En welke kleurenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:26 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Morgen gaan we zien wie er 7 kleuren stront schijten
vorige week is totaal niet te vergelijken er was toen geen keuzequote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:26 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Vorige week ook allemaal Thomas gestemd toch? Het is geen bondje dat vinden ze vals, ze kunnen het gewoon zo fijn vinden samen en als de eerste 2 namen oppert om op te stemmen gaan ze daar toevalligerwijs allemaal in mee. Hypocriet gelul, ze willen gewoon met z'n 5en overblijven, daar is verder niks mis meerder.
Helemaal mee eens. Geen idee waarom dat het al dan niet bestaan van bondjes hier nog zoveel besproken moet worden. Er is gewoon 1 bondje dat nadenkt en 1 dat maar wat doet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:26 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Vorige week ook allemaal Thomas gestemd toch? Het is geen bondje dat vinden ze vals, ze kunnen het gewoon zo fijn vinden samen en als de eerste 2 namen oppert om op te stemmen gaan ze daar toevalligerwijs allemaal in mee. Hypocriet gelul, ze willen gewoon met z'n 5en overblijven, daar is verder niks mis meerder.
heb ik totaal geen probleem meequote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Het is vooral kut dat we nog een week tegen Jerrel aan moeten kijken
Geloof het voorlopig niet echt, maar zou wel een mooie twist zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:30 schreef bb-fan-1999 het volgende:
mogelijk heeft Mike op Jill (en niet op Thomas) gestemd dan heeft Zoey moeten kiezen tussen Michel, Nick en Jerrel. Jill zit zoiezo op de bank
Dat zal dan een naai streek zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:30 schreef bb-fan-1999 het volgende:
mogelijk heeft Mike op Jill (en niet op Thomas) gestemd dan heeft Zoey moeten kiezen tussen Michel, Nick en Jerrel. Jill zit zoiezo op de bank
Hij is eigenlijk een beetje te rustigquote:
met "kan niet" bedoelt hij "wil ik niet"quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:31 schreef Kinga het volgende:
Nick zegt, de combi Nick vs Michel kan niet... HOEZO NIET? issie zo blind?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:27 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Nick: als ik tegen Jill staat gaat er sowiezo 1 van de favorieten uit
Nog een paar keer, en dan schrijf je sowieso vast goedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:30 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Maar... dat zegt Mike (kan kloppenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:30 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Vorige week heeft productie hun gedwongen omdat de drie nieuwe safe waren. Michel was te populair dus er moest perse een Belg uit door FEBO.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:28 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Geen idee waarom dat het al dan niet bestaan van bondjes hier nog zoveel besproken moet worden. Er is gewoon 1 bondje dat nadenkt en 1 dat maar wat doet.
Jerrel moet en zal er op staan deze week, dus ze verzinnen een list waardoor dit alsnog staat te gebeuren...Het is niet voor niets een mak schaap geworden. Niets meer over van die rebelse Jerrel van de eerste paar dagen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:33 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Bullshit.
Vorige week heeft productie hun gedwongen omdat de drie nieuwe safe waren. Michel was te populair dus er moest perse een Belg uit door FEBO.
Nu willen ze Jerrel eruit door zijn gedrag.
De kinderen willen gewoon hun eigen hachje redden in plaats van op de zwakste mensen te stemmen.
Als hij ook op Jill heeft gestemd, ook niet meer bij team-Thomas. Als het goed is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:34 schreef D. het volgende:
Mike hoeft niet meer bij K5 aan te kloppen geloof ik
Persona non grataquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:36 schreef Yolk het volgende:
[..]
Als hij ook op Jill heeft gestemd, ook niet meer bij team-Thomas. Als het goed is.
Ik ben het er wel mee eens dat het hoofdzakelijk is uitgelokt door de niet nominatie van de 3 nieuwe van vorige week. Maar dat is alleen de aanleiding.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:33 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Bullshit.
Vorige week heeft productie hun gedwongen omdat de drie nieuwe safe waren. Michel was te populair dus er moest perse een Belg uit door FEBO.
Nu willen ze Jerrel eruit door zijn gedrag.
De kinderen willen gewoon hun eigen hachje redden in plaats van op de zwakste mensen te stemmen.
Het is nog niet gespeeld.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:39 schreef Cargamelk het volgende:
De arrogantie van k5 ... die d88 zomaar naar de finale te kunnen lopen.
zie het verschil niet met thomas en jill die denken hetzelfdequote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:39 schreef Cargamelk het volgende:
Ik vind Mike de grootste acteur hier. Het gezicht dat hij erbij trekt als hij doet alsof hij van niets weet. Die eet echt van twee walletjes. Oke, goed gespeeld misschien maar zo eerst Matt manipuleren om op Michel en Nick te stemmen terwijl Matt het er heel moeilijk mee had en dan gewoon zogenaamd neutraal spelen.quote:
He bah, naar de finale willen, dat zou niet moeten mogenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:39 schreef Cargamelk het volgende:
dat wordt hem volgens mijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er ook een mogelijkheid dat Jill tegenover Michel staat?
Nee, en nee...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er ook een mogelijkheid dat Jill tegenover Michel staat?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:34 schreef D. het volgende:
Mike hoeft niet meer bij K5 aan te kloppen geloof ik
Het eerste deel van je tekst werkt net zo goed voor de Jill/Thomas club. En misschien nog wel meer, Jill zaagt daar doorgaans de hele volgende week nog over.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:37 schreef cheanny het volgende:
K5 valt mij nu echt een beetje tegen. Heel jammer dat ze zichzelf constant goedpraten. Als de sfeer na de nominatie slecht is dan laten ze zich heel erg kennen. Bij elke nominatie buiten hun eigen clubje werd er heel relax gereageerd door de genomineerden zelf.
En ze kunnen Zoey toch niet kwalijk nemen dat ze kiest voor degenen die ze zelf ook al genomineerd had. Ze heeft weinig met Michel en Nick.
Wilde ze er eerst liever niet uit of tegenover elkaar zien maar nu maakt het me niet meer uit.
Als Zoey ver komt dan is dat zeker knap maar no way dat ze de stemmen van Nederland/België krijgt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:37 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Als ze dat vol kan houden, terechte winnaar.
Mooi zo! Hoop dat hij uitgequote:
Jill is een zeikmuts.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:40 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Het eerste deel van je tekst werkt net zo goed voor de Jill/Thomas club. En misschien nog wel meer, Jill zaagt daar doorgaans de hele volgende week nog over.
Ze heeft waarschijnlijk hetzelfde rekentalent als Mikequote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:41 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Liese rekent het nog even na
ze zit oost noord west zuid uit dr hoofd te lerenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:41 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen ochtend om 6 uurquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:41 schreef Harry het volgende:
Hoe laat worden morgenavond de nominaties bekend gemaakt? Ik moet daarbij zijn.
Ik vond het liefquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:42 schreef Sunflower01 het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om de immuniteit die is gegeven aan Julie.
Zou ook zomaar pas donderdagochtend pas bekend gemaakt kunnen worden net als vorige week, als ze tenminste hetzelfde schema hanteren als vorige week.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:41 schreef Harry het volgende:
Hoe laat worden morgenavond de nominaties bekend gemaakt? Ik moet daarbij zijn.
Maar hoeveel keuze heeft team kinderkamer? Lekker op gevoel stemmen en weten dat je over de komende weken 1 voor 1 genomineerd wordt door de vriendenclub die niet aan bondjes doet maar wel met z'n 5en doorwilt?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:28 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
vorige week is totaal niet te vergelijken er was toen geen keuze
als Jill er 6 heeft kan dat toch niet, als Mike voor 1 keer de waarheid spreekt, en ik denk dat hij dat doet want hij will jill of michel eruit, en denk dat zoey dat ook wil daarom dat zoey blij was met mikequote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Droom scenario:
Jerrel en Michel (Michel wint overduidelijk)
Kan ik mee leven
Michel en Jerrel en Nick (Als zoey 1 moest saven)
Horrorscenario
Michel versus Nick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Thomas denkt al een paar weken van niet. Sterker nog, hij wist vanaf het begin al dat hij spel moest spelen. En dan wordt ie genomineerd zoals vorige week, is ie nog steeds relaxed. Nog normale gesprekken voerend, ook met de andere rode duivels. Gentleman.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
zie het verschil niet met thomas en jill die denken hetzelfde
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lijkt mij duidelijk, Michel en Jerrel op de bank morgen .....![]()
Zoey heeft Jill veilig gesteldHuh? Waar haal je dat uit dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:
Ik ook , maar dan moet je daarna niet janken en boos zijn op Zoey omdat het misschien niet gaat zoals jij het wilquote:
en 1 stem "safe" op Liese (zoals ie zelf zei)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:45 schreef Yolk het volgende:
Nick: sowieso 5-5-5-6, 100%.
Gelooft dus opnieuw Mike
Zoey heeft Jill veilig gesteldDan gaat Michel door, me dunkt. Kan me niet voorstellen dat NL en BE zitten te wachten op nog een week dramaqueen als ze hem er nu al uit kunnen stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil niets goedpraten. Die zijn ook heel bewust gaan stemmen om zichzelf te redden. Niets wat betreft de nominaties is goed of fout vind ik. Je moet wel iets doen en vooruit plannen om jezelf en degenen waar je mee wilt overblijven veilig te stellen. Begrijp ik van beide teams. Maar de reactie van K5 valt me gewoon tegen. Doen alsof ze zelf niets te verwijten valt. Ik hoop alleen dat K5 het ook net zo relaxt opneemt als Els/Patrick/Thomas .quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:40 schreef aswesleep het volgende:
Het eerste deel van je tekst werkt net zo goed voor de Jill/Thomas club. En misschien nog wel meer, Jill zaagt daar doorgaans de hele volgende week nog over.
Dan heeft BB zitten kloten dus want Jerrel zou Zoey's rug altijd hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:46 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dan gaat Michel door, me dunkt. Kan me niet voorstellen dat NL en BE zitten te wachten op nog een week dramaqueen als ze hem er nu al uit kunnen stemmen.
Zoey heeft Jill veilig gesteldIk hoor niks dat Zoey dat zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat noomie nog nooit een RLS heeft gezienquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:46 schreef Whuzz het volgende:
Naomi heeft ook door dat je heeeeeeel tactisch moet stemmen.
Kan iemand Naomi ook even uitleggen dat je immuniteit heeeeeeeel tactisch moet inzetten?
Ik help het je hopen. Graag Jerrelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey had nooti zoveel emoties getoond als ze kon kiezen om Michel/Nick op de bank te zetten.
Ze had moeten kiezen tussen 2 personen in har bondje
Dat is mijn scenario
ja hij zei eerder en net toch ook weer dat alle 4, 5 stemmen heeftquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:45 schreef Yolk het volgende:
Nick: sowieso 5-5-5-6, 100%.
Gelooft dus opnieuw Mike
Ik mis "slidings" nog op mijn bingokaart.... kom op Noom! Bring it!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ow Nick gaat als hij morgen de namen ziet deze keer echt het spel spelen. Naomi ook...![]()
![]()
Zoey heeft Jill veilig gesteldDat is een boude stelling. Op hoeveel minuten in het filmpje zit dat, zodat ik geen 5:20 hoef te kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet nu al dat het binnen de week misloopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ow Nick gaat als hij morgen de namen ziet deze keer echt het spel spelen. Naomi ook...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk wat er gaat gebeuren donderdag..Jerrel is out.
michel houdt zijn gezicht ook heel goed in plooiquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:49 schreef Yolk het volgende:
Ik neem aan dat Nick en Michel de nominatie net zo sportief dragen als Thomas, mocht het lukken.
Alweer? Voor de 6e x op rij?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:48 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Naomi zat gisteren nog te vertellen dat ze met Jowie ook een bondje had ...puur tactisch bla blaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:46 schreef Whuzz het volgende:
Naomi heeft ook door dat je heeeeeeel tactisch moet stemmen.
Kan iemand Naomi ook even uitleggen dat je immuniteit heeeeeeeel tactisch moet inzetten?
meteen nadat zoey uit de dagboekkamer kwam ong 4 a 5 minquote:
De arrogantie weer in de uitsprakenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:50 schreef Cargamelk het volgende:
En wat voegen k5 toe ... kaarten en puzzelen
Ja. Ik zit er over te denken om een vliegtuig te huren met zo'n spandoek.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:50 schreef aswesleep het volgende:
Liese is echt gigantisch slecht in het spel, begint bijna komisch te worden. Zit nog steeds Zoey te verdedigen.
De haat van K5 tegen Jerrel heeft ze blind gemaakt voor team kinderkamer. Ze zijn nu gewoon teleurgesteld omdat ze dachten dat Zoey en Mike met hun zouden meestemmen tegen de stoorzender.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:43 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Maar hoeveel keuze heeft team kinderkamer? Lekker op gevoel stemmen en weten dat je over de komende weken 1 voor 1 genomineerd wordt door de vriendenclub die niet aan bondjes doet maar wel met z'n 5en doorwilt?
Echt welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
De arrogantie weer in de uitspraken
Zoey heeft Jill veilig gesteldHoe dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap er niks meer van.
Benieuwd of ze het haar ook echt kwalijk gaat nemen of dat ze nog normaal tegen haar kan doen. Ergens denk ik dat Liese nog wel normaal gaat doen als Zoey haar (gaat bespelen en) gaat uitleggen “waarom”, maar het zich niet kan veroorloven om uit K4 te stappen. Zal studio 100 niet akkoord mee gaan denk ik. Dan gooit ze haar eigen glazen in.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:50 schreef aswesleep het volgende:
Liese is echt gigantisch slecht in het spel, begint bijna komisch te worden. Zit nog steeds Zoey te verdedigen.
Omdat hij weet geen schijn van kans te maken tegen haar (en Michel) Als het waar is dat er een Nederlander en een Belg de finale in moeten zou zijn enige kans op de winst zijn die 2 er vroegtijdig uit te spelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:53 schreef TheVulture het volgende:
En waarom zou Mike Jill nomineren, die zou echt eerder voor Jerrel gaan...
Doen ze nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:49 schreef Yolk het volgende:
Ik neem aan dat Nick en Michel de nominatie net zo sportief dragen als Thomas, mocht het lukken.
had em zelfs achterstevoren afgespeeld om te zien of ik wat had gemistquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, niet het juiste fragment denk ik sorry, zoek even verder ....
Maar heb ook nog niet het idee dat Mike voorlopig gaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:55 schreef Whuzz het volgende:
Mike: Ik ga zo lekker naar bed.
Krekels:
Hoorde jij ook die stemmen uit de hel die Zoey aanmoedigden?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
had em zelfs achterstevoren afgespeeld om te zien of ik wat had gemist![]()
Zeggen zequote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:56 schreef suzi1 het volgende:
als michel en nick erop staan dan loopt half cos leeg en bb
nee die heeft die niet gestemd hij heeft jill en nog iemand maar geen jerrelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:53 schreef TheVulture het volgende:
En waarom zou Mike Jill nomineren, die zou echt eerder voor Jerrel gaan...
Zeker! Kan niet missen! En dan met de live-show nog even een momentje pakken om een steek onder water uit te delen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:49 schreef Yolk het volgende:
?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Godver, niet het juiste fragment denk ik sorry, zoek even verder ....
Mij zie je dan niet meer terug hoor. Ik heb namelijk écht iets beters te doen dan nog een week naar kinderclub en Jerrel te kijken.quote:
Ik heb haar in de afgelopen weken vaak gehoord over temptation Islandquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik denk dat noomie nog nooit een RLS heeft gezien
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:49 schreef engine het volgende:
Want wij voegen wel heel veel dingen toe
Jill stemmen zou echt dom zijn. Dan kotsen beide kampen hem uit, als dat al niet het geval is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee die heeft die niet gestemd hij heeft jill en nog iemand maar geen jerrel
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:00 schreef M.Ritcher het volgende:
Het ware karakter van Michel komt nu naar boven. Met zijn verontwaardiging.
Hij heeft gewoon gelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:00 schreef M.Ritcher het volgende:
Goed argument.quote:
hij staat in ieder geval nooit met een bek vol tandenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:02 schreef Whuzz het volgende:
Mike: "iedereen had al aangegeven dat ze op hem gingen stemmen."
Uhuh. Iedereen behalve die 5 in het bondje waar je in zat
Dat je wat tanden mist betekent niet dat wij denken dat je niet meer kunt tellen he
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
hij staat in ieder geval nooit met een bek vol tanden
Dat gedreig van mensen hier vind ik ook wel sneu.quote:
Weet hij niet dat hij in een spel zit? Hij speelt het net zo vuil als de anderen. Geen enkel verschil.quote:
Jij hebt hem hoger zitten dan ikquote:
Als het zo simpel ligt zal ik dat maar moeten aannemenquote:
Nee, hij speelt vuil, de rest niet. Die liegen niet in je gezicht.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:03 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Weet hij niet dat hij in een spel zit? Hij speelt het net zo vuil als de anderen. Geen enkel verschil.
Daarom, het niet moeilijker maken dan het isquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Als het zo simpel ligt zal ik dat maar moeten aannemen
Hij liegt net zo hard. Als jij dat niet ziet zegt dat genoeg over jou. Met je op de man spelen. Einde discussie met u.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, hij speelt vuil, de rest niet. Die liegen niet in je gezicht.
Als jij geen verschil ziet zegt dat genoeg over jou
Is dat zeker, of aannemelijk, dan Mike op Jill en Liese gestemd heeft?quote:
Heeft ook al Liese en anoniem gezegdquote:
Donderdag ochtend.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou hopelijk weten we het morgenochtend was verleden week ook op woensdagmorgen
Dat is zeker aannemelijk, maar niet geheel waarschijnlijk. Wel onverwacht, maar het was te zien aankomen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:07 schreef Harry het volgende:
[..]
Is dat zeker, of aannemelijk, dan Mike op Jill en Liese gestemd heeft?
Ik denk dat alles uit mike zijn mond gelul is, we moeten het zelf zien in de uitzendingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:07 schreef Harry het volgende:
[..]
Michel is een jankerd .quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:00 schreef M.Ritcher het volgende:
Hij zegt ook daarnet aan de keukentafel, dat hij na een gesprek in de DBK niet op nieuwe personen gestemd heeft....quote:
Zoey speelt sneaky, maar ze speeltquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een bullshitter die Mike. Die is nog erger dan Zoey.
Ik versta hem niet zo goed maar ik heb hem eerst horen zeggen bij de kledingkasten dat hij op Liese heeft gestemd en nu net aan de tafel dat hij op Jill heeft gestemd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:07 schreef Harry het volgende:
[..]
Oke, maar die zeggen wel niet van zichzelf dat zij de sterke spelers zijn en zij zeggen ook niet dat zonder hen de geldpot veel kleiner zal zijn ( dit zegt Nic wel, valt mij enorm tegen van hem).quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
zie het verschil niet met thomas en jill die denken hetzelfde
Doet het ook geloofwaardiger dan Zoey, met minder drama. Denk niet dat hij er ver mee komt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:09 schreef freaky40 het volgende:
Mike is de grootste scammer die daar zit, misschien nog wel erger dan die sneue Zoey.
Hij heeft gewoon op mooiboy gestemd ..daar kreeg hij zoveel kritiek op van k5.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:08 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij zegt ook daarnet aan de keukentafel, dat hij na een gesprek in de DBK niet op nieuwe personen gestemd heeft....
Als mike praat:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:08 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik denk dat alles uit mike zijn mond gelul is, we moeten het zelf zien in de uitzending
Wie is michael? ... mike of michel ?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:10 schreef Ramptourist het volgende:
Blij als die Michael er uit is. Sneuneus met zijn zachte stemmetje.
Pure leugen, want hij wist dat de kinderclub niet op Jerrel gingen stemmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:05 schreef BB-King het volgende:
Mike met een pokerface tegenover Michel. Wilde absoluut op Jerrel stemmen tot gisteravond. Vanochtend een gesprek gehad in de DBK waar werd gevraagd of de nieuwe bewoners elkaar zouden moeten helpen of niet? Toen toch maar besloten niet op Jerrel te stemmen omdat hij dacht dat hij toch al 11 stemmen had.
Je schudt overalquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Dan hoorde ik dat Matt wellicht een aanname was daar aan tafel
Nee, hij kreeg kritiek omdat Jerrel nu een stem te kort kwam, een stem die Mike gezegd had te zullen gevenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:10 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon op mooiboy gestemd ..daar kreeg hij zoveel kritiek op van k5.
is dus weer gestuurd door de febo, hou je bakkes regie en laat het spel het spel zijn, maar perse pushen naar de gewenste uitkomstquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:08 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij zegt ook daarnet aan de keukentafel, dat hij na een gesprek in de DBK niet op nieuwe personen gestemd heeft....
weet je het zeker ? volgens mij praat hij in zijn slaap net zo door op dezelfde monotone toonquote:
Dat moet toch wel snel aan het licht komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:09 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Doet het ook geloofwaardiger dan Zoey, met minder drama. Denk niet dat hij er ver mee komt.
Mooi dit .. vanmiddag Jill nog verzekeren dat hij niet op haar zou stemmen , want Jill is liev zei hijquote:
Dinsdag 10 februari savonds hoorde Pat dat hij opa is geworden en de ochtend erop hoorde wij de nominatiesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:08 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Donderdag ochtend.![]()
Patje's kleinzoon zat daar nog tussen op woensdagavond.
Met een beetje geluk horen ze het dus morgen wel na de uitzending gelijk, vorige week was een incident.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dinsdag 10 februari savonds hoorde Pat dat hij opa is geworden en de ochtend erop hoorde wij de nominaties
erg slim is onze bejaardenwasser nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:41 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een faal: de productie heeft totaal geen overwicht op de bewoners, ze laten gewoon met hun kloten spelen. Zoals Jill net ook weer reageert op haar zendercheck.quote:
Ja want als het niet gaat zoals jij het wil dan moet iedereen daar voor straffenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop dat Michel stopt met Thomas trainen en Nick met koken.
Laat ze het maar uitzoeken.
Mike liegt tegen iedereen daar. En lult dan met de ene groep en gaat het doorlullen aan de andere groep en vice versa. Brengt ook lekker reuring, op een andere manier dan Jerrel deed.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:13 schreef waxmask het volgende:
Mike: hij wilde dat ik vertelde wie ik had gestemd, hij is echt vals (ging over mies?)
en ook nog verkeerd, hij zegt dat hij aan michel moet vertellen op wie die heeft gestemd, dit is totaal niet waarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:15 schreef juul. het volgende:
Mike zit nu weer alles door te lullen tegen Jill
Klopt. Ik dacht dat het over de bewoners ging, fout gelezen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dinsdag 10 februari savonds hoorde Pat dat hij opa is geworden en de ochtend erop hoorde wij de nominaties
Ben grote voorstander van lijfstraffen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog een faal: de productie heeft totaal geen overwicht op de bewoners, ze laten gewoon met hun kloten spelen. Zoals Jill net ook weer reageert op haar zendercheck.
Ze hadden aan Hummie echt een goede gehad.
Precies. Meteen vanaf dag 1 aanpakken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nog een faal: de productie heeft totaal geen overwicht op de bewoners, ze laten gewoon met hun kloten spelen. Zoals Jill net ook weer reageert op haar zendercheck.
Vraag me ook af of er op deze BB ook een preset: streng, fals en gemeen staat want hij staat op dit moment op preset: mietje/politiek correct...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mike speelt alles en iedereen tegen elkaar uitquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:14 schreef Rhosyn het volgende:
Mike nu vertrouwelijk met Jill praten.
Ik begrijp dat niet hoor
Ik vind hem een soort van geciviliseerde E10 uit BB6quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:13 schreef Flow3r het volgende:
Mike :hij is echt vals, hij kan niet meer lachen
over Michiel
Ja, ik denk het nu ook. Hij verteld gewoon wat hij denkt dat de anderen willen horen...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mike liegt tegen iedereen daar. En lult dan met de ene groep en gaat het doorlullen aan de andere groep en vice versa. Brengt ook lekker reuring, op een andere manier dan Jerrel deed.
"KOELKAST DICHT"quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
10 Februari was op woensdagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Als mooiboy eruit is dan zijn we van veel gejank af.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja want als het niet gaat zoals jij het wil dan moet iedereen daar voor straffen![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind hem een soort van geciviliseerde E10 uit BB6
Dan is het kwaad al geschiedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:17 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nog wel, morgen met de billen bloot
Wow.. E10, die zat heel diep in een vakje, ik zie hem weer helemaal voor mequote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind hem een soort van geciviliseerde E10 uit BB6
Kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:17 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
10 Februari was op woensdagEn die avond hebben ze dat gezien en de donderdagochtend de nominaties.
dan zullen zijn schaapjes het zonder hun herder moeten doenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Als mooiboy eruit is dan zijn we van veel gejank af.
Niet alleen het kamp Thomasquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat kamp van Thomas zo onsympathiek
Zo spijtig dat de mensen Zoey vals noemen en zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als Zoey ver komt dan is dat zeker knap maar no way dat ze de stemmen van Nederland/België krijgt.
Als zij ooit genomineerd wordt dan is het denk ik snel klaar.
k3 laat zijn ware gezicht zien, en dat zit vol pukkels en vuiligheidquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:19 schreef TheVulture het volgende:
We zullen zienquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja, jill op de bank... wordt gezellig in die slaapkamer
Bij iedere zendercheck 500 euro uit de potquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Tyf eens op met dat fluisteren. Geef die gasten eens een zendercheck en geef daarbij aan niet fluisteren
Zoey is ook een valse slangquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:20 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zo spijtig dat de mensen Zoey vals noemen en zo.
Zij kan er enkel niet tegen dat er mensen zijn die vinden van zichzelf dat ze meer recht hebben dan de ander om in de finale te staan. Zij weet dat Nic haar niet in de finale ziet met hem.
Mike speelt enkel voor zichzelf en lult met iedereen mee om verder te komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:19 schreef TRiXeS het volgende:
Heb ik een ander gesprek gehoord, maar niks van wat Mike nu zegt is toch waar?!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:20 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zo spijtig dat de mensen Zoey vals noemen en zo.
Zij kan er enkel niet tegen dat er mensen zijn die vinden van zichzelf dat ze meer recht hebben dan de ander om in de finale te staan. Zij weet dat Nic haar niet in de finale ziet met hem.
Zoiets, dat gefluister moet eens kappen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Bij iedere zendercheck 500 euro uit de pot
Ik denk never nooit dat Mike op Jill is gegaan qua stemmen, dan gooit ie aan twee kanten zijn ramen in... Die heeft op Michel en iemand anders gestemd, en Zoey heeft Jill en Jerrel gesaved zodat Nick op de bank komt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja, jill op de bank... wordt gezellig in die slaapkamer
Zijn kamp idd, Thomas zelf valt best meequote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Uh, dat hangt er vanaf wel gesprek van Mike je het laatst hebt gehoord. Hij heeft inmiddels af 5 versiesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:21 schreef Harry het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Mike (ook) op Michel en Nick gestemd.
heeft ie toch al gedaan door niet te volgenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk never nooit dat Mike op Jill is gegaan qua stemmen, dan gooit ie aan twee kanten zijn ramen in... Die heeft op Michel en iemand anders gestemd, en Zoey heeft Jill en Jerrel gesaved zodat Nick op de bank komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |