Ik heb ook nog de VPRO gids. Staat idd van Gelder. Wortelboer trek ik niet dus sla ik over. Of de kritieken moeten lovend zijn dan wordt het de herhaling.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:21 schreef Farenji het volgende:
[..]
Heb jij echt nog een papieren tv-gids?
Op npostart.nl staat Emma Wortelboer en dat is ook wat ik gisteren in de aankondiging op tv hoorde.
Toch maar naar de herhaling kijken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:20 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind deze aflevering best aardig eigenlijk.
Jack en Emma zijn verbazingwekkend leuke gasten. Scherp en best lollig.
Het waren er blijkbaar teveel.......Het was mij niet opgevallen iigquote:
Die Malou wist niet waar ze moest kijken toen Peter begon over mensen die op Facebook een geel/blauw vlaggetje rond hun profiel plaatsten. Ze zat er heel de tijd ongemakkelijk voor met haar handen voor een geel blauw hartje op haar kleding toen hij bezig was :pquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:21 schreef NoCigar het volgende:
De nogalonbekende gasten zijn niet echt grappig geloof ik.
En te weinig mannen, te weinig transgenders, te weinig huidskleuren, te weinig mensen met overgewicht, te weinig mensen "uit de regio", te weinig gehandicapten, etc etc. Een groot probleem dat niet heel Nederland zich gerepresenteerd kon voelen door 5 presentatoren. Wat een gelul inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:43 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Het waren er blijkbaar teveel.......Het was mij niet opgevallen iig
Praat voor jezelf.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:54 schreef potjecreme het volgende:
Mensen zijn klaar met dit programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |