Is dat de broer van Wivco?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kwam na z'n profcarrière nog verdediger staan in het 6e klasse team van een vriend van me
Hij scheen vooral goed te zijn in het beoordelen van kantines inderdaadquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me wel een ideale stormram om in te brengen tijdens de derde helft.
Soms zijn dingen heel voorspelbaar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij scheen vooral goed te zijn in het beoordelen van kantines inderdaad
Jahanbakhshquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je zou eigenlijk nooit een spits van AZ moeten kopen, is mijn conclusie.
Ik noem een Jozy Altidore, een Aron Johansson, een Vincent Janssen, een Myron Boadu.
Jankabas.
Context bob.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oud-voetballer uit de buurt en z'n broer hebben iemand dood gestoken bij een ChineesVolgens mij weten ze nog steeds niet wie nu daadwerkelijk heeft gestoken
Mooie jongen.quote:
Is altijd welkom bij Feyenoord.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mooie jongen.
Mooi op het bankie in Brighton of all people.
Lijkt me financieel gezien vrij onwaarschijnlijk, maar inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is altijd welkom bij Feyenoord.
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jij komt toch niet uit Glanerbrug?
Dankje. Insgelijks.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:17 schreef Slobeend het volgende:
Iedereen die vanavond net als ik geen Op1 gekeken heeft krijgt van mij een zeer hartelijke maar neutrale felicitatie.
Die advocaat was misschien nog wel erger dan Willem Engelquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:17 schreef Slobeend het volgende:
Iedereen die vanavond net als ik geen Op1 gekeken heeft krijgt van mij een zeer hartelijke maar neutrale felicitatie.
De wereld wordt te complex voor mij.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:17 schreef Slobeend het volgende:
Zou je vaker kunnen doen, scheelt een boel opgekropte irritatie.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:17 schreef Slobeend het volgende:
Taliban Mussert heeft wel veel tegendraadse meninkjes he?quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die advocaat was misschien nog wel erger dan Willem Engel
Edit: [ twitter ]
Leuke rubriek
is dit een linkse of rechtse mening?quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Taliban Mussert heeft wel veel tegendraadse meninkjes he?
Vanaf nu ben ik het zonnetje in huis.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou je vaker kunnen doen, scheelt een boel opgekropte irritatie.
Vooral heel moedig.quote:Op woensdag 17 februari 2021 00:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
is dit een linkse of rechtse mening?
Ik word echt moe van het woord moedig. Of is dat niet de bedoeling van dat woordquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral heel moedig.
Ik ben bang dat deze post vaak gequote gaat wordenquote:Op woensdag 17 februari 2021 00:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vanaf nu ben ik het zonnetje in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |