Zoveel middeleeuwse mensen heeft Nederland gelukkig ook weer niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hier ook nog de beelden van visionair Kees
Dat zijn dus +2 zetels.
Nu ga ik zeker sgp stemmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoveel middeleeuwse mensen heeft Nederland gelukkig ook weer niet.
Als jij op een partij wil stemmen die vindt dat iedere nieuwe wet eerst getoetst moet worden aan de bijbel heb je er ook jezelf mee hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu ga ik zeker sgp stemmen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er is maar één Tia en in kan me niet voorstellen dat Fabio Aru tegenwoordig in de rechtbanken werkt.
Nee, dit kan niet, daar het zeer sympathieke Kern Pharma grandioos genaaid is. Wat meer reflectie zou op z'n plaats zijn.quote:
#FreeKernPharmaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat kan wel, weer mooi zestien keer in de aanval tegen die tijd.
De VAR vast weer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:29 schreef hhh38 het volgende:
Wie gaat Koeman vanavond de schuld geven?
@:El-Stinho
Ik heb er een parel van een post over geschreven, al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet, daar het zeer sympathieke Kern Pharma grandioos genaaid is. Wat meer reflectie zou op z'n plaats zijn.
Die heb ik nog niet gelezen, maar ik zal het er ongetwijfeld roerend mee eens zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb er een parel van een post over geschreven, al zeg ik het zelf.
Geen Androni en geen Kern Pharma, het is tijd voor een opstand. Waar is Willem Engel als je hem écht nodig hebt?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gelezen, maar ik zal het er ongetwijfeld roerend mee eens zijn.
Wel eens hoor, maar het echte probleem ligt bij Alpecin, Wanty en Assos. Lees daar eigenlijk maar weinig over vanuit de wielerwereld zelf. Het is jammer dat er niet een soort 'Pro-continentale-belangengroep' is die opkomt voor deze ploegen.quote:
Laten we eerlijk zijn dat Wanty gewoon eerlijk de puntenstrijd heeft gewonnen. Hadden die andere ploegen maar beter hun best moeten doe met de duo-sprints.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel eens hoor, maar het echte probleem ligt bij Alpecin, Wanty en Assos. Lees daar eigenlijk maar weinig over vanuit de wielerwereld zelf. Het is jammer dat er niet een soort 'Pro-continentale-belangengroep' is die opkomt voor deze ploegen.
Ja, we bedoelen hetzelfdequote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn dat Wanty gewoon eerlijk de puntenstrijd heeft gewonnen. Hadden die andere ploegen maar beter hun best moeten doe met de duo-sprints.
Het echte probleem ligt bij degene die beslist dat er 19 wt ploegen zijn en normaal 2 en nu 3 wild cards beschikbaar zijn. Wat mij betreft krijgen de onderste 3 wt ploegen minder startrecht en verdelen ze de wild cards over de goede PRT en slechte Wt ploegen over de verschillende rondes (naar voorkeur van organisatie en ploegen).
Maar dit zal organisatorisch wel lastig zijn. Ik heb ook even mijn capuchon op.
Je bedoelt dat Wanty heel mooi de licentie van CCC heeft gekocht.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn dat Wanty gewoon eerlijk de puntenstrijd heeft gewonnen. Hadden die andere ploegen maar beter hun best moeten doe met de duo-sprints.
Het echte probleem ligt bij degene die beslist dat er 19 wt ploegen zijn en normaal 2 en nu 3 wild cards beschikbaar zijn. Wat mij betreft krijgen de onderste 3 wt ploegen minder startrecht en verdelen ze de wild cards over de goede PRT en slechte Wt ploegen over de verschillende rondes (naar voorkeur van organisatie en ploegen).
Bij de UCI dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel eens hoor, maar het echte probleem ligt bij Alpecin, Wanty en Assos. Lees daar eigenlijk maar weinig over vanuit de wielerwereld zelf. Het is jammer dat er niet een soort 'Pro-continentale-belangengroep' is die opkomt voor deze ploegen.
WT ploegen krijgen hun sponsoring nooit rond zonder de garantie op grote rondes. Muv de Franse teams zo lang die de Tour mogen rijden misschien.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan was ik abuis. Ik meende dat ze juist daarom al die kansloze sprinters deden?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Wanty heel mooi de licentie van CCC heeft gekocht.
De jaren daarvoor wel. Nu heeft Alpecin die competitie gewonnen en mogen ze dus overal starten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan was ik abuis. Ik meende dat ze juist daarom al die kansloze sprinters deden?
Dat lijkt me niet. Veel zwakker.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk dat Assos wel ongeveer even sterk is als de sterkste ProTour teams: Arkea en Alpecin.
Als SGP-stemmer ga ik voor Alexander Ostlund.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Serginho Greene of Sergiño Dest, zeg het maar jongens.
Toch de transfer van Haller zo ongeveer gefinancierd met zijn transfersom. De Ajax-bonus + USA-bonus.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Your average jeugdwatcher wordt ziedend om deze post.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is af en toe wel gekmakend hoe Ajax het voor elkaar krijgt om de grootste middelmaat voor de hoofdprijs te verkopen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Toch de transfer van Haller zo ongeveer gefinancierd met zijn transfersom. De Ajax-bonus + USA-bonus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax-bonus is een fantastisch fenomeen zeg ik als Ajaciedquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is af en toe wel gekmakend hoe Ajax het voor elkaar krijgt om de grootste middelmaat voor de hoofdprijs te verkopen.
30 miljoen voor het hutspothoofd van Davy Klaassen, ik bedoel maar. Dat was trouwens ook het werk van Koeman, ik ben iets op het spoor.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel licht komisch dat de broer van Willem Engel dan Jan Engel heet.Doe maar de Blauwe Engel #diepindenacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan Giakoumakis die dan voor 2.5 miljoen naar pakweg Bielefeld gaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax-bonus is een fantastisch fenomeen zeg ik als Ajacied
Dat vind ik nog veel. Lijkt me vrij duidelijk dat die jongen nooit meer ergens zoveel doelpunten gaat maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan Giakoumakis die dan voor 2.5 miljoen naar pakweg Bielefeld gaat.
Is Dessers aan het floppen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Misschien kan er weer een Belgische club intuinen, net als bij Vleminckx en Dessers.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Frenkie de Jong speelt binnen 2 jaar in de tweede Bundesliga met Stengs en Boadu.
Er is toch nooit magie geweest? Nooit onbetwist geweest, of wel? Wil je veel aan Luuk hebben dan moet je ook in zijn kracht gaan spelen lijkt me.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:44 schreef El-Stinho het volgende:
De Luuk de Jong-magie heeft bij Zevielja ook maar een seizoen geduurd. Wat nog best veel is.
Vorig seizoen scoorde hij in elk belangrijk duel wel zo'n beetje een goal. Dat is redelijke magie. Betis-uit, Real-uit, Atlético-uit, de EL-duels.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er is toch nooit magie geweest? Nooit onbetwist geweest, of wel? Wil je veel aan Luuk hebben dan moet je ook in zijn kracht gaan spelen lijkt me.
Wilfried Bony is clubloos.quote:
Hey Rens.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb net even gehuild toen ik Willem Engel bij OP1 zag.
Danny Koevermansquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je zou eigenlijk nooit een spits van AZ moeten kopen, is mijn conclusie.
Ik noem een Jozy Altidore, een Aron Johansson, een Vincent Janssen, een Myron Boadu.
Jankabas.
Vbl is dood ik moet toch watquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hey Rens.
Ben je verdwaald?
Die was wel goed na Vitessequote:
WLR is een warm bad.quote:
Oeh daar heb ik wel zin inquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WLR is een warm bad.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die was wel goed na Vitesse![]()
En met Janssen had ik altijd hoop dat het nog goed komt, maar dat zal wel niet meer.
Volgen jullie Guus Til ook nog![]()
Ik heb Fred Friday live mogen gezien bij Twente. Enige wat hij deed was alibi druk zetten op de keeper en de ballen van z'n poot laten springenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik noem een Jozy Altidore, een Aron Johansson, een Vincent Janssen, een Myron Boadu.
Jankabas.
God ja, Danny Koevermans.quote:
Ik kwam vandaag ineens op Gregoor van Dijk, die naam heb ik ook al jaren niet meer voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:56 schreef noodgang het volgende:
Ik moet nog wat oefenen met random voetballers opnoemen omdat die sport me tegenwoordig echt niet meer kan boeien, maar ik noem een Gilles de Bilde
De AZ-circlejerk is een Medialogica waard.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Guus Til speelt nooit bij Freiburg of all places.
Overigens heb ik altijd gezegd dat Guus Til er geen reet van kan.
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag ineens op Gregoor van Dijk, die naam heb ik ook al jaren niet meer voorbij zien komen.
Kwam na z'n profcarrière nog verdediger staan in het 6e klasse team van een vriend van mequote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
God ja, Danny Koevermans.
Lijkt me wel een ideale stormram om in te brengen tijdens de derde helft.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kwam na z'n profcarrière nog verdediger staan in het 6e klasse team van een vriend van me
Is dat de broer van Wivco?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kwam na z'n profcarrière nog verdediger staan in het 6e klasse team van een vriend van me
Hij scheen vooral goed te zijn in het beoordelen van kantines inderdaadquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me wel een ideale stormram om in te brengen tijdens de derde helft.
Soms zijn dingen heel voorspelbaar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij scheen vooral goed te zijn in het beoordelen van kantines inderdaad
Jahanbakhshquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jankabas.
Context bob.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oud-voetballer uit de buurt en z'n broer hebben iemand dood gestoken bij een ChineesVolgens mij weten ze nog steeds niet wie nu daadwerkelijk heeft gestoken
Mooie jongen.quote:
Is altijd welkom bij Feyenoord.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mooie jongen.
Mooi op het bankie in Brighton of all people.
Lijkt me financieel gezien vrij onwaarschijnlijk, maar inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is altijd welkom bij Feyenoord.
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jij komt toch niet uit Glanerbrug?
Dankje. Insgelijks.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:17 schreef Slobeend het volgende:
Iedereen die vanavond net als ik geen Op1 gekeken heeft krijgt van mij een zeer hartelijke maar neutrale felicitatie.
Die advocaat was misschien nog wel erger dan Willem Engelquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:17 schreef Slobeend het volgende:
Iedereen die vanavond net als ik geen Op1 gekeken heeft krijgt van mij een zeer hartelijke maar neutrale felicitatie.
De wereld wordt te complex voor mij.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:17 schreef Slobeend het volgende:
Zou je vaker kunnen doen, scheelt een boel opgekropte irritatie.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:17 schreef Slobeend het volgende:
Taliban Mussert heeft wel veel tegendraadse meninkjes he?quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die advocaat was misschien nog wel erger dan Willem Engel
Edit: [ twitter ]
Leuke rubriek
is dit een linkse of rechtse mening?quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Taliban Mussert heeft wel veel tegendraadse meninkjes he?
Vanaf nu ben ik het zonnetje in huis.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou je vaker kunnen doen, scheelt een boel opgekropte irritatie.
Vooral heel moedig.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
is dit een linkse of rechtse mening?
Ik word echt moe van het woord moedig. Of is dat niet de bedoeling van dat woordquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral heel moedig.
Ik ben bang dat deze post vaak gequote gaat wordenquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vanaf nu ben ik het zonnetje in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |