Ja graag. Zijn wij er vanaf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is ook geen verkeerde gast, maar te gladjes. Zeggen ze ook wel eens van mij, zou niet weten waarom.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Helaas de eerste potjes gemist, maar wel leuk .... Worstelen in de huiskamerHad het gezien, is zeker de moeite waard om even te kijken, was leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
towerbridgen?quote:
Heel dat internet is kut joh. Allemaal van die anonieme mensen met die anonieme meningen die het allemaal beter weten enzo, maar prima vermaak verder daar niet van.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:56 schreef utopia2.0 het volgende: [..] Dus in jou opinie is FOK een kutforum? Hij straalt niets uit en daar kan hij niets aan doen? Daar is hij toch zelf bij. Doe je een beetje je best, dan straal je wat uit, dat heb je altijd zelf in de hand. Sorry dat ik het zeg, maar ik vind jou verhaal een compleet bullshit verhaal. Mijn mening he. Oww en als je FOK zo'n kutforum vind, wat doe je hier dan nog.
Maar zelf heet je Windhapper en post je ook mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:23 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Heel dat internet is kut joh. Allemaal van die anonieme mensen met die anonieme meningen die het allemaal beter weten en zo.
Ze zeggen zoveelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is ook geen verkeerde gast, maar te gladjes. Zeggen ze ook wel eens van mij, zou niet weten waarom.
Moet je ook niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:24 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Maar zelf heet je Windhapper en post je ook mee.
quote:
Offtopic maar wel grappigquote:
Wat dacht je anders van internet dan? Die hele multimedia is toch ruk. Over Matt, hij kiest er zelf voor om aan dit project mee te doen. Kan hij misschien wat leren. Knaap is nog jong, maar ik ken gasten die jong zijn en al compleet op hun eigen poten staan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:23 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Heel dat internet is kut joh. Allemaal van die anonieme mensen met die anonieme meningen die het allemaal beter weten enzo, maar prima vermaak verder daar niet van.![]()
Maar dat mannetje heeft gewoon niks mee. Figuur, lichaamshouding, gezichtsuitdrukking, stemgeluid, humor. Dat zijn wel dingen die hij kan leren maar hij is gewoon heel jong en onervaren.
Bij Nathalie en Jerrel heb ik dan dat ze terecht een hoop over zich heen krijgen door de manier waarop ze zichzelf opstellen maar bij hem heb ik dat totaal niet. Hij is gewoon een beetje sneu en en mist wat sturing, hoop eigenlijk dat hij wat aansluiting kan vinden bij bijvoorbeeld Nick en Michel.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Momentje Julie en Michel ook gevonden ...
ja en op wie hopen ze dat ie gaat vallen ?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:34 schreef engine het volgende:
Ze proberen een emmer op de rand van de deur te zetten
Boeiend wie gebeurd er teminste ietsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze willen op zeker iemand fucken, maar wie
Ik neem aan Jill. Matt gaat dat niet waarderen denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
ja en op wie hopen ze dat ie gaat vallen ?
Ik heb geen idee...vind dit best raarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
ja en op wie hopen ze dat ie gaat vallen ?
Yupquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:36 schreef Toweler het volgende:
[..]
Boeiend wie gebeurd er teminste iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jerrel gaat helaas nooit naar die WC.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:39 schreef Yolk het volgende:
Ik neem aan dat ze Jill op een of andere manier aansturen om naar de wc te gaan. Nu hoop ik dat iemand uit de andere kamer eerder is, die gaan dat NIET waarderen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:42 schreef BB-King het volgende:
Ik gok dat Michel het emmertje water over zich heen krijgt.
ikgok datvhij Jerrel en Michel gaat nominerenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:45 schreef engine het volgende:
Mike is wel heel onvoorspelbaarDat is dan nog wel grappig. Echt geen idee wie hij gaat nomineren.
Ik was ook wat verder op die leeftijd maar iedereen is daar ook anders in. Ik denk dat als de 20 jarige ik nu in dat huis had gezeten en de ik van nu er zo naar zat te kijken ik de haren uit me hoofd zou trekken om me eigen debiliteit. Gelukkig had ik gewoon mensen in mijn omgeving om me voor dat soort onzin te behoeden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat dacht je anders van internet dan? Die hele multimedia is toch ruk. Over Matt, hij kiest er zelf voor om aan dit project mee te doen. Kan hij misschien wat leren. Knaap is nog jong, maar ik ken gasten die jong zijn en al compleet op hun eigen poten staan.
Sowieso Jerrel...tweede stem weet ik nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:47 schreef Krambo het volgende:
[..]
ikgok datvhij Jerrel en Michel gaat nomineren
Toen ik 19 was, had ik samen met een compagnon al een zaak. Voor een ieder is het anders.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:47 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik was ook wat verder op die leeftijd maar iedereen is daar ook anders in. Ik denk dat als de 20 jarige ik nu in dat huis had gezeten en de ik van nu er zo naar zat te kijken ik de haren uit me hoofd zou trekken om me eigen debiliteit. Gelukkig had ik gewoon mensen in mijn omgeving om me voor dat soort onzin te behoeden.
Die moet heel snel weg. Zo irritant.quote:
Nee joh, weer een ‘hilarische’ grap van Mike.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar hebben Mike en Jill serieus gezoend....
Maar Jill ging er wel heel. Serieus in mee...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee joh, weer een hilarische grap van Mike.
Vind hem totaal niet gladjesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is ook geen verkeerde gast, maar te gladjes. Zeggen ze ook wel eens van mij, zou niet weten waarom.
Nee is om Matt te klotenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar hebben Mike en Jill serieus gezoend....
Verzorgd uiterlijk blalabla. Dan ben je al snel een gladde. Michel is bet te doenquote:
Eerst niet, maar daarna speelde ze mee ja. Maar dat is écht niet gebeurd hoor. Of je denk je dat Jill serieus was met “ik voelde de spleet in je gebit helemaal niet”quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar Jill ging er wel heel. Serieus in mee...
Nope. Ben constant met geluid aan het schuiven.. Die dekens maken klere herriequote:
Ja die vond ik het meest geloofwaardig zelfs hahaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Eerst niet, maar daarna speelde ze mee ja. Maar dat is écht niet gebeurd hoor. Of je denk je dat Jill serieus was met “ik voelde de spleet in je gebit helemaal niet”
Ja ik heb het opgegevenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nope. Ben constant met geluid aan het schuiven.. Die dekens maken klere herrie
Was ook om Matt te testen hoe hij reageerdequote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Verzorgd uiterlijk blalabla. Dan ben je al snel een gladde. Michel is bet te doen
Vraag ik me af, die is in het leger wel dit soort 'pranks' gewend denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:56 schreef Batacuda het volgende:
Mike: "Ik zit te denken om dat ding eraf te halen. Die Michel wordt bóós, maat."
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Straks heeft iemand een gat in zijn kop met die onzin.
Krijg steeds meer hekel aan kleuters.
Idd. beter hadden ze een plastic kommetje uit de keuken genomenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Straks heeft iemand een gat in zijn kop met die onzin.
Krijg steeds meer hekel aan kleuters.
Dan was het grappig. Een emmer op je kop is niet leuk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Idd. beter hadden ze een plastic kommetje uit de keuken genomen
Haha dat zou wat zijn. Jerrel naar huis omdat anderen een onschuldig grapje uithaaldenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:02 schreef BB-King het volgende:
Ik hoop dat het op Zoey valt. Even kijken of ze het bondje trouw blijft.
Ja die vervelen zich.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:04 schreef Tourniquet het volgende:
Een emmer die kantelt waardoor er water uitvalt oké, maar de emmer zelf op je kop is minder “kapotlachen” wat mij betreft.
Zoals Krambo eerder ook zei, Michel kent vast nog tientallen pranks uit zijn mariniersjaren om ze dan terug te pakken, mocht hij als eerste zijn, of een van de dames. Of Nick.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:12 schreef Juan_Roman het volgende:
Michel is het "gehoopte" doelwit hé. Die staat 's nachts vaak op om naar de wc te gaan en is vaak ook vroeg wakker. Dat weten ze goed genoeg.
Dat is echt bizar veelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:41 schreef Batacuda het volgende:
Wachtende op de emmer kan ik vertellen dat ruim 115 man aan dit programma werken per dag met wisselende teams tussen de 45 /50 man.
Emmer is niet vol heeft daar nog veel uit gedaanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 02:21 schreef Yolk het volgende:
Straks krijgt Michel na het emmerincident sympathiestemmen van overbezorgde fangirls en ligt Nick eruit. Door een emmer met water.
Ben zelf overigens geen fan van dit soort grappen, maar een overreactie op social media zit er wel weer in (net als om Jerrel). Lees reacties over een bomvolle emmer (...) en mensen die willen dat er zware sancties op komen, zoals het verlies van stemrecht.![]()
Toto is Thomas.
wa had je gedacht dat Michel als slachtoffer de boel gaat opkuisenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 05:55 schreef Flow3r het volgende:
Alles nat behalve Michiel
Hij laat die emmer ook mooi liggen
Victemblamingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat het lekker liggen in de hoop dat er straks iemand hard onderuit gaat ?
Dat doen toch echt die teletubbies hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:28 schreef chufi het volgende:
Het was ook nog niet eens gewoon water , maar een of ander gebruikt schoonmaaksopje ... kan glad worden
Kun je nagaan .. wat een mislukkingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:35 schreef Joyce-43 het volgende:
De #emmergate is gewoon trending op Twitter
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:35 schreef Joyce-43 het volgende:
De #emmergate is gewoon trending op Twitter
Hahaha zero fucks givenquote:
Stel je voor hoe Zoey en Julie zouden reagerenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:40 schreef brasta het volgende:
Wanneer gaan ze de bewoners eens wekken met heavy metal?
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:39 schreef jameshond7 het volgende:
Ik vind het wel hypocriet. Steeds die verhalen over dat de regie teveel ingrijpt en zich teveel bemoeit met het leven in huis, dan wordt er een (weliswaar kinderachtig) grapje uitgehaald en wordt er opgeroepen om deze grappenmakers aan te pakken, niet te laten stemmen ed
onzichtbaarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:43 schreef brasta het volgende:
Hoe is Jerrel tegenwoordig in de groep?
Of, Thomas wordt als een slimme man neergezet. Die zich niet laat foppen door K5. Het is maar hoe je het benaderd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze laten in de uitzending wel goed het gekonkel van Thomas en Zoey zien. Thomas wordt nu niet goed neergezet.
Zou geweldig zijn maar ik weet ook wel dat dit nooit gaat gebeurenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Donderdag laatste dag voor Mooiboy
alleenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:43 schreef brasta het volgende:
Hoe is Jerrel tegenwoordig in de groep?
En daarom is het niet waar! 45 / 50 man per dag #koekoek.quote:
Nee, hij wordt slecht neergezet. Eerst sporten met Michel en direct daarna "konkelen" met Zoey. Zo noemen ze het ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:46 schreef Harry het volgende:
[..]
Of, Thomas wordt als een slimme man neergezet. Die zich niet laat foppen door K5. Het is maar hoe je het benaderd.
Dat. En in welk opzicht zou het ingrijpen gerechtvaardigd zijn. Het is een grap. Die overigens al tig jaar mee gaat. Snap ook niet wat het hele probleem isquote:Op dinsdag 16 februari 2021 07:39 schreef jameshond7 het volgende:
Ik vind het wel hypocriet. Steeds die verhalen over dat de regie teveel ingrijpt en zich teveel bemoeit met het leven in huis, dan wordt er een (weliswaar kinderachtig) grapje uitgehaald en wordt er opgeroepen om deze grappenmakers aan te pakken, niet te laten stemmen ed
Wel benieuwd naar het emmer verhaal vandaag. Verderquote:
Iedereen loopt er gewoon voorbijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:06 schreef engine het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar het emmer verhaal vandaag. Verder![]()
![]()
Cutequote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:08 schreef Hunter het volgende:
Volwassen vrouwen die met een teddybeer slapen ...
Liese ?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:08 schreef Hunter het volgende:
Volwassen vrouwen die met een teddybeer slapen ...
Jillquote:
Geen hutsepot, met andijvie?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:13 schreef Hunter het volgende:
Boodschappen zijn er: hutspot vanavond
Heb je er last van?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:13 schreef Cargamelk het volgende:
Kan dat shirt nog krapper Michel... seks zit er toch niet in want iedereen heeft een relatie behalve Jill.
Behoorlijkquote:
En naomiquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:13 schreef Cargamelk het volgende:
Kan dat shirt nog krapper Michel... seks zit er toch niet in want iedereen heeft een relatie behalve Jill.
Nick: die emmer zat vol en woog wel tien kiloquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:18 schreef engine het volgende:
Het gaat nu over gevaarlijk... Gaat nog wat worden hoor vandaag
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nick: die emmer zat vol en woog wel tien kilo
Maar dat is niemand. Michel heeft een emmer geslagen... Exit?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
Krijgen ze dadelijk een mededeling
“Diegene die de emmer bijna over zich heen heeft gekregen is vrijgesteld voor nominatie”
Pesten mag niet en zeker niet met goor wc-schoonmaak afvalwater..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
Krijgen ze dadelijk een mededeling
“Diegene die de emmer bijna over zich heen heeft gekregen is vrijgesteld voor nominatie”
Het slaan van Michel... Hij wil het graag terugzien want hilarischquote:
Dat liegt hij die emmer zat voor de helft vol, overdrijven is ook een ding.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:12 schreef Hunter het volgende:
Michel: die emmer zat helemaal vol, ze hebben de grap verkeerd uitgevoerd. Ik ga het niet opruimen.
Oh niet te geloven wat een overdreven gedoe.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nick: die emmer zat vol en woog wel tien kilo
Klopt ook er zat een laagje in denk ongeveer 1/3quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:33 schreef Harry het volgende:
Thomas (op de slaapkamer tegen Mike) zegt dat er 1 of 2 liter water in de emmer zat, en vindt dat Michel overdrijft.
Hij heeft er idd wat uitgegooidquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt ook er zat een laagje in denk ongeveer 1/3
gaat zelf mee?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:21 schreef Harry het volgende:
Matt: Mike wordt om 09.00 uur geroepen voor zijn tanden.
Nu pas.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:38 schreef Whuzz het volgende:
Zoey heeft ook door dat ze heult met een kleuterclub
Die is hier nog niet over klaarquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:39 schreef Harry het volgende:
Julie is wel een type dat van een mug een olifant kan maken.
Ik dacht dat ik hem hoorde zeggen dat het maar go ed is dat er geen ongelukken zijn gebeurdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:35 schreef engine het volgende:
Thomas heeft in ieder geval geen spijt
Hij zei meer iets dat hij spijt zou hebben als Michel nu in het ziekenhuis had gelegen dacht ik. Was niet zo duidelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hem hoorde zeggen dat het maar go ed is dat er geen ongelukken zijn gebeurd
Stoere meidquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:41 schreef Harry het volgende:
Julie: als het water ECHT op mij was gevallen, had ik iedereen uit bed gehaald hè?!?
Ik zou ook eigenlijk niet weten waarom. Dikke heisa om een grap uit de eerste pagina van het gemiddelde prankboekje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:35 schreef engine het volgende:
Thomas heeft in ieder geval geen spijt
Achteraf besef van wat er zou hebben kunnen gebeuren... pubergedrag dus...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:41 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zei meer iets dat hij spijt zou hebben als Michel nu in het ziekenhuis had gelegen dacht ik. Was niet zo duidelijk.
Vreemd dat je dat niet zegt bij de andere die ook shirts aan hebben die vrij strak zitten.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:13 schreef Cargamelk het volgende:
Julie begint met de dag zuurder te worden, nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:41 schreef Harry het volgende:
Julie: als het water ECHT op mij was gevallen, had ik iedereen uit bed gehaald hè?!?
Storm in een glas waterquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zou ook eigenlijk niet weten waarom. Dikke heisa om een grap uit de eerste pagina van het gemiddelde prankboekje.
Er achter staan, toegeven dat jij het hebt gedaan, elkaar de hand geven en het zelf opruimen. Prima, klaar.
Er had evenveel kunnen gebeuren als dat er gebeurd is. Er is een plastic emmer met wat water op een vloer gevallen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Achteraf besef van wat er zou hebben kunnen gebeuren... pubergedrag dus...
Ik vind het vooral oneerlijk dat bij de dames de shirtjes veel minder strak zitten!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vreemd dat je dat niet zegt bij de andere die ook shirts aan hebben die vrij strak zitten.
Iedereen in de shirts van Thomasquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vreemd dat je dat niet zegt bij de andere die ook shirts aan hebben die vrij strak zitten.
Die wordt niet zuurder met de dag. Masker begint af te vallen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Julie begint met de dag zuurder te worden, niet?
Mssn vrij strak maar bij hem is het een 2e huid.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
En nuquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:48 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Mssn vrij strak maar bij hem is het een 2e huid.
Ik had een ander gifje verwachtquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:51 schreef Jockari het volgende:
De cursus plamuren met de buren is ook terug gestart
[ afbeelding ]
Liever 10x Michel in een strak shirt (of zonderquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:13 schreef Cargamelk het volgende:
quote:
Eensquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Liever 10x Michel in een strak shirt (of zonder) dan 1x Mike in een strak shirt
Seksistquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Liever 10x Michel in een strak shirt (of zonder) dan 1x Mike in een strak shirt
vind het wel mooi, maar ik ken dat alleen van donkere mensen en eeuwen geleden. zoals de film Posequote:
, Dat is een beetje Nick in zo'n truitje zien. Maar ieder heeft een andere wens.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:56 schreef engine het volgende:
Naomi mag wel een keer zo'n shirt van Michel aan
Had ze voor die tijd ook het goede voorbeeld moeten geven.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:57 schreef Poezewoes het volgende:
Vreemd vind ik het wel,die verkiezing sterkste vrouw, die is te vroeg gekomen.
Ze hadden dat moeten doen, als alle vrouwen huismeester zijn geweest, ik vind tot nu toe Zoey de beste, die let er tenminste op dat alle nieuwe regels worden opgevolgd!
Precies. Behalve ene paar regeltjes handhaven is de enige leiding die ze geeft het aansturen van het kleuterclubje.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had ze voor die tijd ook het goede voorbeeld moeten geven.
Je ziet wel degelijk als je goed kijkt hij uit reflex de emmer wegslaatquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha.. even half uurtje geleden teruggekeken.. Michel ook met sterke verhalen. Die emmer lag al op de grond voordat hij zelfs maar wat doorhad.
Maakt niks uit, hij maakt er wel een heel stoer verhaal van ja haha maar het was meer uit reflexquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou best kunnen .. had wellicht even de andere stream moeten checken vanochtend.
Volgens mij zie je duidelijk dat hij hem voor zich uit gooit met zijn arm....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha.. even half uurtje geleden teruggekeken.. Michel ook met sterke verhalen. Die emmer lag al op de grond voordat hij zelfs maar wat doorhad.
Maar verder wel helemaal top hoe Michel er met Thomas om moet lachen
Die emmer komt goed weg. Marinier Michel had evengoed meteen die emmer in een nekklem genomen en met zijn bajonet doorboord. Dan was Zoey helemaal gaan flippen, want gat in d'r poetsemmerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:07 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Je ziet wel degelijk als je goed kijkt hij uit reflex de emmer wegslaat
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:11 schreef suzi1 het volgende:
dus michel vond t wel prima, en julie ging ervan over de rooie?
Ja maar hij moet ook niet gaan lullen dat hij die emmer weggemept heeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind Michel wel stoer... ook vooral z'n zero fucks given houding daarna
Ik denk dat het maar goed is dat het Michel was, wat inderdaad bij andere die emmer op iemand zijn gezicht was gevallen. Zoals bij Mike op zijn boven gebitje....dan zorg je dat iemand het pand kan verlaten en niet meer terug komen. Of bij Zoey die graag haar haar droog wil houden. En vooral geen emmer in haar nek.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:11 schreef suzi1 het volgende:
dus michel vond t wel prima, en julie ging ervan over de rooie?
Het zou kunnen, er is maar 1 arm in beeld ... dus ik denk dat hij best een reflex heeft gemaakt. En als je het daarna terugverteld wordt het natuurlijk altijd wat mooier.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:14 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Ja maar hij moet ook niet gaan lullen dat hij die emmer weggemept heeft.
Zijn kunstgebit wordt gerepareerd.quote:
Wat hij dus wel gedaan heeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:14 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Ja maar hij moet ook niet gaan lullen dat hij die emmer weggemept heeft.
quote:
Mike heeft ‘m zelf neergezet samen met Thomas.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat het maar goed is dat het Michel was, wat inderdaad bij andere die emmer op iemand zijn gezicht was gevallen. Zoals bij Mike op zijn boven gebitje....dan zorg je dat iemand het pand kan verlaten en niet meer terug komen. Of bij Zoey die graag haar haar droog wil houden. En vooral geen emmer in haar nek.
Dus ik kan me er wel wat bij voorstellen vooral dat opruimen.
Thomas heeft het overgenomen van Zoeyquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb niet alles teruggekeken, maar ik hoop dat Thomas en Mike ook hebben opgeruimd. Van wat ik zag, heb ik alleen Zoey met een dweil in de weer gezien. Als die 2 niks hebben opgeruimd, valt me dat zwaar tegen. Leuke prank, maar daana moet je ook je zooi opruimen.
Leuke prank mits goed uitgevoerd. Een losse volle emmer water los boven op een deur zetten is gewoon dom.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb niet alles teruggekeken, maar ik hoop dat Thomas en Mike ook hebben opgeruimd. Van wat ik zag, heb ik alleen Zoey met een dweil in de weer gezien. Als die 2 niks hebben opgeruimd, valt me dat zwaar tegen. Leuke prank, maar daana moet je ook je zooi opruimen.
Nog erger....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mike heeft ‘m zelf neergezet samen met Thomas.
Valt mij ook op.. waarom toch ?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:19 schreef Jockari het volgende:
Jill lijkt de afgelopen dagen zowat een donderwolk te worden.
Gister liet ze zich ontvallen dat ze er erg slecht mee om kan gaan dat ze waarschijnlijk veel stemmen gaan krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:20 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Valt mij ook op.. waarom toch ?
Omdat ze niet genomineerd wil worden, zelfs geen 1stem. Ze kan dat niet aan. Heeft ook niet door dat dat ook voor een ander zo is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:20 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Valt mij ook op.. waarom toch ?
Haha precies..ben benieuwd naar de stemmingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat ze niet genomineerd wil worden, zelfs geen 1stem. Ze kan dat niet aan. Heeft ook niet door dat dat ook voor een ander zo is.
En wat doet ze zelf?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gister liet ze zich ontvallen dat ze er erg slecht mee om kan gaan dat ze waarschijnlijk veel stemmen gaan krijgen.
Spelletjes zijn alleen leuk als je wintquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Niemand wil genomineerd worden, maar hé dat is het spel en dat weet je van te voren als je er aan mee doet
Is zo, maar heb het idee dat ze daar nooit aan gedacht heeft. En dat niet iedereen haar even lief vindt. Daar komt ze wel een heel eind mee, maar op een gegeven moment komt ze aan de beurt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Niemand wil genomineerd worden, maar hé dat is het spel en dat weet je van te voren als je er aan mee doet
Ja Zoey, als je een kleuterklas leid moet je niet gek opkijken dat die soms rommel maken en niet opruimen. Jij als kleuterleidster draait daar voor op. Of het nu een broekpoeper is, of er met water wordt gegooid.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:28 schreef Tourniquet het volgende:
Zoey nu zeiken dat niemand het water heeft opgeruimd.
Meestal wel inderdaadquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:27 schreef engine het volgende:
[..]
Spelletjes zijn alleen leuk als je wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |