quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:00 schreef SLP_ het volgende:
Overigens is toch allang bekend dat Pedro een groot gedeelte van de tijd niet in het pak zit?
Aah oke, hij is daar altijd best wel open in. Op Disney+ vind je ook Disney Gallery: The Mandalorian. Als je van behind the scenes houdt is dat ook super interessant en zie je ook de andere Mando's :-)quote:
Oh dat is altijd al zo geweest?quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:16 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Aah oke, hij is daar altijd best wel open in. Op Disney+ vind je ook Disney Gallery: The Mandalorian. Als je van behind the scenes houdt is dat ook super interessant en zie je ook de andere Mando's :-)
Ja, hier hoop ik ook op hahaquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
Ik vind Bo Katan wel een tof karakter eigenlijk En een romance tussen Bo en Mando zou ook nog wel leuk zijn
Prima toch? De show heet The Mandalorian, niet Din Djarin of That One Shiny Mandalorian Show. Of de Mandalorian uit de titel dan Din, Grogu, Bo, Sabine of welke andere willekeurige Mandalorian is maakt niet uit. Het hoofdpersonage kan je indien nodig makkelijk wijzigen en de titel van de show hetzelfde houden.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:22 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Haal Mando en Grogu uit de serie en er verandert vrijwel niks aan het verhaal. Het begint zelfs meer Bo-Katan serie te worden.
Zoent zo lastig met een helm opquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
Ik vind Bo Katan wel een tof karakter eigenlijk En een romance tussen Bo en Mando zou ook nog wel leuk zijn
Dat zoenen kun je ook gewoon skippen natuurlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zoent zo lastig met een helm op
Haha, maar daar zal Disney niet zo happig op zijnquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zoenen kun je ook gewoon skippen natuurlijk.
Gewoon een scene waarin het licht langzaam uitgaat en en Grogu het kapje van zijn pod naar beneden klapt om maar niks te hoeven te zienquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:53 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha, maar daar zal Disney niet zo happig op zijn
Hahaha, laten we hopen dat dit moment nog voorbij komt dit seizoen!quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon een scene waarin het licht langzaam uitgaat en en Grogu het kapje van zijn pod naar beneden klapt om maar niks te hoeven te zienen floep, volgende scene.
Gast, waar zou je je druk om maken? Die lui hebben Apollo Creed!quote:Op donderdag 30 maart 2023 23:07 schreef Tokus het volgende:
Dat gedoe op Navaro was wel prut. Een dorpje van 40 gebouwen, dat blijkbaar de enige nederzetting op de planeet is.
Als er meer (en grotere) steden zijn, was daar vast wel enig soort leger op de planeet, maar plaats daarvan wordt hulp geroepen bij iets wat aan de andere kant van de galaxy zit.
Ben ik met je eens. Niet wat ik had gehoopt van de laatste afleveringen. Hoewel het wel een grappig aflevering was, wil ik naar Moff Gideon en die verhaallijn. Met nog twee afleveringen te gaan blijft er maar weinig tijd over. Verwacht ergens ook nog wel een koppeling naar de aanstaande Ahsoka serie.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:51 schreef over_hedge het volgende:
Ja ik vond deze aflevering helemaal niks. Leuk als we 20 afleveringen zouden krijgen. Maar niet met nog zo weinig te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond ik ook wel erg matig. Kan me herinneren dat Lucas voor de oorspronkelijke Starwars films bewust minder of niet bekende acteurs gebruikte zodat het geloofwaardiger overkwam. Met dat in gedachte merk je dat wel aan de laatste aflevering.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:37 schreef Tim86 het volgende:
Dit voelde teveel als een Star Trek aflevering voor me. Met geforceerde beroemde cameos. En de gimmick (bijna) iedere week wordt een beetje eentonig.
“We moeten naar locatie X omdat we Y moeten hebben, maar daarvoor moeten de locals geholpen worden met Z. “
Rinse and repeat. Het is echt A Team in space nu
Of meer Stargate eigenlijk. Enige verschil is dat het opgezet is als een game met NPC’s die je op side missions sturen.
Dat vond ik ook. Leek wel alsof ik naar een World of Warcraft questline zat te kijken. A stuurt je naar B voor wat meer informatie, B stuurt je naar C en daar krijg je eerst wat zij quests en dan op het eind een epic wapen als reward!quote:Op woensdag 5 april 2023 13:37 schreef Tim86 het volgende:
Dit voelde teveel als een Star Trek aflevering voor me. Met geforceerde beroemde cameos. En de gimmick (bijna) iedere week wordt een beetje eentonig.
“We moeten naar locatie X omdat we Y moeten hebben, maar daarvoor moeten de locals geholpen worden met Z. “
Of meer Stargate eigenlijk. Enige verschil is dat het opgezet is als een game met NPC’s die je op side missions sturen.
Ook gezien nu, maar het maakte het juist een geinige aflevering.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:37 schreef Tim86 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yesquote:
Ja dat fun doen ze maar als je 20 afleveringen hebt. Niet met maar 8quote:Op donderdag 13 april 2023 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
Aflevering was super, misschien wel de beste ep van welke SW-serie dan ook. Kan niet wachten op de seizoensfinale.
Zie nog wel dat de aflevering van vorige week veel bagger over zich heen krijgt. Dat blijf ik vreemd vinden. De boog hoeft niet altijd gespannen te zijn, soms kunnen aflevering gewoon 'fun' zijn.
quote:Op donderdag 13 april 2023 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
Aflevering was super, misschien wel de beste ep van welke SW-serie dan ook. Kan niet wachten op de seizoensfinale.
Zie nog wel dat de aflevering van vorige week veel bagger over zich heen krijgt. Dat blijf ik vreemd vinden. De boog hoeft niet altijd gespannen te zijn, soms kunnen aflevering gewoon 'fun' zijn.
Ze moesten toch op een of andere manier de rest van de Mandalorians bij elkaar krijgen. Dat dat in een 'fun' aflevering gebeurt is imho niet zo vreemd.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat fun doen ze maar als je 20 afleveringen hebt. Niet met maar 8
Het is ook niet alleen maar fun maar ook universe building en karakters introduceren die later weer terugkomen. Als alles alleen maar over Mandalore ging zonder enig andere gebeurtenissen zou het een stuk minder goed zijn vermoed ik. Als Star Wars fan heb ik van elke aflevering tot nu toe genoten omdat er elke keer weer wat herkenbaars en wat nieuws in zit.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat fun doen ze maar als je 20 afleveringen hebt. Niet met maar 8
Dat vond ik nou weer niet, te clean, vond er ook weer het sausje van "Solo" overhangen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:22 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik vond de laaste aflevering ook wel leuk. heel grappig om een wereld in het star wars universum te zien waar een functionerende democratie is. (hoewel dat wel heel extreem was)
en jack black is altijd goed waar hij ook in speelt.
ok laat ik het anders zeggen ik vind het altijd leuk om Jack Black ergens in te zien spelen. en ja zijn karakter (en heel de planeet) waarop ze leefde was misschien helemaal niet zoals we in star wars gewend zijn. maar dat vond ik best verfrissend. helemaal niet erg zeker omdat het maar om 1 aflevering gaat.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:11 schreef mrPanerai het volgende:
Hoe vond je Jack Black goed, hij stond wat schaapachtig te staan glimlachen.
Ja dit is dan totaal ook niet wat ik bedoelde. Ik vind het verhaal van bo en de andere mandos geen filler. Ik vind die onnodige cameos van bekende acteurs in een heel verhaal wat er totaal niet toe doet filler. De laatste 5 min was juist het enige wel boeiende voor het verhaal van heel die afleveringquote:Op donderdag 13 april 2023 20:45 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen maar fun maar ook universe building en karakters introduceren die later weer terugkomen. Als alles alleen maar over Mandalore ging zonder enig andere gebeurtenissen zou het een stuk minder goed zijn vermoed ik. Als Star Wars fan heb ik van elke aflevering tot nu toe genoten omdat er elke keer weer wat herkenbaars en wat nieuws in zit.
Ja je weet natuurlijjk niet of ze in latere seizoenen nog terugkomen bij deze karakters en wereld. en daarbij komt dat heel deze serie natuurlijk is ontstaan uit een onbelangrijke cameo in de eerste star wars film.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dit is dan totaal ook niet wat ik bedoelde. Ik vind het verhaal van bo en de andere mandos geen filler. Ik vind die onnodige cameos van bekende acteurs in een heel verhaal wat er totaal niet toe doet filler. De laatste 5 min was juist het enige wel boeiende voor het verhaal van heel die aflevering
aub nietquote:Op vrijdag 14 april 2023 16:56 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Ja je weet natuurlijjk niet of ze in latere seizoenen nog terugkomen bij deze karakters en wereld. en daarbij komt dat heel deze serie natuurlijk is ontstaan uit een onbelangrijke cameo in de eerste star wars film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |