Daar zit zo langzamer hand wel mijn frustratie in naast het gebrek aan een plan wat we nu gaan doen komende tijd om uit de shit te komen met duidelijke doelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:28 schreef Abyss33 het volgende:
Heel verhaal van Jaap.
maar waar het op neer komt is dat hij de rechter een grafiek laat zien waarbij geen avondklok een lijn heeft die omhoog gaat..
Zonder ook maar enige basis, of achtergrond informatie waar dit dan weer op gebasseerd is etc..
Dat moet je toch inhoudelijk helemaal uitvogelen.
Enkel roepen deze lijn gaat omhoog mevrouw.. Dat kan toch helemaal niet
Ze wíllen ook niet echt winnen hequote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:31 schreef Scrummie het volgende:
En dan gaan we een vraag stellen over de Mexicaanse griep.
Echt, opdonderen met dit volk.
Getuige van het ongefundeerd invoeren. Geen enkele statistische basis of wat dan ook. Geen bewijs.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:28 schreef Abyss33 het volgende:
Heel verhaal van Jaap.
maar waar het op neer komt is dat hij de rechter een grafiek laat zien waarbij geen avondklok een lijn heeft die omhoog gaat..
Zonder ook maar enige basis, of achtergrond informatie waar dit dan weer op gebasseerd is etc..
Dat moet je toch inhoudelijk helemaal uitvogelen.
Enkel roepen deze lijn gaat omhoog mevrouw.. Dat kan toch helemaal niet
Het kabinet is ook al vermorzeld in de toeslagenaffaire. Zijn we ook niet veel mee opgeschoten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan niet wachten op de parlementaire enquete over een paar jaar.
Kabinet/OMT/RIVM gaan vermorzeld worden.
Zei die dat ja? Haha, dit is wel top vermaak. Als dit tot 21h00 duurt, blijf ik in elk geval binnenquote:
Vast vanwege het rampzalige mitigatiebeleid, niet omdat ze teveel maatregelen zouden hebben genomen om het virus te bestrijdenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan niet wachten op de parlementaire enquete over een paar jaar.
Kabinet/OMT/RIVM gaan vermorzeld worden.
Vonnis niet gelezen mien jong? Nee, staat er niet in.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:23 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Weet jij of het klopt wat de landsadvocaat stelt dat de uitvoerbaar bij voorraad verklaring niet is gemotiveerd?
Echt he.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
Een fatsoenlijke advocaat had zo'n van Dissel toch kapoet gemaakt? Die heeft het zijn van infectioloog een hele nieuwe dimensie gegeven, hij zit er al een jaar elke keer naast.
Ik snap er ook echt geen klote meer van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef JohnDDD het volgende:
waar gaat dit over? het was toch een spoedappèl ivm de juridisch ongegrondheid van de avondklok? nu hebben ze het over curves en modellen en R-waardes
Precies ditquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Scrummie het volgende:
Echt jongens, dit is het failliet van Nederland hoor. Jaap van Dissel, directeur van het CIb RIVM, tevens hoogleraar aan de Universiteit Leiden met als leeropdracht Inwendige geneeskunde, in het bijzonder infectieziekten, mag in discussie met een viruswappie via een rechter.
Jezus christus man.
En het niveau is hóóg, van beide kantenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Scrummie het volgende:
Echt jongens, dit is het failliet van Nederland hoor. Jaap van Dissel, directeur van het CIb RIVM, tevens hoogleraar aan de Universiteit Leiden met als leeropdracht Inwendige geneeskunde, in het bijzonder infectieziekten, mag in discussie met een viruswappie via een rechter.
Jezus christus man.
heb statistiek als examenvak gehad, ik zou de vloer aanvegen met Jaapquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:35 schreef Gretzl het volgende:
"Een model kan niet kloppen en toch de juiste uitkomst geven"![]()
![]()
![]()
Man man man ....
Rookgordijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef JohnDDD het volgende:
waar gaat dit over? het was toch een spoedappèl ivm de juridisch ongegrondheid van de avondklok? nu hebben ze het over curves en modellen en R-waardes
Ik vermoed van nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb statistiek als examenvak gehad, ik zou de vloer aanvegen met Jaap
En dit ja, beloftes worden niet nagekomen...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef JohnDDD het volgende:
Fons met z'n eeuwige babyfacequote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:37 schreef Red_85 het volgende:
Zelfs Fons Lambie is klaar met dit kabinet. 'zet vragen bij de gang van zaken'
Probleem is dat er wrs geen rechter te vinden is die niet vooringenomen is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik vind Pols en Engel maar een stel engnekken, maar van Dissel mag heel uitgebreid allerlei modellen vertonen, maar zodra virus ergens op ingaan worden zij direct afgekapt door de rechter. Een wraking was terecht geweest.
Ik zou dit graag in de vorm van een Van Kooten & De Bie sketch willen zienquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Scrummie het volgende:
Jezus christus man.
Het is helemaal niet bizarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:38 schreef Caland het volgende:
Oh, nu gaan ze opeens niet naar de inhoud
Wat bizar dit
Dit.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Scrummie het volgende:
Jezus christus man.
Nee geen tijd voor gehad, bedankt!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vonnis niet gelezen mien jong? Nee, staat er niet in.
De enige vraag die je zo’n Van Dissel moet stellen is: als we nu 3/4 dagen geen avondklok hebben, wat zijn dan de effecten? Breekt dan de pleuris uit?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom dit wordt besproken. Deze procedure kent een beperkte toetsing. Er hoeft alleen te worden gekeken naar de uitvoerbaar bij voorraad verklaring.
Zou niet meer dan terecht zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:37 schreef maan_man het volgende:
Ik voel de volgende wraking aankomen,
Beide kanten? De rechter is de 3e kant, wat een dom ding.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
En het niveau is hóóg, van beide kanten
wordt er niet getoetst of de vorige rechtbank geen vormfouten heeft gemaakt? en dan gaan ze de zaak inhoudelijk over doenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom dit wordt besproken. Deze procedure kent een beperkte toetsing. Er hoeft alleen te worden gekeken naar de uitvoerbaar bij voorraad verklaring.
Zit Van Dissel daar als partij of als getuige?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:39 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dit is niet goed hoor.
Van Dissel krijgt geen weerwoord van de voorzitter. Als ze bij Viruswaarheid beginnen dan wordt er gelijk ingegrepen.
Hier ben ik het mee eens ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
Pols heeft gewoon gelijk hier hoor.
Of je gaat in op de inhoud of niet, maar je gaat niet getuigen oproepen en die z'n woord laten doen en vervolgens geen vragen terug mogen stellen.
Dan kan je beter meteen kappen.
Heb je ook van het voorzorgsprincipe gehoord?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb statistiek als examenvak gehad, ik zou de vloer aanvegen met Jaap
Ja precies. Dat is de enige reden waarom die man hier zou moeten zitten. En dan moet hij ook eerlijk toegeven dat hij dat niet kan zeggen. En dan moet de avondklok tot het hoger beroep gewoon afgeschaft blijven.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De enige vraag die je zo’n Van Dissel moet stellen is: als we nu 3/4 dagen geen avondklok hebben, wat zijn dan de effecten? Breekt dan de pleuris uit?
bij viruswaanzin zit echt geen steekje los hoor.....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:41 schreef DonDruiper het volgende:
Deze rechter is totaal niet biased hoor
Het zou dan vanavond ook niet over de inhoud moeten gaanquote:
Nee, dat heeft ie niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
Pols heeft gewoon gelijk hier hoor.
Of je gaat in op de inhoud of niet, maar je gaat niet getuigen oproepen en die z'n woord laten doen en vervolgens geen vragen terug mogen stellen.
Dan kan je beter meteen kappen.
De eisen voor een wraking zijn best wel hoog hoor. Een verspreking ofzo is echt onvoldoende.quote:
jammer dat hij een deel van die hersenen toch mistquote:
Retorisch wel sterk, maar dat zijn mensen als Baudet en Van Haga ook. Mensen slikken hun aantoonbare leugens voor zoete koekquote:
Dit is een gezichtsverlies/prestigestrijd geworden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De enige vraag die je zo’n Van Dissel moet stellen is: als we nu 3/4 dagen geen avondklok hebben, wat zijn dan de effecten? Breekt dan de pleuris uit?
logisch tegenover zulke debielenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:42 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Het is echt een typetje hoor die rechter![]()
![]()
Plaatsvervangende schaamte voor de hele zitting zou meer terecht zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:43 schreef summer2bird het volgende:
Wat is dit johEcht plaatsvervangende schaamte voor die pipo daar
Ga iets nuttigs doen en eens je haar wassen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |