Ook gezien nu, maar het maakte het juist een geinige aflevering.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:37 schreef Tim86 het volgende:
Dit voelde teveel als een Star Trek aflevering voor me. Met geforceerde beroemde cameos. En de gimmick (bijna) iedere week wordt een beetje eentonig.
“We moeten naar locatie X omdat we Y moeten hebben, maar daarvoor moeten de locals geholpen worden met Z. “
Rinse and repeat. Het is echt A Team in space nu
Of meer Stargate eigenlijk. Enige verschil is dat het opgezet is als een game met NPC’s die je op side missions sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yesquote:
Ja dat fun doen ze maar als je 20 afleveringen hebt. Niet met maar 8quote:Op donderdag 13 april 2023 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
Aflevering was super, misschien wel de beste ep van welke SW-serie dan ook. Kan niet wachten op de seizoensfinale.
Zie nog wel dat de aflevering van vorige week veel bagger over zich heen krijgt. Dat blijf ik vreemd vinden. De boog hoeft niet altijd gespannen te zijn, soms kunnen aflevering gewoon 'fun' zijn.
quote:Op donderdag 13 april 2023 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
Aflevering was super, misschien wel de beste ep van welke SW-serie dan ook. Kan niet wachten op de seizoensfinale.
Zie nog wel dat de aflevering van vorige week veel bagger over zich heen krijgt. Dat blijf ik vreemd vinden. De boog hoeft niet altijd gespannen te zijn, soms kunnen aflevering gewoon 'fun' zijn.
Ze moesten toch op een of andere manier de rest van de Mandalorians bij elkaar krijgen. Dat dat in een 'fun' aflevering gebeurt is imho niet zo vreemd.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat fun doen ze maar als je 20 afleveringen hebt. Niet met maar 8
Het is ook niet alleen maar fun maar ook universe building en karakters introduceren die later weer terugkomen. Als alles alleen maar over Mandalore ging zonder enig andere gebeurtenissen zou het een stuk minder goed zijn vermoed ik. Als Star Wars fan heb ik van elke aflevering tot nu toe genoten omdat er elke keer weer wat herkenbaars en wat nieuws in zit.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat fun doen ze maar als je 20 afleveringen hebt. Niet met maar 8
Dat vond ik nou weer niet, te clean, vond er ook weer het sausje van "Solo" overhangen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:22 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik vond de laaste aflevering ook wel leuk. heel grappig om een wereld in het star wars universum te zien waar een functionerende democratie is. (hoewel dat wel heel extreem was)
en jack black is altijd goed waar hij ook in speelt.
ok laat ik het anders zeggen ik vind het altijd leuk om Jack Black ergens in te zien spelen. en ja zijn karakter (en heel de planeet) waarop ze leefde was misschien helemaal niet zoals we in star wars gewend zijn. maar dat vond ik best verfrissend. helemaal niet erg zeker omdat het maar om 1 aflevering gaat.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:11 schreef mrPanerai het volgende:
Hoe vond je Jack Black goed, hij stond wat schaapachtig te staan glimlachen.
Ja dit is dan totaal ook niet wat ik bedoelde. Ik vind het verhaal van bo en de andere mandos geen filler. Ik vind die onnodige cameos van bekende acteurs in een heel verhaal wat er totaal niet toe doet filler. De laatste 5 min was juist het enige wel boeiende voor het verhaal van heel die afleveringquote:Op donderdag 13 april 2023 20:45 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen maar fun maar ook universe building en karakters introduceren die later weer terugkomen. Als alles alleen maar over Mandalore ging zonder enig andere gebeurtenissen zou het een stuk minder goed zijn vermoed ik. Als Star Wars fan heb ik van elke aflevering tot nu toe genoten omdat er elke keer weer wat herkenbaars en wat nieuws in zit.
Ja je weet natuurlijjk niet of ze in latere seizoenen nog terugkomen bij deze karakters en wereld. en daarbij komt dat heel deze serie natuurlijk is ontstaan uit een onbelangrijke cameo in de eerste star wars film.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dit is dan totaal ook niet wat ik bedoelde. Ik vind het verhaal van bo en de andere mandos geen filler. Ik vind die onnodige cameos van bekende acteurs in een heel verhaal wat er totaal niet toe doet filler. De laatste 5 min was juist het enige wel boeiende voor het verhaal van heel die aflevering
aub nietquote:Op vrijdag 14 april 2023 16:56 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Ja je weet natuurlijjk niet of ze in latere seizoenen nog terugkomen bij deze karakters en wereld. en daarbij komt dat heel deze serie natuurlijk is ontstaan uit een onbelangrijke cameo in de eerste star wars film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |