Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tegelijkertijd wil ik iedereen ook condoleren. Wat is dit forum mokertraag zeg, niet te doen.
Waar is Diederik?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ab 'maakt zich grote zorgen' bij OP1 en Ernst 'maakt zich grote zorgen' mag de honneurs waarnemen bij Jimek.
Ik vrees dat dit geen grap is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is uitermate teleurgesteld dat hij niet opgeroepen is bij de zitting.
Grappig dat je bij Hugo de Jonge geen enkel verschil merkt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 18:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Tijd om me even groen en geel te ergeren aan de kinderpersconferentie.
Roddelenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De posts van Scrummie in COR zijn een leuke rubriek.
Witheet.quote:
Er is maar één Tia en in kan me niet voorstellen dat Fabio Aru tegenwoordig in de rechtbanken werkt.quote:
quote:
Ik dacht dat inhoud verboden wasquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
Jaap gaat dia's laten zien, oké dan.
Misschien dat hij de noodzaak aantoont ofzo anders begrijp ik het ook niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht dat inhoud verboden was
We gaan het vanavond niet over de inhoud hebben, om het wel over de inhoud te hebben. De effecten van het niet hebben van een avondklok zouden met alle gevolgen van dien zijn, terwijl de effecten volgens kabinetsleden onduidelijk zijn. Leuke rubriek.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
Jaap gaat dia's laten zien, oké dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |