Zoveel middeleeuwse mensen heeft Nederland gelukkig ook weer niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hier ook nog de beelden van visionair Kees
Dat zijn dus +2 zetels.
Nu ga ik zeker sgp stemmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoveel middeleeuwse mensen heeft Nederland gelukkig ook weer niet.
Als jij op een partij wil stemmen die vindt dat iedere nieuwe wet eerst getoetst moet worden aan de bijbel heb je er ook jezelf mee hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu ga ik zeker sgp stemmen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er is maar één Tia en in kan me niet voorstellen dat Fabio Aru tegenwoordig in de rechtbanken werkt.
Nee, dit kan niet, daar het zeer sympathieke Kern Pharma grandioos genaaid is. Wat meer reflectie zou op z'n plaats zijn.quote:
#FreeKernPharmaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat kan wel, weer mooi zestien keer in de aanval tegen die tijd.
De VAR vast weer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:29 schreef hhh38 het volgende:
Wie gaat Koeman vanavond de schuld geven?
@:El-Stinho
Ik heb er een parel van een post over geschreven, al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet, daar het zeer sympathieke Kern Pharma grandioos genaaid is. Wat meer reflectie zou op z'n plaats zijn.
Die heb ik nog niet gelezen, maar ik zal het er ongetwijfeld roerend mee eens zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb er een parel van een post over geschreven, al zeg ik het zelf.
Geen Androni en geen Kern Pharma, het is tijd voor een opstand. Waar is Willem Engel als je hem écht nodig hebt?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gelezen, maar ik zal het er ongetwijfeld roerend mee eens zijn.
Wel eens hoor, maar het echte probleem ligt bij Alpecin, Wanty en Assos. Lees daar eigenlijk maar weinig over vanuit de wielerwereld zelf. Het is jammer dat er niet een soort 'Pro-continentale-belangengroep' is die opkomt voor deze ploegen.quote:
Laten we eerlijk zijn dat Wanty gewoon eerlijk de puntenstrijd heeft gewonnen. Hadden die andere ploegen maar beter hun best moeten doe met de duo-sprints.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel eens hoor, maar het echte probleem ligt bij Alpecin, Wanty en Assos. Lees daar eigenlijk maar weinig over vanuit de wielerwereld zelf. Het is jammer dat er niet een soort 'Pro-continentale-belangengroep' is die opkomt voor deze ploegen.
Ja, we bedoelen hetzelfdequote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn dat Wanty gewoon eerlijk de puntenstrijd heeft gewonnen. Hadden die andere ploegen maar beter hun best moeten doe met de duo-sprints.
Het echte probleem ligt bij degene die beslist dat er 19 wt ploegen zijn en normaal 2 en nu 3 wild cards beschikbaar zijn. Wat mij betreft krijgen de onderste 3 wt ploegen minder startrecht en verdelen ze de wild cards over de goede PRT en slechte Wt ploegen over de verschillende rondes (naar voorkeur van organisatie en ploegen).
Maar dit zal organisatorisch wel lastig zijn. Ik heb ook even mijn capuchon op.
Je bedoelt dat Wanty heel mooi de licentie van CCC heeft gekocht.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn dat Wanty gewoon eerlijk de puntenstrijd heeft gewonnen. Hadden die andere ploegen maar beter hun best moeten doe met de duo-sprints.
Het echte probleem ligt bij degene die beslist dat er 19 wt ploegen zijn en normaal 2 en nu 3 wild cards beschikbaar zijn. Wat mij betreft krijgen de onderste 3 wt ploegen minder startrecht en verdelen ze de wild cards over de goede PRT en slechte Wt ploegen over de verschillende rondes (naar voorkeur van organisatie en ploegen).
Bij de UCI dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel eens hoor, maar het echte probleem ligt bij Alpecin, Wanty en Assos. Lees daar eigenlijk maar weinig over vanuit de wielerwereld zelf. Het is jammer dat er niet een soort 'Pro-continentale-belangengroep' is die opkomt voor deze ploegen.
WT ploegen krijgen hun sponsoring nooit rond zonder de garantie op grote rondes. Muv de Franse teams zo lang die de Tour mogen rijden misschien.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |