Idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:59 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Lijkt me precies wat je van een rechter zou moeten verwachten. Zonder aanzien des persoons. Waarom was ze toen eigenlijk gewraakt door onze vriend met vieze dreadlocks?
Waarom zijn dreadlocks vies? Bob Marley, een grote vriend van velen, had ze ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:59 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Lijkt me precies wat je van een rechter zou moeten verwachten. Zonder aanzien des persoons. Waarom was ze toen eigenlijk gewraakt door onze vriend met vieze dreadlocks?
Ze zijn er nog niet... ze zijn echt in paniek. Anders bij elke persco altijd stipt op tijd...quote:
gewoon een rechterquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:55 schreef capricia het volgende:
Mevrouw mr. S.J. Hoekstra-van Vliet.
Is de rechter die toen gewraakt werd door Viruswaarheid/viruswaanzin. Half 2020. Wraking lukte niet. En Virus verloor die zaak toen.
Dezelfde rechter heeft nu dus Viruswaarheid in het gelijk gesteld (andere zaak weliswaar).
Een vrouw met ballen, in elk geval.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:02 schreef popje het volgende:
Ze zijn er nog niet
[..]
Ze zijn er nog niet... ze zijn echt in paniek. Anders bij elke persco altijd stipt op tijd...
Best interessant om te zien hoe die fotograaf zich aan het voorbereiden isquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:02 schreef popje het volgende:
Ze zijn er nog niet
[..]
Ze zijn er nog niet... ze zijn echt in paniek. Anders bij elke persco altijd stipt op tijd...
Crisismanagement is niet hun sterkste punt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:02 schreef popje het volgende:
Ze zijn er nog niet
[..]
Kunnen ze hem gelijk een boete gevenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
De ene met de muts en bril zit niet op 1,5 meter afstand
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:48 schreef OProg het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de schijtlollige opmerking die Yorick bij zijn tweetje gaat plaatsen.
Dat zag je met de toeslagenaffaire al.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:04 schreef Nia het volgende:
[..]
Crisismanagement is niet hun sterkste punt.
Dan kun je beter de verloven bij de politie intrekken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:05 schreef Houtenbeen het volgende:
Dadelijk gaan ze gewoon de (beperkte) noodtoestand uitroepen.
Voor 2 weken, really?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:05 schreef Houtenbeen het volgende:
Code zwartquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zijn dat die ernstige gevolgen?
Dit ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:05 schreef Houtenbeen het volgende:
Vrij gok ikquote:
In april 200.000 besmettingen per dag en code zwart in de ziekenhuizen!!11quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zijn dat die ernstige gevolgen?
Ja ik had het gelezen, maar Engels pers moet je met een flinke korrel zout nemen. Johnson is een populist pur sang, die gaat een extreem impopulaire maatregel als permanent afstand samenleving etc echt niet nemen. Mensen gaan nu akkoord want covid en vaccins zijn nog niet volledig uitgerold, maar als je het daarna nog steeds wil gaan vasthouden dan ga je echt de maatschappij niet mee krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:34 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Lees dit artikel, Johnson lijkt nu al samen te heulen met hun. Ik hoop dat je gelijk hebt en ze gewoon terug in hun mand worden gestuurd, maar ik zou er niet zomaar van uitgaan...
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:07 schreef nattermann het volgende:
HAHAHA de oproep om je er toch aan te houden
hou toch op met deze idioterie man
Ik ga een speldje op mijn revers dragen met de beeltenis van Rutte om te laten zien dat ik nog wél achter het beleid sta en dat ik na 21u thuis blijf, ook als de avondklok van de baan is, ook als er helemaal geen pandemie meer is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:07 schreef nattermann het volgende:
HAHAHA de oproep om je er toch aan te houden
hou toch op met deze idioterie man
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:08 schreef Nia het volgende:
Allemaal naar buiten om 21:00 uur met alles wat maar lawaai maakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |