Vorig seizoen scoorde hij in elk belangrijk duel wel zo'n beetje een goal. Dat is redelijke magie. Betis-uit, Real-uit, Atlético-uit, de EL-duels.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er is toch nooit magie geweest? Nooit onbetwist geweest, of wel? Wil je veel aan Luuk hebben dan moet je ook in zijn kracht gaan spelen lijkt me.
Wilfried Bony is clubloos.quote:
Hey Rens.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb net even gehuild toen ik Willem Engel bij OP1 zag.
Danny Koevermansquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je zou eigenlijk nooit een spits van AZ moeten kopen, is mijn conclusie.
Ik noem een Jozy Altidore, een Aron Johansson, een Vincent Janssen, een Myron Boadu.
Jankabas.
Vbl is dood ik moet toch watquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hey Rens.
Ben je verdwaald?
Die was wel goed na Vitessequote:
WLR is een warm bad.quote:
Oeh daar heb ik wel zin inquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WLR is een warm bad.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die was wel goed na Vitesse![]()
En met Janssen had ik altijd hoop dat het nog goed komt, maar dat zal wel niet meer.
Volgen jullie Guus Til ook nog![]()
Ik heb Fred Friday live mogen gezien bij Twente. Enige wat hij deed was alibi druk zetten op de keeper en de ballen van z'n poot laten springenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je zou eigenlijk nooit een spits van AZ moeten kopen, is mijn conclusie.
Ik noem een Jozy Altidore, een Aron Johansson, een Vincent Janssen, een Myron Boadu.
Jankabas.
God ja, Danny Koevermans.quote:
Ik kwam vandaag ineens op Gregoor van Dijk, die naam heb ik ook al jaren niet meer voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:56 schreef noodgang het volgende:
Ik moet nog wat oefenen met random voetballers opnoemen omdat die sport me tegenwoordig echt niet meer kan boeien, maar ik noem een Gilles de Bilde
De AZ-circlejerk is een Medialogica waard.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Guus Til speelt nooit bij Freiburg of all places.
Overigens heb ik altijd gezegd dat Guus Til er geen reet van kan.
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag ineens op Gregoor van Dijk, die naam heb ik ook al jaren niet meer voorbij zien komen.
Kwam na z'n profcarrière nog verdediger staan in het 6e klasse team van een vriend van mequote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
God ja, Danny Koevermans.
Lijkt me wel een ideale stormram om in te brengen tijdens de derde helft.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kwam na z'n profcarrière nog verdediger staan in het 6e klasse team van een vriend van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |