volgende:
Zet matt nou zn matras bij de tuindeur?
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:33 schreef puzziepie het volgende:
het stinkt naar piemel vochten aldus Jill
ja dat is niet het handigst om dat op zn kant te doenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:34 schreef rinardo het volgende:
Matt en Mike hebben nog nooit een bed opgemaakt, en weten niet hoe een onderlaken om het matras moet
Mike nog steeds bij zijn ouders thuis???quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:34 schreef rinardo het volgende:
Matt en Mike hebben nog nooit een bed opgemaakt, en weten niet hoe een onderlaken om het matras moet
Dat was het matras van Jill.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:32 schreef rinardo het volgende:
Zet matt nou zn matras bij de tuindeur?
Nee, dacht het laatst toen het gezamelijke ontbijt een half uurtje daarvoor was en Thomas in ene weer achter een uitsmijter met twee eieren zat. Dacht oh Jill heeft het voor hem klaar gemaakt. Maar dat was Thomas zelf.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:35 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft Jill al ontbijt op bed gebracht bij Thomas eigenlijk? Hadden ze ook om ge-steenpapierschaard
Zal wel kutvocht zijn, of een combinatie met iemands piemelvocht. Hebben al genoeg pubers op dat bed gelegen tenslotte.quote:
heb ik gelukkig gemistquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:40 schreef greysbones het volgende:
Het stinkt in de slaapkamer.. moet ik meteen aan Matt denken met zijn vieze onderbroek
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
donders weer een blauwtje voor rooibosthee
MOET IK JOU HELPEN JILL?
NEE!
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:40 schreef greysbones het volgende:
Het stinkt in de slaapkamer.. moet ik meteen aan Matt denken met zijn vieze onderbroek
Was ook smorgens vroeg.. een hele stiekeme swap van vieze en schone onderbroek.quote:
Zat niet in de uitzending is het wel?quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:40 schreef greysbones het volgende:
Kijk eigenlijk alleen de live show.. uitzendingen worden toch naar believen gemanipuleerdquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:42 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zat niet in de uitzending is het wel?
Puzz is toch reflecteren... zij doen niet aan afsprakenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:42 schreef puzziepie het volgende:
Nick en Naomi weer over stemmen . maar ze hebben niets afgesproken ...puur toeval
Ze zijn geen haar beter, ze verpakken het alleen in een onschuldig verhaaltjequote:Op woensdag 17 februari 2021 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Puzz is toch reflecteren... zij doen niet aan afspraken
Ik moest even goed zoeken, maar ik heb 'm nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
I know.. maar 50 % hier vind ze echt een stel heiligenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zijn geen haar beter, ze verpakken het alleen in een onschuldig verhaaltje
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moest even goed zoeken, maar ik heb 'm nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja ze irriteert zich aan Matt soms zei ze eergisterenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
donders weer een blauwtje voor rooibosthee
MOET IK JOU HELPEN JILL?
NEE!
Ik nietquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
I know.. maar 50 % hier vind ze echt een stel heiligen
quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moest even goed zoeken, maar ik heb 'm nog.
AikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |